andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 22.02.07 07:58
|
|
|
mis võib tekitada surve jahutussüsteemis...KORRAS, korgi viga
kas peale plokikaane tihendi võib veel midagi tekitada survet jahutussüsteemis?
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.07 08:00
|
|
|
audil on juba tehasepoolt surve jahutussüsteemis
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 22.02.07 08:15
|
|
|
seda küll, aga kui surve on ikka päris tugev, et mis võib selle tekitada, kas näiteks veepumpm võib seda teha. Kui mootor töötab, siis ma sõrmedega
naljalt lõdvikuid kokku ei pigista.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 22.02.07 08:46
|
|
|
Normaalne töösurve on ca 1bar, kui tekib üleliigne surve, lastakse see välja paisupaagi korgis asuvast ülerõhuklapist. Kahtled ülesurves - osta uus
paisupaagikork ja sõida.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
coatboy
huviline
Registreerunud 05.08.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Avensis
|
postitati 22.02.07 08:58
|
|
|
Solgin natuke teemat oma küsimusega. Küsimus nimelt paisupaagi põhjas oleva augu kohta. Et mis otstarve sellel on? Otseselt jahutusvedelik selle
avausega kokku ei puutu vaid vahel siis veel õhukamber. Kas on võimalik et suure surve tõttu viskab sealt jahutusvedelikku välja? Nimelt autol kaob
kuhugi müstilisel kombel jahutusvedelikku. Vahetatud on radikas, paisupaagi kork, üle kontrollitud lõdvikud. Aga nüüd külmadega peab vähemalt korra
nädalas jahutusvedelikku juurde kallama.
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 22.02.07 09:03
|
|
|
Minul oli ka anomaalia jahutusvedelikuga. Ühel hetkel hakkas vedelikku kaduma. Nädalas valasin ikka 2 liitrit peale. Kui mootor soe oli, siis kuskil
alt sirises.
Otsisin, aga ei leidnud viga. Samuti oli kõva surve paisupaagis. Vahetasin igaks juhuks paisupaagi korgi ja peale seda ei kadunud enam tilkagi
vedelikku.
Ise arvan, et survega pressis kuskilt lõdviku vahelt välja. Alustuseks võiks jah uue korgi osta, ca 50 eek.
|
|
|
berg
huviline
Registreerunud 21.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6, Allroad, Patrol, Valiant
|
postitati 22.02.07 09:21
|
|
|
kork on juba uus, ei aidanud. Eile vahetasin veel tihendid ploki külge kinnituva kolmiku juurest, mis oli paksult silikooniga pandud Siiski on näha et plokikaane vahelt tulevad veenired. ise arvan et kui mootor on
külm, metall tõmbab kokku ja sealt hakkab vett jooksma, ning kui soe mootor, siis paisub ja vahe surutakse kinni! mootoriks 1,9 Tdi
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
|
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.02.07 19:50
|
|
|
Siis on probleem kui järgmine hommik kui mootor on maha jahtunud on lõdvik ikka kõva. Ei pruugi plokikaane tihendi viga olla- võib ka mõni pragu
kuskil olla.
|
|
|
|