Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Carputer + LCD paigas (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1498)
marti100
huviline



Registreerunud 27.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.07 13:04 Tsiteeri
Carputer + LCD paigas



Selline asi sai valmis:
http://www.hot.ee/marti100/lcd.JPG

* gps
* telefon
* video, muusika
* ODB II diagnostika
* puutetundlik ekraan

Soovitage mõnd head elektrifirmat kes mul kogu ise tehtud juhtmespageti üle käiks.

Käima ei saa ka autot panna kui adapterid sees, lööb kaitsme läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 24.04.07 13:47 Tsiteeri


Kaitsmete suurused on arvutatud vastavalt tarbijatele. Seega, kui sa paned mõnda ahelasse tarbijaid juurde (mainitud adapterid), tuleb ka suurem kaitse paigaldada. Ja loomulikult vajadusel vahetada kaitsmekarbist tulev juhe jämedama vastu (mis sinu juhtumil võibolla ei päde, kuna vähegi normaalsete adapterite voolutarve on piisavalt väike).


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marti100
huviline



Registreerunud 27.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.07 16:01 Tsiteeri


Minu võhiklik loogika ütleb seda, et käivitamise ajal voolutugevus langeb aga adapterid üritavad seda ikka 19V peal hoida. Selle peale kerib pinge üles, kaitmed pooleks ja adapter haiseb. Seega paksem juhe suurem kaitse kindlustavad selle, et adapter põleb läbi varsti.

Aga ütlen ausalt ma ei tea vooluasjandusest midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo22
huviline

Avatar


Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 24.04.07 16:46 Tsiteeri


Sina see olidki kes siis käis mul täna poes asja uurimas.
Üritan natuke maad uurida ehk keegi teab lahendust asjale.
Oleks teadnud et klubiline oleks asja oma silmaga ka üle vaadanud (huvitav aparaat sul seal);)


58 160 982
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marti100
huviline



Registreerunud 27.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.07 16:52 Tsiteeri


Eesti on väike :)

Võtsin toite mürafiltri sealt, äkki saan pininast lahti kui arvutist heli tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 25.04.07 05:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marti100
Minu võhiklik loogika ütleb seda, et käivitamise ajal voolutugevus langeb aga adapterid üritavad seda ikka 19V peal hoida. Selle peale kerib pinge üles, kaitmed pooleks ja adapter haiseb.
Mis pinge sul üles kerib? Auto vooluringis olev pinge sõltub üheselt akust ja generaatorist. Käivitamise ajal pinge langeb ja ainus, mida adapterid teha saavad, on välja lülituda hetkeliselt, kui nad ei ole ette nähtud töötama piisavalt madala pingega. Iga adapteri maksimaalne voolutarve on kirjas, selle järgi saab arvutada vajaliku kaitsme suuruse.
Tsitaat:
Algselt postitas: marti100
Seega paksem juhe suurem kaitse kindlustavad selle, et adapter põleb läbi varsti.
Adapter põleb läbi vaid siis kui tema sees midagi lühisesse läheb.
Tsitaat:
Algselt postitas: marti100
Aga ütlen ausalt ma ei tea vooluasjandusest midagi.
Vaata ette: järgmine kord kui sa oma mobiililaadija juhtud seina torkama sõbra juures, kellel on majas jämedamad juhtmed ja suuremad kaitsmed, kui sul kodus - su laadija põleb varsti läbi*.

* Vabandan iroonia pärast, aga ma tõesti lihtsalt ei suutnud...


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marti100
huviline



Registreerunud 27.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.07 06:35 Tsiteeri


:)

Miks siis kaitse käivitamise ajal ainult läbi läheb, ja muul ajal kõik pinx ponx.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 25.04.07 07:29 Tsiteeri


Sest sisendpinge langu kompenseeritakse voolu arvelt ja maksimaalne voolutarve on suurem kui kaitse lubab. Kui kaitsme väärtus ümber arvutada nii, et ta võrdub senise väärtusega pluss kõigi lisatud adapterite maksimaalne voolutarve (ümardatuna üles järgmise kaitsme väärtuseni), siis ta enam läbi ei põle. Lühise eest kaitseb 20A kaitse sama hästi kui 5A.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.4% - SQL: 78.6%]