pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 07.03.07 17:48
|
|
|
K: Allroad ei tõstnud hommikul enam üles?Keegi oskab äkki vag-comi diagnoosi lahti rääkida?
Kas kohe diagnostikasse või ise enne ka kuskilt midaigi turkida? Armatuuris ka viskas mingi padja tule põlema?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.07 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Kas kohe diagnostikasse või ise enne ka kuskilt midaigi turkida? Armatuuris ka viskas mingi padja tule põlema? |
Kui tuli põleb, siis diagnosti...
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 13.03.07 17:13
|
|
|
Nii kuna pärnus audi esindust ei ole siis käisin suveautos vw ,tulemuseks rõhuanduri ebaselge signaal ja muud ei midagi. Suve autos neil mõistus
otsas Tahtsin uue anduri osta kuid nemad selle asukohta ega seda ennast tuvastada ei suutnud.
Sai siis uuesti täna juhtmed sappa panna, tulemus järgmine:
Control module part number:4Z7 907 389A
Component and/or version: ABS/ESP allrad D55
Software coding: 06457
1 Fault found:
01119 - Gear recognition signal
35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Kas se viga põhjustab seda et ta ennas enam üles ei tõsta ja mis tal siis õieti viga on. Rohkem sellel autol ühtki anomaaliat ei ole.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 14.03.07 07:26
|
|
|
Selle vea ta annab ju ABS´i kontrollides, mis ei tohiks küll tõstmisega seotud olla.
Andurid ja värgid:

Pneumatic level control (allroad)
Component locations
1 - Right front air strut
2 - Operating unit
3 - Right rear air strut
4 - Right rear level control system sensor -G77-
5 - Control module
6 - Pressure reservoir
7 - Left rear level control system sensor -G76-
8 - Left rear air strut
9 - Air supply unit with:
Compressor
Vent valve
Lateral check-valves
Temperature sensor
Pressure sensor
Auxiliary noise insulation
10 - Electric/pneumatic lines
11 - Left front air strut
12 - Left front level control system sensor -G78-
13 - Right front level control system sensor -G289-
Ega vist mujalt abi ei saa kui reval või siis tuhnida erinevates foorumites. Klubiliige juks11 (http://www.audihooldus.ee) ehk oskab ka aidata. Kui ise hädas olin, siis selgus, et ma pole maailmas üldsegi üksi oma auto
hädaga, õnneks oli minu allroadil oli vist lihtsalt kompressor ära külmunud vms.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 14.03.07 16:34
|
|
|
Tänud vastajale, ma ei sa ainult sellest aru et miks ta seda viga enam ei näita mis esimesel korral kui suveautos käisin näitas? Kas see käib siis nii
et juhul kui seal see esimene kood ära kustutati siis ta seda enam ei korda?
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.07 10:14
|
|
|
Üht teist õhk vedrustususest
Kui VAG-COM käepärast siis vali Select/Chassis/34-Level Control
Vaata mis vigu näitab, kui tuli armatuuris põleb ja auto on vastu maad siis mingi veateate ta ikka annab.
Võimalus on ka teha nn Output test kus siis süsteemile antakse läbi arvuti tõsta ja langetada autot et kontrollida kas süsteem ültse töötab.
Õhk vedrustuse levinuim viga on ühe õhkpadja leke, lekkida võib ka suruõhu toru ja ühendused.
Kui auto õhkvedrustus ikkagist on võimeline autot tõstma langetama aga vajub mingi aja pärast vastu maad siis tuleks süsteemi iga Leveli astme eraldi
valida ja käia iga ratta juures eraldi kuulamas et kas susiseb.
Võib olla nii et IIastme peal on surmvaikus ja III astme peal susiseb.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 01.04.07 15:05
|
|
|
Tööle saime kompressori mootorisse oli vesi sisse pugend 
Rataste küljes olevaid andureid annab ka koduselt kontrollida.
Raha jäi ka päris palju alles ca 25000.-
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 01.04.07 18:16
|
|
|
äkki räägid nende andurite kontrollimisest ja sellest kompressorist lähemalt. Mu omal vist ka kompressoriga mingi jama.
Kas vahetasid kopressori mootori ära?
Kas pidi ka auto enne toestama kui kompressori küljest võtsid?
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 01.04.07 18:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
äkki räägid nende andurite kontrollimisest ja sellest kompressorist lähemalt. Mu omal vist ka kompressoriga mingi jama.
Kas vahetasid kopressori mootori ära?
Kas pidi ka auto enne toestama kui kompressori küljest võtsid? |
Ei toestand kuna oli kanali peal ja oli nagunii täiesti tühi, Kompresori mootorit ka ei vahetand. Lihtsalt puhastasime ära ja asi mutt. Kollektori ja
harjade vahelt oli roheline. Kompressori pistik oli ka seest roheline kuid seal sees on korralikud tugevad klemmid mitte nagu anduritel peeniksed
nõelad. Kompressoripistik oli ka ainuke kus oli niiskus sisse pugend, ilmselt on tegemist kondendsiga kuna ta on sumbutajale hästi ligidal.
Andurit saad nii kontrollida et võtad hoova lahti ja liigutad hooba ühest äärest teise kuuled kui relee klõpsub ja armatuuris hakkab vedrustuse tuli
põlema ja kustub ära. Mina sain sellest vähemalt piisavalt infot. Iga anduri kontrollimise eel keera süüde sisse kuna kui süüde on pikkalt jutti sees
siis see relee enam ei reageeri.
Meil üks andur ka üle eelmine nädal revalist ostetud.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 01.04.07 18:46
|
|
|
Kahjuks ei olnd fotokat käepärast 
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.04.07 18:47
|
|
|
Peale seda kui arvasime et asi jonksus kestis täpselt kaks päeva
Nüüdseks siis on see kompressori mootor uuesti mähitud ja üle nädala toimind ka juba.
eks hoian kursis kauaks jätkub.
Eks kerge hirmuga hakkab läbisõit sinna 250 kanti kiskuma, sai täiesti juhuslikult ühe diisli omanikuga räägitud nukvõllidest temal lõppesid enne 250
ära jubinad maksid sinna 30+ kilo kanti
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 17.10.07 06:03
|
|
|
Nonii, nüüd siis on selline häda ka minuni jõudnud.
Seis selline, et vahel seisab auto tagaosa või 2 päeva ilusti üleval parkimisasendis või kõige kõrgemal, teinekord vajub jälle mõne minutiga tühjaks.
Teises asendis ei seisa üldse ilma käiva mootorita (ehk siis ilma kompressori abita) samuti ei kannata tagumine ots üldse koormust. Mingi 2-3 inimest
taga ja enam üles lükata ei jõua, teepeal sõites hakkab juba vilgutama. Vahel jääb tuli põlema ja abi on korraks süüte sisse ja väljakeeramisest. Sama
asi haagisega, ei kannata koormust tagapatjadele.
Ees vist kunagi Revalis eelmise omaniku poolt 1 padi vahetatud, seisab väga ilusti.
Tundub variantidest kas padi või mõni andur. Ise kahlustan patja, kuigi susisemist pole kuulda. Kompressor nagu peaks töötama, kuna esiotsaga
probleeme pole.
Täna läheb siis tauf-autosse diagnosti. Loodame, et nad on seal enne midagi sellist ka teinud. Tartus ju allroade vähevõitu.
Edaspidi õhkvedruga autot enam ei taha. Talvel hakkab kindlasti jälle pull pihta kui kompressor ära külmub. Kompressor teeb töötades sellist lärmi,
et endalgi hakkab valus. Aga jah, hea kohapeale on audiinsenerid selle kompressori pannud. Temperatuurivahemik kus see kompressor elutsema peab on
ikka karm. Mõlemal pool sumbutajad.
Eks siis kirjutan siia mis sai, ehk on tulevastel allroadiomanikel abi.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.07 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
Nonii, nüüd siis on selline häda ka minuni jõudnud.
Seis selline, et vahel seisab auto tagaosa või 2 päeva ilusti üleval parkimisasendis või kõige kõrgemal, teinekord vajub jälle mõne minutiga tühjaks.
Teises asendis ei seisa üldse ilma käiva mootorita (ehk siis ilma kompressori abita) samuti ei kannata tagumine ots üldse koormust. Mingi 2-3 inimest
taga ja enam üles lükata ei jõua, teepeal sõites hakkab juba vilgutama. Vahel jääb tuli põlema ja abi on korraks süüte sisse ja väljakeeramisest. Sama
asi haagisega, ei kannata koormust tagapatjadele.
Ees vist kunagi Revalis eelmise omaniku poolt 1 padi vahetatud, seisab väga ilusti.
Tundub variantidest kas padi või mõni andur. Ise kahlustan patja, kuigi susisemist pole kuulda. Kompressor nagu peaks töötama, kuna esiotsaga
probleeme pole.
Täna läheb siis tauf-autosse diagnosti. Loodame, et nad on seal enne midagi sellist ka teinud. Tartus ju allroade vähevõitu.
Edaspidi õhkvedruga autot enam ei taha. Talvel hakkab kindlasti jälle pull pihta kui kompressor ära külmub. Kompressor teeb töötades sellist lärmi,
et endalgi hakkab valus. Aga jah, hea kohapeale on audiinsenerid selle kompressori pannud. Temperatuurivahemik kus see kompressor elutsema peab on
ikka karm. Mõlemal pool sumbutajad.
Eks siis kirjutan siia mis sai, ehk on tulevastel allroadiomanikel abi. |
Jäta auto kohe seisma, muidu hakkad kompressorit vahetama...
Patjadega ongi nii, et mõnes asendis laseb läbi ja mõnes mitte, pead erinevatel astemetel kuulama või siis mõõtma, padja viga diagnost ei näita...
Ma homme muidu Tartus, võin korra uurida...
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 17.10.07 11:11
|
|
|
Seiklustest Tauf-Autos
Nojah, mida siit Tartu küla velskripunktist muud oleks oodanudki. Kell 13 oli aeg kinni pandud. Kuna ma eelnevalt olen kuulnud kui ausalt Lõuna-Eesti
Audi esindus Tauf-Auto auto teeninduse aegasid mõõdab, siis veetsin aega kasutatud autode uudistamisega kõrval hallis.
Kui kell sai 13:47 katkes kannatus ja läksin küsisin oma kalli allroadi võtmed tagasi. Enne lubati kontrollimise ajaks tund kuni poolteist ja lubati
helistada. Kui aga 45 minuti jooksul ei aetud autot isegi garaa˛i, ei tundunud mõistlik seal rohkem passida.
Väga kahju. Huvitav oleks aga lihtsalt teada, kas nad oleksid mu käest kivinäoga pooleteise tunni raha küsinud. Niisiis olge ettevaatlikud.
|
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 17.10.07 11:40
|
|
|
Off topic küll, aga ilmselt oleks küsitud niipalju kui kannatab, sest kui ma sillastendis käisin ja aega samamoodi surnuks lõin seisis masin omajagu
aega juba Taufi väljasõidu parklas ja kõne tuli siis kui tund oli täpselt täis tiksunud.
Vähe sellest, regull ei andnud ka tulemust. -1 klient.
|
|
|