vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.07 20:16
|
|
|
Külma mootoriga ei saa madalate pööretega absoluutselt kiirendada
Autoks 1994. a Audi 100, 2,3 l (98 KW), manuaal.
Selline lugu siis, et külma mootoriga on üsna võimatu normaalselt sõita. Kusjuures see külm ei tähenda mingit hirmus külma, täna näiteks oli 12 kraadi
sooja õues ja "kala" oli täiesti olemas, tundub nagu oleks viimasel ajal hullemaks läinud. OK, kui hakkasin sõitma külma mootoriga, siis madalate pööretega (alla 2000) absoluutselt mingit minekut ei olnud,
nagu poob kinni, et ristmiku tagant ära saada, siis pidin gaasi ikka enam-vähem põhja vajutama ja ka siduri lahti laskmisel kõrgemaid pöördeid hoidma
kui tavaliselt, siis nagu mingil maal hakkas liikuma. 1500 pöördega üldse kiirendada ei saanud, isegi kui oli väike kallak ja hakkasin 1. käiguga
kohalt ära minema, andsin natuke gaasi juurde, kuid suri välja. Vahepeal seistes proovisin, isegi tühjalt tegi imelikku häält, natuke tundus nagu
selle moodi, et kõik silindrid ei tööta, võin ka eksida muidugi. Asi paranes kui olin sõitnud üsna pikalt linna vahel, u. 5 km, paari ristmiku taga ka
seisnud natuke aega, kokku võibolla u. 10 minutit oli mootor töötanud. Samas tundub, et ka soojalt kergelt ikkagi jamab, üsna vähe kuid ikkagi nagu
oleks midagi, justkui jõnksutaks kergelt kui hakkan gaasi aeglaselt lisama, rohkem tuntav madalamate pööretega.
Et siis kas mingi andur vms jamab? Või võib olla pritsesüsteemis mingi kala (pihustid...)? Igatahes näiteks nädal-paar tagasi kui olid külmemad ilmad,
siis küll sellist hullu jama ei olnud, nüüd u. nädal tagasi tuli (samas see asi oli tunda ka varem: "...tundub, et ka soojalt kergelt ikkagi
jamab, üsna vähe kuid ikkagi nagu oleks midagi, justkui jõnksutaks kergelt kui hakkan gaasi aeglaselt lisama, rohkem tuntav madalamate
pööretega")
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.07 14:56
|
|
|
Täna lõuna paiku kui sõitma läksin, ei olnud seda jama, siis võibolla on nii, et mõnikord on, mõnikord ei ole.
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.07 19:47
|
|
|
Meenus, et sel päeval kui hullusti jamas, oli vihmane ilm, võibolla mingi elektroonikadetail ei taha hästi sellise ilmaga töötada?
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 21.05.07 21:14
|
|
|
Lamda?
Usun et diagnostika aitab
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 04:05
|
|
|
Ongi plaanis lähemal ajal diagnostikasse minna, kui ikka sellel mudelil saab arvutiga (vms) midagi vaadata?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.05.07 06:55
|
|
|
Arvutiga saab ainult kliimat ja ABS-i,airbagi.
Mootoriosakond on vilgukoodiga
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 06:58
|
|
|
kui niiske ilmaga jamab, käi süüteosa üle (küünlad, juhtmed, jagajakaas)
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.07 09:48
|
|
|
Mis see vilgukood on?
Airbagi olekski vaja ka kontrollida, sest armatuuris airbagi tuli ei põle (peaks ju mingil hetkel süüte sisse lülitamisel/käivitamisel põlema), tont
teab mis sellega olla võib.
Jah, täna ühte diagnostikat tegevasse kohta helistasin, soovitatigi kõigepealt küünlad, küünlajuhtmed, jagajakaas ja -rootor ära vahetada. Jagajakaas
maksab Revalis 1011 kr , seda küll ei tahaks niimoodi "igaks juhuks"
osta. Muidugi võimalik, et mujalt saab ka odavamalt.Kui ikka terve on ja need klemmid (või mis nad on) seal väga sees kulunud pole, siis võibolla
lihtsalt puhastamisest piisaks.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 22.05.07 12:04
|
|
|
Boschis jagajakaan ca 500.- ja korralik.Need hiina kaaned ja rootorid on suht kahtlased tglt.
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.05.07 21:01
|
|
|
Muuseas oli selline huvitav asi, et lambda andur oli lahti ühendatud. See on küljes nüüd, samuti küünlad vahetatud. Käima läheb, minekut on, kuid
ühtlaselt sõites on tunda kerget jõnksutamist, seda just eriti u. alla 2000 pöörde, kui kiirendada alla 2000 pöörde juurest, läheb ilusti. Siiski
arvan, et kas mingi andur või muu taoline elektroonikajubin kalab.
|
|
|
kristjan07
huviline
Registreerunud 12.11.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B3 Quattro 1.8
|
postitati 01.06.07 19:16
|
|
|
mis nüüd selle probleemiga saanud on sul?
endal autol sarnased tunnused ja kahtlustan pihusteid
mul autol see asi ka veel et kui auto külmalt käivitan siis kuskil 2000 pöörde juures mootor ilgelt väristab/rapub...hiljem mingi 5 minti kui soe on
siis enam ei ole midagi :S
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.07 16:51
|
|
|
Üks mees arvas, et pritsepea viga. See on selline asi, mida uut naljalt ei osteta, ju siis peab edasi elama selle probleemiga. Aga ma ei saa aru, kas pritsepea võib siis nii teha, et just teatud pöörete
vahemikus jamab?
|
|
|
tann83
huviline
Registreerunud 16.12.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: coupe 90a
|
postitati 02.06.07 17:02
|
|
|
Lammutustest peaksid saama küll pritsepead!! Küsid varjanti, et kui hakka paremini tööle siis tood tagasi!! Ja nii proovidki.
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.06.07 18:29
|
|
|
Eks lammutusest jah midagi saaks, aga nagu aru olen saanud, siis tuleb uue pritsepea panekul ka see paika regullida, mis pidi vägagi keeruline töö
olema ja kohapeal seda ise vist ei tee. No kui asi väga hulluks läheb, võibolla siis peab hakkama tõsisemalt mõtlema, praegu see teatud pöörete
vahemikus väike jõnksutamine on üleelatav, sest sõidan 90% pikemaid sõite maanteel, seal on pöörded vähemalt 2500 (jõnksutama kipub alla 2000 ja
ühtlasel kiirusel või aeglaselt gaasi maha lastes).
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.07 12:26
|
|
|
Aga ikkagi kuidas see pritsepea niimoodi töötab, et saab just teatud pööretevahemiku juures jõnksutada ja mis tal üldse seal kulunud olla võib? (ei
ole selle ehitusest erilist aimu)
|
|
|