Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Sööb õli nagu bensiini (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 7156)
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

shocked.gif postitati 06.12.03 20:50 Tsiteeri
Sööb õli nagu bensiini



Servus härrased.

Asi nimelt selles ,et sõidetud ca4000 km
ja õlivarda ots jumala kuiv.Kas see on norm või hakkab mingi asi tukksi minema?(tagant ei suitse)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 06.12.03 21:25 Tsiteeri


kas õliloiku eijää peale seismist maha? kas õhupuhastisse õli lööb?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 06.12.03 21:29 Tsiteeri


nuusuta õlivarrast...kas on natuke bensune see õli ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 06.12.03 21:34 Tsiteeri


Seep see asja huvitavaks teebki,et avastasin selle alles siis kui õli tuli põlema läks ja nookur hirrmsasti tiksuma hakkas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 07.12.03 11:34 Tsiteeri


Vahetasin õli ära klõbin kadus.aga mingi mees väitis ,et viga klapisääre tihendis:nimelt õli pidavat minema klapi kammbrisse jaseal lihtsalt ära põlema.seepärast ei pidavat ka suitsema.
Kui tõene see väide olla võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.12.03 11:41 Tsiteeri


oleneb palju satub...sellise õlisöömise juures peaks ikka suitsema ka;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 07.12.03 11:50 Tsiteeri


Söö või tina aga ei suitse.Ostsin auto 3kuud tagasi Tartust ja õli oli äsja vahetatud.Aga ega ma ei tea mis õli sisse oli kallatud.Kas õli margist võib ka midagi oleneda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 07.12.03 12:14 Tsiteeri


proovi siis silindrites surve ära mõõta !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 07.12.03 12:23 Tsiteeri


OK.aga mida see surve mõõtmine mulle ütlema peaks.kas sellest tulenevalt saab teada milles viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 07.12.03 12:35 Tsiteeri


kui surve on alla normi pead hakkama kolvirõngaid vahetama;)
mootor väljast on õline?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 07.12.03 12:50 Tsiteeri


Kas norm surve on 9või10.
mootor muidu ilus puhas ja ültse täitsa tipptopp auto,piduritega oli veits jamamist aga sellele sain ka foorumist abi.
Palju see rõngaste vahetamine koos klapisääre tihendiga maksta võiks?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 07.12.03 19:41 Tsiteeri


Mul endal ka sarnane probleem ja küsin siis siin ära ei hakka kohe uut teemat tegema. Mul samuti kaob õli ( 1l poole aastaga) ja olen aru saanud et õli tuleb kusagilt välja täpne koht on kui eest vaadata siis õli punnist vasakule jäävale asjale ( ei tea nimetust) aga sinna peale ta koguneb . Seistes loiku alla ei teki. Kas seal võib olla mingi tihend mis läbi laseb? Tagant muidugi tossab ka praegu aga see vist külmadest ilmadest. Ja punn ei tohiks läbi lasta sest punni ümbrus ei ole õline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 07.12.03 20:28 Tsiteeri


Klapikaanetihend...


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 07.12.03 20:28 Tsiteeri


Arvatavasti on see asi kollektor..vaheta ära nukkvõlli simmerling ja klapikambrikaane tihend siis sinna enam ei kogune. Kui tagant tossab siis vaheta ka klapisääretihendid ja samuti mõõda ära silindri surve...kui vaja tuleb vahetada ka kolvirõngad.

To luuser: 9-10 on suht normaalne küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 08.12.03 06:20 Tsiteeri


Kolvirõngad?
Kalpisääretihendid?
Klapijuhtpuksid?
Kambrikaanetihend?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.12.03 16:37 Tsiteeri


Kas klapikaanetihendi vahetamiseks peab õli välja laskma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
razii
huviline



Registreerunud 25.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: jalakäija

postitati 08.12.03 16:44 Tsiteeri


minu teada ei pea,kuna seal all on ainult nukk ja tõukurid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.12.03 17:08 Tsiteeri
Sööb õli nagu bensiini »



minu teada on lubatud korras mootori õlikulu kuni 1l 1000km.le need andmed pärinevad audi manualist ja õli kulu sõltub nimelt järgmistest asjadest: mootori koormus(haagis,suur kiirus, tugevad kiirendused)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.12.03 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja luuser
Palju see rõngaste vahetamine koos klapisääre tihendiga maksta võiks?:P



Oleks huvitav teada jah palju peaks pappi välja kõhima JÄLLE:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.12.03 17:24 Tsiteeri
Sööb õli nagu bensiini



sõltub sellest mis töö sa lased ära teha
suitseb sul aint küla mootoriga - piisab klapisääre tihendid, (soovitatav ka klapi juhtpuksid) klapikambrikaane tihend,nukkvõlli simmerid
kui mootor suitseb ka soojalt siis tuleb vahetada kolvirõngad siis oleks juba vajalik vahetada ka kolvid ja kui juba kolvid vahetusse lähevad siis peaks laskma ka plokki läbi hoonida , siis oleks mõistlik ühe korraga ka saalede vahetus jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.12.03 17:34 Tsiteeri


Põhimõtteliselt on siis nii et kui kolvrõngad läbi siis peaks mootorile kap. remondi tegema. Mingi 10k laks.
Enamus masinaid ju suitseb selliste ilmadega või mis? Mul külmast peast ei tule sealt mitte halliga aga soojenedes on küll valge suits järgi. Äkki on lihtsalt aur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 08.12.03 17:52 Tsiteeri


No ma arvan ,et mõõdan surve ära ,sõidan natuke aega ja eks siis näis mis saab.(4-5000km.)Äkki on kõik normis,kui ei eks ma siis köhi natsa klottsi ja annan siis teilegi teada milles asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.12.03 17:52 Tsiteeri
aur jah



sedasi ta on jah, külm mootor=külm summuti, summi soojenedes hakkavad ka kondents. veed aurustuma ja sellest ka see valge"suits"
pikemal sõidul kaob see aur ära kuna summuti kuivar seest ära
linnas pidevalt lühikesi otsi sõites kokuneb kondentsi isegi niialju et ristmikult kiirendades on vee rara järgi(ka suvel)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 08.12.03 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
sedasi ta on jah, külm mootor=külm summuti, summi soojenedes hakkavad ka kondents. veed aurustuma ja sellest ka see valge"suits"
pikemal sõidul kaob see aur ära kuna summuti kuivar seest ära
linnas pidevalt lühikesi otsi sõites kokuneb kondentsi isegi niialju et ristmikult kiirendades on vee rara järgi(ka suvel)



Täpset nii mul ongi, ainult et suvel pole auru niipalju näha. Aga ma käin ka ja mõõdan surve ära ja klapikambrikaane tihendi peaka ka kindlasti ära vahetama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 08.12.03 18:07 Tsiteeri


isegi põdesin soojemal ajal selle kontentsi pärast.arvasin ,et klapisääre tihent läbi ja jahutus vedelik sumpsis.
tagant vett tuli nagu kraanist:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]