Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3b-l segu lahja - prooviks kellegilt õhukulumõõtajat, õhulugejat? Ehk ka müügiks? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2070)
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 12.02.07 13:01 Tsiteeri
3b-l segu lahja - prooviks kellegilt õhukulumõõtajat, õhulugejat? Ehk ka müügiks?



Ühtlase gaasiga sõites kustub segukell ära? Äkki on selle viga, muu kõik tundub ok... Samas kiirendades nagu kõik ok vb on minek veits lahjem...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 23.02.07 19:43 Tsiteeri


mmm.... mis mõtes segukell kustub ära? lahja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 23.02.07 19:54 Tsiteeri


See on osadesse softidesse sisse kirjutatud. Mul ei põle ka ühtlasel gaasil segukellal ükski tuli. Mingi öko koht vms on sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 07:08 Tsiteeri


Ei - tal ikka enne ei kustunud sama softiga ära.
Pigem tuleks ikka viga otsida lambdaandurist - kell saab ikka sealt signaali mitte MAF-ist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
See on osadesse softidesse sisse kirjutatud. Mul ei põle ka ühtlasel gaasil segukellal ükski tuli. Mingi öko koht vms on sees.
Oled sa kindel? Minu teada see tühikäigu "taidlemine" on sõltuv siiski kellast endast. Näiteks Vennase lairiba ei taidle cruisimisel aga vana Autogauge taidles.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 26.02.07 07:24 Tsiteeri


Mul tühikäigul ka mõllab kell iganes. Aga mingil kiirusel kustub ära kui ühtlaselt sõita. Just seal 90-100 kandis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.02.07 07:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Mul tühikäigul ka mõllab kell iganes. Aga mingil kiirusel kustub ära kui ühtlaselt sõita. Just seal 90-100 kandis.
Miks peaks tühikäigul ja rahulikult cruisides segu erinev olema?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.02.07 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Mul tühikäigul ka mõllab kell iganes. Aga mingil kiirusel kustub ära kui ühtlaselt sõita. Just seal 90-100 kandis.
Miks peaks tühikäigul ja rahulikult cruisides segu erinev olema?


Ei oska öelda, kuidas lairiba lambdaga asi on, kuid NB lambda poolt ajule lähetatav signaal k6igub just seet6ttu, et aju reguleerib jätkuvalt hetkeolukorra jaoks parimat segu. TWO situatsioonis lambdat ei arvestata ja segu rikastatakse?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 26.02.07 16:35 Tsiteeri


Sai vähe ümberehitusi tehtud, torukolle paigaldatud, töö käigus korra kukkus õhulugeja maha sellest ka esialgsed kahtlused...
Kustus ära kuna segu lahja jah...
Lambdaandur ok, viga oli madalas bensiinirõhus, reguleeritav regulaator nüüd, 3 bar rõhu asemel 4 bar ja segu kellal endised näidud ;)
Käib ilusti servast serva tühikäigul ja ühtlase gaasiga, kiirendades lööb viimase roheliseni põlema.
Tänud TT-le kes lugejat prooviks andis kuigi viga selles polnud ja teistele arutlejatele!
Järgmiste hädadeni :P 20vtq need ei lõppe kunagi!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 26.02.07 18:32 Tsiteeri


Bentsu kallatakse kyll m6nuga peale :D
Kena, kui pill taas laulab, möödaminnes kysiks, et kas toimus ainult kollektori vahetus ja kui, siis kuidas "persedyno" asja registreeris? :D


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 27.02.07 07:29 Tsiteeri


Minuteada pidavat põhiline vahe olema vaakumist väljatuleku kiiruses ja ka selles kui kauaks boosti jätkub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 28.02.07 07:57 Tsiteeri


Mainiks ära, et peal on Olevi väljakolle, Wagneri sissekolle, kaan porditud, suurem cooler by laki, turbo k24.
Proovisin eile siis näitusid jälgida, testisin sõita.
4 käik 1000 pööret gaas põhja, rõhukell kohe nulli peal (nii iga käiguga suva pöördel) 2300 peal max boost mis hetkel 1 bar.
Suvalisel pöördel (üle 2300 siiski) mis tahes käiguga gaas põhja vajutades vaakumist kuni 1 bar rõhuni kulub umbes 300 - 400 pööret :P
Rõhu püsimine piirajani ja tavaliselt kastutatava 1,5 bar rõhu teke testimata- vaja linnast välja minna :P 3-4 käik piirajani linnas lasta ple eriti mõistlik tegevus ;)
Kui need ka testitud siis kirjutan pikemalt vl teemas ja sl teemas oma tegevusest koos mõne pildiga.
Uute kohtumisteni!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]