Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
postitati 09.12.03 19:54
|
|
|
Mootorivahetus
Tervist,
lugu selline, et sooviksin kaugemas tulevikus ära vahetada auto mootori, oskab keegi rääkida, kui suure mootori mahutaks ära b4 avant kapoti alla.
Ma mõtlen midagi A4 ridadest, võimsama poole pealt.
Näiteks kas 2,8 oleks reaalne muutes kinnitusi.
Abi olgu tänatud
Audiga teed suure linna, teistega ei tee sedagi 
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 09.12.03 20:00
|
|
|
põhimõtteliselt mahub sinna ka veekasi
Kuid mis mootor hetkel on ja kuhu kinnitub?
Kui lansekate külge siis pole probleemi,kuid kui poolraamile siis ilmselt ninavahetus oleks abiks
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.12.03 20:02
|
|
|
B4jal on ju tehase poolt V6 vahel
olen näinud pilti kus B3el oli V8 vahele pressitud
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.12.03 20:05
|
|
|
B4 on kõik mootorid lnsekatele toetumas
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
postitati 09.12.03 20:08
|
|
|
Mis see insekas on ja millele näiteks toetuvad A4 mootor, millised on erinevused.
Audiga teed suure linna, teistega ei tee sedagi 
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.12.03 20:11
|
|
|
Lansekas, A4jast ei tea , osta lammarist mootor ja padjad ja muu kama
täpselt ei tea kas käimakott sobib R4ja oma
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.12.03 20:14
|
|
|
mis praegusel mootoril viga
varsti pensuliiter euroopa tasemel siis oled õnnelik veel
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.12.03 20:42
|
|
|
saadki poole tunniga saaremaale ju praam sõidab pool tundi
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.03 21:13
|
|
|
v6 pidurikettad on erinevad (suuremad), supportid on suuremad (kahe silindriga on yks support), terve summuti jooks on erinev (kahe toruga + kahe
kat-iga) jne., iseasi kui paks su rahakott on. et lihtsam on sul ikkagi panna reas mootor 85kw v 101kw.
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 09.12.03 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
saadki poole tunniga saaremaale ju praam sõidab pool tundi
|
Peaksid ju teadma, et praam ei sõida Saaremaale vaid ........jalamatile 
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
mulds
huviline
Registreerunud 29.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audita
|
|
päka
huviline
Registreerunud 17.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B8,5 A4 2,0TDI Q Avant & Q5 2,0 TFSI
|
postitati 10.12.03 09:31
|
|
|
V6 ja 2,0 66kw on kapotialt nago öö ja päev rääkimatta muudest jubinatest, esisild juba kinnitub tesit moodi(66kw esi sild ei peaks vist selle vastu,
parem osta juba võimsam kui tahad tuleb odavam. Olen ise ka seda uurinu mis vahe neil on, sest peres on kaks b4 avanti ja üks on 2,6 ja teine 2,0 66kw
Tasa sõuad kaugele jõuad
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.12.03 10:25
|
|
|
jutt jummala õige, sellise pornoga pole mõtet tegelema hakata jah
|
|
|
|
Marurahulik
huviline
Registreerunud 08.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 10.12.03 11:54
|
|
|
Jah jah. Ja alati opn võimalus osta vastava mootriga V6, Mida saaksid niikuinii kruvida 
|
|
|
päka
huviline
Registreerunud 17.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B8,5 A4 2,0TDI Q Avant & Q5 2,0 TFSI
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 10.12.03 13:21
|
|
|
Ma olen päkaga täitsa ühel meelel, kui sa tahad autode kohta vähe targemaks saada, siis oleks audoremondi lukseppa kool abiks. Kui aga raha liiga
palju, siis võid osta ziguli 011 ja jupp haaval vahetada S-klassi mersu juppide vastu välja siis oled 20-e aasta pärast kindlasti mersude kohapealt väga teadlik
Kui nüüd tõsiselt rääkida siis ma soovitaksin see B4 66kW maha müüa ja lisada sinna natuke raha juurde, ning endale 2,8quattro osta. Jääb hulganiselt
närve alles kui ka raha mida oleks kasulikum kuhugi mujale investeerida.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|