Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tempratuuri anduri jama!! (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1668)
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.05.07 21:00 Tsiteeri


Poodides ei osata midagi selle kohta öelda .. kust saax abi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janeki
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.07 21:16 Tsiteeri


Kas võib olla selline PILT


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.05.07 21:22 Tsiteeri


ma arwan külll!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janeki
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.07 21:30 Tsiteeri


Vaat siis võib olla asi nii... PILT

ja sul võib see olla
(3) 034906163 15ºC või
(3) 043906163A 35ºC

Üks kirjutab netis nii
Thermotime switch nº1: 043906163A opens at 35º during 8secs, it is black with two connectors, this I know. At the dealer they say it is meant for cars with no catalysator.

Thermotime switch nº2: 034906163 opens at 15º during 8secs, it is brown with two connectors, again this I know. The dealers say that it is meant for cars with catalysator.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.05.07 21:38 Tsiteeri


see katalüsaatorile ikka pakun
kuigi autodata mulle kat ei näita on mul kat all


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 14.05.07 21:46 Tsiteeri


ja see vist tellimise kaup ..huvitav palju maxab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 15.05.07 07:14 Tsiteeri


No ma küll ei usu, et audi varuosi müüv kauplus ei oska mootori tüübi järgi temperatuuriandurit pakkuda. Mismoodi Sa kontrollisid, et ta külmalt ja soojalt ühesugust tulemust näitab? Ja kust sa need takistusväärtused erinevatel temperatuuridel võtsid?
Kui tõesti ei ole võimali andurit muud moodi identifitseerida siis proovi mida ta mõjutab.

Muidu vanematel pritsesüsteemidel oli eraldi andur tühikäigusüsteemi (ja külmkäivituse) juhtimiseks ja selle lülitamistemperatuur oli minu mäletamist mööda kusagil 5 kraadi juures. Kui tegemist on sellise anduriga siis on selle kontrollimiseks tarvis praeguse ilmaga külmkapi abi.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erkil
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999

postitati 15.05.07 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
No ma küll ei usu, et audi varuosi müüv kauplus ei oska mootori tüübi järgi temperatuuriandurit pakkuda. Mismoodi Sa kontrollisid, et ta külmalt ja soojalt ühesugust tulemust näitab? Ja kust sa need takistusväärtused erinevatel temperatuuridel võtsid?
Kui tõesti ei ole võimali andurit muud moodi identifitseerida siis proovi mida ta mõjutab.

Muidu vanematel pritsesüsteemidel oli eraldi andur tühikäigusüsteemi (ja külmkäivituse) juhtimiseks ja selle lülitamistemperatuur oli minu mäletamist mööda kusagil 5 kraadi juures. Kui tegemist on sellise anduriga siis on selle kontrollimiseks tarvis praeguse ilmaga külmkapi abi.;)



kui ommikul enne auto käimapanemist mõõtsin siis sain 32oomi
kui temp ligi 100 kraadi siis 64 oomi

autodata näitab anduri kohta teisi andmeid...
palju pinge peax peale tulema????kas vaja +5 v


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ZGR
huviline



Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 15.05.07 14:21 Tsiteeri


kasutan teemat ja kysix samuti. Autoks siis audi 90 2.3 100KW 88´ ja probleem siis selline et soojalt hakkab puperdama ja isegi tahab tyhikäigul välja surra kiirendamise ajal soojalt hakkab pooma kuni 3000 ja siis pääseb lahti.Öeldi et temp andurite teema - aga palju neid tal on ja millisest alustada ?? kylmalt kõik OK ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.07 14:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ZGR
kasutan teemat ja kysix samuti. Autoks siis audi 90 2.3 100KW 88´ ja probleem siis selline et soojalt hakkab puperdama ja isegi tahab tyhikäigul välja surra kiirendamise ajal soojalt hakkab pooma kuni 3000 ja siis pääseb lahti.Öeldi et temp andurite teema - aga palju neid tal on ja millisest alustada ?? kylmalt kõik OK ;)


Ja mul 100-ga täpselt sama jama, kuid külma mootoriga. Alla u. 2000 pöörde juurest pole võimalik üldse kiirendada ja ka kohapealt minnes peab rohkem gaasi andma. Alles peale u. 10.minutilist sõitu oli normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janeki
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.07 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:

kui ommikul enne auto käimapanemist mõõtsin siis sain 32oomi
kui temp ligi 100 kraadi siis 64 oomi

autodata näitab anduri kohta teisi andmeid...
palju pinge peax peale tulema????kas vaja +5 v


Kes seda nüüd täpselt teab, palju sinna pinget peale jookseb. Vene lehelt oli näha, et seal võib olla 7 erinevat andurit.
Kui sul on 034906163, arvan ise, et jutu järgi peaks see olema külmalt lühises ja 35C juures 8 sec jooksul avanema. Pärast peaks siis kakestuses olema... kes teab. Keegi võiks soojalt omajaole testri peale visata.

Ühel lehel oli õpetus, et kui külmalt ei käivitu ja ei käi, ühendada valge-roheline või rohe-valge, mis sinna peale tuleb, massi. Kui siis on ok, on andur rikkis.

(mul endal pole midagi sarnast, leiutan niisama, vaatan skeeme ja netti)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]