C4 Kliima klapp (ei puhu võredest)
Nagu ka eelmine post näitab oli see nv siis auto jaoks pühendatud. Eilne terve päev kulus siis kliima klapi leidmise/parandamisega kokku 5 tundi
Mure on sul siis selline et ei puhu võredesse... mis sa siis tegema pead...
Esiteks Käigukangi nahk/plastik automaadil(minul automaat esimene neljakandiline plasti vaikselt tõmmatess ülesse poole kruvikaga kui see on ära siis
näed juba 2 rist peaga polti need lahti(pead ülesse poole) siis on 2 8 võtmega keeratavat polti üks peaga juhi poole teine kõrval istuja poole need ka
lahti. kässeri kangi nupu saad ära tõmmates raadio poole enne pead ühe väikse klõpatsi põranda poole tõmbama(asub kässeri kangi all enne nahka) siis
aad kätte selle pealise. järgmisena istmed ette ja ründad tagant poolt(taga uksest) 2 polti 8 võtmega jällegi diagonaalis sees need ka lahti.natuke
rebimist peaks kesk konsool pooleks tulema saad kätte tagumise poole.(nb! kust ta kinni jääb mis raudne tag olijate puhuri kanali külge natuke toorest
jõudu ja tuleb ära).
Järgmiseks keskkonsool. kliima ümbert plastik tuleb õranlt kruvikaga õrritada ja käes ta ongi. selle all on 4 polti need kõik lahti. tuleb ära
tuhatoos kogu täiega ja kliima pult. tuha toosi taga pirn see lahti võtta. järgmisena nupu rida. minul on koos istme soendustega st seda et pole
väikest sahtlit st seda et äärtes(mõlemal pool nupu rida) väiksed tükid need kruvikaga ära seal oli ka 4 8 polti need ka lahti. järgmisena 3 võret.
need on kinni ka tüüblitega natuke aitad kruvikaga ja käes ongi tulevad sinu poole välja. siis näed veel 4 kruvi vertikkalis need kõik lahti. siis
kesk konsooli küljed. parem poll tuleb ise lahti kui tõmbad aga vaska pool on kini väikse poldiga (8) väike plastiku tükk eest gaasi juurest ja sii
juba näed. põhi mõtteliselt siis peaks sul olema käes kesk konsoolselle tooriku tõstsin mina eest ja hakkasin edasi otsima. järgmisena kinda laegas on
kinni 3 tähik poldiga kui lahti teed siis paremal pool 2 tk ja vasakul 1 need lahti on laegas käes. JA SIIIS :d kui sul need on kõik lahti kistud näed
sa air bagi aju(vist) asub siis täpselt kliima puldi all, sellest ülesse poole vaadates näed sa kahte suurt pistikut punane ja sinine. SININE ongi see
mille pärast sa oled mitu tundi lammutanud.(puanene on vast siis klapp mis juhib klaasile ja jalgadele) kui sa hakkad siis mööda neid juhtmeid minema
(sinine pistik) siis saad aru kus on see motor. see on nagu üks suur sahtel ja seal sees on 2 mootorit (kahju et ei ole pilte) sealt käib ära kaan see
pealt ära ja mootor kinnitub 3 kruviga (rist peaga) sinna sahtli külge. see sahtel ise käib ära 2 rist peaga kruviga parem poolse kruvi ma leidsin aga
teist ei leidnud sest seal ei ole selle ruumiga priisatud sain kyuidagi
need 3 mootori kruvi kätte ja sain ka mootori käe vahele. väike karbike mille küljes on valge hoob(enne muidugi pead päästema mootori hoobadest see
suht lihtne, üks hoob on plekist tüübliga ja teine käib ülesse poole tõmmates) kui sukl see karbike käes siis hakkab ellu äratamine. karbike käeib
lahti tähikuga oli vist 6 poltineed lahti ja näed sisemust. seal on siis 7 voldine mootor mille pead välja võtma. mina võtsin maha harjad ja
puhastasin ära pooli vahe kohad noa otsaga ja toimis. enne kui panin talle koroona patarei järgi mitte üks pööre. puhastasin ja määrisin ja siis
proovisin ka auto peal et ikka toimib enne kui kokku panen. voolu juhme värvid : valge ja pruun. kui sul ilusti käevahel töötab pane kokku ja proovi
ka auto peal kui seal ka toimib siis jääb veel natuke kokku laduda ja korras
Igatehes loodan et on abiks kellegile ei muud kui edu ja närvi!!
|
|