Lehekülgi: 1 2 3 4 |
Audi RS 2
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0
|
postitati 07.04.07 09:13
|
|
|
Audi S6 2000a plussid ja miinused.
oleksin tänulik kui keegi oskaks komenteerida järgneva auto iseärasusi ehk siis plussid,miinused
autoks ise on S6 4,2 ( 250 kw) 2000a.manual,
et kuidas on kas manual,või autom,kütusekulu,varuosad ja üldse ülalpidamine ja kuidas on auto vastupidavus,ettetänades M.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
|
Audi RS 2
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0
|
postitati 07.04.07 17:29
|
|
|
jah selle küsimuse ma paningi ene meie vestlust üles,tänan sellegipoolest
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 07.04.07 21:00
|
|
|
Njah, minu arvamusest oli ilmselt vähe...
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.04.07 10:37
|
|
|
Ehk kommenteerib keegi siin seda teistele ka õppimiseks?
|
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.04.07 06:54
|
|
|
4.2 V8.
Mootor on väga pommikindel. Katalüsaatoritega on probleeme olnud - umbe kipuvad minema.
Pidurid, veermik, nagu ikka, kestab, kuid tahab hooldust. Rohkem nagu ei oska tüüpviga tuua välja. Regulaarhooldused ja muretud kilomeetrid on
tagatud.
Kindlasti taskuks aut kasti kontrolli - töötavus jms.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 10.04.07 07:03
|
|
|
Kui palju on uute kattide hind? Kuidas kontrollida korrasolekut?
Mis maksab aut. kasti remont, kui tagurpidi käik ära kaob (kui S6-l üldse)? Kas sellele ärakadumisele eelneb mingi hoiatav periood, või kaob lihtsalt
paugust?
Rihmavahetus samakallis kui tava 4.2-l (220 kW)?
Kas S6 jäigem vedrusuts on väga suur probleem meie kuumaastikul, või kannatab ikka ka linnatänavatel liikuda?
Kas neliveo töökorras olemist on võimalik lihtsalt kontrollida?
Ega S6-l pole mingit sorti õhk- või reguleeritav vedrustus, nagu M5- l on?
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.07 07:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Kui palju on uute kattide hind? |
Suurusjärk 15k
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Kas S6 jäigem vedrusuts on väga suur probleem meie kuumaastikul, või kannatab ikka ka linnatänavatel liikuda? |
See on küll personaalne, aga ma ei usu, et see kellelegi probleeme valmistab, midagi müstiliselt jäika seal ei ole.
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Kas neliveo töökorras olemist on võimalik lihtsalt kontrollida? |
Nelikveosüsteemiga ei saagi eriti midagi juhtuda, seega seda ei maksa karta. Kulumist seal praktiliselt pole, kui siis elektroonilised andurid, aga ka
need ei ole tüüpveaks. Kõige lihtsam kotroll on aju läpakaga ära ühendada ja diagnostikaprogramm räägib päris täpselt mis autol viga. Töö hind
suhteliselt odav. Teostavad päris mitmed firmad, alustades Revaliga.
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Ega S6-l pole mingit sorti õhk- või reguleeritav vedrustus, nagu M5- l on? |
minuteada mitte.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.04.07 07:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vincent
Kui palju on uute kattide hind? Kuidas kontrollida korrasolekut?
Mis maksab aut. kasti remont, kui tagurpidi käik ära kaob (kui S6-l üldse)? Kas sellele ärakadumisele eelneb mingi hoiatav periood, või kaob lihtsalt
paugust?
Rihmavahetus samakallis kui tava 4.2-l (220 kW)?
Kas S6 jäigem vedrusuts on väga suur probleem meie kuumaastikul, või kannatab ikka ka linnatänavatel liikuda?
Kas neliveo töökorras olemist on võimalik lihtsalt kontrollida?
Ega S6-l pole mingit sorti õhk- või reguleeritav vedrustus, nagu M5- l on? |
Kattide hind revalist kõige täpsemalt, oli vist 20 000.- tk, neid seal 2tk.
Aut kasti teeb Taketi nimeline firma, ei oska remondihindasid öelda - indviduaalne, varieerub suuresti veatüübist. Peeti minemine samuti
individuaalne, oleneb kasutamisest, rabistamisest, ebatäpsest kasutamisest.
Rihmavahetus revalis ilmselt sinna 18 000.- kanti, küsi täpselt järele, on firmasid, kes teevad odavamalt, kuid jällegi poolikult, ebapädevalt, ilma
garantiita, kokkuvõttes läheb kallimaks, kui revalis. On häid töökodasid, kus tehakse ka väga head tööd ning garantiiga, peale revali.
Jäik vedrustus ei ole probleem, kui oskad sõita ja oskad rehvi valida.
Ei tea, et oleks õhkvedrustust C5 S6-l, ehk lisavarustusena. Kui on, tuleks seda igatpidi kontrollida.
Üldiselt, kui on konkreetne ostusoov, mine maisnaga revalisse, lase ajalugu võtta ja lase teha tehnilinekontroll. Kõige lihtsam ja valutum.
Nelivedu on pommikindel
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
marguss007
huviline
Registreerunud 30.08.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 10.04.07 14:48
|
|
|
huvi pärast küsin et palju S6 kütusekulu võiks linnas ka olla?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.04.07 15:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marguss007
huvi pärast küsin et palju S6 kütusekulu võiks linnas ka olla? |
Täpselt nii, kuidas tallad.
Palun kasuta otsingut!
K Ü T U S E K U L U D !
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Vincent
huviline
Registreerunud 05.10.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: allroad bit
|
postitati 10.04.07 17:39
|
|
|
tuhnisin veel natuke veebis, ja jõudsin järgmisele lehele:
http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/audi/s6/
siit loen välja, et c5 s6 kiirendusaeg on 6,7 sek, samas c4 s6 kiirendus 5,9 sek, mis on päris üllatavad numbrid. Kas tõesti mõjutab automaatkast
niipalju? Uuem auto on ju iseenesest ikkagi üsna palju võimsam? Oskab äkki keegi kommenteerida?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 10.04.07 18:03
|
|
|
240kW S6+ C4 man Avant 0-100km/h 5.7s
automaat mõjutab JUBEDALT kusjuures
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
Audi RS 2
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C5, Ford F-150 5.0
|
postitati 16.04.07 11:59
|
|
|
Tänan mehi kes abistasid oma mõtete ja soovitustega,auto ostetud ja loodame rahulikku kulgemist siis
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.07 13:00
|
|
|
palun öelge miks 2000 a. s6 sedaani (manuaaliga isend) kiirendus 0-100 km/h on nii suur ?
kas tõesti on S6 nii uimane ?
|
|
|
|
marguss007
huviline
Registreerunud 30.08.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 11.05.07 12:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: marguss007
huvi pärast küsin et palju S6 kütusekulu võiks linnas ka olla? |
Täpselt nii, kuidas tallad.
Palun kasuta otsingut!
K Ü T U S E K U L U D ! |
seal ju kõik vanad S6-d
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.05.07 13:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vvv
palun öelge miks 2000 a. s6 sedaani (manuaaliga isend) kiirendus 0-100 km/h on nii suur ?
kas tõesti on S6 nii uimane ? |
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=17882&cache=no
massa leeg 1710 kg
MOTOR
aantal cilinders 8, in V-vorm
max. vermogen 250 kW (340 pk) 7000tpm
max. koppel 420 Nm 3400tpm
PRESTATIES
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 5,7 s
verbruik binnen beb. kom 21,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 10,2 l/100km
verbruik gecombineerd 14,1 l/100km
CO2 uitstoot 338 g/km
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Seto
bännitud topeltkonto
Registreerunud 21.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.12 11:22
|
|
|
audi s6
http://www.auto24.ee/used/1001726 on keegi seda vaatamas käinud? ning kuna pole
varem automaat kasti omanud, siis võiks keegi infot jagada kuidas kastid vastu peavad ja mida tuleks ostmisel jälgida? peal vist vanemat tüüpi kast,
õigusteb see ennast sellisel autol või ei tasu üldse vaadatagi?
|
|
|
Seto
bännitud topeltkonto
Registreerunud 21.05.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.12 22:23
|
|
|
Audi S6 automaat vaja nõu
http://www.auto24.ee/used/1001726 on keegi seda autot vaatamas käinud? põleb siin
igatahes mootori tuli armatuuris ning head see vist ei tähenda?
sellel autol vist ka vanemat tüüpi automaat kast, õigustab see ennast sellel mootoril või ei ole see just kõige tugevam koht?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 23.05.12 05:36
|
|
|
Mootorituli võib põleda ka täiesti mõtetu või olematu probleemi peale, tuleb ikka lasta kontrollida, niisama ei oska keegi ennustada.
|
|
|
mms
huviline
Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: S6 V8T
|
postitati 23.05.12 06:39
|
|
|
Mootoritule pärast ma ei pabistaks, a la lambda anduri või kati probleem. Tark oleks muidugi veakoodid üle vaadata aga tõenäoliselt on müüja need
kustutanud ja enne sõitmist need ju tagasi ei tule. Kindlasti on seal õlilekkeid, kindlasti on muid asju, mis kulusid nõuavad. Lihtsalt arvesta
sellega, esimese hooga 500-2000. Käigukasti remondiga on tark kah arvestada, kulu jämedalt alates 1000-st 2800-ni, oleneb kui põhjalikult teha tahad.
Tüüpvigade kõrvaldamine kastis on 1000-1500 koos maha/peale tööga.
Edit: mida mõtled vanema kasti tüübi all? Seal on 5HP24A kast, sama nagu alates 98 kõigil "suurtel" audi mootoritel. Kuni siis uute mudeliteni. See,
et seal on käigukangil 3,2,1 asendid vs natuke uuemate S asend, on peamiselt tarkvaraline muudatus. Raud on tööd tegevas osas sama.
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 31.08.12 15:42
|
|
|
Manuaalse kastiga isendeid liigub harva. Mis vahekorras neid automaadiga toodetud on? 1/10st manuaalne?
Manuaalse puhul kütusekulu palju väiksem?
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 31.08.12 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Manuaalse kastiga isendeid liigub harva. Mis vahekorras neid automaadiga toodetud on? 1/10st manuaalne?
Manuaalse puhul kütusekulu palju väiksem? | Manuaale tehti ainult prefaceliftina, pärast facelifti minuteada enam manuaali valikus
polnud. Muidugi saab alati manuaaliks teha, kui väga tahta...
Kui otsid manuaali lihtsalt palju väiksema küttekulu pärast, siis on V8 seal otsas ikkagi vale valik.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 31.08.12 16:41
|
|
|
Tahad õelda, et esimesed tulid välja manuaalse kastiga ning uuemad c5 s6ed automaatsetena juba.
A24 põhjal väljalaskeaastaid vaadates ma küll seda tähendanud pole.
Tunnen lihtsalt et automaatne kast ei ole päris minu jaoks. Kui (väga-)väga tahta on kõik võimalik
See kütusekulu vahe oli niisama uikmõttena lõppu küsitud.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |