NoControl
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.07 08:20
|
|
|
Audi Coupe typ89
Tekki soov läbi viia küsitlus, teada saamaks palju on siin Audi Coupe omanike. Pärast endal kergem, teades kelle poole põõrduda kui oma autol peaks
mõni viga olema, mis vaja lahendada.
Soov siis teada saada:
Mark: Audi coupe quattro
mootor: 2,3 doch 125kw
aasta: 1990
Mida on auto juures muudetud:
veljed: stock 15"
spoilerid: stock
Kas keegi on ka sellist autot chip tuuninud, ja palju ka juurde KW tuli?
Tänud, kes vastavad!!
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 26.04.07 10:03
|
|
|
Tsitaat: | Mida on auto juures muudetud:
veljed: stock 15"
spoilerid: stock
|
stock ei tähenda teadupärast muutust...
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 26.04.07 10:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: NoControl
Kas keegi on ka sellist autot chip tuuninud, ja palju ka juurde KW tuli?
Tänud, kes vastavad!! |
Mul on sama auto ainult aasta uuem.
Mul oli kevadel plaan chippida aga üks diagnostika vana väitis, et auto hakkab ainult rohkem kytet võtma ning samuti tapab katalüsaatori ära.
7A-l annab chip juurde vist 8kw, aga põhivahe olevat parem minek madalatel pööretel. Kuna aga vabalthingaval midagi muud peale bensiini juurde keerata
ei anna, siis võib see liiga rikka segu jutt ehk isegi õige olla.
Oskab keegi kommenteerida?
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 27.04.07 15:27
|
|
|
mul siis selline auto aastast 90. hetkel seisab kuna mootoriremont käsil, katti all ei ole, torukollektor(kunagi küsisin foorumis et kas kellelgi veel
on torukollet, aga vastuseid ei tulnud) tean omast kogemusest et väga tähtis on selle auto puhul korras sumbuti( mis ei ole odav) kuna vastasel korral
mootor ei tööta korralikult(puudub vastusurve). muidu norm pill ja magusalt astub edasi. veljed vahetatud 16'' vastu.
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 02.05.07 19:28
|
|
|
küsimus targematele, et kas 7A moto aju ka progeda vöimalik on.
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 10.05.07 19:30
|
|
|
et küsimus köigi 7A motoga audi omanikele. kas tehase poolt on määratud katalüsaator v mitte. minu omal peal torukolle ja katti pole. oskab keegi
kommenteerida
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.05.07 22:43
|
|
|
90 aasta keskel hakati 7A mootoril kasutama katalülaatorit ning torukollektori asemele pandi tavakolle. Sellest ka tegelikult see 125 KW ja 123KW.
Ehk 125KW on ilma katita ning torukollektoriga.
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 13.05.07 18:59
|
|
|
et mul on siis torukolle mille sisse on pandud ka lambda, ja siis ülevaatuse vend ütles mulle rahulikult et mine ja pane omale katt alla tule tagasi
ja siis vaatame kas saad ülevaatuselt läbi. passis mul kirjas seda ei ole ja auto on vöetud arvele märtsis 90a.
mind nagu pani sügavalt imestama selline jutt ülevaatuse vendade poolest, kuna olen nagu ise ka aru saanud et mu autol ei käigi katti. ja kodanik
Graabel töendas minu uskumust.
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 15.05.07 15:59
|
|
|
Et räägiks siis teile ka oma huvitava kogemuse ülevaatusega.
Läksin siis oma kupeega ülevaatusele ja nagu ikka esimese korraga üv. onu ajas auto piduristendi ja kohe rattad ringi, kuigi juhtisin ta tähelepanu,
et tegemist on nelikveolise autoga. tema aga ei pööranud sellele tähelepanu ja alustas oma tegemistega. pidin taas talle selgitama, et auto on quattro
ja sellele ei tohi teha tava piduritesti. ok onu vahetas siis programmi ja kontrollis pidurid ära, korras. edasi tuli puksi ja veermiku kontroll.
ronis siis auto alla ja pistis kohe kisama et miks autol katti ei ole. seletasin siis talle et antud mootori mudelil ei ole seda ette nähtud ja kuna
passis ka kirjas ei ole siis miks peaksin ma niisama raha raiskama(olen juba sumbuti viimased pütid vahetanud, ei ole odav lõbu). tema aga väitis, et
kui on lambda siis peab ka katt olema. vaidlesime päris pikalt selle üle, kuni ta siis saatis mind minema ja käskis koos katiga tagasi tulla. kuna
olen suht kindel et minu autol ei ole katti vaja siis hakkasin vastu ja läksin varuosa poodi. sealsete andmete kohaselt ei saa minu autole katti
tellida kuna ei tehta, ega ole kunagi tehtud. läksin revalisse küsima, seal vastati ka kohe et kui on lambda siis peab ka katt olema, ilma et keegi
oleks rohkem viitsinud asjasse süveneda. kuna ülalpool on juttu 7A mootorite kahest variandist, siis rääkisin ka selle üv. onule ära, tema aga vastas
ainult et mine pane katt alla ja tule tagasi. ei jäänd muud üle läksin teise kohta, tehti ülevaatus ära, selgus et ka eelmine aasta ei olnud katti all
ning ei olnud nagu rohkem selle poole pealt probleeme. hea on nüüd möelda et ei andnud alla ja ei raisanud niisama raha.
et siit tekib arusaam et need üv. onud peavad ennast ikka päris jumalateks küll. 
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: 2xAllroad
|
postitati 15.05.07 16:26
|
|
|
Ega nad ka kõike tea 
Nad oleks võinud ju vähemalt gaase mõõta!
Edit:Kus ülevaatuspunktides käisid üldse?
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 16.05.07 18:57
|
|
|
ei taha küll kiruda aga Tesmanis(saaremaal), käisin seal kolm korda ja loobusin, läksin Metrasse ning mure murtud(seal mainiti ka ära vahetamist
vajavad esipiduri lühikesed voolikud).
|
|
|