Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Kas on mõtet osta Audi V8 igapäevasõiduks? (Vastuseid: 74 | Vaatamisi: 73235)
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 01.03.07 17:20 Tsiteeri
Kas on mõtet osta Audi V8 igapäevasõiduks?



On ju nad mugavad, suured, ilusad ja hinnalt ka odavad autod.
Aga kuidas ülalpidamisega lood on? Tegu ju samas päevi näinud isenditega, millel tagatipuks suured mootorid peal.
Kas teie arvates tasuks igapäevasõiduks osta või on nad pigem pühapäevasõitjate pärusmaa või tasuks hoopiski kõrvale hoida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
poleoluline
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q

postitati 01.03.07 17:45 Tsiteeri


Kõik sõltub rahakotist... sest kui linnas lühikesi tee jupikesi törtsutada bensu kulu suht suur tuleb...
Aga pikematel otsadel sõidumõnu tiba suurema kulutuse kuhjaga kompenseerib.
Ja suur mootor tundub (vähemasti siiani) väga töökindel olevat...:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 01.03.07 18:05 Tsiteeri


Ikka on mötet....suht lollikindel masin. Kytusekulu on nii nagu ta on , aga eeldan ,et see pole sulle suur probleem....muidu sa ju sellist mötet ei kaaluks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 01.03.07 18:50 Tsiteeri


Eks just viimasel ajal on sellist rauda klubisse hoolega juurde tulnud, omanikud teaksid täpsustada. Iseenesest ei ole millegi väga müstilisega tegemist, eriti High-Tech auto kah ei ole. Mootoritel mahud suured(õlikogus 7.5L), ja eks bensiini kah võtavad mõnevõrra rohkem kui 2.3 R5 C4 100. Igapäevaseks 100+km autoks vast enam ei sobi, aga alla selle miks ka mitte? Suvel on kindlasti korralikult hooldatud V8'ga lahe tsillides kilomeetreid lugeda ... Talvesool talle vast eriti ei maitse, aga mugavust pakub oma hinna eest kindlasti(sooja ja suunakindlust kah, kuna erinevalt mõnest moodsamast mootorist põletab antud asi ka kütet ja eraldab piisavas koguses sooja :P).


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 01.03.07 19:11 Tsiteeri


Mulle meeldib 4,2L Quattro :cool:


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.03.07 19:15 Tsiteeri


c5 pealt v8 peale üle minek veidi imelik aga maitse asi.
kindlasti mugav masin. samas ega ma ei tea, c5 vöib ju alles sul jääda ja lihtsalt "kruisimis" masinat vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 01.03.07 19:18 Tsiteeri


Ülalpidamine pole just odavamate killast, mootorisse mahub vedelikke rohkem, iga teenendus ei võta jutulegi sind, varuosi pead eelnevalt otsima ja kõikvõimalikest kohtadest hinnapäringud tegema, sest need hinnad kõiguvad väga palju. Suureks miinuseks on esimesed pidurikettad, sest nende eluiga on 100000 km ja hinda on neil nüüd ca 6000 tk.
Sõita on aga mõnus, nii talvel kui suvel ja midagi üle mõistuse käivat pole ja küttekulu pole ka midagi üüratut, mille pärast auto ostmata jätta. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kristoff
huviline

Avatar


Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Tq & TSI

postitati 01.03.07 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
c5 pealt v8 peale üle minek veidi imelik aga maitse asi.
kindlasti mugav masin. samas ega ma ei tea, c5 vöib ju alles sul jääda ja lihtsalt "kruisimis" masinat vaja.

C5 jääks kindlasti alles, aga võimalik, et ei satu enam nii tihti minu kätesse, kuna pere teisel juhil läheb seda praegu ilmselt rohkem tarvis.
Kuna mulle V8 on juba pikemat aega meeldinud, siis mõtlesingi, et võibolla...

ve1ks, ehk täpsustad selle kütusekulu asjus. Teaks millega arvestada, praegusega võrreldes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 02.03.07 13:44 Tsiteeri


C5 vs D1 - Kumb muidu sõitmise poolest mugavam on (salongi vaikus ja vedrustus jne)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 02.03.07 15:43 Tsiteeri


Tsitaat:

ve1ks, ehk täpsustad selle kütusekulu asjus. Teaks millega arvestada, praegusega võrreldes.


Kütusekulu poole pealt ei ole asi nii hull midagi, diisliga muidugi ökonoomsem sõita, kuid kui linnas ca 13-16l 100-le ja maanteel 9-12l 100-le väga ei hirmuta, siis pole põhjust miks mitte sõita V8-ga. Eks see küttekulu ole mõneti varieeruv, kuid keskmine minul sinna 12-ne alla ikkagi jääb ja minu meelest pole see nii hull midagi - (ei oma Iraagis sugulasi ja Venemaalt ei too mulle keegi kütust :D;))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 02.03.07 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
see kõik oleneb kõik sellest kus peamiselt sõidad ja kui enamus sõitu on linnas siis mina ei ostaks sest see v8 on ilus ja suur küll kuid kütuseröövel ka:)

Leitsite ka ikke mida võrrelda C5 ja D1...
Suured autod ongi muideks mugavad.
Ja ärge päris jama kah ajage;)...kui on raha, et auto osta siis ka leitke raha kütte jaoks või sõitke jalgrattaga:D tuleb siga odav ja mugavust kui palju (lihtne parkida jne sest nii väike ) üldiselt Blaablaa...Oman V8 juba üle aasta ja mulle ta meeldib. Küttet kallan sisse nii palju kui ta ära joob ( suvel mnt 8-9 keskmine, linn 12-14) jupid maksavad raha kõikidel autodel kuid V8 on tõesti mõned üksikud asjad mis maksavad rohkem kui muudel audide mudelitel (Ufod, filtrid jne) kuid üldiselt on sama kallis remontida-hooldada (kui vedelikude mahud välja arvata). V8 on hea masin. Igapäeva masinana saab kasutada teda sammuti, ei näe ma probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 03.03.07 09:33 Tsiteeri


Peale ostu lisa kohe kulutustesse rihmavahetus ca. 10000 , ölivahetus 2000 ,ja köige eelduste kohaselt pidurikettad ja klotsid 13800+ 1000 eeki (eestist ostes ) soomest 5300 eeki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: A4 TDI quattro, S8 40V

postitati 03.03.07 10:16 Tsiteeri


Mis õlivahetus see sul 2k maksab? Ära ikka nii kah siia kaabuga vehkima tule. Rihmavahetuse saab kokkuhoidlik inimene ka 6-7k'ga ära tehtud. UFO ketas ette maksab tükk 5990.- A-kat revalis. Esipidurite klotsid sett 2153.- Sealt saab alet kah veel.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 03.03.07 10:35 Tsiteeri


ölifilter 480 eeki , täissynt öli 8l ca 200 eeki liiter ( ise kasutan "total " öli ) ja pidurikettad helsinkist 146 euri tk. klotsid ostsin mingi 60 euriga .
rihmavahetuse juurde kuulub veepump,termostat,vända ja nuka simmerid klapikambrikaane tihendid ja lamerihm koos köigi rullidega . Vahetaja ka just tasuta tööd ei tee ja nii se 10000 eeki kokku tulebki:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 06.03.07 17:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Õlivahetus 2000 eeki


Huvitav tõesti. V8 le läheb tõesti kuskil 8L või veidi alla selle õli kuid isegi siis kui ma panen sinna kallist BP, Castrol, Mobil1, Liqui Moly, Valvoline vms õli siis koos filtriga läheks kah alla 1000 eek ... õlivahetus ise on selline asi mida veidigi asja jagav inimene ise kodus ära teeb (pean silmas muidugi neid masinaid mis ei sunni sind teenindusse kuna kõik on kinni ehitatud ja ligipääs võimatu) koos vahetusega ehk tõesti 1K või veidi peale läheb aga kindlasti mitte 2K. BP andis ka 15 000 km järel vahetusvälba ... teisi õlisid ma ei tea ...


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 06.03.07 21:15 Tsiteeri


Niih, esimesed ca 2000 km V8'ga maha mõõdetud ja asi on mugav, vaikne ja stabiilne. Ühesõnaga, mina rahul. Tõsi, mul üleminek B3 -> D1 kerele.

V8 sai muretsetud ausa tõdemusega, et aastane läbisõit mul saab selle autoga olema 40.000-50.000 km.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 06.03.07 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Õlivahetus 2000 eeki


Huvitav tõesti. V8 le läheb tõesti kuskil 8L või veidi alla selle õli kuid isegi siis kui ma panen sinna kallist BP, Castrol, Mobil1, Liqui Moly, Valvoline vms õli siis koos filtriga läheks kah alla 1000 eek ... õlivahetus ise on selline asi mida veidigi asja jagav inimene ise kodus ära teeb (pean silmas muidugi neid masinaid mis ei sunni sind teenindusse kuna kõik on kinni ehitatud ja ligipääs võimatu) koos vahetusega ehk tõesti 1K või veidi peale läheb aga kindlasti mitte 2K. BP andis ka 15 000 km järel vahetusvälba ... teisi õlisid ma ei tea ...
Ma arvan, et köik v8 omanikud oleksid sulle siiralt tänulikud kui sa neile 1000 eekiga ölivahetuse ära teeksid ....:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 06.03.07 22:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: poleoluline
Kõik sõltub rahakotist... sest kui linnas lühikesi tee jupikesi törtsutada bensu kulu suht suur tuleb...
Aga pikematel otsadel sõidumõnu tiba suurema kulutuse kuhjaga kompenseerib.
Ja suur mootor tundub (vähemasti siiani) väga töökindel olevat...:cool:

Mina ei suuda aru saada, miks ma ~4 aastat v6 mootoriga ringi sõitsin :cool:


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 09.03.07 19:21 Tsiteeri


Pole mõtet vaielda siin õlivahetuse üle. Ka minul õli vahetades läks 2300 või midagi sellist maksma. Jah õliks valisin 8100 Motuli. Mingi 4l maksis 760-. või midagi sellist (täpselt ei mäleta) Õli filter (made in Germany) ehk siis mitte Brasiilia ega itaalia filter maksis palju. Jah alla 1000-. saab asja ajada Brasiilia filtriga ja 8 liitrit "vanaema moosi" sisse kallates. V8 moto remont pole odav remontida, et õli pealt kokku hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 21.06.07 14:27 Tsiteeri


Nüüd on endal ka plaanis osta põhiautoks V8 ja hobinokitsemiseks jätan enda sigari. Praegu pakkumises ka üks manuaalkastiga isend aga sellel puuduvad sellised lisad nagu nahksisu ja kliima. Manuaali tahaks just sellepärast, et aut.kast ei lähe ju niimoodi edasi vähemalt väiksematel mootoritel. Segane jutt aga kas automaat läheb ka edasi nagu "loom" sest tahaks ka naha peal istuda ja kraade keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 21.06.07 14:41 Tsiteeri


V8 puhul soovitan küll kindlasti automaatkasti. Jõudu on piisavalt ning oh seda mugavust.

Kindlasti ei soovita osta väheste lisadega V8't. Sellisel juhul saad omale kaela suuresti kõik suure mootori "halvad küljed" ehk siis hoolde ja küttekulu, ning vastu mitte grammigi mugavust.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lebokunn
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 4.2q '92

postitati 25.06.07 09:04 Tsiteeri


lorrapit täiendades võiks öelda jõudu on piisavalt. Eriti 4.2 mootoril. Sõbral on 3.6 mootoriga. Selge see, et see nii hästi edasi ei lähe kui minu oma. Ikkagi natuke kW rohkem ja 400 Nm vs 340 Nm on ehk suurem põhjus miks 4.2 automaat paremini edasi läheb. Aga mugavust on mõlemaga kindlasti. Manuaalkastiga 3.6 läheb paremini edasi, kui aut. kastiga see on selgemast selgem.

See kas ta nagu "loom" edasi läheb on suhteline. Eelmine auto oli mul V6 mootoriga 2.5 l ja 125 kW-ga sportauto. Sellega võrreldes läheb mu V8 päris hästi edasi:cool:. Aga kui keegi on nt. RS6-ga harjunud, siis jääb V8 ilmselt lahjaks;)


265 km/h @ 6000 rpm
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.07 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puristaja
Nüüd on endal ka plaanis osta põhiautoks V8 ja hobinokitsemiseks jätan enda sigari. Praegu pakkumises ka üks manuaalkastiga isend aga sellel puuduvad sellised lisad nagu nahksisu ja kliima. Manuaali tahaks just sellepärast, et aut.kast ei lähe ju niimoodi edasi vähemalt väiksematel mootoritel. Segane jutt aga kas automaat läheb ka edasi nagu "loom" sest tahaks ka naha peal istuda ja kraade keerata.

Eks see on maitse asi...ise naudin oma V8 manuaaliga rohkem sõitu kui Õe a8 4.2 99a 228kw automaadiga (MUGAVAM)...sest pean vahel sellega sõitma kuna ise talle ostsin-valisin. Ehk siis minu jaoks need 20-30 nii suurte autode puhul ei mängi rolli. Kui nüüd võrrelda 4.2 ja 3.6 vahet siis egas see nüüd nii tunda ka pole. Manuaaliga lihtsalt hea lõbutseda lumes ja jäärajal. Automaat seda valu eriti ei kannata. Manuaaliga lõbu rohkem ja muretvähem. Üldjuhul ei pandud manuaalidele nahka pinkod sisse;) seega kui igatsed nahksisu siis neid liigub meilgi:D 3-5 kilo eest. Ise naha austaja eritit pole seega jätsin sellele mõtlesemise. Endal on V8 kogu lisa varustus olemas (nahk välja arvata) ja väga rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 26.09.07 10:44 Tsiteeri


Kas saksamaal 900EURi maksev V8 võib väga utiil olla?
Mis hind oleks normaalne saksamaal-belgias?

Selline variant siis : link


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HTafka
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.11.07 20:52 Tsiteeri


minuarust Saksamaal Audid üsna kallid. Niipalju kui vaatasin. Korralikud vähemalt. Need mis võrreldes meie omadega odavamad on suht rondid. Sakslase oma auto, mehed teavad mida müüvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]