Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B5 esivedrud - sport ja muu (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1350)
nanimo
huviline



Registreerunud 28.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.03.07 17:27 Tsiteeri
B5 esivedrud - sport ja muu



Küsimus tuleb 95.a B5 esivedrustuse kohta.

Mõlemad esimesed vedrud Revali väitel katki, varuosaks pakutakse 8D0 411 105 Q, mis on sportlik versioon, kui õigesti aru saan.

Siit tekkis küsimus, kas antud vedrud oleks mõistlik või võimalik vahetada nö tsiviilvedrude vastu? Või eeldaks see ka muude esisilla komponentide vahetust?

Mis oleks sellise vahetuse tulemus: kas kõrgem nina või pehmem sõit?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.03.07 17:34 Tsiteeri


Samasse teemase veel, et kui hetkel on all sport vedrustus, et kas siis on amortisaatorid ka teistsugused ? Või lähen poodi ja küsin lihtsalt sellele margile mida vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 28.03.07 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Samasse teemase veel, et kui hetkel on all sport vedrustus, et kas siis on amortisaatorid ka teistsugused ? Või lähen poodi ja küsin lihtsalt sellele margile mida vaja.


Sportvedrudega on teised amordid. Kui tavalistele amortidele sportvedrud panna siis on need amordid varsti õhtal. Maitea kuidas vastupidi on, ega ta midagi head ei ole. Spordikad peaks lühema käiguga olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.03.07 18:06 Tsiteeri


Ega ma enne neid siis osta ei saa kui vanad alt ära ja täpsemalt vist järgi uurin jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 28.03.07 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Ega ma enne neid siis osta ei saa kui vanad alt ära ja täpsemalt vist järgi uurin jah?



Uuri revalist järele amordi kohapealt, mu meelest peaks amort käigupoolest üks olema, nii stokil kui tehase nn sportvedrul.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 28.03.07 22:03 Tsiteeri


Mul autol on päris korralik madaldus, nii et igale poole ma sellega just trügida ei saa. Äkki siis on amordid ka lühemad kuigi palju. Autot igapäevaselt vaja ja ei saa eriti lammutada ka ja vaadata mis seal täpsemalt all on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.03.07 07:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Mul autol on päris korralik madaldus, nii et igale poole ma sellega just trügida ei saa. Äkki siis on amordid ka lühemad kuigi palju. Autot igapäevaselt vaja ja ei saa eriti lammutada ka ja vaadata mis seal täpsemalt all on.

Amort ise ei pea lühem olema, lihtsalt töötsoon on tulenevalt jäigema sportvedru väiksemast liikumisest lühem. Kui sissetöötanud amordi töötsooni pikemaks muuta (paigaldada sportvedru asemele tavalised), surevad amordid suht kiirelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Athlon
huviline

Avatar


Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3

postitati 29.03.07 08:53 Tsiteeri


Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.03.07 09:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole.


Tehase originaal nn sportvedrule sobib tavaamort, võta gaasikad, on paremad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nanimo
huviline



Registreerunud 28.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.07 15:15 Tsiteeri


Aga siiski: kas tehase nn sportvedrustus teeb nina madalamaks või ainult jäigemaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.03.07 15:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nanimo
Aga siiski: kas tehase nn sportvedrustus teeb nina madalamaks või ainult jäigemaks?


Nii madalamaks kui jäigemaks.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laur
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A7 3.0 TFSI

postitati 29.03.07 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole.


Tehase originaal nn sportvedrule sobib tavaamort, võta gaasikad, on paremad.


Aga mis vahe siis on tehase sportvedrul ja aftermarket vedrul? Kas tehase vedru madaldab siis nii palju vähem, et ei riku amorti?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 29.03.07 18:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laur
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: athlon
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole.


Tehase originaal nn sportvedrule sobib tavaamort, võta gaasikad, on paremad.


Aga mis vahe siis on tehase sportvedrul ja aftermarket vedrul? Kas tehase vedru madaldab siis nii palju vähem, et ei riku amorti?



Reegel on see, et stok amorti kannatab kasutada max -40mm madalduse korral, võib ka rohkem vedrumadaldust olla, kuid jälgima peab, et vedru pinge alt vabanemise korral ei hüppaks vedru ettenähtud pesadest välja. Amordi puhul tuleks kasutada tugevamat läbilöögipuksi.
Palju hullem on olukord siis, kui kasutatakse originaal vedrustuse puhul lühema käiguga amorti.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]