nanimo
huviline
Registreerunud 28.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.03.07 17:27
|
|
|
B5 esivedrud - sport ja muu
Küsimus tuleb 95.a B5 esivedrustuse kohta.
Mõlemad esimesed vedrud Revali väitel katki, varuosaks pakutakse 8D0 411 105 Q, mis on sportlik versioon, kui õigesti aru saan.
Siit tekkis küsimus, kas antud vedrud oleks mõistlik või võimalik vahetada nö tsiviilvedrude vastu? Või eeldaks see ka muude esisilla komponentide
vahetust?
Mis oleks sellise vahetuse tulemus: kas kõrgem nina või pehmem sõit?
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 28.03.07 17:34
|
|
|
Samasse teemase veel, et kui hetkel on all sport vedrustus, et kas siis on amortisaatorid ka teistsugused ? Või lähen poodi ja küsin lihtsalt sellele
margile mida vaja.
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 28.03.07 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Samasse teemase veel, et kui hetkel on all sport vedrustus, et kas siis on amortisaatorid ka teistsugused ? Või lähen poodi ja küsin lihtsalt sellele
margile mida vaja. |
Sportvedrudega on teised amordid. Kui tavalistele amortidele sportvedrud panna siis on need amordid varsti õhtal. Maitea kuidas vastupidi on, ega ta
midagi head ei ole. Spordikad peaks lühema käiguga olema.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 28.03.07 18:06
|
|
|
Ega ma enne neid siis osta ei saa kui vanad alt ära ja täpsemalt vist järgi uurin jah?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 28.03.07 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Ega ma enne neid siis osta ei saa kui vanad alt ära ja täpsemalt vist järgi uurin jah? |
Uuri revalist järele amordi kohapealt, mu meelest peaks amort käigupoolest üks olema, nii stokil kui tehase nn sportvedrul.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 28.03.07 22:03
|
|
|
Mul autol on päris korralik madaldus, nii et igale poole ma sellega just trügida ei saa. Äkki siis on amordid ka lühemad kuigi palju. Autot
igapäevaselt vaja ja ei saa eriti lammutada ka ja vaadata mis seal täpsemalt all on.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.03.07 07:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Mul autol on päris korralik madaldus, nii et igale poole ma sellega just trügida ei saa. Äkki siis on amordid ka lühemad kuigi palju. Autot
igapäevaselt vaja ja ei saa eriti lammutada ka ja vaadata mis seal täpsemalt all on. |
Amort ise ei pea lühem olema, lihtsalt töötsoon on tulenevalt jäigema sportvedru väiksemast liikumisest lühem. Kui sissetöötanud amordi töötsooni
pikemaks muuta (paigaldada sportvedru asemele tavalised), surevad amordid suht kiirelt.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 29.03.07 08:53
|
|
|
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.03.07 09:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole. |
Tehase originaal nn sportvedrule sobib tavaamort, võta gaasikad, on paremad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
nanimo
huviline
Registreerunud 28.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.03.07 15:15
|
|
|
Aga siiski: kas tehase nn sportvedrustus teeb nina madalamaks või ainult jäigemaks?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.03.07 15:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nanimo
Aga siiski: kas tehase nn sportvedrustus teeb nina madalamaks või ainult jäigemaks? |
Nii madalamaks kui jäigemaks.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
laur
huviline
Registreerunud 14.09.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A7 3.0 TFSI
|
postitati 29.03.07 17:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole. |
Tehase originaal nn sportvedrule sobib tavaamort, võta gaasikad, on paremad. |
Aga mis vahe siis on tehase sportvedrul ja aftermarket vedrul? Kas tehase vedru madaldab siis nii palju vähem, et ei riku amorti?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 29.03.07 18:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laur
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: athlon
Kuid oskab keegi öelda kust ma sellieid amordikaid küsida võiks. Igas autopoes neid vist ei ole. |
Tehase originaal nn sportvedrule sobib tavaamort, võta gaasikad, on paremad. |
Aga mis vahe siis on tehase sportvedrul ja aftermarket vedrul? Kas tehase vedru madaldab siis nii palju vähem, et ei riku amorti?
|
Reegel on see, et stok amorti kannatab kasutada max -40mm madalduse korral, võib ka rohkem vedrumadaldust olla, kuid jälgima peab, et vedru pinge alt
vabanemise korral ei hüppaks vedru ettenähtud pesadest välja. Amordi puhul tuleks kasutada tugevamat läbilöögipuksi.
Palju hullem on olukord siis, kui kasutatakse originaal vedrustuse puhul lühema käiguga amorti.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|