Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Külma mootoriga ei saa madalate pööretega absoluutselt kiirendada (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 1937)
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.07 20:16 Tsiteeri
Külma mootoriga ei saa madalate pööretega absoluutselt kiirendada



Autoks 1994. a Audi 100, 2,3 l (98 KW), manuaal.
Selline lugu siis, et külma mootoriga on üsna võimatu normaalselt sõita. Kusjuures see külm ei tähenda mingit hirmus külma, täna näiteks oli 12 kraadi sooja õues ja "kala" oli täiesti olemas, tundub nagu oleks viimasel ajal hullemaks läinud.:o OK, kui hakkasin sõitma külma mootoriga, siis madalate pööretega (alla 2000) absoluutselt mingit minekut ei olnud, nagu poob kinni, et ristmiku tagant ära saada, siis pidin gaasi ikka enam-vähem põhja vajutama ja ka siduri lahti laskmisel kõrgemaid pöördeid hoidma kui tavaliselt, siis nagu mingil maal hakkas liikuma. 1500 pöördega üldse kiirendada ei saanud, isegi kui oli väike kallak ja hakkasin 1. käiguga kohalt ära minema, andsin natuke gaasi juurde, kuid suri välja. Vahepeal seistes proovisin, isegi tühjalt tegi imelikku häält, natuke tundus nagu selle moodi, et kõik silindrid ei tööta, võin ka eksida muidugi. Asi paranes kui olin sõitnud üsna pikalt linna vahel, u. 5 km, paari ristmiku taga ka seisnud natuke aega, kokku võibolla u. 10 minutit oli mootor töötanud. Samas tundub, et ka soojalt kergelt ikkagi jamab, üsna vähe kuid ikkagi nagu oleks midagi, justkui jõnksutaks kergelt kui hakkan gaasi aeglaselt lisama, rohkem tuntav madalamate pööretega.
Et siis kas mingi andur vms jamab? Või võib olla pritsesüsteemis mingi kala (pihustid...)? Igatahes näiteks nädal-paar tagasi kui olid külmemad ilmad, siis küll sellist hullu jama ei olnud, nüüd u. nädal tagasi tuli (samas see asi oli tunda ka varem: "...tundub, et ka soojalt kergelt ikkagi jamab, üsna vähe kuid ikkagi nagu oleks midagi, justkui jõnksutaks kergelt kui hakkan gaasi aeglaselt lisama, rohkem tuntav madalamate pööretega")


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 14:56 Tsiteeri


Täna lõuna paiku kui sõitma läksin, ei olnud seda jama, siis võibolla on nii, et mõnikord on, mõnikord ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.07 19:47 Tsiteeri


Meenus, et sel päeval kui hullusti jamas, oli vihmane ilm, võibolla mingi elektroonikadetail ei taha hästi sellise ilmaga töötada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 21.05.07 21:14 Tsiteeri


Lamda?
Usun et diagnostika aitab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.07 04:05 Tsiteeri


Ongi plaanis lähemal ajal diagnostikasse minna, kui ikka sellel mudelil saab arvutiga (vms) midagi vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.05.07 06:55 Tsiteeri


Arvutiga saab ainult kliimat ja ABS-i,airbagi.
Mootoriosakond on vilgukoodiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.07 06:58 Tsiteeri


kui niiske ilmaga jamab, käi süüteosa üle (küünlad, juhtmed, jagajakaas)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 22.05.07 09:48 Tsiteeri


Mis see vilgukood on?
Airbagi olekski vaja ka kontrollida, sest armatuuris airbagi tuli ei põle (peaks ju mingil hetkel süüte sisse lülitamisel/käivitamisel põlema), tont teab mis sellega olla võib.
Jah, täna ühte diagnostikat tegevasse kohta helistasin, soovitatigi kõigepealt küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja -rootor ära vahetada. Jagajakaas maksab Revalis 1011 kr:o, seda küll ei tahaks niimoodi "igaks juhuks" osta. Muidugi võimalik, et mujalt saab ka odavamalt.Kui ikka terve on ja need klemmid (või mis nad on) seal väga sees kulunud pole, siis võibolla lihtsalt puhastamisest piisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 22.05.07 09:57 Tsiteeri


http://www.autoosad.ee/ on jagajakaan sinu autole 120.-
http://www.autoosad.ee/pilt/075-8073.pdf
jagaja rootor 35.-
nii et ma usun, et saad odavamalt küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.05.07 12:04 Tsiteeri


Boschis jagajakaan ca 500.- ja korralik.Need hiina kaaned ja rootorid on suht kahtlased tglt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 21:01 Tsiteeri


Muuseas oli selline huvitav asi, et lambda andur oli lahti ühendatud. See on küljes nüüd, samuti küünlad vahetatud. Käima läheb, minekut on, kuid ühtlaselt sõites on tunda kerget jõnksutamist, seda just eriti u. alla 2000 pöörde, kui kiirendada alla 2000 pöörde juurest, läheb ilusti. Siiski arvan, et kas mingi andur või muu taoline elektroonikajubin kalab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kristjan07
huviline

Avatar


Registreerunud 12.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B3 Quattro 1.8

postitati 01.06.07 19:16 Tsiteeri


mis nüüd selle probleemiga saanud on sul?

endal autol sarnased tunnused ja kahtlustan pihusteid

mul autol see asi ka veel et kui auto külmalt käivitan siis kuskil 2000 pöörde juures mootor ilgelt väristab/rapub...hiljem mingi 5 minti kui soe on siis enam ei ole midagi :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.07 16:51 Tsiteeri


Üks mees arvas, et pritsepea viga. See on selline asi, mida uut naljalt ei osteta, ju siis peab edasi elama selle probleemiga.:P Aga ma ei saa aru, kas pritsepea võib siis nii teha, et just teatud pöörete vahemikus jamab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tann83
huviline



Registreerunud 16.12.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: coupe 90a

postitati 02.06.07 17:02 Tsiteeri


Lammutustest peaksid saama küll pritsepead!! Küsid varjanti, et kui hakka paremini tööle siis tood tagasi!! Ja nii proovidki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.07 18:29 Tsiteeri


Eks lammutusest jah midagi saaks, aga nagu aru olen saanud, siis tuleb uue pritsepea panekul ka see paika regullida, mis pidi vägagi keeruline töö olema ja kohapeal seda ise vist ei tee. No kui asi väga hulluks läheb, võibolla siis peab hakkama tõsisemalt mõtlema, praegu see teatud pöörete vahemikus väike jõnksutamine on üleelatav, sest sõidan 90% pikemaid sõite maanteel, seal on pöörded vähemalt 2500 (jõnksutama kipub alla 2000 ja ühtlasel kiirusel või aeglaselt gaasi maha lastes).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.07 12:26 Tsiteeri


Aga ikkagi kuidas see pritsepea niimoodi töötab, et saab just teatud pööretevahemiku juures jõnksutada ja mis tal üldse seal kulunud olla võib? (ei ole selle ehitusest erilist aimu)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]