Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.06 14:51
|
|
|
Pidurid
Mis firma toodangut keegi kasutab ?
Originaalis vist S6 -el Brembod ?
Millised oleksid kangemad variandid ketaste ja klotside puhul ?
Kuidas on keegi rahul näiteks zimmermanni ketastega ?
Ootaks asjalike arutlusi ketaste ja klotside teemadel.
Oliver
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.06 14:58
|
|
|
millest sul puudu on?
st kas on ka mingi praktiline vajadus S6+ pidurite väljavahetamiseks?
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.12.06 15:23
|
|
|
Tarmo läheneb õiges suunas- mis on vajadused?
Ise kasutan Zimmermanni aga kahjuks liiga vähe veel kogemusi, et kommenteerida/võrrelda. Ardi on vast kõige effektiivsemalt Zimmu kettaid vähe
ekstreemsemates oludes kasutanud ning minuteada on tema kommentaarid ka kuskil siin foorumis olemas.
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.06 15:55
|
|
|
kasutasin otsingut enne antud teema tegemist.
Teema tegin selleks kuna käsil on kvaliteetsete ketaste ja klotside otsimine.
Milleks vajan neid ?
eks ikka selleks, et panen suurt rõhku piduritele kui sellistele.
Samas on natuke imelik vaadata kõvasid audituunijaid kes räägivad kui kiiresti nende auto sõidab ja kui palju nende autol on hobujõude, mida aga
kahjuks siiski enamustel pole on pidurid.
Iga teine teema siin foorumis on küll väljalaskest ning turbodest ja pihustitest kuid väga märkimisväärne asi nagu pidurikettad ja klotsid on täiesti
unarusse jäänud.
Pekske mind kuid se on minu arvamus
Oliver
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.12.06 16:13
|
|
|
Tähendab kui ringrajal ei käi, siis on ju korralikest "tava"piduritest küll ja küll.
Ega see, et kapotiall on hirmus palju jõudu, ei pea automaatselt tähendama, et nüüd peaks ka kangemad pidurid panema. Ega mootorijõu kasvuga siis
seadusega lubatud liikumiskiirus ei kasva!? Tänaval ja maanteel pead ikka sama kiiresti sõitma 1000hj autoga kui 50hj autoga Ma rõhutan sõnu "tänaval" ja "maanteel".
Ära nüüd valesti aru saa, pidurid on väga super investeering. Auto ehitamist alustan ma alati veermikust.
|
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.12.06 19:44
|
|
|
Paremad pidurid ei tee kellegile kunagi paha. Kahjuks on sinu autol ees 323mm läbimõõduga kettad, mille analooge minuteada Zimmermann ei paku. Olen
kuulnud, et Brembo pakub seda suurust augustatuna ja mistahes, aga hind on kah neil siis päris soolane. Tagakettaid on Zimmermanil olemas augustatuna,
kuna taga on kettad samas mõõdus mis kõigil C4 S4/6'tel. Panuse võid kohe kindlasti panna originaalpiduriklotsidele, mingeid kangemaid kah vbolla
leidub, kuid kui ketas on juba parem kui originaal, siis ma arvan, et sellest peaks piisama.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.06 19:49
|
|
|
S8 omad sobivad, vähemalt nii väidab kataloog
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 06.12.06 19:57
|
|
|
Ilma küsimusele vastamata "mis on eesmärk" ei oska konstruktiivselt nõu anda. Sõltub ka palju pappi on sest pidureid on võimalik parandada ca 50 000
eek eest.
Ainuke mida oskan eelolevast teemast kommenteerida, Zimmermanni kettad on OK! Midagi halba ei oska öelda. Kunagisel S2-l olid nad all (orig mõõt) koos
Hawk HP+ klotsidega, kahjuks S2 orig. mõõdus ketas veits alamõõduline.
Suht veendunud olen selles, et kui vahetad ainult kettad näiteks zimmermanni puuritud ketaste vastu, siis vahet sa ei taju - eeldusel muidugi, et
vanad kettad p..s pole.
Õli tulle valamiseks - minu hinnangul kvaliteet ketas algab kaheosalisest kettast, mille keskosa on alum. ja ühe ketta hind algab ca 5000 eek-st.
Kõige odavam ja lihtsam upgrade on uus vedelik + hea klots. Hea kui saaks muidugi suporti seest puhtaks - ajaga koguneb sinna ikka üllatav s..t ja
üldiselt on ka kolvi pinnad roostet külge võtnud nii, et nad v-hästi ei käi.
Mis suportid S6+ on, ujuvad?
Aga kui tõesti on väga korralik piduriteema peas siis loe u2u-d
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.12.06 20:07
|
|
|
Ees 'ujuvad' neli klotsi/support, sama nagu esimesel S8'l. Girling tootjaks, samas mu autol on seal supportil kirjas Lucas.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.06 20:41
|
|
|
girling = lucas
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 06.12.06 21:00
|
|
|
Tänud MaQQu selguse eest
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 06.12.06 21:50
|
|
|
Zimmermanni augulised kettad on vahel mõnuga aukude juurest pragunema hakanud - ise on näinud. Originaalkettaid täpselt sama mõõtu auguliste
Zimmermannide vastu vahetades ei võida alati just kuigi palju.
Alternatiiv tõsiseltvõetavate pidurite osas võiks olla näiteks Movit (siin ülevaatlik tabel).
|
|
|
kaaperdaja
klubiliige
Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2, S4
|
postitati 07.12.06 06:41
|
|
|
Mul ees Zimmermanid (ilma aukudeta) ja täitsa rahul. Ma eriti ei usu et erinevate firmade vahel mingi suur vahe oleks (ei räägi raceing piduritest).
Raud nagu raud ikka. Kui õhukeseks kuluvad, hakkavad kõik millalgi laperdama.
Minu jaoks on pidurid väga tätsad, sest suurte hoogude pealt on vahest vaja pidama saada. Rinkale ei tasu originaalidega eriti üldse ronida. S2-d on
originaalis piduritega ikka täitsa mannetud.
Hea alternatiiv parematele piduritele (esimesed) on Porsche Brembod. Saab neid juba täitsa norm hinnaga kätte ja ükski vanema Audi originaal pidur
vastu ei saa.
Nagu juba ees mainitud siis kõik oleneb sellest kuidas masinaga harjutud sõitma. Kui liikluses kiirust ei ületata ja piirdutakse ainult veerandmiiili
sõiduga siis võib ju originaaliga edasi lasta.
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.06 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Zimmermanni augulised kettad on vahel mõnuga aukude juurest pragunema hakanud - ise on näinud. |
x2, minu masina (endine päkapiku oma siis) on all noodsamad zimmermannid ning esimesed on mõnuga pragusid täis lisaks sellele on üks (või siis äkki isegi mõlemad) esimestest kõver asjadel vanust siis miski aastajagu kõigest.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.06 08:15
|
|
|
Kas mingi valemiga on võimalik tõsta originaal esimesed kettad, suportid taha?
Ette tulevad Porsche pidurid.
|
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.06 08:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Kas mingi valemiga on võimalik tõsta originaal esimesed kettad, suportid taha?
Ette tulevad Porsche pidurid. |
On võimalik aga siis kaob käsipidur ära. S2 kõige lihtsam tagapidurite upgrade on paigaldada s4/s6 tagasuppordid ja A3 esimesed kettad.
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.06 08:39
|
|
|
Tundub, et tuleb loobuda käsipidurist - siis on vähemalt nii esi -kui ka tagakettad puuritud.
Ja ega ma tegelikult seda käsipidurit nii väga taga igatsema jäägi.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.06 09:19
|
|
|
Vastus - ei olegi
Samas jääb võimalus ka ümber ehitada käsipidur hüdrauliliseks.
PS! kas keegi oskab peast kohe öelda, mis on A3 esiketaste diameeter?
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.12.06 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rax
Tsitaat: | Algselt postitas: TT
Kas mingi valemiga on võimalik tõsta originaal esimesed kettad, suportid taha?
Ette tulevad Porsche pidurid. |
On võimalik aga siis kaob käsipidur ära. S2 kõige lihtsam tagapidurite upgrade on paigaldada s4/s6 tagasuppordid ja A3 esimesed kettad.
|
S2/S4/S6 tagasuportid on ju kõik samad?
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.06 11:40
|
|
|
ei ole samad
|
|
|
Neno83
huviline
Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)
|
postitati 07.12.06 11:49
|
|
|
Jep, ei ole samad.
S2-l taga 10mm paksune ja 245mm läbimõõduga ketas.
S4/S6-l aga 20mm paksune ja 269mm läbimõõduga ventileeritud ketas.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 07.12.06 11:55
|
|
|
S2 tagapiduri juures on kõige probleemsem see, et ketta keskosa kõrgus ei klapi enamuse muude võimalike asendusvariantide omaga (S2 tagarumm on
enamuse teiste autode omast "madalam"). Mingi kompunn on võimalik distantsrõngaga rummu ja ketta vahel, aga siis tekib vajadus pikemate rattapoltide
ja teisema ET-ga velje järele. Sama veljega jätkates suureneb taga rööbe, aga samas satuvad rattalaagrid ohtu.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 07.12.06 12:01
|
|
|
Vaatasin valesti ennem etkast. Erinevad muidugi
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |