Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: allroadi õhkvedrustuse probleemid Korras! (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2112)
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 27.02.07 08:31 Tsiteeri
allroadi õhkvedrustuse probleemid Korras!



Täpselt ei kujuta ette kas foorumikülastajatel on kogemusi antud teemal, kuid proovin siiski.

Tõenäoliselt hakkas pull pihta vist peale esimeste piduriketaste vahetust. Nimelt läks nivooreguleerimine manuaali peale. Põleb tuluke "man."

Allroadil nivooreguleerimine automaatne ning manuaalsesse regullimisse peaks minema ainult siis kui haagisepistik pessa toppida ja seal asuv väike läliti lükkab nivooreguleerimise manuaalseks. Nüüd aga on kõik manuaalse reguleerimise peal. Haagisepistiku pesa sai üle vaadatud.

Tõsiselt põnev on see, et kui pumbata auto 3-ndasse ehk parkimisasendisse, siis seisab ilusti kõrgena hommikuni välja, aga kui tuled maanteesõidust (nivoo 2), siis on hommikuks üks tagumine padi tühjavõitu. Kui käima panna, siis muidugi pumpab end üles.

Kuna mingit erilist infot ju pole siis uurisin veidi ka audiworld.com-ist. Selgus, et paljudel allroadi omanikel on peeti läinud kompressor või "control module"- plokk, mis asja juhib. Samas teeb kompressor ka külmaga väga kurja häält, ehk siis suisa müriseb.

Oskab keegi miskit tarka kommenteerida või näiteks seda öelda kas vag-com näitab ka selliseid hädasid. Mingeid andureid eraldi vms. Ise kardan, et äkki keerati seoses ketaste vahetusega mõni andur äkki peeti. Kuidagi kahtlaselt sinna ajavahemikku on see manuaali peale minemine sattunud. Samas tundub et padi pole katki ja süsteemis lekkeid pole, vastasel juhul ei seisaks ta ju parkimisasendis ilusti kõrgel.

Eitea kas Tartus üldse kuhugi oma murega pöörduda kannatab :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 09:30 Tsiteeri


Õhkvedrustus tuleb enne tõstmist tõsteasendisse panna, niisama tõsta ei tohi.

Proovi hoida tõsteasendite nuppe korraga all kuni 5 sec ja kui see ei mõika siis hoia tõstmis nuppu all kuni 5 sec ja kui ei midagi, siis langetusnuppu.

Ta Sul ilmselt läinud man reziimile. Ma ei mäleta kuidas tagasi sai (pole allroadiga detsembrist saati sõitnud) ja seepärast nats ebamäärased õpetused.

Vag-Com näitab kah vigasid.

Kompressor teebki kõva häätl.

Samas kui viltu vajub võib mõni padi lekkida.

Kui nüüd need asjad ei aidanud, siis peaks esmalt auto kõrguseandurid uuesti programmeerima ning tulemustst edasised järeldused tegema...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 27.02.07 09:41 Tsiteeri


nn. "tungraua asendit" olen alati kasutanud. Kusjuures võis minna küll nende nuppudega manuaalsesse asendisse, sest tungraua asend ju ka läheb sisse kui mõlemat korraga alla hoida. See oleks muidugi päris hea lahendus. Imelik et raamat selle manuaalsesse asendisse panemise kohta midagi ei kirjuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
nn. "tungraua asendit" olen alati kasutanud. Kusjuures võis minna küll nende nuppudega manuaalsesse asendisse, sest tungraua asend ju ka läheb sisse kui mõlemat korraga alla hoida. See oleks muidugi päris hea lahendus. Imelik et raamat selle manuaalsesse asendisse panemise kohta midagi ei kirjuta.


Ma sain kah kunagi ta man asendisse aga ei mäleta enam kuidas aga näpi nuppe...!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 27.02.07 18:22 Tsiteeri


Kui läheb kuskil tõstukipeale rattadrippu siis ei tohi süüde ka sees olla.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 28.02.07 07:20 Tsiteeri


Saigi nivoonuppude näppimisega tagasi automaatse peale.

Tänud juks11!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.07 07:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Saigi nivoonuppude näppimisega tagasi automaatse peale.

Tänud juks11!



Aga palun ja kui edaspidi abi vaja, siis alates 1.märts (siis kui suvekummiga sõita tohib) sõidan kah nüüd 03a 2,7Biturbo Allroadiga...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.7% - SQL: 79.3%]