Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Rataste kokkujooks (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 4458)
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 02.04.07 16:25 Tsiteeri
Rataste kokkujooks



Millest võib tingitud olla Audi 100-l tagumiste kummide seestpoolt kulumine. Mitte just palju aga kummi sööb ikka seestpoolt ära. Rehvi laiusest see ei tohiks sõltuda. Rehvid muidu 205/55 R16.

EDIT: Asi sillaga korras. Vahepeal suutis üks mulle küljepealt korralikult sisse sõita ja siis olin sunnitud tagasilla tala ka ära vahetama kuna selle kinnitused olid kõverad. Peale silla vahetust asi korras ja kõik toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
traat
huviline



Registreerunud 23.01.07
Asukoht: Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, C4 2,0

postitati 02.04.07 17:52 Tsiteeri


viga vöib olla tagasillas on viltu vms.
parandage kui eksin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 02.04.07 18:10 Tsiteeri


Ega sul madaldust pole?;)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 02.04.07 18:30 Tsiteeri


On ja päris korralik. Ise seda paigaldanud pole aga muidu olemas küll. Kuidas see sinna puutub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
On ja päris korralik. Ise seda paigaldanud pole aga muidu olemas küll. Kuidas see sinna puutub?


Kusjuures see peaks puutuma asjasse kohe väga palju(eeldan, et C4 A100-l on taga sõltumatu vedrustus).
Oled näinud linnas bemme, millel tagumised rattad lääpas? Sama asi on ka sinu autol kui paned madalam vedrud alla. Peale sellist toimingut tuleks iga kord ka sillaregullist läbi käia, et asi õige saaks. Rehv jääbki muidu rohkem kandma sisemisele küljele ja sealt see kulumine tulebki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 03.04.07 09:16 Tsiteeri


ei tohiks nagu olla tagasild c4 l sõltumatu minu mäletamist mööda

b4-l on kindlalt nn sõltuv tagasild


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 03.04.07 09:24 Tsiteeri


No mulle üritati vähemalt selgeks teha,et sportvedrustusega muutub ka rataste kallak...


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 03.04.07 09:25 Tsiteeri


Tagasilda peaks siis ka reguleerida saama? Rataste kallet ma mõtlen just.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 03.04.07 09:34 Tsiteeri


Mul seletas mingi meistrimees,et mingeid plekitükke sinna velgede ja ketaste vahele paigutades saab taas sirgeks kõik,kuid kes sellist tööd viitsib ette võtta:D Igatahes stendil käies oli mul madaldusega jooks ok aga mingi kalle oli paigast ,kuid see pidavat olema just spoetvedrude pärast:)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 09:42 Tsiteeri


Kui on sõltuv tagasild, siis ei olegi väga võimalust rattakallet muuta. Sild järelikult ära väsinud ja "lookas".

Ja nende plekitükkidega ehk vaheflantsidega saab muuta ET-d ehk siis offsett ehk siis seda kui sisse või välja velg jääb rummu keskelt, kuid kindlasti ei saa sellega muuta ratta kallet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 03.04.07 09:49 Tsiteeri


See siis lihtsalt vanusest, et sild kõver ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 09:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
See siis lihtsalt vanusest, et sild kõver ?


Loodan, et ei ole, aga hetkel ei suuda ma küll muud varianti välja pakkuda sinna :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 03.04.07 09:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus


Ja nende plekitükkidega ehk vaheflantsidega saab muuta ET-d ehk siis offsett ehk siis seda kui sisse või välja velg jääb rummu keskelt, kuid kindlasti ei saa sellega muuta ratta kallet.


Ei,pigem ta selgitas nii,et polte sisse keerates sinna panna vahele plekitükid,vaheflantsid on pisut teised asjad tõesti,kuid jutt oli plekitükkidest...Sain mina aru nii,et kui ratas pisut sissepoole viltu,siis allapoole panna plekitükid vahele,enne kui kinni keerata...Võisin ka muidugi valesti arusaada:)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 10:28 Tsiteeri


No sa võid ju sinna alla vahele panna mida iganes. Aga siis tuleb kässar peale tõmmata ja sõita nii, et rattad loha.:D:D:D Kulla inimene, ratas ju pöörleb ometi. Sellisel moel ei õnnestu sul küll miskit reguleerida. Seda meistrimeest tahaks kohe oma silmaga näha.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 03.04.07 10:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaspa
No sa võid ju sinna alla vahele panna mida iganes. Aga siis tuleb kässar peale tõmmata ja sõita nii, et rattad loha.:D:D:D Kulla inimene, ratas ju pöörleb ometi. Sellisel moel ei õnnestu sul küll miskit reguleerida. Seda meistrimeest tahaks kohe oma silmaga näha.:mad:


Mis see kässar siia puutub?Velg kinnitub ketta külge ju ning kui paned velje ja ketta vahele midagi,siis see nüüd mingit loha küll ei tekita ju?:o
Ratas pöörleb sama targalt edasi


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 03.04.07 10:45 Tsiteeri


:D:D Huumori teemas pole ka tükk aega nii head nalja olnud, nagu see õpetus siin, et ratta kaldenurga reguleerimiseks tuleb velje ja rattarummu vahele plekitükid panna.

Exess, kui auto ratas hoiab näiteks ülevalt sissepoole ja sa paned velje ja rummu vahele ülespoole plekitüki, saab ratta vertikaalseks küll. Aga kui nüüd autoga meetri võrra edasi sõidad, pöördub see plekitükk ju hoopis allapoole ja ratta ülemine osa on veel rohkem sissepoole kaldu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 03.04.07 11:01 Tsiteeri


Njahh,igatahes nii õpetati mind MAZDA esinduse töömehe poolt
:P mind isiklikult see väike kalle ei seganud,seega pole sellega ka rohkem pead vaevanud...ehk siis panin täiega puusse:P


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 11:29 Tsiteeri


Hmm ma vist mõistan, mida meistrimees öelda tahtis - plekitükk ei ole mitte rummi ja trumli vahele, vaid rummi kinnituse vahele sillatalale. Jah nii peaks teoreetiliselt olema tehtav küll see asi, kuid kui hea ja püsiv see jääb, ei oska kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaspa
huviline



Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 11:32 Tsiteeri


No seda ma ju mõtlesingi, et ratas ei tohi poolt tiirugi teha kui asi jälle paigast on. Seega olekski ainus võimalus sõita nii, et ratas loha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.04.07 11:46 Tsiteeri


Plekk pannakse sillatala ja nn. tupitsa vahele ja on võimalik regullida küll.Iseasi kes see sillavend on kes seda teha viitsib.Ja sportvedru ei muuda tagasilla kallet C4 kerel FWD puhul kohe kindlasti mitte.
Ise sillaregulliga mitu head aastat tegelenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.04.07 12:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Millest võib tingitud olla Audi 100-l tagumiste kummide seestpoolt kulumine. Mitte just palju aga kummi sööb ikka seestpoolt ära. Rehvi laiusest see ei tohiks sõltuda. Rehvid muidu 205/55 R16.

Kui esisild, siis pole vahet kas on madaldus või mitte, kui quattro siis sõltumatu ja sel juhul on rattad lääpas. Jäiga lohiseva silla puhul pole sela midagi eriti reguleerida kui sööb, sest üldjuhul on keegi naljavend talvel kässariga äärekivi külastanud. Kui quattro, siis üldine probleem on see, et isegi mittemadaldusega asi reguleeritakse paika esisillalise auto järgi (quattrol on väheke teised kraadid regullil). Mis puudutab quattro madaldusse, siis väga madala vedru puhul ei aita mingi kuradi plekikänakas vahele, kuna rattaid pole võimalik nii sirgeks ajada, et asi seest rehvi ei kulutaks. Sel juhul on kompromissina rattad sissepoole regullitud (sitt variant, aga noh kopikas sööb vähem.).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kama
huviline



Registreerunud 26.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 13:28 Tsiteeri


Aga mis võib põhjustada esirehvide kulumise väljaspoolt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Chuulo
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.07 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kama
Aga mis võib põhjustada esirehvide kulumise väljaspoolt?

vale rehvirõhk võib olla, ehk liiga tühjad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaurs
huviline



Registreerunud 26.03.05
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3,0tdi quattro

postitati 03.04.07 13:35 Tsiteeri


kokkujooks vale, põhjusex rattad jooksevad liiga sisse


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 03.04.07 14:04 Tsiteeri


Lühidalt siis, et pean uut ( sirget ) tagasilda vaatama hakkama ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.5% - SQL: 58.5%]