Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 kellad versus S6? (Lahendus leitud) (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2854)
UM
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6

postitati 19.03.07 18:50 Tsiteeri
A6 kellad versus S6? (Lahendus leitud)



Sai pandud S6Q (manuaal) kellad oma A6Q -le (automaat) ja nüüd on tekkinud mõningad probleemid. Bensiininäidik näitab veerand paaki, aga kompuutri järgi jagub kütust 90 km läbimiseks, tahomeeter näitab sooja mootoriga tühikäigul 1100 p. kuigi enne (vanade kelladega) oli kõik ok (750 p)! Ära on kadunud pöörete piiraja kui surud pedaali vastu põrandat (sai korra Piibe mnt. kiirendatud), läheb tahokas üle 9000 pöörde kuigi numbreid jagub ainult 7000 pöördeni. Milles viga, kas need kellad ei sobi omavahel või tuleb mingi plokk vahetada? Akuots sai korra maha võetud, aga midagi ei muutunud.

Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 19.03.07 19:00 Tsiteeri


Üks mootor on V6, teine on V8. Seal see vahe ongi.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 19.03.07 20:20 Tsiteeri


sry for OT:
Põhimõtteliselt sama teema on ka siis kui panna S4'ja kellad A100'le 2,8
Tühikäik oli u. 1500 rpm/min ...ja kui ma tavaliselt teen käiguvahetuse linnas 2500 - 3000rpm/min, siis S4 tahho näitas mulle 4500 - 5300 rpm/min.
Ja spido ei näidanud ka õigesti ...näitas vähem tegelikusest.



to PO: Tean jah S4 on ju R5 ...aga 2,8 on V6 :D


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 19.03.07 21:24 Tsiteeri


Sama teema triip et kellad pärinevad vähe teise mootoriga auto pealt.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 20.03.07 15:57 Tsiteeri


ja tööle on võimalik saada küll, tuleb lihtsalt genereerida.
lihtsaim oli vist, et ühe elemendid teise sisse tõsta ja sis nagu jubinaid omavahel ringi lapata, muidu on seal taga vähestel ka ümberlülimis nupp, erinevate mootorite vahel, et endal sai V6le pandud competitioni kellad ja need nagu ka kala näitasid aga sis sai sealt tagast nuppu lükatud mingi orgiga ja oligi pantavv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
UM
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6

postitati 21.03.07 06:18 Tsiteeri


Ok, proovin vahetada näidikute plokke kui muidugi õnnestub. Jääb õhku veel üks küsimus, pöörded! Kas piiraja on siis seotud kelladega?? Mootor kiunus käes päris kõvasti, seda ei ole varem juhtunud (originaal kelladega). Ise ei taha seda asja uskuda, aga kaduväike varjant võib olla mingi vale impulssi näol.

Samas ootaks kommentaare A6 omenikelt, kes on oma masinale paigaldanud S6 kellad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
UM
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6

postitati 26.03.07 17:55 Tsiteeri


:cool:Sain asja korda ja nüüd toimib ilusti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 26.03.07 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: UM
:cool:Sain asja korda ja nüüd toimib ilusti.

Milles see probleem oli siis või kuidas sa selle lahendasid, oleks hea siis järgmine ei peaks äkki sama probleemi pärast teemat tegema siis enam ja leiaks äkki endale sobiva vastuse siis kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UM
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6

postitati 26.03.07 20:13 Tsiteeri


S6 ja A6 kellad on 1:1, aga omavahel nad ei sobi (hakkavad valetama) . Tõstsin lihtsalt suurema ploki ümber ja vahetasin taustad ära. Seierid tuleb ettevaatlikult ära tõmmata ning tagasi panemisel ei tohi üle pingutada kinni surumisel. Midagi rasket ei ole: natuke aega ja väike õlu ning ongi valmis. Väike plokk jäi samaks, neid ma ümber ei tõstnud. Ehk siis S6 kelladel vahetasin ära suurema ploki A6 ploki vastu ja panin A6 kelladele S6 taustad.

Mõned pildid juurde, siis ehk kergem:


http://www.hot.ee/puksiirteenus/akell.jpg
http://www.hot.ee/puksiirteenus/akell1.jpg
http://www.hot.ee/puksiirteenus/akell2.jpg
http://www.hot.ee/puksiirteenus/akell3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.03.07 05:14 Tsiteeri


Aga MIKS panna A6 le S6 e kellad kui A6 pole S6:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UM
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6

postitati 27.03.07 06:32 Tsiteeri


Palju ei puudunud, et oleks siin sama küsimuse esitanud. Mõned paigaldavad arvatavasti edevuse pärast ja on rahul kui kellad näitavad tont teab mida. Ise vaatasin praktilise külje pealt (taustad heledad, paremini jälgitav). Mõte oli juba A6 kellad tagasi panna, aga sain õnneks toimima. S6 kellade eest raha ei maksnud ja tasus natuke katsetamist. Raha sellise asja eest välja käija küll ei raatsi, suht mõtetu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.03.07 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: UM
Ise vaatasin praktilise külje pealt (taustad heledad, paremini jälgitav)

Ei ole tegelikult paremini jälgitavad. Ebamäärases poolhämaruses on hele taust ja põlev number palju halvemini näha kui must taust ja igas olukorras hele number. Hõbedaste klahvidega mobladega on sama jama.
Nii et räägime asjadest õigete nimedega - puhas edevus. :P

Ma ise lootsin muidu, et leidsid mingi intelligentsema sobitusviisi kui robustne ümber lappimine...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.07 14:22 Tsiteeri


Tausta näeb jah paremini- numbreid halvemini. Mõne välisvalguse heleduse korral ei näe kelladelt midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 27.03.07 14:33 Tsiteeri


Kas S6 kelladel nn coding plug abil ei saa selgeks teha, mida ta näitama peaks?


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 27.03.07 18:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kas S6 kelladel nn coding plug abil ei saa selgeks teha, mida ta näitama peaks?

Kui neid mõtled, siis neist ei ole seal kasu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
UM
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Q 2,8 V6

postitati 28.03.07 07:12 Tsiteeri


To Black:
Eks ta ole, kuidas keegi harjunud on ;) . Ega need S6 kellad A6-st veel S6 tee, aga see selleks.
Seal ümberpaigutamisel midagi robustset ei ole, kõik käib viisakalt ning aega kulub max 45 min. Peab olema natuke viitsimist ja soovi jännata. Endale see nokitsemine ja katsetamine isegi meeldis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 17.06.07 21:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: UM
Seal ümberpaigutamisel midagi robustset ei ole, kõik käib viisakalt ning aega kulub max 45 min.


Oluliselt lihtsam variant on arvutiga kelladeplokile selgeks teha, mitu silindrit mootoril on :P Aega kulub max 2 minutit :D


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 18.06.07 06:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: UM
Seal ümberpaigutamisel midagi robustset ei ole, kõik käib viisakalt ning aega kulub max 45 min.


Oluliselt lihtsam variant on arvutiga kelladeplokile selgeks teha, mitu silindrit mootoril on :P Aega kulub max 2 minutit :D


kuidas siis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 18.06.07 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: UM
Seal ümberpaigutamisel midagi robustset ei ole, kõik käib viisakalt ning aega kulub max 45 min.


Oluliselt lihtsam variant on arvutiga kelladeplokile selgeks teha, mitu silindrit mootoril on :P Aega kulub max 2 minutit :D


kuidas siis?



vag-com iga ikka :P;)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kermo144
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 D2 Hitler

postitati 30.01.16 09:40 Tsiteeri


Teema päris tükk aega "sesinud". Kuidas siis täpsemalt vag-commiga selgeks teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 30.01.16 10:11 Tsiteeri


Eesti Audi Klubi foorum » DIY » C4 A6/S6 kellade tahomeetri kodeerimine.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.9% - SQL: 60.1%]