Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Esisild koliseb all (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3043)
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 15.03.07 12:33 Tsiteeri
Esisild koliseb all



Uhh, tundub, et esisillapuksid on ära, kui sõidu aeg gaas maha lasta ja natuke järsemalt gaasi vajutada siis käib eest kolks läbi, samas kruusateedel on pea võimatu sõita, pisemgi auk toob ette paremale poole päris tugeva kolksu?
Küsimus oleks siis, et kui suur on tõenäosus et siiski on esisillapuksid ja palju neid seal kiige küljes on, ning kuidas on lood nende hinnaga ja ise vahetamisega. Töökoda ja kanal on olemas!

Audi 80 b3 1987


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 15.03.07 12:51 Tsiteeri


Äkki on pooltelje poldid natuke lahti ja tänu sellele loksub.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vincento
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 Avant

postitati 15.03.07 14:04 Tsiteeri


ette: 4x õõtsa puksid
2x2 poolraami puksid
stabikapuksid
2x stabikakont (kui on vaja)
äkki vaja vahetada ka amordi tugilaagrid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 16.03.07 18:02 Tsiteeri


mine kuhugi kontrolli, maksa see 100 jaaku ja saa teada, mis tegelikult läbi on mitte ää tee profülaktikat oma rahakotile. pärast on ühel pool lihtsalt sharniir kulund ja muu kõik korras sis nagu eriti mõttekas pappi raisata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 19.03.07 22:34 Tsiteeri


No nende kohtadega kus kontrolli teha saab ka ikka parajat kino.

1. Kohad mis ise ostaksid ka kindlasti varuosa panevad romondi kalakulatsiooni kindlati sisse ka ilmselt korras asju. Endal kogemus näiteks Pajero Spordiga, millel on määritavad zharniirid. No need ei saa lihtsalt eriti "läbi kuluda" ju või mis. Ja nii edasi. Kui näiteks ühelt poolt on midagi läbi siis "kindalasti" peab ka teiselt poolt sama asja ära vahetama kuna "kindlasti läheb ka teiselt poolt kohe sama asi läbi". BS.

2. Lihtsad autoremondi boxid - Sellises kohtades on reeglina saamatud vennad koos. Näiteks tõstetakse auto lae alla ja väänatakse natuke sõraga. Kui midagi just täitsa lahti ei ole siis jääb viga leidmata ja kõik tunnistatakse terveks. Ilmselt kõike sillakolkse ikka rattad maast lahti olekus ei avasta...

3. Ülevaatlus punktid - oleneb kohast, mõned loksutavad alt ja pealt ja siis ütlevad et üks asi on läbi, kõik muu korras. Ja kui see üks asi ära vahetatud siis august läbi sõites pole nagu midagi muutunud. Sild kolksub ikka.
Kevadel sai auto osetud ja tehing sooritatud peale ülevaatluse mehe ütlusi, et kõik 100% korras ja 5+. Kui kodu väravast sisse keerasin, siis kuulsin mingit kahtlast häält. Läks paar minutit ja see järel eemaldasin murdunud vedru otsa (ca 12cm pikk) vedrutaldrikult.

Mis ma oma jutuga öelda tahan, et alati ei maksa teiste juttu uskuda ja tuleks enne ikka ise ka pilk peale visata kui rahakoti raudasid avama hakata. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
f.
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 19.03.07 22:49 Tsiteeri


Ei maksaks jah huupi juppe vahetama tormata, ise kahtlustaks sarniiri kolksu, võibolla ka õõtsapuksi. Kui jalaga vastu ratast tonksata ja ratas loksub edasi-tagasi, peaks õõtsapuks viga olema. Sarniiri loksu saab vaid tõstukil kangutades kontrollida. Kindel on ka see, et kui 1 jupp on läbi ja kolinaga edasi sõita rikub ka ülejäänud osad ajapikku ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.07 17:06 Tsiteeri


Kui kanal olemas siis pane auto esiosa pakkude peale nii et rattad õhku jäävad. Pakun et sinu juhtumi puhul pole heeblitki vaja et näha kuidas õõtshoob loksub. Samas kont võib ka olla. Samas kui õõtsa puksid nii läbi on siis kohalt võttes liigub ratas ka ikka nähtavalt tahapoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 25.03.07 19:49 Tsiteeri


Sai siis kanaliralli tehtud. Asi lihtne, auto on vana ja vahetamisele lähevad õõtshoovapuksid, stabika puksid ja tagasillapuksid.

Asja teen ise ära ja vsjo.
Kui mingi kolks veel sisse jääb, siis on teada et pooltelgedega mingi jama, see jama läheb muidugi kallimaks aga mis seal ikka. Sõidan kuni laiali lendab, eriline hooraja pole ja ammu selge et esisillaga autode piinamine on eriti jube siis kui rattad risti keerata ja asfaldil viimast võtta.:P;)

EDIT: Teadmiseks teistele, et sarniirid on umbes 2.5 kuud tagasi vahetatud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lauri55
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Võru mk
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 2.3 98kw; 80 B2 1980

postitati 26.03.07 18:05 Tsiteeri


aga kuidas amordipuksidega lugu? need kah esisilla kolisema panevad!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tiiger88
huviline



Registreerunud 30.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis

postitati 27.03.07 13:43 Tsiteeri


Ei tea, kui midagi kolisema jääb veel siis näpin neid kah, a kus need amordi puksid asuvad üldse?:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 27.03.07 14:04 Tsiteeri


amordi puksid ehk tugilaagrid asuvad amordiotsas, nende vahetamiseks vaja kogu amordi ja vedrumäng ülevalt poldist lahti lasta, amort käänttelje küljest ja rooli ots ka lahti. Iseenesest pole seal keerulist midagi. Ise pole vahetanud, aga tuttav mul vahetas need ära 20 minutiga per tükk.
Pooltelje viga saad ju kah kanalil ise kontrollida - seisval autol kõigepealt proovi veovõlli igale poole käega loksutada ja kontrolli ka sisemise osta poldid üle (sisekant poldid on).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 27.03.07 15:57 Tsiteeri


Mul sama aasta audi 80 ja ka jubedalt kolises.
Hakkasin siis vaatama ja stabika puksid olid ära nihkunud vms. vahetasin ära 11.- tk :P ja ei mingit kolksu:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 25.05.07 10:53 Tsiteeri


kas stabika puksid saab kodustes tingimustes ka ära vahetada ? Mul ka ühelt poolt natuke ära nihkunud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 25.05.07 11:14 Tsiteeri


no stabika pukse saad isegi maantee kraavis vahetada, küünalde vahetus kah keerulisem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 25.05.07 22:47 Tsiteeri


aint päästan mutri lahti ja vahetan ära, kinni keeran tagasi ja kõik jh :) Kas stabika puks võib mõjutada ka õõtshoova nihkumist vms, et ratas on veits tagapool ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]