smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 03.04.07 18:05
|
|
|
A4 Esisillas kolks. Roolivarras??
Asi siis selline, et ees kolksub midagi. Kui sõita sellisel kehval sada korda parandatud keskmisel tallina tänaval siis on pidev kolkumine kuulda. Kui
aga sõita suurte sujuvate aukudega kruusateel siis on sellised mõnusad ja tugevad kolksud.
Mõlemilt poolt õõtsad kontrollitud, (esimesed laagrid eelmine nädal vahetatud ja siis sai liigendeid ja pukse hästi uurida)
Stabika kondid vahetasin ka ära, aga ikka raisk koliseb.
Kui seisva mootoriga loksutada rooli kiiresti kahele pooleja käega roolivardast (rooliotsast ikka hakkab ju roolivarras) siis käivad kolksud läbi.
Sama töötava mootoriga, aga tunduvalt vaiksemalt. Kui töötava mootoriga rooli kiiresti kahele poole natuke liigutada ja sama ajal roolivarrast alla
tõmmata siis kolksumine suureneb. Mis siis läbi on?
Roolivarras või latt?
Ja kas autol on ainult üks roolivarras? Audil on see nii ära peidetud, et kusagilt ei näe eriti. See va roolivarras ei maks ju ka eriti et vahetaks
raisa ära kui asi selles oleks.
Auto nagu ei uju ka teel. Aga rool on paar kraadi viltu. Ja selline teema ka veel, et eelmine suvi kulus vasak esirehv ühtlaselt teistest kiiremini.
Ja ärge hakake kuhugi teenindustesse ega arki saatma, KÄIDUD! Olen kolmes kohas (ülevaatlus punkt, car stop ja peoleo autoremondis) käinud ja auto
peaks 100% korras olema.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.07 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Asi siis selline, et ees kolksub midagi. Kui sõita sellisel kehval sada korda parandatud keskmisel tallina tänaval siis on pidev kolkumine kuulda. Kui
aga sõita suurte sujuvate aukudega kruusateel siis on sellised mõnusad ja tugevad kolksud.
Mõlemilt poolt õõtsad kontrollitud, (esimesed laagrid eelmine nädal vahetatud ja siis sai liigendeid ja pukse hästi uurida)
Stabika kondid vahetasin ka ära, aga ikka raisk koliseb.
Kui seisva mootoriga loksutada rooli kiiresti kahele pooleja käega roolivardast (rooliotsast ikka hakkab ju roolivarras) siis käivad kolksud läbi.
Sama töötava mootoriga, aga tunduvalt vaiksemalt. Kui töötava mootoriga rooli kiiresti kahele poole natuke liigutada ja sama ajal roolivarrast alla
tõmmata siis kolksumine suureneb. Mis siis läbi on?
Roolivarras või latt?
Ja kas autol on ainult üks roolivarras? Audil on see nii ära peidetud, et kusagilt ei näe eriti.
Auto nagu ei uju ka teel. Aga rool on paar kraadi viltu. Ja selline teema ka veel, et eelmine suvi kulus vasak esirehv ühtlaselt teistest kiiremini.
Ja ärge hakake kuhugi teenindustesse ega arki saatma, KÄIDUD! Olen kolmes kohas (ülevaatlus punkt, car stop ja peoleo autoremondis) käinud ja auto
peaks 100% korras olema. |
Auto ei ole ju 100% korras!!! Audil peab oskama silda kontrollida...
Kui teenindusse minna ei taha, ei saa ka aidata!
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.07 18:12
|
|
|
peoleo autoremondi kohta ei oska öelda, ülevaatuspunktis on kõigil suht savi ja carstopi kvaliteet on suht nullilähedane.
|
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 03.04.07 18:16
|
|
|
A veel tuli meelde, et miskises laki 7 taga asuvab remondi boxis käisin ka asja tsekkimas.(laki auto äkki) Sealt öeldi ka, et kõik on Ok 
Tsitaat: | Algselt postitas: juks11
Auto ei ole ju 100% korras!!! Audil peab oskama silda kontrollida...
Kui teenindusse minna ei taha, ei saa ka aidata! |
Ei no minu arvates ka ei ole kuigi seda väidetakse.
Teenindusse võin minna küll, kui mulle pärast remonti katkist juppi näidatakse. Tervete asjade vahtuse eest ma millegi pärast maksta ei taha.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 03.04.07 18:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Teenindusse võin minna küll, kui mulle pärast remonti katkist juppi näidatakse. Tervete asjade vahtuse eest ma millegi pärast maksta ei taha.
|
Miks arvad, et Sind korras detaile ostma, vahetama sunnitakse ? Kunagised halvad kogemused mingi töökojaga ?
Külasta mõnd asjalikku teenindust/remonditöökoda ja saad teada, mis probleemiks, mis vajab väljavahetust.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 03.04.07 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
Miks arvad, et Sind korras detaile ostma sunnitakse ?
Külasta asjalikku teenindust/remonditöökoda ja saad teada, mis probleemiks, mis vajab väljavahetust. |
Äkki soovitad mõnd kohta.
Sellise suhtumisega, et vaheta kõik ära, nii kui nii lähevad kõik kohe puruks, ära soovita.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 03.04.07 18:48
|
|
|
http://www.audihooldus.ee
Endal küll kogemus puudub, kuid kiidusõnu, rahulolu sealse töö kohta olen kuulnud küll.
Võid kasutada ka siinse foorumi otsingut ja otsida veel erinevaid remondikohti, kus keegi käinud ja rahule jäänud on. Arvan et puudust neist kohtadest
pole, eks vaata endale mõni sobiv välja.
Nii negatiivne ei tasu olla, arvates et öeldakse kõik kohe katki minemas, vaheta välja jne. Külasta veel mõnd kohta ja küll see auto ka korda saab

|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 03.04.07 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
http://www.audihooldus.ee
Endal küll kogemus puudub, kuid kiidusõnu, rahulolu sealse töö kohta olen kuulnud küll. |
Kui nüüd juks11 ka ütleks, et tule siia vaatame üle ja leiame katkise pulika siis hakkaks mõtlema. 
Tsitaat: | Võid kasutada ka siinse foorumi otsingut ja otsida veel erinevaid remondikohti, arvan et puudust neist pole.
Nii negatiivne ei tasu olla, arvates et öeldakse kõik kohe katki minemas, vaheta välja jne. |
No aga on ju nii, üritad autot "internetis parandada" öeldakse et vaheta kõik ära. Lähed kuhugi kohale siis leitakse et kõik on niigi korras või
esimene variant.
Tsitaat: | Külasta veel mõnd kohta ja küll see auto ka korda saab |
Üliselt ma ei viitis enam neid koidulaid loopida suvalistesse kohtadesse.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 03.04.07 19:07
|
|
|
Veermikku on interneti soovituste kaudu väga keeruline remontida...
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 03.04.07 20:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smi
Üliselt ma ei viitis enam neid koidulaid loopida suvalistesse kohtadesse. |
Aga ära loobi siis suvalistesse kohtadesse. Käi Audi esinduses ära. Ei ole mõtet ju Audiga näiteks MAZ-i esinduses ja muudes Audisid mitte kõige
paremini tundvates kohtades käia ja pärast kurta, et viga ei leitud.
Võib-olla oleksid selle raha eest, mis mujale oled maksnud, esinduses auto juba korda saanud. Kui ikka kolksumine igaühele selgelt kuulda on, siis ei
tohiks olla kuigi keeruline selle põhjust leida.
Tõenäoliselt asi ikka roolivardas on. Neid on kaks, vasakul ja paremal eraldi. Vahetasin hiljuti ühe roolivarda välimise otsa ära, seejärel kadus
varem aeg-ajalt esinenud kerge kolin ära. Ei tea muidugi, kas see oli samasugune, nagu sinu autol.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 24.05.07 15:53
|
|
|
No nii. Käisin siis "Audit tundvas firmas" veermiku kontrollis. Suuri vigasid ja kolkse eiu tuvastatud kui siis, et roolilatt on kulunud. Aga mida
lugejad arvavad järgmiste nähtude korral olevat.
*Aukudes kolksub 
* Pidurdades tugevalt, nii umbes 30km/h pealt nulli, on kuulda paar kolm konkreetset kolksu. Kiirendades tuleb kuuldavale sama arv samu kolkse. See
viitab nagu amortide/vedrude jamale, aga kohapeal autot kõigutades (ükskõik kui tugevalt) pole midagi kuulda.
* Seisva mootoriga rooli loksutades on kuulda ja tunda lokumist roolisüsteemis. Sama asi töötava mootoriga. Välimised rooliotsad on korras kuna nendes
loksu tunda ei ole, sisemised pidavat kontrollijate sõnul ka OKid olema.
Viitavad siis sellised nähud 100% roolilati vigasele olemisele?
Ja siis üks asi veel, et kui palju peab kokkujooks olema. Ja esirataste külgkalle.
|
|
|