Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B3 temp näidik (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2021)
AOA
huviline



Registreerunud 11.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.07 14:43 Tsiteeri
B3 temp näidik



Mis temperatuuri näidik tavaliselt sõidu ajal näitab?
Endal on 89 a B3 1.8 karpa mootoriga, ja temp on pidevalt 110-112. Vent ei tööta, vahetasin anduri ära, ikka ei tööta, tõin lülitiga sisse, suurt alla ei löö tempi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 26.03.07 14:52 Tsiteeri


norm töötemp on umbes 85-100 kraadi. Kuskil 95 kraadi juures hakkab ventikas tööle. Võibolla sul näidik peetis või näidiku andur. Kui lülitiga ventilaatori juhtmed sisse tõid ja ventika sisse lülitad, siis peaks jahtuma maha küll. Samas sul võib olla termostaat kinni jäänud ja ei lase vett suurele ringile, radikas jääb külmaks ja ventilaator ei saagi tööle hakata. Pane auto k2ima sõida sõidusoojaks ja katsu käega kas radiaator on ees tuline, kui pole siis termostaat kinni. Jahutusvedeliku viga pole, sest seda ka kindlasti pole või on vähe :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 26.03.07 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AOA
Mis temperatuuri näidik tavaliselt sõidu ajal näitab?
Endal on 89 a B3 1.8 karpa mootoriga, ja temp on pidevalt 110-112. Vent ei tööta, vahetasin anduri ära, ikka ei tööta, tõin lülitiga sisse, suurt alla ei löö tempi.



Töösooja mootoriga 87-95 kraaadi (oleneb termostaadist).
Võimalik, et sul hoopis vigane kelladeplokk, näitab valet temperatuuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.07 15:11 Tsiteeri


sa katsu, kas sul jahutusradikas ja lõdvikud üldse soojaks lähevad.
lõhnab peetis termostaadi järgi, vesi väiksel ringil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kettmahha
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.07
Kasutaja on eemal

Auto: mazda 6 1,8 2004

postitati 26.03.07 17:18 Tsiteeri


Mul audi 80 1,8 55 kw 88a ja temperatuur mingi 90 ja 100 vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madgangster
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 27.03.07 19:12 Tsiteeri


mul audi 80 b3 1.8s 55kw..enne oli 90-100 ventikas uhas koguaeg...siis aga märkasin et veetorud ei olnud yhtlaselt soojad...vahetasin veepumba ära nyyd on 70-80 vahel...linnas kaua seistes viskab vahest 90peale...aga mul ei ole yldse ventikas taga...
imelik on see et ma ostsin poest uue vendika anduri ja korra viskas ka temp kõrgele aga vendikas tööle ei hakkanud...ma ei tea mis värk on...ma panen varsti kah lisalyliti...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.07 19:22 Tsiteeri


milleks lisalüliti?
tehke auto korda
võimalikud veavariandid: veepump, termostaat, 2 andurit, radikas umbes.
on siis neid raske kontrollida ja viga likvideerida?

ventikas ei hakka tööle:
radikas olev andur õhtal, ventikas ise õhtal, vesi väiksel ringil(pump, termostaat või radikas umbes)
armatuuris näitab 60-70:
kas ongi nii madal temp, või on andur kutu (ploki küljes olev)
temp ongi 60-70:
vesi koguaeg suurel ringil ehk termostaat kutu
temp 120:
termostaat, vesi väiksel ringil, radikas umbes või pump kutu

kontrollimine:
lühista ära radikas oleva pistiku klemmid, vent peab tööle hakkama, kui vesi üle 100 läheb ja ka radikas ilusti kuum on, siis on andur õhtal omadega.
katsuda lõdvikuid ja radikat, kõik ülemised peavad soojad olema, kui ei ole aga temp on 100 kraadi, hakka viga otsima.
kui kõik lõdvikud külmad, kaasaarvatud salongiradikas(ei puhu sooja enam) siis on pump õhtal, kui plokk ja salongiradikas soojad on, siis on termostaat kinni.

ma rohkem ei viitsi kirjutada, kui keegi täiendada tahab, siis andku tuld


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AOA
huviline



Registreerunud 11.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.07 20:11 Tsiteeri


radikas ja lõdvikud on kõik soojad, termo andur on uus.
Äkki on tõesti viga armatuuri näidikus, kuid kui mootor kunagi üle kees oli temp seal mingi 120.
Kas veepumpa ka kontrolida saab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
duman
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3

postitati 28.03.07 12:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo

võimalikud veavariandid: veepump, termostaat, 2 andurit, radikas umbes.
on siis neid raske kontrollida ja viga likvideerida?

ventikas ei hakka tööle:
radikas olev andur õhtal, ventikas ise õhtal, vesi väiksel ringil(pump, termostaat või radikas umbes)


Mnja mul veepump ja termostaat jne vahetatud... vesi ilusti suurel ringil.... salongis näitab temo alati töösooja mootoriga 90-93 umbes.... aga tühikäigul hakkab vett välja ajama tekib surve..... ja iseenesest pole kunagi näinud vente ringi käimas.... et kas tõesti võib olla et korraga salonginäidik valetab ja ventide andur läbi.....? müstiline värk see.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 28.03.07 15:30 Tsiteeri


endal pole tavasõidus üle 90kraadi kunagi see seiver näidanud. maanteel sõites saab mootor niipalju ise jahutust et temp. üle 75kraadi ei tõusegi. minul on see nii, ventikas hakkab tööle vaid seistes töötades:) kui muidugi normaalselt sõita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 28.03.07 17:54 Tsiteeri


Mul oli sama jama ning peale termostaadi vahetamist naljalt üle 90 kraadi ei lähe;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AOA
huviline



Registreerunud 11.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.07 18:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andreskahu
Mul oli sama jama ning peale termostaadi vahetamist naljalt üle 90 kraadi ei lähe;)

Termostaat on siis see andur mis radika sisse on keeratud? või midagi muud?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madgangster
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 30.03.07 17:46 Tsiteeri


see mis radika sisse on keeratud on vendika andur...
termostaad on veepumba juures kohe seal aluminium korpuses...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madgangster
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6

postitati 30.03.07 17:52 Tsiteeri


mina omal kontrollisin nii veepumpa...auto kohapeal soojenes...temo kasvas hakkas yle 90 näitama...vaatasin et asi ei ole õige ...katsusin vee voolikuid...voolikud olid ebayhtlaselt soojad...paisupaagis vesi jääkylm...vahetasin veepumba ära...ja kõik tihendid..peale seda on temp koguaeg seal 80 kandis...vahest kaua seistes viskab kõrgele aga mul pole vendikas hetkel yhendatud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]