Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kuidas mõõta lambda väljundpinget??? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3892)
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.07 23:09 Tsiteeri
Kuidas mõõta lambda väljundpinget???



Tegu siis kolme otsaga lamdaga kas tuleks see signaali ots lahti ühendada ja siis mõõta anduri poolset otsalt või tuleb lihtsalt see kummilutu eest tõmmata ja ühenduse kohabealt mõõta. Jama nimelt selles et mul annab kaks erinevat tulemust. Lahtiühendatult 0,9V tühikäigul ja tahaühendatult 0,5V.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.04.07 09:13 Tsiteeri


Kummilutt maha,kontaktid koos-signaal peab pulseerima 0-1V.
Kontrolli ka kütteahel üle,kui võimalik siis ampritangidega,küttevool peaks olema ca 2 amprit.
Kui signaali pinge jääb konstantselt 0,5V on tegu ajupoolse väljundpingega ja tõenäoliselt vajab lambda vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.07 11:52 Tsiteeri


Sain siis vähe asjalikuma testri(mitte 100.- hiinaka millega enne mõõtsin.) ja tõesti pinge pulseerib 0,17-0,86V vahel seega lambda korras. Aitäh. Aga mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas 15-16 Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
henri0
huviline



Registreerunud 04.12.05
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.07 11:55 Tsiteeri


ja üks asi veel kas jagaja võllil peabki väike lõtk sees olema kui rootor maha võtta ja sealt otsast sangutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 17.05.07 14:03 Tsiteeri


oota kas seda lamdat saab nii kontrollida et selle kummiluti maha ja + testeri juhe sinna aga kus miinuse ühendan?


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 17.05.07 14:08 Tsiteeri


keresse/massi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 17.05.07 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: henri0
Aga mis veel võib mõjutada pensu kulu vahetatud tem.andur,küünlad,juhtmed,jagajakaan,rootor linnas võtab 12 maanteel 8 ja seda suvel talvel linnas 15-16 Autoks b3 2.0 83kw meh.pritse. Ülevaatse läbis ilusti co ja muud värgid olid paigas???


Pihustid ja besnsiini rõhk süsteemis. Aga ka veermiku liigsed mehaanilised takistused, nagu peale jäävad pidurid, rattalaagrid, vale käigukasti õli viskoossus jne.

Aga enda Audil(meh. pritse) sain küttekulu hoobilt alla, kui pihustid ära vahetasin.
Ja veel soovitan temp. andur(see mis ajule signaali annab) panna originaal varuosa. Odav vuhvel hakkas 2 kuu pärast aiateibaid näitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.05.07 18:14 Tsiteeri


Suure kütusekulu põhjus NR 1-vale süüde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
OOOO
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.07 16:34 Tsiteeri


Kas keegi võiks öelda kus see lambda asub b4-l ja milline välja näeb. Tänan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 20.09.07 18:04 Tsiteeri


b4-l lambda ise asub katalüsaatori küljes vähemalt abk-l.Aaga kui mõõta tahad siis juhtmed tulevad muidugi kapoti alla ja on minu mootoril õlifiltri lähedal.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OOOO
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.10.07 14:02 Tsiteeri


Autoks siis 2,3e B4 ja tahaks seda pinget mõõta. Aga ma ei leia neid juhtmeid sealt kapoti alt üles. Äkki keegi teadja mees aitab ja ütleb kust ma need leida võiksin. Kas ka õlifiltri lähedalt? On neil juhtmetel midagi mille järgi ära ka tunda. Kõik viitab sellele et lambda on läbi aga tahaks seda viimast kinnitust saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OOOO
huviline



Registreerunud 15.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.07 15:09 Tsiteeri


Kas keegi siis ei oska öelda kus need lambda otsad on?
http://img3.imagebanana.com/img/jwrmfmvu/thumb/Picture010.jpg
http://img3.imagebanana.com/img/0svhi5u/thumb/Picture009.jpg

Selline rägastik siis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 16.10.07 17:39 Tsiteeri


Asuvad neljanda süüteküünla juures oleva kronsteini küljes. Juhtmed peavad sealt alt minema summuti (katalüsaatori) külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.1% - SQL: 56.9%]