Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kliima jahutusradika parandus. (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3480)
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 29.04.07 13:39 Tsiteeri
Kliima jahutusradika parandus.



Selline mure, et oman autot millel on paigaldatud konditsioneer, aga rihmavahetusel juhtus väikene äpardus ja kondi jahutusradikal vajus yks toru kinni, visuaalsel hinnangul katki ei ole midagi lihtsalt kinni pressitud. ja just sealtkohast kus jooksevad torud yhekaupa, radika ylemises osas ju jooksevad paaris torud läbi kärje. toru on mõlkis kärje otsas.
oma teadmistest tean et jahutusradikas jookseb külmaine vedelal kujul, niiet kas sealt midagi läb i läeb ei tea.

et siis kysimus järgmine, ehk on klubilistel kogemusi kliimaradika remondiga. et kas on yldse mõtet või tasuks kohe hakata uut radikat otsima???

äkki oskate soovitada kohta kuhu helistada või viia parandusse.

soojemad ilmad tulemas ja auto vajaks ikka jahutust :cool:

igatahes tänud kõigile kes jagavad infot siia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 29.04.07 16:24 Tsiteeri


Külmaaine e. freoon liigub süsteemis gaasina.Kui toru on täitsa kinni,siis pead ta ikka ümaramaks saama,muidu ei pääse gaas liikuma.Need radika torud on suht õrnad ja lisaks veel surve all,seega ole ettevaatlik toru sirgeks vajutamisega või mis iganes teed.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 29.04.07 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Külmaaine e. freoon liigub süsteemis gaasina.Kui toru on täitsa kinni,siis pead ta ikka ümaramaks saama,muidu ei pääse gaas liikuma.Need radika torud on suht õrnad ja lisaks veel surve all,seega ole ettevaatlik toru sirgeks vajutamisega või mis iganes teed.


seda toru ei kannata sirgeks väänata sest mõlk asub täpselt kurve peal.

ja seda et freoon liigub enne aurustumist gaasina, seda ma kuulen kyll esimest korda aga jah 110% ma ka kindel ei ole.
survet sees ei ole kuna vahetasin just yhe vooliku välja see mis tuli pumbast radikasse. niiet jah aga kardan et ise ma selle toru sirutamisega hakkama ei saa sellest ka selle postituse mõte, et leida kas keegi teab mingit remondimeest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 29.04.07 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
ja seda et freoon liigub enne aurustumist gaasina, seda ma kuulen kyll esimest korda aga jah 110% ma ka kindel ei ole.

Minuteada on nõnda, et see gaas on normaalolekus gaas, kuid kui kompressor ta kokku pressib, muutub ta vedelikuks, andes ära mingi koguse soojust. Toimub see siis kapoti all kliima radiaatoris. Kui nüüd see vedelaks pressitud gaas transportida armatuuri alla, kus on kliimasüsteemi teine pool ja sealses radiaatoris rõhu alt "lahti lasta", siis ta aurustub, võttes selleks ümbritsevast keskkonnast energiat ning jahtudes seetõttu (kuna aurustumiseks, tegelikult igasuguseks paisumiseks, on lisaenergiat vaja), jahutades ka ümbritsevat õhku. Ärajahtunud gaas kupatatakse jällegi kapoti alla radikasse, pressitakse vedelaks kokku, mistõttu ta annab armatuuri alt kogutud soojuse ära, soendades radiaatorit ja protsess kordub uuesti.

Pilt kah: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Refrigeration.png
Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
survet sees ei ole kuna vahetasin just yhe vooliku välja see mis tuli pumbast radikasse.

Kui survet enam sees ei ole, siis minuteada vajab sul süsteem täitmist nii ehk naa ja seega on sul "külmameeste" juurde asja igal juhul, mistõttu on ehk abi sellest teemast: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=38209#pid241683

Edit: Lugesin valesti - Kui sa oled lahti võtnud ainult jahutava poole, võib juhtuda, et suurem osa gaasi on soojendavas pooles (kapoti all) veel alles, kuid ilmselt on lingis viidatud "külmameeste" juurde mõistlik minna ikkagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 29.04.07 19:19 Tsiteeri


kliima täitmise link ei aita kuna minu autol on peal diavia järelpaigaltatud kont, ja sellel on vanamalli otsad ehk siis puuduvad kiirliited ja need enamus mehed kes pakuvad täitmist teevad seda kiirliidetega, minu autol on R12 gaasi kompressor peal, aga gaas on ära vahetatud koos õliga muidugi. ja seda nähtavasti saksas, kuna oli vastavasisuline kleebis kapoti all.:(

gaasi enam ei ole süsteemis kuna lasin kõik välja ja täitma pean niikuinii minema. aga kui gaas on kapoti aluses radikas vedelal kujul, nagu ma arvasin, siis ei ole ju kahtlustki et kokkupressitud toru segama ei hakkaks. et millist mõju võib see avaldada kompressorile? kas on mõtet yldse täitma minna? muidugi kliimamehed annaksid mulle vast samahead nõu mis ma siit kuulen.

eesmärgiks oli leida mees kes remondib(joodab) radikaid, tegemist peaks olema vasest radikaga.

niiet igasugune abi ikka veel teretulnud!!!:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 29.04.07 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
aga kui gaas on kapoti aluses radikas vedelal kujul, nagu ma arvasin, siis ei ole ju kahtlustki et kokkupressitud toru segama ei hakkaks. et millist mõju võib see avaldada kompressorile? kas on mõtet yldse täitma minna? muidugi kliimamehed annaksid mulle vast samahead nõu mis ma siit kuulen.

Ma usun, et konditsioneeridega sinapeal olevad tegelased oskavad sellele küsimusele paremini vastata.
Samas, kui see lömmi vajutatud toru on nn. "üks radika koostisosa", siis seda ilmselt jätkata ja mõlki vahelt välja lõigata, nagu lihtsalt torudega tehakse, ei saa. Sellisel juhul on loogiliseks lahenduseks uus radikas - see võib olla odavam kui remont.
Samas, veidi otsingut painates, jäi silma ntx. selline koht:
http://www.termosert.ee/index.php?leht=6&keel=1


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
RaidoT
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.11.04
Asukoht: Tallinn / Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v -89, Audi V8 4,2 -92, Audi A8L 4,2TDi -08

postitati 02.05.07 03:57 Tsiteeri


Uurida võid veel sellisest kohast Radiaator.ee. Jahutus radiaatorite remonti nad teostavad kindlalt aga kliima omadest ei tea rohkem kui et omale sai sealt uus radiaator tellitud.


Väsimus muudab meid kõiki argpüksideks!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 22.05.07 15:13 Tsiteeri


on kellelgi R12 gaasile mõeldud freooniradikat pakkuda, pidi olema teiste otstega kui 134 omal.
hetkel kasutab muidugi juba 134 tyypgaasi
kõik pakkumised oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 22.05.07 18:03 Tsiteeri


Sai siis täna kliimaradikas maha kistud ja sealt järgmised andmed leitud.

Firmaks on ECO ja rida koode:

1/30613/21 (selle rea esimene number kulunud võib olla on ka 4 või siis I)
06/05/93 - see peaks vist olema tootmiskuupäev
D43649/A
022270. OR/1
ORD AC880100


kas on kellelgi aimu kust sellist asjandust leida??? või kuhu poole pöörduda murega.

tänud ette


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.8 quattro

postitati 24.05.07 15:25 Tsiteeri


Mina sain oma B4-le R12 radika Radiaator.ee-st. Algul nad ütlesid küll, et ei ole, aga siis nad hakkasid oma kataloogidest vaatama ja lõpuks ikka leidsid. Aega läks ainult u. pool aastat kätte saaminsega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 24.05.07 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jan
Mina sain oma B4-le R12 radika Radiaator.ee-st. Algul nad ütlesid küll, et ei ole, aga siis nad hakkasid oma kataloogidest vaatama ja lõpuks ikka leidsid. Aega läks ainult u. pool aastat kätte saaminsega.


pool aastat??? kas nad siis tegi uue ve? mis hinnaklassi see jäi sul? ja kas sul oli ka diavia järlepaigaltatud kont??? ja radika margiks eco?

krt kellelgi peaks ju ikka vedelema jõude äkki.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 2.8 quattro

postitati 25.05.07 15:42 Tsiteeri


Kliima on mul originaalis ja hinnaks oli 2500 kui õigesti mäletan. Tootjat ei mäleta aga eco vist ei olnud. See oli ka ainuke koht, kus üldse pakuti r12 radikat mis ma leidsin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.07 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
ja seda et freoon liigub enne aurustumist gaasina, seda ma kuulen kyll esimest korda aga jah 110% ma ka kindel ei ole.

Kuulen kah esimest korda.

Igatahes tartus tegeleb remondiga järgmine koht http://www.diagnostika.ee/Kliima.htm

Teet pani mul A 100-l kliima tööle, lappis torusid ja täitis süsteemi ära (R12). Väga hea sai.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janeki
huviline



Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.07 18:27 Tsiteeri


Igasuguseid radiaatoreid on saada ja ei lähe palju aega. Mul oli ka R12 oma vaja ja paari nädalaga käes. Otsad ja kuju nagu vanal... peaaegu.
http://www.lakiauto.ee/
https://webshop.nissens.com/main.asp
Radika koodi leiad ka vast siit http://www.elcats.ru/audi/ Toplivnaja sistema... alt lõpupoolt oma auto valikus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 26.06.07 13:03 Tsiteeri


Radikas korda tehtud. ei läindi aastatki aega:P nyyd siis radikas kylge ja täitmisele:cool: ja siis külmkappi sõitma. :D:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.4% - SQL: 63.6%]