simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.07 11:42
|
|
|
Veakood
autoks a4 tdi 1996 81kw
annab veakoodi: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Milles viga? Kas õhulugejas?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 12.03.07 11:55
|
|
|
Sisselasketraktis asuv rõhuandur. Mäletamist mööda oli letihind 1.2 või 1.7Keeki, revalis.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.07 15:48
|
|
|
Tänan!
Põhimõtteliselt siis nn. õhulugeja mis asub a4jal õhufiltri küljes.
|
|
|
simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.07 13:01
|
|
|
Oskab keegi äkki õelda kas tegu ikka õhulugejaga või hoopis mõne muu anduriga sisselaskes.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.07 13:24
|
|
|
Ei, asi ei ole õhulugejas vaid jah ühes anduris sisselaske süsteemis.
Manifold Absolute Pressure Sensor (G71) signal too low / signal too high / no signal / controle difference
Vea tekitajaks sellele koodile pakub ta samas paljusid asju mida kontrollida... sellestsamast G71 anduri kontrollimisest tulekski alustada, hooga uut
osta ei ole mõtet (alles sõbra A4jal oli sama veateade ning õnneks tuli enne uue anduri ostmist signa paigaldus ning paigaldaja leidis puntra vigaseid
juhtmeid, peale selle parandust oli asi korras).
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 14.03.07 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Ei, asi ei ole õhulugejas vaid jah ühes anduris sisselaske süsteemis.
Manifold Absolute Pressure Sensor (G71) signal too low / signal too high / no signal / controle difference
Vea tekitajaks sellele koodile pakub ta samas paljusid asju mida kontrollida... sellestsamast G71 anduri kontrollimisest tulekski alustada, hooga uut
osta ei ole mõtet (alles sõbra A4jal oli sama veateade ning õnneks tuli enne uue anduri ostmist signa paigaldus ning paigaldaja leidis puntra vigaseid
juhtmeid, peale selle parandust oli asi korras). |
Reeglina, kui masin on laitmatult toiminud ning lihtsalt mingil x põhjusel konkreetne viga tekkinud, siis on põhjustaja ikkagi antud andur 100%.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.07 13:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Ei, asi ei ole õhulugejas vaid jah ühes anduris sisselaske süsteemis.
Manifold Absolute Pressure Sensor (G71) signal too low / signal too high / no signal / controle difference
Vea tekitajaks sellele koodile pakub ta samas paljusid asju mida kontrollida... sellestsamast G71 anduri kontrollimisest tulekski alustada, hooga uut
osta ei ole mõtet (alles sõbra A4jal oli sama veateade ning õnneks tuli enne uue anduri ostmist signa paigaldus ning paigaldaja leidis puntra vigaseid
juhtmeid, peale selle parandust oli asi korras). |
Reeglina, kui masin on laitmatult toiminud ning lihtsalt mingil x põhjusel konkreetne viga tekkinud, siis on põhjustaja ikkagi antud andur 100%.
|
Jah täiesti võimalik, sest tuttav oma masina ostis oli kohe see viga sees ja eelnevat ajalugu ei tea.
|
|
|
|
simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.07 12:21
|
|
|
Tänanud kõigile vastajatele!
Nüüd aga hoopis uus ja huvitav probleem, ei hakka selle pärast uut teemat tegema, kui keegi näeb ja oskab kommenteerida siis oleks tore.
Probleem: sai natuke lolli peaga vag-com programmi näpitud ja sellega kaasnevalt muudetud coding riba 00000 ks.
Veakood: 1 DTC's Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-10 - - - Intermittent
Kas aju kuidagi restartida saab, või kuidagi se tagasi muuta, ei tea algset koodi.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 20.03.07 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simmmmmm
Tänanud kõigile vastajatele!
Nüüd aga hoopis uus ja huvitav probleem, ei hakka selle pärast uut teemat tegema, kui keegi näeb ja oskab kommenteerida siis oleks tore.
Probleem: sai natuke lolli peaga vag-com programmi näpitud ja sellega kaasnevalt muudetud coding riba 00000 ks.
Veakood: 1 DTC's Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-10 - - - Intermittent
Kas aju kuidagi restartida saab, või kuidagi se tagasi muuta, ei tea algset koodi. |
Reval Auto siinjuures abiks.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
simmmmmm
huviline
Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.04.07 11:52
|
|
|
Nii, tekkis veel paar küsimust mille jaoks ei pea otstarbekaks uut teemat teha.
Kuidas Vag- Com iga vaadata süütenurka ja õhulugeja korrasolekut.
Diagnostikas õeldi et süütenurk 7kraadi peab aga olema 4- 5 kraadi, sooviks last süütenurga õigeks panna aga tahaks ise kontrollida muutust.
Autoks a4 1,9 tdi 81kw 1996a.
|
|
|