kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.07 06:13
|
|
|
s4 roolilatt immitseb??
tere, küsimus selles, et roolilatt ajab arvatavasti õli läbi kuna käigukast on pealt õliga koos ja näpuga tõmmates lati alt on käsi puhta õliga koos.
aga kas see on loogiline, sest õli kaob mootorist (u 4liitrit on 15000km läinud). kui nii, siis mida oleks soovitav teha ja kui need asjad ei ole
omavahel ikkagi ühenduses, siis mis see võiks immitseda? otsingust ei olnud eriti palju abi.
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 25.03.07 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolka28
tere, küsimus selles, et roolilatt ajab arvatavasti õli läbi kuna käigukast on pealt õliga koos ja näpuga tõmmates lati alt on käsi puhta õliga koos.
aga kas see on loogiline, sest õli kaob mootorist (u 4liitrit on 15000km läinud). kui nii, siis mida oleks soovitav teha ja kui need asjad ei ole
omavahel ikkagi ühenduses, siis mis see võiks immitseda? otsingust ei olnud eriti palju abi. |
Roolivõimendis ja mootoris käib ju ikka täiesti erinev (absoluutselt erinevate omadustega) õli ning need ei tohiks ühegi auto korral kuskil kokku
saada.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.03.07 10:01
|
|
|
vääääga imelik
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.07 10:28
|
|
|
pigem pakuks et vända tagumise otsa simmer, sealt immitseb õli sidurikotta ja hooratas vehib inertsiga kogu selle õli mööda kapotialust laiali läbi
nende käigukasti ja mootori vahel olevate avade.
|
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.07 16:04
|
|
|
seda kahtlustasin ise ka, kuigi lootsin et........
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 14.04.07 05:52
|
|
|
Hüdro ja mootoriõlil teeb ninaga selgelt vahet. Isegi näpuga saab aru, kummaga tegemist on. Mine kuskile, kus inimesed teavad, mida nad teevad.
12.301@181km/h
|
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.04.07 05:36
|
|
|
kahe targa juures sai käidud ja mõlemal erinev jutt. esimene, et roolilatt ja teise jutu järgi hoopis käigukasti õli, mis tuleb pooltelgede vahelt.
peab vist kolmanda juurde ka minema nagu .....
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.07 17:24
|
|
|
nii, nüüd on kindel et käigukastist jookseb ikkagi õli välja ja poolteljega viskab seda siis igalepoole laiali. tahaks teada kus tal kastil õli punn
on (kas paremal anduri all või vasemal olev punn. üks neist peaks tagakäigu fiksaator olema, kui ma nüüd väga lolli juttu ei puhu), et seda kraami
juurde valada ja kui hull töö nende pooltelgede tihendite vahetus on?? kui keegi on seda tööd enne teind võiks natsa juhendada!!
|
|
|
Neno83
huviline
Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)
|
postitati 23.04.07 18:21
|
|
|
Ei tohiks nagu eriti keeruline olla
Õlitaseme kontrollpunn on sõidusuunas võttes vasakul pool külge, kaane peal.
Pooltelje simmerite vahetuseks pead poolteljed lahti keerama, siis edasi võtad kaltsu ja tõmbad selle flantsi (kuhu pooltelg kinnitus) vähe puhtamaks,
nii et nähtavale tuleb seal keskel olev kuuskant polt.
Selle keerad lahti ja tõmbad flansti käigukastist välja, siis on juba see simmer näha ning edasi eemaldad selle simmeri ettevaatlikult lapiku
kruvikeerajaga või millegi muu taolise esemega.
Kui vana käes siis hea kui tõmbad simmeri aluse pinna veel ilusti puhtaks ja paigaldad uue simmeri (seebiveega teed pinna kokku läheb libedamalt omale
kohale, sisse pressides vaata et viltu ei läheks)
Ja kui mõlemad simmerid paigas, siis flantsid ning poolteljed külge tagasi.
Uus õli sisse ning peaks ok olema.
ATV põhjakaitsmed ja lisaseadmed....www.ironbaltic.ee
|
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.05.07 19:55
|
|
|
tänan info eest, see töö selleks korraks tehtud. kuna roolilatt ka kahtlane ikkagi tundub, siis oleks plaanis too ka korda teha. ons võimalik koduste
vahenditega sellist "operatsiooni" ette võtta ja kas oleks targem uus sebida või tollel samal tihendeid vahetada.
|
|
|
must_ratsu
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: quattro coupe
|
postitati 21.05.07 20:00
|
|
|
pakuksin mõlemat varianti esimene kyll odavam kuid uus on kauem kestev. võta yhendust ja saame asja korda aetud
53 428 654
don't smoke drug's,smoke tire's!!!!
|
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.05.07 14:08
|
|
|
keegi, kes latti varem maha võtnud, võiks tööoperatsioonidest rääkida, kui see tüli ei tee. oleks vääga tänulik.
|
|
|
Aiku
klubiliige
Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.
|
postitati 30.05.07 14:49
|
|
|
Audi 200 olen kaks korda vahetanud. Voolikud lati küljest lahti , roolivardad samuti . Salongist kaks polti rooli samba küljest lahti ja nuute
fikseeriv polt samuti maha keerata. Siis kolm roolilatti kinni hoidavat polti lahti ja ratta koopa kaudu vana latt välja ja uus asemele. Päev tööd ja
valmis
|
|
|
kolka28
huviline
Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.07 20:00
|
|
|
tänud aikule, mustale ratsule ja neno83-le.
|
|
|