Lehekülgi: 1 2 |
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 09:47
|
|
|
90 Quatro 88a. probleem neliveoga
Siuke küssa. Kui audil üks külg üles tõsta, siis kas ta peaks Pukide pealt maha sõitma Kui differ on sisse lülitatud.
Ja kas tal on ka kapoti all kuskil Mingeid releesid ka mis selle seoses läbi võivad olla.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 10:04
|
|
|
Kui nüüd tiba mõelda, siis tglt vist ei peaks. Ise ei ole veel nii kursis selle Q värgiga, kuid peaks olema nii, et kui üks ratas on maast lahti(pole
vedu), siis ei ole ka teistel.
Tglt ma ei tea midagi
Eks keegi teeb siis mind ka targemaks.
|
|
|
|
ur666
huviline
Registreerunud 27.12.02
Asukoht: Viljandi mk
Kasutaja on eemal
Auto: A8,ur&coupeQ 20v
|
postitati 25.11.03 10:29
|
|
|
Ikka peaks.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 25.11.03 11:31
|
|
|
Ma arvan ka et sõidab maha-ja kui meelde hästi tuletada siis midagi siukest sai kogemata läbielatud.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 25.11.03 11:45
|
|
|
Maha peaks sõitma siis kui tõstad tagant ühe ratta üles ja paned dif. luku peale. Aga kui tõstad terve külje siis käivad lihtsalt need rattad ringi
mis on õhus. Ja sama peaks juhtuma ka siis kui tõstad ainult esimese ratta ülesse või tagumise ratta ja dif. lukk on väljas.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 25.11.03 12:29
|
|
|
Kui üks külg üleval ja difrilukk sees peaks maha sõitma,kuna lukustab tagumise difri ja see kukub vedama ka seda ratast mis maas on.
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.11.03 12:35
|
|
|
krt,ma pidin juba oma autoga minema proovima aga siis sain aru et minu oma sõidab nigunii minema kuna mul läheb keskelt enne lukku kui tagant.
Selle elektrilise luku kohta ei oska kommentaare anda.
|
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 25.11.03 13:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jan-kos
Kui üks külg üleval ja difrilukk sees peaks maha sõitma,kuna lukustab tagumise difri ja see kukub vedama ka seda ratast mis maas on.
|
Antud juhul hakkab esiratas ringi käima.
Torsen suudab jagada jõumomenti ühele poole mingi arv kordi rohkem, kui teisele poole (ette-taha antud juhul). Võtame näiteks selleks kordajaks 2,5:
kui esisillale saab rakendada 0Nm (ratas õhus), siis tagasillale suudab rakendada ka 0Nm*2,5=0Nm, kui esisillale saab 50Nm, siis taha maksimaalselt
50*2,5=125Nm
Ulvar
|
|
|
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 14:56
|
|
|
kas siis peaks proovima nii et tõstad ühe tagumise ainult ülesse vai.. siis ta sõidab ju nagunii maha. sest üks esimene ratas ju peab nagunii ringi
käima...
Või sain ma valesti aru
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 25.11.03 15:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja TimoA
kas siis peaks proovima nii et tõstad ühe tagumise ainult ülesse vai.. siis ta sõidab ju nagunii maha. sest üks esimene ratas ju peab nagunii ringi
käima...
Või sain ma valesti aru |
Kui ikka on vaja väga proovida pukkide pealt maha sõita, proovi samal ajal pidurit vajutada, siis ei käi esimene ratas enam tühjalt ringi.
Või mida sa proovida tahad?
Ulvar
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.11.03 15:33
|
|
|
samas ma ei saa aru,õues on hetkel jääd ja muud värki lademes,kõige lihtsam moodus nigu oleks ilma igasugu pukkideta see asi kindlaks teha või mis?
Sõber kaasa ja libedale
|
|
|
|
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 16:10
|
|
|
Auto ei ole sellises korras..
Vähe liiga palju erineva värviga juppe on..
Ühesõnaga auto Remondis, peale paukku.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.11.03 16:15
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja TimoA
Auto ei ole sellises korras..
Vähe liiga palju erineva värviga juppe on..
Ühesõnaga auto Remondis, peale paukku. |
Seega kui auto on sul garaazis,siis töötava mootoriga seda lülitit lülitades peab olema tagadiffri juures ju näha kas see vaakumkamber tõmbab sul
diffri lukku või ei tõmba.Se lülitumine ju käigu kasutamisest ei sõltu,st sõltub ainult niipalju et teatud kiiruse juures lülitab elektroonika ta
välja.Lülima peab ta ka kohapeal ja seda saab ju suurepäraselt kontrollida ka kanalist või siis kui auto on korralikult toestatud pukkidega ka
tavalisel põrandal.
Kui see süsteem ei toimi,alles siis on mõtet hakata mujalt viga otsima
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 25.11.03 16:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Tsitaat: | Esialgne postitaja TimoA
Auto ei ole sellises korras..
Vähe liiga palju erineva värviga juppe on..
Ühesõnaga auto Remondis, peale paukku. |
Se lülitumine ju käigu kasutamisest ei sõltu,st sõltub ainult niipalju et teatud kiiruse juures lülitab elektroonika ta välja.Lülima peab ta ka
kohapeal |
Niipalju sõltub,et kui vahetult enne lülitamist on auto veidi tagasi vajunud,siis ei pruugi alati sisse lülituda...
Vähemalt minu oma teeb nii.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 16:45
|
|
|
niisis.. kui keegi võiks mulle öelda, kus asub see vaakum kamber, ja mida ta nagu tegema peaks, kui ta kokku ta tõmbab (kas seda on kuidagi nähe
kuskilt kah vms,) , siis võiks juba isegi auto alla ronima hakata..
SRY ärge pange tähele ma alles uus Audidega
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.11.03 16:55
|
|
|
otsi tagadiffri vasakult küljelt
|
|
|
|
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 16:57
|
|
|
OK.. Ütleme siis et ei tööta.. mis siis tegam peaks, või milles viga võiks olla. Kui on ette panekuid.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 25.11.03 17:02
|
|
|
oota nüüd,kas sa juba kontrollisid et ei tööta või lihtsalt üritad inimesi hulluks ajada?
|
|
|
|
TimoA
huviline
Registreerunud 27.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 17:24
|
|
|
ei kontrollinud.. mul ihtsalt auto väheke kaugemal ja ma ei saa nii kohe seda proovida. ma lihtsalt uurin nagu võimalusi, et äkki ei tõmbagi see
vaakumi värk, et mis siis teha saaks, seal kus mul auto on ei ole jälle internetti.... Nii et ei saa eriti suhelda ja abi küsida.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.11.03 17:32
|
|
|
Vaakumlüliti on tagaistme all... sinna külge tuleb mootorist pideva vaakumiga vooli, juhul kui mootor töötab loomulikult. Kui nüüd difrit sisse ei
lülitata siis hakka sealt viga otsima, kui mootori poolt vaakumit pole siis voolik üle kontrollida, kui on siis viga lüliti karbis seal.. või ka
näitke lülitis endas.
|
|
|
|
ets
huviline
Registreerunud 01.10.03
Asukoht: harju
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Q
|
postitati 25.11.03 20:33
|
|
|
Lisaks oma nägemuse. Selle aastakäigu Audil peaks olema Torsen-keskdiferentsiaal. Kui lukustada kässari juurest nupust tagatiffer, peaks see auto
tõstukilt maha sõitma, kui nii soovid, sest veavad mõlemad tagarattad. Vähemalt kiiruseni 25km/h. Planetaardiffriga vanemal mudelil peaks nupu keerama
viimasesse asendisse, siis on lukustatud kesk- ja tagadiferentsiaal. Kindlasti saad siis tõstukilt maha, kui süsteem töötab.
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 26.11.03 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja krss
Ma ei tea, kuidas on Audi 90-ga, aga Audi 80 B3 Quattrol ei ole kesklukustust, on vaid sillalukk. Enne ise ka ei teadnud, kui kord kinni jäin ja kõige
tulemuseks vaid üks esiratas õhus ringi käis. Vanemal 80-l ja sadadel on kesklukustus olemas. Kas B4 Quattrol ka on? |
Ei ole. Kas tõesti kõigil vanematel q-del on kesklukk?? (ei tahaks nagu heasti ukuda)
br
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 26.11.03 06:54
|
|
|
minu masinal (85 aasat quattro) on käsitsi lülitades, nii kesk kui tagalukk.
|
|
|
Krahv
huviline
Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: Maserati 4200GT
|
postitati 26.11.03 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja A 90
minu masinal (85 aasat quattro) on käsitsi lülitades, nii kesk kui tagalukk. |
..ja mitte esidiffer?
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 26.11.03 07:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ets
Lisaks oma nägemuse. Selle aastakäigu Audil peaks olema Torsen-keskdiferentsiaal. Kui lukustada kässari juurest nupust tagatiffer, peaks see auto
tõstukilt maha sõitma, kui nii soovid, sest veavad mõlemad tagarattad. Vähemalt kiiruseni 25km/h. Planetaardiffriga vanemal mudelil peaks nupu keerama
viimasesse asendisse, siis on lukustatud kesk- ja tagadiferentsiaal. Kindlasti saad siis tõstukilt maha, kui süsteem töötab. |
Võib-olla tasuks omale torseni tööpõhimõte selgeks teha:
http://www.torsen.com
Seal kuskil faq all on vastus ka täpselt samale küsimusele.
Ulvar
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |