Lehekülgi: 1 2 |
kylamats
huviline
Registreerunud 06.02.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.07 08:58
|
|
|
A8 2.8
oli plaanis a8 96a soetada.
on kellelgi kogemusi 2.8 autom isendiga,kui suur erinevus on 128 ja 141kw ga audil?
kui palju võiks selle rihma vahetus minna näiteks kui seda forsis teha ja kas see sama moto mis a6 ja 100 vahel on?
kuidas sellise audi kast vastu peab ja kas on mõtet üldse seda osta...või siis vaadata 728 poole.
kui keegi viitsib midagi tarka ütelda ja omab midagi sellist siis suured tänud juba ette
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.07 09:00
|
|
|
Rihmavahetus on meil nii umbes 4 tuhhi juures (töö+materjalid). AKK peab normaalselt vastu kui seal korralikult õli vahetada...
Jah, sama mootor mis A6'el ja 100'l peal on.
|
|
|
|
Kiro
huviline
Registreerunud 12.06.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 (c5) 1.9
|
postitati 18.03.07 21:15
|
|
|
osta pigem 4.2 mootoriga masin! Erilist küttekulu vahet ei ole ju 
|
|
|
kylamats
huviline
Registreerunud 06.02.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.07 18:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiro
osta pigem 4.2 mootoriga masin! Erilist küttekulu vahet ei ole ju
|
kui rahh ei oleks miski probleem siis võiks küll selle võtta
minuteada pidi neil v8 ga isenditel igasugused jupid ja hooldused kordades kallimad olema 2.8 sest..
aga rääkige siis kas on miskit erinevust 128kw ja 141 se vahel ja kas 96 a masinatel juba oli 5 käiku autom kastil...
kui keegi midagi teab siis tänud ette
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
postitati 19.03.07 20:30
|
|
|
See uuem 2,8 peaks olema 142kW ja see peaks olema 5-se kastiga.
Ja kui 4,2-te ei taha siis on ju olemas veel 3,7 ka 
|
|
|
kylamats
huviline
Registreerunud 06.02.05
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.07 18:25
|
|
|
kas see 97 a a8 2.8 moto on juba teine mis a100 ja a6 l peal... ja kas sellel on rihma vahetus juba hoopis teise hinnaga?? ja jupid ka kallimad,kui
keegi oskab vastata siis suured tänud. ja kas 96a 128kw masinatel on kõigil 4 käiku...??
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.03.07 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kylamats
kas see 97 a a8 2.8 moto on juba teine mis a100 ja a6 l peal... ja kas sellel on rihma vahetus juba hoopis teise hinnaga?? ja jupid ka kallimad,kui
keegi oskab vastata siis suured tänud. ja kas 96a 128kw masinatel on kõigil 4 käiku...?? |
'97 peaks juba olema 142 kW 30-klapilise 2.8-ga. Sellest tulenevalt peab rihm käima üle 4 nukkvõlli. Muud olulist vahet 128 kW 12-klapilise 2.8-ga
pole. Jupid vast enamvähem sama hinnaga.
Muide, alates '96 pandi 30V 2.8-t ka C4 kerega A6 peale.
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.06.07 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kylamats
kas see 97 a a8 2.8 moto on juba teine mis a100 ja a6 l peal... ja kas sellel on rihma vahetus juba hoopis teise hinnaga?? ja jupid ka kallimad,kui
keegi oskab vastata siis suured tänud. ja kas 96a 128kw masinatel on kõigil 4 käiku...?? |
Miks Sa ostad sellise auto mida Sa remontida ja tankida ei jõua? Ei ole mõtet üle enda varju hüpata ju!
Usun, et Golf oleks kindlapeale minek 
Mikk
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 19.06.07 19:37
|
|
|
Kusjuures omal ka plaan A8 2.8 v6 või 2.5 diisel 110kw osta.
See cabrio lause on suht lollus minumeelest. Nimelt ei ole mul plaanis A8 osta tema võimekuse pärast vaid disain ja mugavus meeldib mulle. 4.2 võtab
ikka tunduvalt rohkem kütust kui 2.8v6 ja samas on 2.8 odavam hooldada.
See on ikka puha lollus, mis cabrio ütles...tasuks enne mõelda ja ajusid kasutada kui postituse teele saadad.
Cabrio, omasid civicut, ostsid 4.2 liitrise a8 ja nüüd on probleem bensiinikuluga? MIs järgmiseks plaanis on, et a8 müügis?
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 19.06.07 22:43
|
|
|
Kust kuradist see jutt tuleb, et 2,8 ja 4,2 on kütusekulu poolest võrdsed? Koguaeg peab sellist "väike mootor ei jõua vedada ja peab rohkem gaasi
andma ja sellest ka suurem kulu" möla kuulama. Mul on mitu konkreetset näidet, kus C4 2,0 võtab oluliselt vähem kütet, kui C3 2,3 või B4 2,6. Mida
väiksem mootor, seda väiksem kütusekulu ja mott. Ja tehase andmetel peaks A8 2,8 128 kw isegi paremini kiirendama, kui B4 2,6....et liigub küll. No
võibolla mingi Type-R sõidab sust mööda, aga no kamoon.....kui valida, siis ma oleks igatahes enne A8 roolis, mis siis, et tagapool.
PS: Kas sa tõesti tahad, et A8 sul istumise all diisli tõttu müriseks ja väriseks?
|
|
|
ML
huviline
Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI
|
postitati 20.06.07 06:38
|
|
|
huvitav on see,et A4 2,8q 142kw on väga bro,miks siis A8 2,8 q 142kw on jama(nagu 4,2-se vennad arvavad) kiirenduse vahe pole neil sekunditki,aga
mugavuse vahe on ÖÖ!
PS. saksa onud tegidki ju selle pärast väiksemate/odavamate mootoritega audisid ,et väiksema rahakotiga vennad saaksid ka hea autoga sõita.
tark ei torma
|
|
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
|
cabrio
huviline
Registreerunud 29.09.04
Asukoht: Tartu<-->Ida
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.06.07 09:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Kusjuures omal ka plaan A8 2.8 v6 või 2.5 diisel 110kw osta.
See cabrio lause on suht lollus minumeelest. Nimelt ei ole mul plaanis A8 osta tema võimekuse pärast vaid disain ja mugavus meeldib mulle. 4.2 võtab
ikka tunduvalt rohkem kütust kui 2.8v6 ja samas on 2.8 odavam hooldada.
See on ikka puha lollus, mis cabrio ütles...tasuks enne mõelda ja ajusid kasutada kui postituse teele saadad.
Cabrio, omasid civicut, ostsid 4.2 liitrise a8 ja nüüd on probleem bensiinikuluga? MIs järgmiseks plaanis on, et a8 müügis? |
Probleem bensiinikuluga? Kes kurat Sa üldse oled? Omasin peale Civicu veel mõnda autot miks just Civic ära mainiti?
Siiani pole yhtegi sõitu ära jäänud "üüratu" bensiinikulu pärast ja ei jäe ka edaspidi. Saab tyhjaks tangin täis keda huvitab see kas ta võtab 13
linnas või 16!
Minu Audi jääb tõenäoliselt müümata kuna ei saada aru, et korras vana lux auto maksab natuke raha!
Minu eelmine post oli lihtsalt sellest, et teema autor jättis sellise mulje, nagu ta ostaks ikka väga viimase raha eest omale A8 samal ajal lootes et
keegi vastab teemasse a.la "Jah osta, A8 jupp on odavam kui mistahes muu keskklassi auto oma".
Lihtsalt mina ei näe muudel mootoritel kui 4,2 mõtet sry see on minu arvamus! Ja kui remontida ei jõua siis ära osta, kahju vaadata kuidas jälle mingi
noor naga ühe lipulaeva lihtsalt saaniks sõidab!
Eks igaühel omad arvamused ja arusaamad niiet andke minna sõimake nüüd kuis jaksate 
Mikk
Car is to transport your ass not a christmas-tree!
|
|
|
|
kirs58
huviline
Registreerunud 21.05.07
Kasutaja on eemal
Auto: a8
|
postitati 24.06.07 11:29
|
|
|
a8 142 kw
tere jutupaunikud kel 4,2 audi a8.kes see kuradi idioot on kes väidab et 4,2 võtab samapalju kütet kui 2,8.küttekuluks linnavahel ei ole mina üle 12
ette saand ja ei sõida nagu pühapäeva õhtune penskar.128 kw jääb natuke uimaseks ja 2,5 diisli hooldus on rõvedalt kallis(üle 10000eegu).2,5 on audil
kõige ebaõnnestunum mootor sest tegelikult on sel mootoril ette nähtud nukkvõllid vahetus mingi kilometraasi pealt mis ei ole mitte pool milj.nii et
kui midagi plaan osta siis uuri enne natuke.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 24.06.07 17:11
|
|
|
Endal 2 isendit – 2,8 128kw Q 4AT ja 4,2 Q 5AT.
Maanteesõidul on viiesel kastil ja 4,2'l kõva eelis, kuna pöörded on 100kmh juures ~1800rpm kandis, aga 2.8 motol neljase kastiga ~2500rpm kandis.
Ehk siis 4,2 maanteekulu on väiksem kui 2,8 neljase kastiga ja ei sõltu eriti kiirustest - 4,2 jääb ikkagi ökonoomsemaks. Keskmise tõstab kõrgele
linnasõit ja põhimõtteliselt foorist foorini tuuseldamine.
Keskmine kulu 50%linn 50%maantee kõigub ühel 12-14 vahel, teisel 13-16 vahel.
Ainult linnasõidul on 2,8 kulu 14-15l/100km ja 4,2 16-17l/100km.
Peaaegu 2x rohkem hobuseid kapoti all kompenseerib igati selle ~3l suurema kütusekulu 2,8 30v moto liigutab d2 keret samamoodi edasi nagu c4 keret, kuna kaaluvahe on tühimassil ainult ~60kg 
Hoolduste poole pealt 4,2 keskeltläbi ~25-35% kallim kindlasti - sõltub hooldusest/hooldajast.
Rahulikult cruisimiseks käib d2 kerele v6 moto küll, aga ennast tõmbab küll rohkem teadmine, et vajadusel on need hobused kapoti all olemas, mida
v6'ga kindlasti puudu tuleb 
Tsitaat: |
tere jutupaunikud kel 4,2 audi a8.kes see kuradi idioot on kes väidab et 4,2 võtab samapalju kütet kui 2,8 |
Ma võin julgelt öelda, et see jutt tuleb sellest, et rohkema jõu ja mõne lisaliitri "suhe" on paigas 4,2 kasuks.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.07 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Koguaeg peab sellist "väike mootor ei jõua vedada ja peab rohkem gaasi andma ja sellest ka suurem kulu" möla kuulama. |
Arvatavasti kuuled seda juttu veel palju. Harju lihtsalt ära sellega ükskord. Võin näiteks tuua oma BMW V8 535 atm, mille mitme kuu keskmine on
praegast 11,1l ja keskmine kiirus oli 46 või 48km/h. Täpselt ei mäletagi. Samas mul tuttaval on kolmene BMW, millel on 2.0 16 man kast ja tal on
keskkmine minu teada 10l kandis. Olgugi, et enamuse ajast kulgeb trassil. Kahjuks või õnneks oleneb väga palju autojuhi sõidustiilist.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.07 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
... aga ennast tõmbab küll rohkem teadmine, et vajadusel on need hobused kapoti all olemas..
| Aamen selle peale. Mis muidugi ei tähenda, et siis neid hobuseid ilmtingimata kogu aeg kasutama peaks. Kui töökindluse ja kulutuse
vahe on pea olematu, siis ma ei näe isegi suurt mõtet omada "poolkõva" lahendust.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 24.06.07 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Ütlen ausalt, minu sõidustiil on küll oluliselt rahulikumaks muutunud, vahet pole et liikurid istumise all lähevad kogu aeg suuremaks ja võimsamaks.
Pole mingit tahtmist kellegagi kuskil tõmmelda või võistelda. Ilmselt rõhub ka vanus peale ja liiklemise "prioriteet" pole "kellelegi ära teha"

PS! Ikkagi ei ostaks D2 kerele v6 mootorit |
Õigus!!! A8 pole auto mille arvelt saaks ökolt hakkama ja kui A8 siis ikkagi 4,2 
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.07 08:37
|
|
|
Natuke teemasse.
Audi A8 2.8 5V Quattro
transmissie 5 v, seq. autom.
aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 2771 cm3
max. vermogen 142 kW (193 pk) 6000tpm
max. koppel 280 Nm 3200tpm
massa leeg 1635 kg
topsnelheid 232 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,1 s
verbruik binnen beb. kom 17,6 l/100km
verbruik buiten beb. kom 8,4 l/100km
verbruik gecombineerd 11,9 l/100km
Audi A8 4.2 Quattro
transmissie 4 v, automaat
aantal cilinders 8, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4172 cm3
max. vermogen 220 kW (300 pk) 6000tpm
max. koppel 400 Nm 3300tpm
massa leeg 1725 kg
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
verbruik binnen beb. kom 19,9 l/100km
verbruik buiten beb. kom 9,3 l/100km
verbruik gecombineerd 13,3 l/100km
BMW 728i
transmissie 5 v, automaat
aantal cilinders 6, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2793 cm3
max. vermogen 142 kW (193 pk) 5300tpm
max. koppel 280 Nm 3950tpm
massa leeg 1700 kg
topsnelheid 225 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,6 s
verbruik binnen beb. kom 16,0 l/100km
verbruik buiten beb. kom 8,3 l/100km
verbruik gecombineerd 11,1 l/100km
BMW 740i
transmissie 5 v, automaat
aantal cilinders 8
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 4398 cm3
max. vermogen 210 kW (286 pk) 5400tpm
max. koppel 440 Nm 3600tpm
massa leeg 1825 kg
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,0 s
verbruik binnen beb. kom 18,1 l/100km
verbruik buiten beb. kom 9,2 l/100km
verbruik gecombineerd 12,5 l/100km
Ühes asjas ei saa me vaielda - BMW on läbi aegade oma baasvarustusega Audist üle olnud. Vaatame näiteks A24 turgu ja kui paljudelt A8-elt me leiame
aktiivrooli? Praktiliselt polegi alla 200k masinatel. BMW-l pole aga praktiliselt mudeleid, millel pole aktiivrooli. Eks seal ole neid vidinaid veel.
Omadest kogemustest võin öelda BMW kohta, et autoweek kütusekulud on suhteliselt täppis.
Samas saame küsida, mitmelt alla 200k maksvalt BMW-lt me leiame neliveo?
Mis aga puudutab A8 2.8 vs 4.2, siis mina küsin, et kas see ca poolteist liitrit on väärt ca 3sek aeglasemat autot? Mõni auto kiirendab sajani ca 3
sekundiga. 
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.07 09:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
PS! Ikkagi ei ostaks D2 kerele v6 mootorit |
Sorry, ma pole vist väga pägev D mudelite osas, aga mis mudel D2 on?
Netist leidsin sellised andmed:
A8 4D (03/94 - 05/99)
A8 4D neu (05/99 - 02/03)
A8 4E (12/02 - )
Edit: Midagi leidsin..
The A8 debuted in Europe in 1994, although it wasn't until 1997 that it became available in North America. Unlike the V8 model, which was built on an
existing steel platform, the A8 debuted on Audi's then-new D2 platform, an all aluminum space frame which helped to significantly reduce weight
without being any less rigid.
Natuke lugemist A8 kohta: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A8 ja KLASSIDENA.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.07 09:09
|
|
|
D1 on Audi V8
D2 on Audi A8 esimene kere
edit: ja Maku, oled A8 andmed toonud kõik 4käigulise vanatüübi kastiga, kuigi BMW andmed on 5käigulise kastiga. A8 toodetakse ka 5käigulisena ; ) See
fakt muudab nii kiirenduse kui ka kütusekulu andmeid positiivsemaks.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.07 09:21
|
|
|
niisama norimise mõttes, V8=D11 mitte D1 
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.06.07 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
edit: ja Maku, oled A8 andmed toonud kõik 4käigulise vanatüübi kastiga, kuigi BMW andmed on 5käigulise kastiga. A8 toodetakse ka 5käigulisena ; ) See
fakt muudab nii kiirenduse kui ka kütusekulu andmeid positiivsemaks. |
Selles ei ole mina süüdi, et Audi ei suutnud õigel ajal 5st kasti peale panna (A8 4.2 hakati 5st kasti panema alles millalgi 1997a keskel vms), kuigi
Bemmil oli see juba ammu peal. Ja mõlemad Audid ei ole 4se kastiga välja toodud. Loe palun hoolikamalt.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |