jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.07 10:11
|
|
|
Mis mõttes kõige lihtsam? Esimesi rattaid ei ole tõesti mõtet alt kruvida
Omal sai ka tagumised vahetatud, A4 avant siis. midagi keerulist küll nagu ei olnud. Enne vahetamist tasuks üle vaada ka need tagasilöögi junnid ja
porikummid. muidu jooksed poole vahetamise peal poodi nagu mina
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.02.07 12:28
|
|
|
Selleks on ju spetsiaalsed rakised millega vedru kokku tõmmatakse kui amort vedru keskel.Ilma rakiseta võid end ära tappa,kui vedru pinge alt pääseb
ja vedrupadja koos mutriga sulle vastu pead lajatab.Vaata ette.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.07 13:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jyri172
aga kas tagant tuleb palju lammutada mõtlen piduri kettad ja kuidas pärast vedrud kokku saan? |
poiss poiss, mine parem teeninduse. tabureti peale istudes amorti kokku ei suru, võib tõesti surma saada
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 21.02.07 14:53
|
|
|
Tule osta vedru tõmmitsad mu käest.
Maksad 330 krooni. See koormarihmadega mängimine ei kõla just eriti turvaliselt.
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 22.02.07 03:45
|
|
|
või helista Eintsile ja mine Mäealuse 10. Lepi amordivahetus aeg kokku. Hoiad oma aega ja närve kokku, kui enne pole teinud.
|
|
|
|
Snowhite
huviline
Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5 S6
|
postitati 22.02.07 17:16
|
|
|
õu, pole ka need vedrutõmmitsad ohutud, mul lendas apexi madaldus kunagi nende vahelt niimoodi lahti, et see va peal olnud stoppes mutter oli garaazi
ukses mingi cm sügavusel kinni. pole üldse naljakas muide, genereerides ja lolli mängides saab ise ikkagi tehtud, aga kui lähed enam vähem norm
teenindusse sis saad odavamalt kergemalt ja kiiremini tehtud ja ei pea enda elunatukese pärast muretsema... kui on ühekordne töö tegemise plaan sis
pole mõtet raha raisata lisa tööriistade ostmise peale...
|
|
|
moosisco
huviline
Registreerunud 05.02.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 2,0 T; Opel Frontera 2,4; Ssangyong Musso 3,2
|
postitati 22.02.07 17:31
|
|
|
Paar päeva tagasi sai lastud vahetada tagumised amordid A6 (C4) tüüpi masinal. kokku läks mingi 500 vist ja suht käbedalt tehti ära ka. Lihtsam ja
turvalisem vast jah lasta seda teha.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.03.07 15:50
|
|
|
Küsiks siis ka arvamust c4 avant 2,6 esiamortide kohta.Uurisin teemasid ja sealt jäi kõlama ,et õlikad nagu pehmemad , mugavamad.(ringrada ei
sõida).Müüja aga kukkus seletama,et õlikaid nii suurele ja raskele autole
ei tasu panna.Jäidki tellimata esialgu...Mis arvate?
www.autoosad.ee pakub soodsalt KYB õlikaid , kas keegi on neid proovinud?Tänud.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 05.03.07 16:07
|
|
|
Minu c4 olid ees näiteks tehase poolt gaasikad ja taga õliamort. Nüüd läks alla täislaks gaasikaid. Kogemus tegelikult selline, et ette võiks jätta
gaasikad ja taha siiski õliamordi.
Gaasiamort tõstis tublisti tagaosa üles ja tagumine pool ikka suht jäik.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
jannu70
huviline
Registreerunud 30.04.06
Asukoht: L-EESTI ARHIPELAAG
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,5tdi
|
postitati 13.03.07 12:30
|
|
|
eelmine suvi panin oma audi 100 ,mis kyll diisel aga vahet pole need KYB amordid mingi 700kr maksid vist esimesed ,siiani on vastu pidanud.ennem olid
all monroed ja need lasid kyll ära ,hakkas öli välja ajama.
|
|
|
smi
huviline
Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 -95 92kw
|
postitati 13.03.07 16:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olc
tabureti peale istudes amorti kokku ei suru, võib tõesti surma saada |
Tahad veame kihla, et ma surun amordi kokku ja ise istun samal ajal kolmejalgsel taburetil.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.03.07 16:35
|
|
|
Teema jätkuks selline küsimus,et peale esiamortide vahetust olid uued porikaitse kummid ülevalt ja alt lahti .Hea , et vaatasin.Ma ei leia aga kohta , kuhu alumist otsa kinnitada.See on lihtsalt vabalt vedrutaldriku
peal.Vanad minu meelest ikka kinnitusid kuhugi.Homme plaan minna õigust nõudma töömeestelt.Krt nii ei saa ikka , et kaitsekummid peal puhta
lahti,loodan , et nädalaga uusi amorte peese ei keerand.Oleks ikka ise
pidand tegema,arvasin aga ,et las iga spetsialist teeb oma tööd.Rohkem ma nii ei arva ja edaspidi teen sellised lihtsad asjad ise.Seega küsimus,kuhu
külge kinnituvad kaitsekummi ülemine ja alumine ots?Praegu tõmbasin ülemise otsa lihtsalt ribaga läbilõõgi kummi ümber.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.07 20:20
|
|
|
ma vahetasin esimesed amordid C4 ise ära kuid selleks laenasin spets pika võtme mis selleks vaja on muidu ei saa asja lahti lihtsalt !
muidu need amordi kaitsekummid ei ole seal nii määravad kui nad isegi katki on amort kestab natukene vähem maybe irw ja nädalaga ei juhtu sul küll midagi maybe 5a pärast on vahet tunda !
aga mis siis arvate kas taha tasuks ka mul panna Bilstein B4 gaasid või äkki on mõtekam mingid õliamordid panna et pehmem oleks ?
muidu A6C4 on kataloogi järgi gaasid ja 100 C4 on õlid !
mis puksid muidu tagasillas on mis tasuks sama töö käigus veel lasta vahetada ?
|
|
|
jaspa
huviline
Registreerunud 15.03.05
Asukoht: Setumaa.
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.04.07 09:38
|
|
|
On ikka määravad küll. Kui neid sinna vaja poleks siis neid sinna ka ei paigaltataks. Samuti ei kehti amortidele garantii kui vahetamata jätta
tolmukaitsmed ja läbilöögipuksid.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 03.04.07 12:19
|
|
|
Nüüd siis teada , milles asi.Kaitsekummid olid lihtsalt valepidi pandud.Tegelt käib suurem ava üles ja väiksem ots allapoole."tore" , et sain seda teada peale sillastendis käimist.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
huviline30
huviline
Registreerunud 01.04.12
Kasutaja on eemal
Auto: A4 avant,1.9TDI 85kw
|
postitati 13.05.15 09:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olc
Mis mõttes kõige lihtsam? Esimesi rattaid ei ole tõesti mõtet alt kruvida
Omal sai ka tagumised vahetatud, A4 avant siis. midagi keerulist küll nagu ei olnud. Enne vahetamist tasuks üle vaada ka need tagasilöögi junnid ja
porikummid. muidu jooksed poole vahetamise peal poodi nagu mina
|
Kas avandil(a4 b5) taga püstaku ülemine ots koopast või salongist kinni?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 13.05.15 10:19
|
|
|
Pealt kahe poldiga kahjuks. Kui auto alla vaatad, siis peaksid seda isegi nägema, et kuskilt miskit näppida pole.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|