Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Torsen puruks (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6703)
marti4
huviline



Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 22.02.07 16:38 Tsiteeri
Torsen puruks



Ei oska täpselt öelda mille tagajärjel mu Audil torsen alla andis, aga oma hammastest ta igatahes ilma jäi. Võibolla põhjustas selle jäärada, mida ma sellel talvel suht vähe sõitnud. Vedu kadus ära aga hanges istudes. Õli oli muidu vahetatud aasta tagasi ja vastas nõuetele.

http://www.hot.ee/offrode/IMG_02281.JPG

http://www.hot.ee/offrode/IMG_02311.JPG

http://www.hot.ee/offrode/IMG_02321.JPG

Igatahes mõtlesin, et proovin ära lukus keskdifri. Keevitasin torseni kinni. Talvel vast ei poo nii hullusti, et midagi ära lõhuks. Igapäeva auto niikuinii ei ole. Palju pole veel sõita saanud, aga esmamuljed on head. Auto käitumine on palju konkreetsem. Tahab küll rohkem otse minna, kui varem, aga libedal kipub Audi niigi otse minema ja on vaja külg ees kurve sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 22.02.07 18:11 Tsiteeri


Subarul (minu teada) on samuti pidev nelivedu ja ei lõhu see midagi. Autot see samuti kurvis otse lükkama rohkem ei hakka. Ega sa tagatifrit ju kinni keevitanud.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.02.07 07:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Subarul (minu teada) on samuti pidev nelivedu ja ei lõhu see midagi. Autot see samuti kurvis otse lükkama rohkem ei hakka. Ega sa tagatifrit ju kinni keevitanud.

Pidev nelivedu küll kuid kas ka seal ei olnud miskit jaotust esi ja tagasilla vahel? kindel siiski ei ole...
Keskdiffri kinni keevitamine siiski midagi lõhkuma ei hakka, muud ei muutunud midagi kui ainult see, et nüüd on pidev 50/50 jaotus ja mitte midagi seda ei muuda ning see tõesti muudab auto käitumist kurvides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lorrap
klubiliige



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Variant 4-motion 1,9TDI-PD

postitati 23.02.07 07:48 Tsiteeri


Võin nüüd eksida, aga kas mitte vanematel subarutel ei ole fikseeritud 50:50 veojõu jaotus ja uuematel(võibolla tuleb see hoopis mingi prodrive paketiga, täpselt ei tea) on võimalik seda veojõu jaotust mingites piirides salongist juhtida, et kas rohkem ette või rohkem taha. Ehk siis salongist paned määrangu sõidu ajal paika ja see jääb fikseerituks. Väga popp asi tundub igatahes olevat.


...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 23.02.07 10:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Subarul (minu teada) on samuti pidev nelivedu ja ei lõhu see midagi. Autot see samuti kurvis otse lükkama rohkem ei hakka. Ega sa tagatifrit ju kinni keevitanud.
Pidev nelivedu ei tähenda difri puudumist. Häirima võib kinnikeevitatud ühendus hakata kurvides, kuna praktikas läbivad tagarattad keskmiselt oluliselt lühema tee kui esirattad.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 23.02.07 14:41 Tsiteeri


Subarul nina maast lahti tõtes ei ole võimalik esirattaid ringi ajada. Kui tõsta üles üks külg siis esiratast ringi ajades hakkab pöörlema ka tagumine ratas. Sellest järeldub et vahekastis (kui see üldse olemas imprezal) pole mingisugust diffrit. Jäik nelivedu isegi siis kui tagumised rattad kurvis vähem pöörlevad. Kast on ka sama ruur kui žiguli oma differ ei mahuks sinna realselt ära.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audipower
huviline

Avatar


Registreerunud 26.02.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.8S -88

postitati 23.02.07 16:05 Tsiteeri


Kõik võib küll kena olla aga,aga kas keeramisel tekkiv jõud pikapeale midagi ära ei riku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marti4
huviline



Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 23.02.07 17:16 Tsiteeri


Õigust räägib Kevadlilleke siin. Subarutel kasutatakse muidu viscolukke. Vanematel sai jah tagasilla kangist taha lükata.
Siiamaani kõik veel kestab :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 23.02.07 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo_
Subarul nina maast lahti tõtes ei ole võimalik esirattaid ringi ajada. Kui tõsta üles üks külg siis esiratast ringi ajades hakkab pöörlema ka tagumine ratas. Sellest järeldub et vahekastis (kui see üldse olemas imprezal) pole mingisugust diffrit. Jäik nelivedu isegi siis kui tagumised rattad kurvis vähem pöörlevad. Kast on ka sama ruur kui žiguli oma differ ei mahuks sinna realselt ära.


No päris ilma keskdifrita olen näinud ainult vene gaz ja uaz-i. Imprezal on kindlasti keskdiffer (LSD) e. piiratud libisemisega. Kupee variandil sai seda läbilibisemist ka salongist nupuga reguleerida. Ja edasi Sinu katse juurde - käsitsi ratast keerates ei jõuagi seda keskdifrit libisema saada ning sellepärast arvasidki, et see on jäik.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ddig
huviline



Registreerunud 26.01.06
Asukoht: Haabneeme
Kasutaja on eemal

Auto: Volvod

postitati 25.02.07 13:27 Tsiteeri


Keskdiffer puudub enamus maasturitel (v.a. osad g-mersu mudelid, osad Roverid ja Toyotad). Enamus maasturitel (Gaz, Uaz, Mazda B2500/Ford Ranger, Nissan Pick Up, Nissan Patrol, Toyota Hi-Lux/VW Taro, SsangYong Musso, Kia Sorento (olemas ka mingisugune pool-automaatne süsteem), Mitsubishi Pajero ja Pajero Sport jne) on neliveo sisselülitamise järel esi- ja tagasild omavahel jäigalt ühendatud. Selliste nelivedudega hea pidamisega pinnal sõita ei tohi. Ka kasutusjuhendites on alati kirjas, et sellist nelivedu tohib sisse lülitada vaid halva pidamisega teekattel (liiv, lumi, pori jne).

Nendel autodel millel on pidev nelivedu lukustatava(te) diferentsiaali(de)ga (nt. Niva), on lukkude kasutamisel samad nõudmised, mis lülitaval neliveol esisilla sisse lülitamisel.
Põhjuseks siis ülal mainitud sildade kiiruste (läbitud teepikkuste) erinevus pööramisel. Kõige parema ettekujutuse sildade vahel tekkivatest jõududest saate, kui sisselülitatud esisillaga(lukustatud keskdiferentsiaaliga) vaba hooga veeremise pealt rattad välja keerata, auto aeglustab üsna intensiivselt ja võib kaasneda ka mõningane ülekande müra vms.

Nimetatud g-mersudel esines mõlemat versiooni, ehk siis lukustatavate diferenstiaalidega pidevat nelivedu (tavaoludes veavad kõik rattad läbi kolme avatud diferentsiaali, nagu ka esimese põlvkonna quattro) ning ka tavalist lülitatavat nelivedu (ka lukustatava esi- ja tagadifriga).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marti4
huviline



Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 25.02.07 18:51 Tsiteeri


Tegin autole ka sini-valge juhtme tuuningu. Lukus tagadifriga aeglast rada sõites on asi juba päris hea. Autot on lihtne gaasipedaaliga roolida. Teravaid kurve, kus auto varem otse läks, on nüüd hulga lihtsam võtta. Auto on ikka tunduvalt kiirem. Kiiret rada pole kahjuks jõudnud veel sellises kombinatsioonis proovida. Kas B2 quattrotel on ka võimalik, et 2 lukku on kogu aeg sees või viskab samamoodi nagu uuematel kiiruse kasvades luku välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.02.07 18:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marti4
Kas B2 quattrotel on ka võimalik, et 2 lukku on kogu aeg sees või viskab samamoodi nagu uuematel kiiruse kasvades luku välja?

Vanad süsteemid olid mehhaanilise lukuga (nu keeramisel tõmmati vaakumiga lukk kinni), elektroonika asjasse ei sekkunud. Ehk siis on võimalik nendega sõita nii kiiresti kui vähegi saad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 25.02.07 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: marti4
Kas B2 quattrotel on ka võimalik, et 2 lukku on kogu aeg sees või viskab samamoodi nagu uuematel kiiruse kasvades luku välja?

Vanad süsteemid olid mehhaanilise lukuga (nu keeramisel tõmmati vaakumiga lukk kinni), elektroonika asjasse ei sekkunud. Ehk siis on võimalik nendega sõita nii kiiresti kui vähegi saad.
Ja lisaks on voolikuid ümber tõstes võimalik lihtsalt saada esimesek lülitujaks taga lukk ja teiseks lülitujaks keskmine lisaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 26.02.07 20:17 Tsiteeri


aga oskab keegi äkki nagu natukese teaduslikumalt seda värki seletada, miks võib või ei või keskelt torsenit kinni keevitada, kui laiali lendand on?
tean, et 4x4 vecudel see jamps mis neil all on ju keevitatakse ka vahel kokku vms et saaks edasi sõita aga seda nad millegipärast nimetavad ka vahekastiks. kuigi tegelt mis see on? või mida see kinni keevitamine sis nagu sildadele teeb? ees ju differ ja taga ka differ, mis lasevad ratastel erinevate kiirustega pöörelda. ja kui diffri lukku peaks vaja minema sis on see nupu alt ikke saadav? aint et veojõud on kogu aeg jagatud 50/50


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.02.07 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
aga oskab keegi äkki nagu natukese teaduslikumalt seda värki seletada, miks võib või ei või keskelt torsenit kinni keevitada, kui laiali lendand on?
tean, et 4x4 vecudel see jamps mis neil all on ju keevitatakse ka vahel kokku vms et saaks edasi sõita aga seda nad millegipärast nimetavad ka vahekastiks. kuigi tegelt mis see on? või mida see kinni keevitamine sis nagu sildadele teeb? ees ju differ ja taga ka differ, mis lasevad ratastel erinevate kiirustega pöörelda. ja kui diffri lukku peaks vaja minema sis on see nupu alt ikke saadav? aint et veojõud on kogu aeg jagatud 50/50


Puhtal asfaldil läheb igaljuhul midagi puruks, sest esisild ja tagasild käivad kurvides erineva kiirusega (isegi kui rehvid on täpselt ühte mõõtu)


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 20:25 Tsiteeri


Opelitel keevitatakse asi pidevaks veoks kokku, tehase poolt on seal ju automaatne lülitus, kui esimesed kaapima hakkavad lülitatakse tagasild alles järgi... just see osa keevitatakse kinni, muu osa jääb nii nagu on ning toimub mingil määral jagamine esi ja tagasilla vahel? Täiesti kinnikeevitatud keskdiffer hoiab pidevat jäika 50/50 ja mitte miski ei sunni seda muutma... just sellepärast vist siis võivad probleemid tekkida... jah taga ja esidiffer jagavad endeid oma silla peal kuid mitte omavahel... sealt vist see probleem tulebki, egas muidu niisama vist tehas ei soovita vanadel mehhaaniliste lukkudega masinatel lukus keskdiffriga sõita kiiremini x km/h kiirusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 26.02.07 20:29 Tsiteeri


ei saanud ammendavat vastust, miks sis opelil see asi laiali ei lähe??
tean autot millel oli kinni keevitatud ja sõitis mööda eestit ringi. ei teind imelikke hääli ega midagi, ainult kruusa tee peal käitus krt imelikult...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
ei saanud ammendavat vastust, miks sis opelil see asi laiali ei lähe??

Ma 100% selles kindel pole kuid peaks olema siis nii, et eemaldatakse ainult lülitus... keevitatakse see lülituse osa kokku ära, et veaksid mõlemad sillad pidevalt kuid alles jääb diferentsiaal esi ja tagasilla vahel (vast siis selline nagu torseni eelkäial oli, vaba differ keskel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 26.02.07 20:39 Tsiteeri


ja hetkel ei mõista seda osa, miks peaks esi ja tagasild jäiga ühenduse puhul hakkama erineva kiirusega liikuma, kui mitte rallit ei taha sõita? kui rattad käivad kõik ühe kiirusega sis ta tahab väga kurvis külge keerata ja otse minna nagu lukkus diffritega subaru vms juuu...???? :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 20:47 Tsiteeri


http://www.hot.ee/vectra4x4/

Üks "asjatundja" on opeli 4x4 saladuse lahti harutanud.
http://www.members.lycos.co.uk/maxboost/htms/4x4description.htm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
marti4
huviline



Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 27.02.07 06:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
ja hetkel ei mõista seda osa, miks peaks esi ja tagasild jäiga ühenduse puhul hakkama erineva kiirusega liikuma, kui mitte rallit ei taha sõita? kui rattad käivad kõik ühe kiirusega sis ta tahab väga kurvis külge keerata ja otse minna nagu lukkus diffritega subaru vms juuu...???? :(


Kuna rataste pöörderaadiused on erinevad, siis on ka nende läbitav teekond erinev. Mingi ratas (või isegi kõik) peab hakkama libisema. Hea pidamise korral (asfalt) hakkab see veermikku ja jõuülekannet stressama. Subarul ei ole lukus difrid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 27.02.07 07:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marti4
Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
ja hetkel ei mõista seda osa, miks peaks esi ja tagasild jäiga ühenduse puhul hakkama erineva kiirusega liikuma, kui mitte rallit ei taha sõita? kui rattad käivad kõik ühe kiirusega sis ta tahab väga kurvis külge keerata ja otse minna nagu lukkus diffritega subaru vms juuu...???? :(


Kuna rataste pöörderaadiused on erinevad, siis on ka nende läbitav teekond erinev. Mingi ratas (või isegi kõik) peab hakkama libisema. Hea pidamise korral (asfalt) hakkab see veermikku ja jõuülekannet stressama. Subarul ei ole lukus difrid.


Just, täpselt ning kui muidu aru ei saa, siis võta marker, tõmba ratastele märgid peale ning sõida 100 meetrit ning vaata kui palju märgid erinevatel ratastel nihkunud on (just võrdle esi ja tagasilla märke). Ning siis kujuta pilti, et mitu sõlme gardaanil peal oleks kui keskdiffer lukus (keevitatud)oleks ning rataste pidamine ideaalne.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timmi75
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi B3 80quattro

postitati 17.03.07 19:22 Tsiteeri


Kas kellelgi on 80q torsenit pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marti4
huviline



Registreerunud 03.11.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80

postitati 19.03.07 15:12 Tsiteeri


Ilmad on ilusaks läinud ja asfalt sulab. Täna sai vahetatud tagumise sisemise veovõlli ots:D
Tsitaat:
Algselt postitas: timmi75
Kas kellelgi on 80q torsenit pakkuda?

Uue omaniku rõõmud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timmi75
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi B3 80quattro

postitati 20.03.07 07:06 Tsiteeri
80Q torseni soov...



Tsitaat:
Algselt postitas: marti4
Ilmad on ilusaks läinud ja asfalt sulab. Täna sai vahetatud tagumise sisemise veovõlli ots:D
Tsitaat:
Algselt postitas: timmi75
Kas kellelgi on 80q torsenit pakkuda?

Uue omaniku rõõmud:D

Noormees -otsige torsenit maa alt ja maa pealt- omade ja vaenlaste seast...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]