Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 99a 2,5 TDI 110kW ei käi enam... KORRAS!! (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3557)
rene162
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7

postitati 10.02.07 16:28 Tsiteeri
A6 99a 2,5 TDI 110kW ei käi enam... KORRAS!!



Jama algas siis niimoodi et autoga juba pool päeva sõitnud ja kõik igati ok. Käis siis koha peal umbes 10 minti ja järsku lõi pöörded maha umbes 6-700-le ja tuli ka siuke tärisev hääl sisse ilmselt liigmadalast pöördest. Üritasin gaasi vajutada aga ei mõikand miskit. Jätsin kiirelt auto seisma ja proovisin mingi aja pärast käivitada. Ei käivitunud enam.
Järgmisel päeval valasin igaks juhuks kütet juurde ja proovisin käivitada. Läks kohe ilusti käima!!! Käis mitu minutit kohapeal. Mõtlesin juba et jumal tänatud miskit hullu pole aga peale 4-5 minutilist käimist algas sama jama. Pööre maas ja gaasivajutamisest mingit tolku. Õhtul sai arvuti taha pandud. Näitas mingit pumbaajuga seotud viga mis aga ära kustus ja tagasi ei tulnud. Aga auto käima enam ei läinud:( Käivitamise ajal sai üks pihusti lahti keeratud. sealt vaid immitses kütet.
Sai lükatud auto sooja garaa˛i ja täielikut üles soendatud. Vahetatud sai ka küttefilter. Aga ei käivitunud kuidagi. Pihusti lahtikeeramisel immitses kütust aga tuli ka õhku. Siis panime paela otsa ja vedama. Peale paarimeetrist vedamist kargas auto käima!!! ja käis jälle mõned minutid ilusti ning siis jälle pööre maas ja sama jama. Seekord ma autot seisma ei jätnud. Käis kaua aega niimoodi ja mida soojemaks mootor läks seda paremini hakkas käima. Lõpuks käis juba ilusti 800 pöördega ja puhta häälega aga kui gaasi vajutasin siis tõusid pöörded vaid u 900-ni ja mootor tõmbles nagu külmaltki. Täpselt nii nagu ei saaks kütet kätte. Siis sai veel kanistriga küte kapoti alla pandud ilma filtrita otse pumpa aga ikka sama jama. Ja ise enam ei käivitu.
Nüüd mõistus otsas ja meel nukker.... Kas tõesti pump või pumbaaju omadega õhtul??? Auto tõin ise äsja Saksast. Oskab keegi mingit nõu anda mida teha ja kuhu ta kõige targem viia oleks remonti.
Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ince1
huviline



Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 10.02.07 17:38 Tsiteeri


Turbot ei ole soovitav käima tõmmata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.07 16:18 Tsiteeri


väga tõenäoline et pump õhtal. üks asi veel, peaks hammasrihmad ja ajastused üle vaatama. kui rihmad pole värsked võibolla juhtus selline asi et viskas pumbarihma hambajagu üle. kui selle koha peal on kõik korras, jääb ainult üks variant - pump. tavaliselt kui pumbaaju on tuksis ei tee auto enam mingit häält. sinu omal paistab et pumbas on kas see kaval magnettklapp mis jagab kütust või ennakukolb kinni jooksnud :P võibolla ka aju, lihtsalt pole täpselt sellise juhtumiga kokkupuutunud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rene162
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7

postitati 12.02.07 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
üks asi veel, peaks hammasrihmad ja ajastused üle vaatama. kui rihmad pole värsked võibolla juhtus selline asi et viskas pumbarihma hambajagu üle.


Tänud Scottimees. Seda rihma üleviskumist aga vist loota pole kuna paar korda on auto peale seda jama juhtumist ilusti töötanud mõned minutid:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mambo666
huviline



Registreerunud 07.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: a6 2.5TDi

postitati 12.02.07 21:10 Tsiteeri


mul oli äsja sama jama. vahetasin paagis pumba ära ja auto käib kui kell. kontrolli paagipumba survet, vöin eksida, aga see peaks olema 1,5 kanti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 13.02.07 05:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ince1
Turbot ei ole soovitav käima tõmmata!


Äkki põhjendad ka.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rene162
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7

postitati 13.02.07 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mambo666
mul oli äsja sama jama. vahetasin paagis pumba ära ja auto käib kui kell. kontrolli paagipumba survet, vöin eksida, aga see peaks olema 1,5 kanti


Aitäh! Lähimal võimalusel tegelen kohe asjaga.:o Oleks aint selle viga!!!:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
leits
huviline



Registreerunud 12.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5TDI V6 Avant

postitati 15.02.07 05:24 Tsiteeri


Loodame et jah saad odavalt hakkama, pumba vahetus on tõsiselt kirves, samas äkki saab ka remontida? Ühel tuttaval läks 8k remont, samas teine tuttav ei saand remontida ning pauh miski 25k läks uus pump koos tegemisega. Kõike head sulle.


Huvitatud paintballist? Kontakteeru minuga: leits@ozkpaintball.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.07 19:28 Tsiteeri


pump paagis mõjub ainult käivitusele, kui inimene väidab et masin käib ja gaasile ei reageeri siis on miskit muud viga kuna käiva mootoriga tõmbab kõrgsurvepumba see olev etteandepump küttet peale niipalju kui vaja on. võiks veel vaadata et õhku ei tuleks peale... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mar3k1982
huviline



Registreerunud 06.08.06
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1998 2,5 TDI

postitati 26.02.07 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
pump paagis mõjub ainult käivitusele, kui inimene väidab et masin käib ja gaasile ei reageeri siis on miskit muud viga kuna käiva mootoriga tõmbab kõrgsurvepumba see olev etteandepump küttet peale niipalju kui vaja on. võiks veel vaadata et õhku ei tuleks peale... :P


kas ma saan õieti aru et kõrgsurve pump imeb ise kütet peale?
mul see viga et paagis olev pump terve enne filtrit on voolik lahti võetud ja andsin otse paagisolevale pumbale vooli küte ikka ei jõua filtrini kas peab olema siis kuidagi ühendatud ikka et mingi vaakum vms. tekiks???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rene162
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7

postitati 22.03.07 08:16 Tsiteeri


Nüüd siis sai auto korda. Pumbaaju oli omadega õhtal. Tegi korda Tartus üks tubli hakkaja elektroonik. Maksma läks mul see nali + veel natuke nipet-näpet 5500 eeku. Jumal tänatud! Kartsin ka juba 15-25kilost laksu. Kena kevadet! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rene162
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.06
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20V; Coupe typ81; A6 C7

postitati 22.03.07 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mambo666
mul oli äsja sama jama. vahetasin paagis pumba ära ja auto käib kui kell. kontrolli paagipumba survet, vöin eksida, aga see peaks olema 1,5 kanti


Paagipump ei anna ettepoole mingisugust survet. Ta pumpab lihtsalt paagipõhjast kütust paagis olevasse "anumasse," kust siis kõrgsurvepump ise kütet omale tõmbab. Mõeldud siis selleks, et välistada õhu sattumise võimalust kütusetorustikku. Nii olen mina asjast aru saanud. (võtsin ka lahti selle asja)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 03.04.07 18:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rene162
Nüüd siis sai auto korda. Pumbaaju oli omadega õhtal. Tegi korda Tartus üks tubli hakkaja elektroonik. Maksma läks mul see nali + veel natuke nipet-näpet 5500 eeku. Jumal tänatud! Kartsin ka juba 15-25kilost laksu. Kena kevadet! :cool:

Äkki oleksid nii kena ja annaksid mulle ka selle hakkaja elektoonimu nr.Mul käis auto diaknosts ja öeldi et kõrgsurve pump jamab.Et mõtekas uus osta,aga sellist raha pole küll kuskilt võtta.selle pärast põõrded kõiguvad ja võtab palju kütet.Kui päris teenindusse see remonti viia läheb ka see liiga kirveks.Kui saaks keegi pilgugi peale visata,et kas tõesti muu ei aita kui uue paigaldamine
Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.04.07 08:47 Tsiteeri


Pöörete kõigutamisest oli siin juttu ka kunagi, pidi kaanealuse ära puhastama siis enam ei kõiguta. Mul vahest ka kõigutab, kui ilmad soojemaks lähevad siis vaatan järgi mis seal kaane all on. Hea kui saaks piltide peal esmase mulje kätte mis seal kaane all üldse asub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sjoodor
huviline



Registreerunud 14.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.11.07 09:02 Tsiteeri


Kas keegi annaks mulle selle tubli mehe nr kes pumba ajusid remondib.Kiire!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 14.11.07 14:27 Tsiteeri


Kallid kaasmaalased. kui kord teil juba pump maha kistud siis laske ka pumba sees olevad kuluvosad ää vahetada, see tõstab küll oluliselt hinda, kuid kytted millega eesti tanklaid varustatakse pistavad sõna otseses mõttes pumbal kuluvad osad pe***e. niiet kui pump maas siis kõik ikka korda. läbi elatud etapp.
kokku läks remont pea 15 kilo. seal sees uued jupid ja uus aju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]