Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S2 ABY jahutusventilaator jupsib (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1277)
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.07 14:22 Tsiteeri
S2 ABY jahutusventilaator jupsib



Alustan sellest, et autol on eemaldatud kogu kapotialune kliimasüsteem.
Kui ühendada ventilaatori külge massikaabel, hakkab ventilaator kohe väiksemal kiirusel tööle (olenemata sellest, kas süüde on sees või ei).
Testitud on kõik andurid ja ventika relee - neis viga ei ole.
Ja nagu aamen kirikus on ABY kliimasüsteemi skeemid arhiivist kadunud.
Ventika pöörlemise kiirus ei sõltu hetkel millegipärast ka jahutusvedeliku tempist - käib kogu aeg ühel kiirusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 15.05.07 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Ja nagu aamen kirikus on ABY kliimasüsteemi skeemid arhiivist kadunud.
rapla aaves on paberil olemas skeemid (vähemalt 1999.aastal veel oli alles)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 07:33 Tsiteeri


Saime selgusele, et vent huugab sellepärast koguaeg, et järeljahutuspumba releesse tuleb pidevalt seda käskiv signaal.
Avastasime ka, et ventikal ei tööta millegipärast kõige suurem kiirus.
Me ei suuda kapotialt leida üles järeljahutuspumba releesse minevat mootori temperatuuri andurit (peaks olema ühesooneline) juhe.
Kuhu see üldse kinnituma peaks?
Kas selle jaoks on eraldi kusagil andur veesärgis või plokikaane küljes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 07:39 Tsiteeri


eraldi andur ploki vasakul küljel 1 ja 2 silindri vahel umbes peaks see asi pesitsema.
ja kui ma õieti mäletan, siis oli see ikka kahejuhtmeline (otsad lühistades hakkas vent tööle)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 16.05.07 07:44 Tsiteeri


Täpselt nii. Asub veekollektori küljes MFTS kõrval. See 4 otsaga temp andur siis. Järeljahutuse andur on 2 otsaga ja andurisse minevate juhtmete ühendamisel hakkab süsteem tööle.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 07:51 Tsiteeri


Veekollektori küljes on kahe otsaga andur, mille pistiku mõlema otsa omavahel ühendamine paneb tööle tsirkulatsiooni pumba (katsetatud - töötab).
Küsimus on selles, mis annab signaali ventilaatorile samal ajal töötamiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 16.05.07 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Veekollektori küljes on kahe otsaga andur, mille pistiku mõlema otsa omavahel ühendamine paneb tööle tsirkulatsiooni pumba (katsetatud - töötab).
Küsimus on selles, mis annab signaali ventilaatorile samal ajal töötamiseks?


Mingit moodi läbi selle veepumba elektriahela saab käsu ka venti tööle panev relee. Eraldi andurit vendile ei ole.

muide, piilu klubiliige generaatorM endise S2 teemasse, ta jahmerdas ka kunagi selle asjaga ja sai vea k6rvaldatud.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 16.05.07 08:15 Tsiteeri


TT aga võta AAN skeem ette. Süstem on analoogne. Või on see ka kadunud :D


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 08:17 Tsiteeri


To Mulk - sellest Geneka teemast alustasing, aga seal oli asja olemus hoopis teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.07 11:09 Tsiteeri


Sellest järeljahutuse jamast saime lahti vägisi asjade ringitegemise teemal - vedasime relee jalani kaabli ja ühendasime selle teise otsa 3B -l kasutatava anduri külge, mille omakorda paigaldasime klapikambri kaane poldi alla.
Teise probleemi (ventikal on ainult 1 kiirus) lahendame samuti vägisi:
Võtame aluseks 1993 Audi 80 el.skeemi ja veame termolülitist ühe kaabli relee jalani ning teise kaabli jalast massi.
Eks annan teada kuidas tulemus jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 31.2% - SQL: 68.8%]