Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: mis võib tekitada surve jahutussüsteemis...KORRAS, korgi viga (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 5419)
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 22.02.07 08:58 Tsiteeri
mis võib tekitada surve jahutussüsteemis...KORRAS, korgi viga



kas peale plokikaane tihendi võib veel midagi tekitada survet jahutussüsteemis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.07 09:00 Tsiteeri


audil on juba tehasepoolt surve jahutussüsteemis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 22.02.07 09:15 Tsiteeri


seda küll, aga kui surve on ikka päris tugev, et mis võib selle tekitada, kas näiteks veepumpm võib seda teha. Kui mootor töötab, siis ma sõrmedega naljalt lõdvikuid kokku ei pigista.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 22.02.07 09:46 Tsiteeri


Normaalne töösurve on ca 1bar, kui tekib üleliigne surve, lastakse see välja paisupaagi korgis asuvast ülerõhuklapist. Kahtled ülesurves - osta uus paisupaagikork ja sõida.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
coatboy
huviline



Registreerunud 05.08.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Avensis

postitati 22.02.07 09:58 Tsiteeri


Solgin natuke teemat oma küsimusega. Küsimus nimelt paisupaagi põhjas oleva augu kohta. Et mis otstarve sellel on? Otseselt jahutusvedelik selle avausega kokku ei puutu vaid vahel siis veel õhukamber. Kas on võimalik et suure surve tõttu viskab sealt jahutusvedelikku välja? Nimelt autol kaob kuhugi müstilisel kombel jahutusvedelikku. Vahetatud on radikas, paisupaagi kork, üle kontrollitud lõdvikud. Aga nüüd külmadega peab vähemalt korra nädalas jahutusvedelikku juurde kallama. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 22.02.07 10:03 Tsiteeri


Minul oli ka anomaalia jahutusvedelikuga. Ühel hetkel hakkas vedelikku kaduma. Nädalas valasin ikka 2 liitrit peale. Kui mootor soe oli, siis kuskil alt sirises.
Otsisin, aga ei leidnud viga. Samuti oli kõva surve paisupaagis. Vahetasin igaks juhuks paisupaagi korgi ja peale seda ei kadunud enam tilkagi vedelikku.
Ise arvan, et survega pressis kuskilt lõdviku vahelt välja. Alustuseks võiks jah uue korgi osta, ca 50 eek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
berg
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6, Allroad, Patrol, Valiant

postitati 22.02.07 10:21 Tsiteeri


kork on juba uus, ei aidanud. Eile vahetasin veel tihendid ploki külge kinnituva kolmiku juurest, mis oli paksult silikooniga pandud :( Siiski on näha et plokikaane vahelt tulevad veenired. ise arvan et kui mootor on külm, metall tõmbab kokku ja sealt hakkab vett jooksma, ning kui soe mootor, siis paisub ja vahe surutakse kinni! mootoriks 1,9 Tdi


CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 22.02.07 20:13 Tsiteeri


Suvel oli ka minu auto jahutussüsteemi rõhk suur ning värskelt vahetatud flantsi lõi survega 3 meks tükiks ning pärnu mnt-l Kosmose ees jooksid jahutusmahlad välja ... lasin sõbral end Forssi pukseerda, vahetasin samas hoovis flantsi ning koos sellega ka paisupaagi korgi ... siiani pole probleeme ... ehk oligi vana kork ummistunud, ehk ebakvaliteetne flants-kes teab:) Aga muidugi võib põhjuseid olla mitmeid ... välja võiks tuua ka näite mu enese kogemustest. Peale flantsi vahetust muidugi sai ükskord ka lõdvikuid kontrollitud ... suure ringluse voolik oli kaunis kõverasse ja pingesse paigaldatud ... põhus vist selles et eelmine omanik oli purunenud lõdvikust üritanud veel elulooma saada ning purunenud tüki ära lõiganud aga arvestades lõdviku kuju, oli sealt maha lõigatud nii palju, et originalne väändenurk oli kadunud ja lõdvik oli kokku murdunud. Sai pandud alumiiniumtorust pikendus koos uue lõdvikujupiga vahele ja asi lahenes .... Kindlasti võiks kontrollida ka radikat .... käiva mootori korral radikat katsudes peaks aru saama kas see on umbes või mitte .... kui mootor töötab peab radikas sht ühtlaselt soe olema ... kui ei siis võib olla kuskil ummitus (ise pole kogenud aga sellest on nii mõnagi räägitud) eks uuri ... aga samas ... mingi surve on ikka sees ja see ei kao ... samamoodi oli mu eelnenud autoga ... sõbrad ütlesid et see auto tuleb töökotta viia sest kui sundvent tööle hakkas ... siis avatud paisupaagikorgiga paagist hakkas vedelik üle keema ... ja huvitav küll et siiani sõidab uue omaniku käes ... kinnine süsteem ... peabki surve sees olema :)


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.07 20:50 Tsiteeri


Siis on probleem kui järgmine hommik kui mootor on maha jahtunud on lõdvik ikka kõva. Ei pruugi plokikaane tihendi viga olla- võib ka mõni pragu kuskil olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]