Lehekülgi: 1 2 |
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 21.11.03 16:58
|
|
|
Pöörete kõikumine
Tere
Probleem siis selline et hakkasid täna vabakäigu pöörded jamama. 
Mootor töötab yhtlaselt umbes 1100 pöörde juures ja siis järsku kukuvad pöörded alla. Selline tunne nagu tahaks välja surra mootor. Aga siis viimasel
hetkel kuvib jälle pöörded yles endisele tasemele. Ja selliseid langusi tekitab ta umbes 3-10 sekundiliste vahedega.
Vabakäigu pöörete kohapealt veel selline fakt, et mul muutuvad need pidevalt. Üks päev on näiteks 900 ja teine päev 1200.
Äkki nyyd keegi oskab selle segase jutu põhjal järeldada, et mis viga võib olla?
Siim
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
|
marcopolo
huviline
Registreerunud 07.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2,6 V6 96
|
postitati 22.11.03 01:19
|
|
|
äkki õhulugeja? muidugi see ei pruugi õige olla.mul sama probleem ja viga
õhulugejas.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.03 07:12
|
|
|
Normaalselt peaksid pöörded olema hoopis 750-800 vahale... mitte mingil juhul üle 1000... nii et sul seal juba miski kala sees...
Minul seisab ilusti seal 750 peal, kuid vahest millegipärast tõstab 1000 peale ja siis laseb kohe ilusti ise alla... selline tunne nagu gaasiga ise
mängiks.
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 22.11.03 15:56
|
|
|
Täna sellist kõikumist ei olnud üldse. Aga pöörded olid ikka kõrged (1100).
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 24.11.03 14:50
|
|
|
tere naabrimees, pakun varianti et sisselaskekollektor saab peale õhulugejat kusagilt lisaõhku, see põhjustab sisselaskes hõrenduse kõikumist ja
vastavalt sellele kõigub ka kütuse etteande regulaatorhoob. see oli nüüd väga lihtsustatud seletus, sest seal juures mõjutavad asja veel terve rida
andureid, mida ma nägupidi ei tunne ja ei tea ka täpsemalt kas "lambaada" andur on asjasse segatud. täis-elekter pritsungil saab monotoonse
tühikäigu pöörete kõikumise lisaõhu kaela ajada, kui lambda lahti ühendada ja pöörded paigale jäävad, aga K(E)-Jetronicu kohta ma täpselt ei tea. ka
võib proovida tühikäigu mootorilt toide tagant ära võtta ja vaadata kas on muutusi.
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 25.11.03 08:18
|
|
|
Mulle on enne juba räägitud et sisselase saab kuskilt lisaõhku, kuna mootor ei lähe piisavalt kiiresti pöördesse. Aga tänud vihjete eest. Eks ma uurin
seda asja edasi.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 25.11.03 17:24
|
|
|
Mul sama viga et ei läe pöördesse ja pöörded kõiguvad.Äkki keegi räägib lähemalt mida otsida selle puhul.Endal on ka pritsung aga mitte täis elekter
vist.Ette tänades
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
päkapikk
huviline
Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4Q & Mx5
|
postitati 26.11.03 15:44
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja siiim
Tere
Probleem siis selline et hakkasid täna vabakäigu pöörded jamama. 
Mootor töötab yhtlaselt umbes 1100 pöörde juures ja siis järsku kukuvad pöörded alla. Selline tunne nagu tahaks välja surra mootor. Aga siis viimasel
hetkel kuvib jälle pöörded yles endisele tasemele. Ja selliseid langusi tekitab ta umbes 3-10 sekundiliste vahedega.
Vabakäigu pöörete kohapealt veel selline fakt, et mul muutuvad need pidevalt. Üks päev on näiteks 900 ja teine päev 1200.
Äkki nyyd keegi oskab selle segase jutu põhjal järeldada, et mis viga võib olla?
Siim |
Mis moto täpsemalt on. Kui 20V siis: http://20v.org/engprob.htm#isv
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 22.12.03 11:14
|
|
|
Mõnda aega ei ole jõudnud asja uurida, aga nüüd viimaste uurimuste järgi siis sellised andmed.
Kütusekulu linnas ülemõistuse:~20L/100km
Kui lamdaanduri lahti ühendasin, siis ei muutunud mitte midagi.
Kui ma seal teisi kontakte lahti ühendasin, siis yhe kontakti lahutamisel läksid pöörded normi(~800 RPM). Äkki saan täna kapotialusest pilti teha ja
näidata mis kontakt pöördeid mõjutas.
Äkki oskab keegi nende asjade põhjal veel midagi öelda. Saaks lõpuks sellele veale jälile. 
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 23.12.03 07:04
|
|
|
Viga on päris kindlast tühikäiguregulaatoris. Minul pesemisest tolku ei olnud. Võtsin lammarist uue.
Mine lammarisse ja pane seal teine peale. Usu, viga on selles
ainult quattro
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.12.03 07:49
|
|
|
Terekest!Viga suure tõenäosusega tühikäiguregulaatoris.Ostsin revalist tutika maksis tema 3,2tuhat EEk-i.
Kui seda jubinat veits lähemalt vaadata annab teda pesta,tema töökõlblikuse veendumiseks käivita mootor ja katsu palja käega,et kas suriseb või
ei.
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 24.12.03 08:08
|
|
|
tühikäigu regulaator oli ka minu probleem... uus peale ja mure peaks kaduma...
|
|
|
viljar
huviline
Registreerunud 28.08.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 quattro `87
|
postitati 24.12.03 18:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja jõuvanker
Ostsin revalist tutika maksis tema 3,2tuhat EEk-i. |
Ise ostsin lammarist ja maksin vist 500.- või vähem. Poolteist aastat on korralikult töötand. Kaua veel, ei tea
ainult quattro
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 29.12.03 17:59
|
|
|
mida seal lähemalt vaadates pesta annab? Kas seda kambrit mis seal 2 toruotsa vahel on või siis pean kontakti poolt selle plastikkatte maha võtma ja
seest puhastama?
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 29.12.03 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja siiim
mida seal lähemalt vaadates pesta annab? Kas seda kambrit mis seal 2 toruotsa vahel on või siis pean kontakti poolt selle plastikkatte maha võtma ja
seest puhastama? |
See torudevaheline kamber on ikka süüdlane.Plasti all on ainult mootor ise.Ei julge lubada et peale selle eemaldamist asi enam toimib.
Kummastki torust brakecleaner sisse survega ja kogu lugu,lase veic toimida ja pihusta uuesti.Seest peaks päris kohvivärvi löga tulema.
|
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 29.12.03 21:27
|
|
|
Äkki keegi oskab öelda täpselt kus audi 200 see tühikäigumootor asub.Ja äkki kellelgi on sellest piltt.Ette tänades.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 06.01.04 17:30
|
|
|
seda torude vahelist kambrit puhastasin, aga ei aidanud. Võibolla oli see puhastus ebapiisav kuna ma lihtsalt loksutasin selle läbi bensiiniga ja
mingi karpa puhastusvahendiga. Ei olnud võimalust midagi survega sinna sisse lasta. Algul tuli midagi tumedamat sealt välja, aga hiljem oli ypris
puhas vedelik(kamber paisitis ka seest ypris puhas).
Kui ma nyyd ikkagi pean uue ostma, siis kas sellist juppi tasuba ka kasutatuna vaadata või oleks ikka mõtekas uus osta?
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.01.04 18:14
|
|
|
Pakun et proovi veel korra puhastada.Uue hind oli mälu järgi kuskil 4,5 kilo ümber,see vist ei tasu ära nigu hästi.
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 07.01.04 08:13
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja siiim
seda torude vahelist kambrit puhastasin, aga ei aidanud. Võibolla oli see puhastus ebapiisav kuna ma lihtsalt loksutasin selle ....ka kasutatuna
vaadata või oleks ikka mõtekas uus osta? |
olin sama probleemi ees, lahenduseks oli ikka ligi 5-6 korda karpa puhastusvahendiga ja kokku mingi 2 tundi oli leos. Aga sain ilusti asja tööle.
|
|
|
Varuosad
huviline
Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2*Audi 200 121kw 89a
|
postitati 07.01.04 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Pakun et proovi veel korra puhastada.Uue hind oli mälu järgi kuskil 4,5 kilo ümber,see vist ei tasu ära nigu hästi. |
Endal vedeleb 2,3 98kw. mootrile paar tükki. Üks oli kindlasti töökorras, kuna oli enda auto pealt. Kui huvi on võta ühendust
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 07.01.04 11:17
|
|
|
Kui puhastad siis l6pptulemusena peab see klapp kergelt v6llil liikuda andma. See on tyypiline et klapp kiilub shita ja k6nsa koosm6jul seal kinni,
mitte ei usu et see nii peesse v6ib minna et revalist vaja megakirvehinnaga uus osta, kuid mine tea 
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 07.01.04 11:23
|
|
|
see klapp liikus seal väga ilusti.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 07.01.04 11:31
|
|
|
Aga kui seal shitta on siis ta ei pruugi ikkagi hermeetiliselt sulguda, seega leota benas ja pa'rast lase suru6huga yle ning tsekka et ei laseks
suletud asendis 6hku la'bi.
|
|
|
Po18
huviline
Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal
Auto: S4 avant 2.2 tq
|
postitati 07.01.04 11:57
|
|
|
mul sama lugu aga ei saandf si..agi aru mis te siin pajatasite äkki seletate lihtsamalt ja kus se 200 audil ka asub.Ette tänades.
Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |