Lehekülgi: 1 2 |
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 16.02.07 10:48
|
|
|
Audi 200 20vt mootori remont
sooviks siis nimelt teada saada palju läheb maksma motori kapremont.
tahaks lasta ära vahetada:raamsaaled,kepsusaaled,rõngad,tihendid(kõik võimalikud),klapisääre tihendid,klapi juhtpukside vahetus ja klapi
lihvimine,jne.
arvan et saate aru mida soovin teha.
ja kust soovitate eelnimetatud asju osta.
ette tänades reimo.
|
|
|
|
ökomees
huviline
Registreerunud 13.09.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6
|
postitati 16.02.07 11:33
|
|
|
10k võid kindlalt arvestada, kui aga remondi käigus mingeid muidu vigu avastad siis läheb sinna 10k veel otsa, kui palju oleneb siis sellest mis lisa
vead on või nii.
jõudu remondil ja paksu rahakotti
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 16.02.07 17:18
|
|
|
kas tõesti saab nii vähesega hakkama?
ise olen arvestanud kuskil 25kiloga.kuna kuulsin nüüd,et paljas tihendite komp. läheb juba 5kilo,kepsusaaled mingi 2kilo,tõukurid pidid ka mingi 2kilo
olema?ja ega nendega ju see asi veel ei lõppe.
tahaks mootori ennem "lisatarvikutega " edasiaitamist ikka korralikult korda saada.
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 17.02.07 10:17
|
|
|
25k koos tööga, aga mina tegin AAN mootori remondi (RS kepsusaaled, tihendid, kolvirõngad, pooled tõukurid, õli 0w40, õlifilter, kaane klappide
portimine, sääretihendid) +1500eek tööriista komplekt, +200.- karteri keevitamine -----> nõks üle 10k.- loomiulikult tegin kõiki töid ise
NB! turbot ei ole remontinud, asendasin teisega 
märksõnaks FALLEROON tartus jaama tänaval 
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 17.02.07 16:13
|
|
|
jah arvestasin koos tööga.aga nüüdseks olen juba aru saanud,et 25 vist tõesti ei lähe.
ja mida turbo juures tasuks lasta vaadata peale tihendite vahetuse?
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 17.02.07 16:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
jah arvestasin koos tööga.aga nüüdseks olen juba aru saanud,et 25 vist tõesti ei lähe.
ja mida turbo juures tasuks lasta vaadata peale tihendite vahetuse? |
Et seal ei oleks turbiinil lõtku. Nagu olen asjast aru saanud, siis pikilõtk võib väike olla, aga rsitilõtku ei tohi olla.
Turbiin on pukside peal ja see pikapeale kulub. Üldiselt pidi minema turbo remont kuskil ca 3500.- (vähemalt nii on foorumis silma jäänud)
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 17.02.07 17:22
|
|
|
Tegelikult peab olema ristilõtk suurem kui pikilõtk, olenevalt kogu sõlme suurusest ja valmistajast, on ka lõtku tolerantsid erinevad.
Ja täiesti lõtkuvaba see olla ei saagi.
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.07 18:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
sooviks siis nimelt teada saada palju läheb maksma motori kapremont.
tahaks lasta ära vahetada:raamsaaled,kepsusaaled,rõngad,tihendid(kõik võimalikud),klapisääre tihendid,klapi juhtpukside vahetus ja klapi
lihvimine,jne.
arvan et saate aru mida soovin teha.
ja kust soovitate eelnimetatud asju osta.
ette tänades reimo. |
selle auto mootor on käinud tema Eesti ajaloo jooksul laiali vähemalt 2-3 korda ja uued saaled, tihendid on seal kindlasti sees, mille ls arvan max
25000 tkm, minu arvates ei ole jumet jälle laiali lammutada. Parem investeeri siis kohe see raha lisatarvikutesse nagu sa neid nimetad.
Samas muidugi ma ei tea, kuidas eelmine omanik hoolt kandis ja mida mootorisse sisse valada võis.
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 23.02.07 19:41
|
|
|
aga ütle palun meile miks sa tahad teha remonti? kompressioon on korras? ütle mis tal viga on? 
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 23.02.07 20:14
|
|
|
Risti lõtk on ka uutel turbodel.
Pitkilõtku olla ei tohi.
Olen palju kirjutanud seda, et pole mõtet remontida kui ei ole võimalik pärast tasakaalustada.
Turbo võll koos tiivikutega liigub ~50000 rpm/min.
Saate aru kui oluline on siis tasakaalustus.
Eestis olen kuulnud, et pidi olema üks kiviaja stend mida pole nagu kegi näinud.
Turbo ei ole asi mida remontida kui võimalus saada uus.
Kui uue saamise võimalus 0 siis vaadatakse üldiselt mida vanaga teha.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 24.02.07 18:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
Olen palju kirjutanud seda, et pole mõtet remontida kui ei ole võimalik pärast tasakaalustada.
Turbo võll koos tiivikutega liigub ~50 000 rpm/min.
Saate aru kui oluline on siis tasakaalustus.
| Ära pabista, naad ei sa aru et peab tasakaalustama
Võrdleseks olen see talv eriti palju uusi autosid liikluses näinud kes sõidavad kõverate velgedega ja / või hüppavate ratastega oma 100g ja rohkem
tasakaalust väljas?
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 24.02.07 18:23
|
|
|
Ei käigi ainult 50000 vaid ikka tugevalt rohkem.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 25.02.07 23:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
aga ütle palun meile miks sa tahad teha remonti? kompressioon on korras? ütle mis tal viga on? |
mootor läheb remonti kuna nüüdseks on õlisurve 1bar ja koos tugeva saale kolksuga
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 27.02.07 20:06
|
|
|
tunnen kaasa
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 27.02.07 23:40
|
|
|
elab üle
varsti rajal jälle
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 07.03.07 22:19
|
|
|
nüüdseks siis selgunud,et koostöö oli lõpetanud õlipump,mille tulemusena läks ära ka vänt.
ja nagu sellest veel vähe...ka 4 silindri keps oli kõver
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 09.03.07 14:15
|
|
|
varsti auto peaks valmis olema (: ?
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 12.03.07 15:42
|
|
|
kisub sinnapoole jah
|
|
|
|
sven66
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr
|
postitati 12.03.07 16:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
kisub sinnapoole jah |
Selle auto bahh bahh häält tahaks ikka veel kuulda
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 28.03.07 00:21
|
|
|
nüüdseks siis auto täiesti sõidukorras ja toimib.
olen sõitnud autoga nüüd siis 1200km ja asjaga väga rahul.ja kui kedagi huvitab hind ja asjad siis võib privas ühendust võtta.
Siinkohal tahaks tänada kasutajat nimega Rax,kes võttis selle asja ette ja teostas oma tööd veatult.
terv.reimo
|
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 10.04.07 22:26
|
|
|
No nii.nüüdseks olme siis jälle alguses tagasi.Mootor jälle laiali kuna 3 silindri keps käis mõlemalt poolt plokist välja tekidades mõnusad suitsupaki
suurused augud.ja seda kõike maanteel ühtlase kiirusega sõites(100-110).
Kas võib olla selline asi,et autol on rauale mitte vastav cip.....ise ei oska nagu muud välja pakkuda?
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 10.04.07 22:30
|
|
|
ja küsiks veel sellist asja,et kui ma nüüd ostan uue ploki koos sisuga,siis ka oleks kasulik sinna panna oma teisest plokist saaled ja rõngad mis on
sõitnud 2000km kuni 3000 pööret.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.07 03:52
|
|
|
Mina ei soovita masinat kokku panna nii nagu ta on, kui sa ei tea, miks ta sul kepsu ära kõverdas. Küsin igaks juhuk üle, mis rauda ja softi sa
täpselt kasutad? Maini ära ka ülerõhk.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.07 05:22
|
|
|
Minu omal käis täpselt samamoodi. Tõsi küll viies silinder. Aga mina nagu millegipärast kahtlustan jagajasüüdet. Tee investeering ja pane endale
elektronsüüde peale ka rahu maa peal 
Tsitaat: | Algselt postitas: digimarket
No nii.nüüdseks olme siis jälle alguses tagasi.Mootor jälle laiali kuna 3 silindri keps käis mõlemalt poolt plokist välja tekidades mõnusad suitsupaki
suurused augud.ja seda kõike maanteel ühtlase kiirusega sõites(100-110).
Kas võib olla selline asi,et autol on rauale mitte vastav cip.....ise ei oska nagu muud välja pakkuda? |
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |