Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: s4 roolilatt immitseb?? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2742)
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.07 06:13 Tsiteeri
s4 roolilatt immitseb??



tere, küsimus selles, et roolilatt ajab arvatavasti õli läbi kuna käigukast on pealt õliga koos ja näpuga tõmmates lati alt on käsi puhta õliga koos. aga kas see on loogiline, sest õli kaob mootorist (u 4liitrit on 15000km läinud). kui nii, siis mida oleks soovitav teha ja kui need asjad ei ole omavahel ikkagi ühenduses, siis mis see võiks immitseda? otsingust ei olnud eriti palju abi.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 25.03.07 09:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kolka28
tere, küsimus selles, et roolilatt ajab arvatavasti õli läbi kuna käigukast on pealt õliga koos ja näpuga tõmmates lati alt on käsi puhta õliga koos. aga kas see on loogiline, sest õli kaob mootorist (u 4liitrit on 15000km läinud). kui nii, siis mida oleks soovitav teha ja kui need asjad ei ole omavahel ikkagi ühenduses, siis mis see võiks immitseda? otsingust ei olnud eriti palju abi.:(


Roolivõimendis ja mootoris käib ju ikka täiesti erinev (absoluutselt erinevate omadustega) õli ning need ei tohiks ühegi auto korral kuskil kokku saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.03.07 10:01 Tsiteeri


vääääga imelik:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.07 10:28 Tsiteeri


pigem pakuks et vända tagumise otsa simmer, sealt immitseb õli sidurikotta ja hooratas vehib inertsiga kogu selle õli mööda kapotialust laiali läbi nende käigukasti ja mootori vahel olevate avade.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.07 16:04 Tsiteeri


seda kahtlustasin ise ka, kuigi lootsin et........


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 14.04.07 05:52 Tsiteeri


Hüdro ja mootoriõlil teeb ninaga selgelt vahet. Isegi näpuga saab aru, kummaga tegemist on. Mine kuskile, kus inimesed teavad, mida nad teevad.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.07 05:36 Tsiteeri


kahe targa juures sai käidud ja mõlemal erinev jutt. esimene, et roolilatt ja teise jutu järgi hoopis käigukasti õli, mis tuleb pooltelgede vahelt. peab vist kolmanda juurde ka minema nagu .....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.04.07 17:24 Tsiteeri


nii, nüüd on kindel et käigukastist jookseb ikkagi õli välja ja poolteljega viskab seda siis igalepoole laiali. tahaks teada kus tal kastil õli punn on (kas paremal anduri all või vasemal olev punn. üks neist peaks tagakäigu fiksaator olema, kui ma nüüd väga lolli juttu ei puhu), et seda kraami juurde valada ja kui hull töö nende pooltelgede tihendite vahetus on?? kui keegi on seda tööd enne teind võiks natsa juhendada!!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Neno83
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)

postitati 23.04.07 18:21 Tsiteeri


Ei tohiks nagu eriti keeruline olla:)

Õlitaseme kontrollpunn on sõidusuunas võttes vasakul pool külge, kaane peal.

Pooltelje simmerite vahetuseks pead poolteljed lahti keerama, siis edasi võtad kaltsu ja tõmbad selle flantsi (kuhu pooltelg kinnitus) vähe puhtamaks, nii et nähtavale tuleb seal keskel olev kuuskant polt.
Selle keerad lahti ja tõmbad flansti käigukastist välja, siis on juba see simmer näha ning edasi eemaldad selle simmeri ettevaatlikult lapiku kruvikeerajaga või millegi muu taolise esemega.
Kui vana käes siis hea kui tõmbad simmeri aluse pinna veel ilusti puhtaks ja paigaldad uue simmeri (seebiveega teed pinna kokku läheb libedamalt omale kohale, sisse pressides vaata et viltu ei läheks)
Ja kui mõlemad simmerid paigas, siis flantsid ning poolteljed külge tagasi.

Uus õli sisse ning peaks ok olema.


ATV põhjakaitsmed ja lisaseadmed....www.ironbaltic.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.07 19:55 Tsiteeri


tänan info eest, see töö selleks korraks tehtud. kuna roolilatt ka kahtlane ikkagi tundub, siis oleks plaanis too ka korda teha. ons võimalik koduste vahenditega sellist "operatsiooni" ette võtta ja kas oleks targem uus sebida või tollel samal tihendeid vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
must_ratsu
huviline



Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: quattro coupe

postitati 21.05.07 20:00 Tsiteeri


pakuksin mõlemat varianti esimene kyll odavam kuid uus on kauem kestev. võta yhendust ja saame asja korda aetud
53 428 654


don't smoke drug's,smoke tire's!!!!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.05.07 14:08 Tsiteeri


keegi, kes latti varem maha võtnud, võiks tööoperatsioonidest rääkida, kui see tüli ei tee. oleks vääga tänulik.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aiku
klubiliige



Registreerunud 03.04.04
Asukoht: Tallinn- Tõrva
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A6 C5 1,8T 2000a.

postitati 30.05.07 14:49 Tsiteeri


Audi 200 olen kaks korda vahetanud. Voolikud lati küljest lahti , roolivardad samuti . Salongist kaks polti rooli samba küljest lahti ja nuute fikseeriv polt samuti maha keerata. Siis kolm roolilatti kinni hoidavat polti lahti ja ratta koopa kaudu vana latt välja ja uus asemele. Päev tööd ja valmis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kolka28
huviline



Registreerunud 29.05.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.07 20:00 Tsiteeri


tänud aikule, mustale ratsule ja neno83-le.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]