j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 12.04.07 15:44
|
|
|
A80 b4 quattro tagapidurid ei võta.
Autoks siis pealkirjas nimetatud masin. Probleem selles, et käisin ülevaatusel ja seal ei näidanud tagumiste pidurite olemasolu praktiliselt üldse.
Ostsin siis uued klotsid ja panin külge, keerasin kolvi sisse, karestasin klotsid. Pidureid sai ka täna õhutatud aga ikkagi mitte kui midagi, ainult
käsipidur hakkas paremini võtma (kruusa peal plokki). Kas tagumist piduri tugevust võib mõjutada ka lahtiühendatud tagumine ABS andur ? Kui autost
lülitist Abs sisse või välja lülitan siis pidurdades midagi ei muutu, ikka tagumised kehvemad (ei plokeeru). ABS toimib vaid esimese pidurduseni siis
lööb tule põlema ja ABS lülitub välja(loogiline kui anduril juhet küljes pole, sest abs andur õhtal ja plaanis lähiajal välja vahetada).
Kas võib viga olla ka piduri peasilindris?
Autol tagasilla peal piduri regulaatorit pole, kuna tegemist quattroga.
Kiired vastused oleks toredad, sest homme ülevaatuse aeg ja äkki jõuan siis täna midagi veel teha nende krdi piduritega 
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 12.04.07 16:42
|
|
|
äkki on support kinni jäänud? uuri, ehk on kattekummid pragunenud, siis ootab ees supportide lahtikiskumine.
Teine asi: ketastel on oma kulumise tolerants - kui ketas on liiga õhukeseks kulunud, siis ei aita miski muu kui uued kettad.
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 12.04.07 17:18
|
|
|
Minu suksul on sama mure, ja tegemist ka quattroga. kruusa peal ka plokki ei võta(rääkimata asfaldist), isegi siis kui abs´i välja võtad. piduri
surveregulaatorit jah tagasillal ei ole. siis kysimus kus see asub??? või jagab survet abs regulaator???
ketta ja klotsi vahetust mitte pakkuda, kuna need on mõlemad vahetatud ja sõitnud ka, no ma arvan et mingi 20000km. käsipidur võtab hästi, kruusal
kohe luha, asfaldil ei ole proovinud. liugurid ja kolvid täiesti töötavad ja roostevabad.
niiet igasugune info teretulnud!!!
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 13.04.07 04:24
|
|
|
Mul jah kettad suht õhukeseks kulunud. Ilmselt ootabki ees siis nende vahetus. Supportite kohta niipalju, et supportid mõlemad liiguvad ilusti.
Huvitaks ennastki kus on tagasilla pidurisurve regulaator?!?!?!??! (kui üldse on sellisel masinal olemas).
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 13.04.07 06:07
|
|
|
Surve regulaator B4 Q-l asub kohe ABS-i juures eraldi. Selline ümmargune silindriline detail, mida ei oska kohe kahtlustadagi. Nimetatakse seda
millegipärast vastusurve regulaatoriks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.04.07 06:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Mul jah kettad suht õhukeseks kulunud. Ilmselt ootabki ees siis nende vahetus. Supportite kohta niipalju, et supportid mõlemad liiguvad ilusti.
Huvitaks ennastki kus on tagasilla pidurisurve regulaator?!?!?!??! (kui üldse on sellisel masinal olemas). |
Vahet pole kui õhuke on sul ketas, kui panid uued klotsid siis seda vähem see olukorda mõjutab. Tagasupportide silindri töökäik on piisavalt suur, et
suht õhukese kettaga klotside metallpõhjad kah "klotsina lõpuni kasutada" (ühel naisterahva autol sai vahetatud, kui pool aastat oli krõbin kuskil
tagaotsas pidurdamisel). Tagapiduritel mängib suurt rolli ka õli vanus kogu süsteemis (lihtne asi, aga üldjuhul ei viitsita seda vahetada ja
tulistatakse aastaid vahetamata). Enda ühel projektikal sai õlivahetusega ja pidurite "effektiivsust" ülevaatusel 25-30% paremaks, kuna õli oli sees
ilmselt CCCP ajast 
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 13.04.07 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
Mul jah kettad suht õhukeseks kulunud. Ilmselt ootabki ees siis nende vahetus. Supportite kohta niipalju, et supportid mõlemad liiguvad ilusti.
Huvitaks ennastki kus on tagasilla pidurisurve regulaator?!?!?!??! (kui üldse on sellisel masinal olemas). |
Vahet pole kui õhuke on sul ketas, kui panid uued klotsid siis seda vähem see olukorda mõjutab. Tagasupportide silindri töökäik on piisavalt suur, et
suht õhukese kettaga klotside metallpõhjad kah "klotsina lõpuni kasutada" (ühel naisterahva autol sai vahetatud, kui pool aastat oli krõbin kuskil
tagaotsas pidurdamisel). Tagapiduritel mängib suurt rolli ka õli vanus kogu süsteemis (lihtne asi, aga üldjuhul ei viitsita seda vahetada ja
tulistatakse aastaid vahetamata). Enda ühel projektikal sai õlivahetusega ja pidurite "effektiivsust" ülevaatusel 25-30% paremaks, kuna õli oli sees
ilmselt CCCP ajast |
niiet siis õlivahetusse. äkki oskate natuke kirjeldada seda protsessi. et kuidas kas võtab voolikud lahti ja laseb susteemi tyhjaks ja siis pumpab
kolbi uue õli või kuidas, ja kindlasti mis õli soovitate, kirjade järgi peaks sees olema dot4 kui ma ei eksi.
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 13.04.07 13:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ACE16V
Surve regulaator B4 Q-l asub kohe ABS-i juures eraldi. Selline ümmargune silindriline detail, mida ei oska kohe kahtlustadagi. Nimetatakse seda
millegipärast vastusurve regulaatoriks. |
kas seda annab kuidagi reguleerida ka?? seda ma tean et kui annab siis väga ettevaatlikult muidu pidi libedaga leppa minema 
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 13.04.07 14:39
|
|
|
Kunagi varem on ka keegi siin tahtnud süsteemi tühjaks lasta. See on viimane lollus. Koguaeg kallad uut peale ja alt lased joosta. Kui puhast
vedelikku hakkab tulema, lähed järgmise ratta juurde.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 13.04.07 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kunagi varem on ka keegi siin tahtnud süsteemi tühjaks lasta. See on viimane lollus. Koguaeg kallad uut peale ja alt lased joosta. Kui puhast
vedelikku hakkab tulema, lähed järgmise ratta juurde. |
no aga kui on samasugune vedelik sees siis ju ei saa aru kui puhast hakkab tulema või siiske
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 13.04.07 14:46
|
|
|
Kui aru ei saa vahest, siis pole vedelikus asi. Vana vedelik läheb mustaks.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 13.04.07 14:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Kui aru ei saa vahest, siis pole vedelikus asi. Vana vedelik läheb mustaks. |
no kui sygisel kettad ja klotsid ää vahetasin siis lasin ka yhe kolvi lahti et näha mis olukorras see on ja õli olu jummala kuldne, niiet järeldame
seda et siis ei ole õli viga??
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 13.04.07 15:03
|
|
|
Mina ei järelda midagi. Vahetaksin ära siiski. lase ca 200ml iga ratta juurest välja ja vähemalt on kindel, et uus õli süsteemis.
12.301@181km/h
|
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 20.04.07 13:06
|
|
|
äkki keegi siis teab kuidas seda regulaatorit reguleerida saab???
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 21.04.07 14:57
|
|
|
minu meelest seda regulkat ei saa kuidagi järgi aidata, aga seal on selline asi, et esiteks võib see regulka koolnud olla ja teiseks selline asi, et
see va pitturi peasilinder võib ka tekitada seda jama et tagumistele survet peale ei tule. mu autol kusjuures on probleem vastupidine, et esimesed ei
oma survet ja kui pidurdada sis tagumised kipuvad punaseks minema.
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 21.04.07 15:10
|
|
|
einuh mingi surve ikka tagumistele jõuab kuna kettad niiväga roostes ei ole. aga kuidas seda regulkat kontrollida???
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 12.05.07 13:21
|
|
|
kle sa oled korda saanud oma jampsi??
või mis situatsioon on?
|
|
|
Muhemees
huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic
|
postitati 12.05.07 17:27
|
|
|
ei ole nii väga asjasse syvenenud, auto viimasel ajal pidevalt naise käes ka ja ei antagi mulle asu seda regullida kuid mullalgi nyyd peaks masin koduseks jääma, siis asun asjakallale, mul
seal teisigi probleeme.
|
|
|