Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 200 20vt mootori remont (Vastuseid: 35 | Vaatamisi: 6926)
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 16.02.07 10:48 Tsiteeri
Audi 200 20vt mootori remont



sooviks siis nimelt teada saada palju läheb maksma motori kapremont.
tahaks lasta ära vahetada:raamsaaled,kepsusaaled,rõngad,tihendid(kõik võimalikud),klapisääre tihendid,klapi juhtpukside vahetus ja klapi lihvimine,jne.

arvan et saate aru mida soovin teha.

ja kust soovitate eelnimetatud asju osta.


ette tänades reimo.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ökomees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.09.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6

postitati 16.02.07 11:33 Tsiteeri


10k võid kindlalt arvestada, kui aga remondi käigus mingeid muidu vigu avastad siis läheb sinna 10k veel otsa, kui palju oleneb siis sellest mis lisa vead on või nii.:D
jõudu remondil ja paksu rahakotti:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 16.02.07 17:18 Tsiteeri


kas tõesti saab nii vähesega hakkama?

ise olen arvestanud kuskil 25kiloga.kuna kuulsin nüüd,et paljas tihendite komp. läheb juba 5kilo,kepsusaaled mingi 2kilo,tõukurid pidid ka mingi 2kilo olema?ja ega nendega ju see asi veel ei lõppe.:(

tahaks mootori ennem "lisatarvikutega " edasiaitamist ikka korralikult korda saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 17.02.07 10:17 Tsiteeri


25k koos tööga, aga mina tegin AAN mootori remondi (RS kepsusaaled, tihendid, kolvirõngad, pooled tõukurid, õli 0w40, õlifilter, kaane klappide portimine, sääretihendid) +1500eek tööriista komplekt, +200.- karteri keevitamine -----> nõks üle 10k.- loomiulikult tegin kõiki töid ise ;)
NB! turbot ei ole remontinud, asendasin teisega :P

märksõnaks FALLEROON tartus jaama tänaval ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 17.02.07 16:13 Tsiteeri


jah arvestasin koos tööga.aga nüüdseks olen juba aru saanud,et 25 vist tõesti ei lähe.

ja mida turbo juures tasuks lasta vaadata peale tihendite vahetuse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.02.07 16:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
jah arvestasin koos tööga.aga nüüdseks olen juba aru saanud,et 25 vist tõesti ei lähe.

ja mida turbo juures tasuks lasta vaadata peale tihendite vahetuse?


Et seal ei oleks turbiinil lõtku. Nagu olen asjast aru saanud, siis pikilõtk võib väike olla, aga rsitilõtku ei tohi olla.
Turbiin on pukside peal ja see pikapeale kulub. Üldiselt pidi minema turbo remont kuskil ca 3500.- (vähemalt nii on foorumis silma jäänud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 17.02.07 17:22 Tsiteeri


Tegelikult peab olema ristilõtk suurem kui pikilõtk, olenevalt kogu sõlme suurusest ja valmistajast, on ka lõtku tolerantsid erinevad.
Ja täiesti lõtkuvaba see olla ei saagi.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.07 18:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
sooviks siis nimelt teada saada palju läheb maksma motori kapremont.
tahaks lasta ära vahetada:raamsaaled,kepsusaaled,rõngad,tihendid(kõik võimalikud),klapisääre tihendid,klapi juhtpukside vahetus ja klapi lihvimine,jne.

arvan et saate aru mida soovin teha.

ja kust soovitate eelnimetatud asju osta.


ette tänades reimo.


selle auto mootor on käinud tema Eesti ajaloo jooksul laiali vähemalt 2-3 korda ja uued saaled, tihendid on seal kindlasti sees, mille ls arvan max 25000 tkm, minu arvates ei ole jumet jälle laiali lammutada. Parem investeeri siis kohe see raha lisatarvikutesse nagu sa neid nimetad.
Samas muidugi ma ei tea, kuidas eelmine omanik hoolt kandis ja mida mootorisse sisse valada võis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 23.02.07 19:41 Tsiteeri


aga ütle palun meile miks sa tahad teha remonti? kompressioon on korras? ütle mis tal viga on? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 23.02.07 20:14 Tsiteeri


Risti lõtk on ka uutel turbodel.
Pitkilõtku olla ei tohi.
Olen palju kirjutanud seda, et pole mõtet remontida kui ei ole võimalik pärast tasakaalustada.
Turbo võll koos tiivikutega liigub ~50000 rpm/min.
Saate aru kui oluline on siis tasakaalustus.
Eestis olen kuulnud, et pidi olema üks kiviaja stend mida pole nagu kegi näinud.
Turbo ei ole asi mida remontida kui võimalus saada uus.
Kui uue saamise võimalus 0 siis vaadatakse üldiselt mida vanaga teha.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 24.02.07 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Olen palju kirjutanud seda, et pole mõtet remontida kui ei ole võimalik pärast tasakaalustada.
Turbo võll koos tiivikutega liigub ~50 000 rpm/min.
Saate aru kui oluline on siis tasakaalustus.
Ära pabista, naad ei sa aru et peab tasakaalustama
Võrdleseks olen see talv eriti palju uusi autosid liikluses näinud kes sõidavad kõverate velgedega ja / või hüppavate ratastega oma 100g ja rohkem tasakaalust väljas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 24.02.07 18:23 Tsiteeri


Ei käigi ainult 50000 vaid ikka tugevalt rohkem.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 25.02.07 23:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
aga ütle palun meile miks sa tahad teha remonti? kompressioon on korras? ütle mis tal viga on? :)




mootor läheb remonti kuna nüüdseks on õlisurve 1bar ja koos tugeva saale kolksuga:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 27.02.07 20:06 Tsiteeri


:( tunnen kaasa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 27.02.07 23:40 Tsiteeri


elab üle
varsti rajal jälle:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 07.03.07 22:19 Tsiteeri


nüüdseks siis selgunud,et koostöö oli lõpetanud õlipump,mille tulemusena läks ära ka vänt.
ja nagu sellest veel vähe...ka 4 silindri keps oli kõver;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 09.03.07 14:15 Tsiteeri


varsti auto peaks valmis olema (: ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 12.03.07 15:42 Tsiteeri


kisub sinnapoole jah:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sven66
huviline



Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 4.2, 100 quattro avant sport, Coupe GT, Subaru Forester XT, Coupe Q, 2x gsxr

postitati 12.03.07 16:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
kisub sinnapoole jah:)



Selle auto bahh bahh häält tahaks ikka veel kuulda:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 28.03.07 00:21 Tsiteeri


nüüdseks siis auto täiesti sõidukorras ja toimib.
olen sõitnud autoga nüüd siis 1200km ja asjaga väga rahul.ja kui kedagi huvitab hind ja asjad siis võib privas ühendust võtta.

Siinkohal tahaks tänada kasutajat nimega Rax,kes võttis selle asja ette ja teostas oma tööd veatult.


terv.reimo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 29.03.07 17:14 Tsiteeri


mootor töötas väga vaikselt, nurrus nagu kass ;) imestasin et selline asi võib yldse olla :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 10.04.07 22:26 Tsiteeri


No nii.nüüdseks olme siis jälle alguses tagasi.Mootor jälle laiali kuna 3 silindri keps käis mõlemalt poolt plokist välja tekidades mõnusad suitsupaki suurused augud.ja seda kõike maanteel ühtlase kiirusega sõites(100-110).

Kas võib olla selline asi,et autol on rauale mitte vastav cip.....ise ei oska nagu muud välja pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 10.04.07 22:30 Tsiteeri


ja küsiks veel sellist asja,et kui ma nüüd ostan uue ploki koos sisuga,siis ka oleks kasulik sinna panna oma teisest plokist saaled ja rõngad mis on sõitnud 2000km kuni 3000 pööret.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.07 03:52 Tsiteeri


Mina ei soovita masinat kokku panna nii nagu ta on, kui sa ei tea, miks ta sul kepsu ära kõverdas. Küsin igaks juhuk üle, mis rauda ja softi sa täpselt kasutad? Maini ära ka ülerõhk.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Carla
klubiliige



Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.07 05:22 Tsiteeri


Minu omal käis täpselt samamoodi. Tõsi küll viies silinder. Aga mina nagu millegipärast kahtlustan jagajasüüdet. Tee investeering ja pane endale elektronsüüde peale ka rahu maa peal :)

Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
No nii.nüüdseks olme siis jälle alguses tagasi.Mootor jälle laiali kuna 3 silindri keps käis mõlemalt poolt plokist välja tekidades mõnusad suitsupaki suurused augud.ja seda kõike maanteel ühtlase kiirusega sõites(100-110).

Kas võib olla selline asi,et autol on rauale mitte vastav cip.....ise ei oska nagu muud välja pakkuda?



If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 36.0% - SQL: 64.0%]