arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 09.02.07 12:06
|
|
|
küsimus quattro käigu kast
Küsimus siis selline et kas on võimalik panna seda tüüpi kk tööle ainult tagaveolisena?
kui palju peaks seda ümber ehitama jne.
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 09.02.07 12:23
|
|
|
Käigukast vahetab käike ja ei tea sellest mis veoga auto on.
Keskmine diferentsiaal (torsen) jagab jõudu esi ja tagasilla vahel.
Teoreetiliselt peaks olema kuidagi ymberehitades võimalik, aga mitte lihtne, praktiliselt ei tea.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.07 12:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kirsa
Käigukast vahetab käike ja ei tea sellest mis veoga auto on.
Keskmine diferentsiaal (torsen) jagab jõudu esi ja tagasilla vahel.
Teoreetiliselt peaks olema kuidagi ymberehitades võimalik, aga mitte lihtne, praktiliselt ei tea. |
Aga audil on ju käigukast ühes torseniga ehk siis kogu see kupatus on nii käikude vahetamiseks kui ka veo jagamiseks.
Arvatavasti on see teostatav torseni miskisuguse ümberehitusega... aga tekib küsimus miks? osta kohe BMW või mõni muu tagaveoline... milleks hakata
jalgratast leiutama?
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 09.02.07 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: Kirsa
Käigukast vahetab käike ja ei tea sellest mis veoga auto on.
Keskmine diferentsiaal (torsen) jagab jõudu esi ja tagasilla vahel.
Teoreetiliselt peaks olema kuidagi ymberehitades võimalik, aga mitte lihtne, praktiliselt ei tea. |
Aga audil on ju käigukast ühes torseniga ehk siis kogu see kupatus on nii käikude vahetamiseks kui ka veo jagamiseks.
Arvatavasti on see teostatav torseni miskisuguse ümberehitusega... aga tekib küsimus miks? osta kohe BMW või mõni muu tagaveoline... milleks hakata
jalgratast leiutama? |
Einoh leiutamine on see nii ehk naa, kuna plaan siis paigaldada kogu kupatus ladale, mis iseenesest on suur töö.
Audi sellepärast et mootor väiksem mõõtmetelt, ja 2,2T on rohkem potentsiaali kui mõnel bemul minu arust.
Samas on taoline projekt juba tehtud Dahalback Racingu poolt
autoks seal siis VW Polo, kuid ei saa aru mis käigu kast seal all on
|
|
|
voll
huviline
Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.07 15:42
|
|
|
käigukast
Ma arvan, et sulle peaks sobima 200 või 700 seeria diisel volvo käigukast. Volvo kasutas 6sil volkari diislit ja 5 ning 6 sil. mootori käigukasti
poolne ots peaks olema samade mõõtudega
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 12.02.07 18:49
|
|
|
Vanatüübi lukuga kas või torsen kinni keevitada. Leiutada pole midagi vaja.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 14.02.07 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Offroader
Vanatüübi lukuga kas või torsen kinni keevitada. Leiutada pole midagi vaja. |
Milline see vanatüübi lukuga kast on?
Elcastist vaatasin selle torseni koht kuid sealsest joonisest töö põhimõtet küll välja selgitada ei suutnud.
Kuidas teda kinni keevitada, ja mida teha esi veo avadega käigu kastis.
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 14.02.07 07:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: voll
Ma arvan, et sulle peaks sobima 200 või 700 seeria diisel volvo käigukast. Volvo kasutas 6sil volkari diislit ja 5 ning 6 sil. mootori käigukasti
poolne ots peaks olema samade mõõtudega |
Huvitav mis aastast see volvo pärinema peaks.
Või oskab keegi öelda käigu kasti pea võlli andmeid (pikkus , hammaste arv jne.)
Nimelt naise vend töötab infos ja saaks uurida kas ikka sobib mõne sellise isendi kast sinna otsa.
Tänud info eest! 
|
|
|
voll
huviline
Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.07 10:06
|
|
|
käigukast
Oluline ei ole aasta-vw diiselmootori siduripoolne ots püsis muutumatuna. LT tuli see mootor vist aastast 80, ilmselt siis tuli ta ka volvole.
Väidetavalt on 200-700 seerial nähtud ka 5-sil vw diiselmootorit
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 19.02.07 13:39
|
|
|
ok eks uurin asja
tänud

|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 19.02.07 13:56
|
|
|
aga kui kellelgi on ettepenekuid, soovitusi, kogemusi selliste asjadega siis palun laske aga tulla    
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 19.02.07 14:00
|
|
|
Ma ausalt öelda kahtlen sügavalt, et kellelgi siin Audi mootori Sigullile paigaldamise kogemust on. Mina näen Audi agregaatide kasutamise võlu eeskätt
neliveolise projektika ehitamisel. Ühe silla ära jätmine on minu silmis kohitsemine.
|
|
|
Neno83
huviline
Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)
|
postitati 19.02.07 14:46
|
|
|
Ladal on kapoti all suht vähe ruumi, sinna on ainuüksi Audi rida 5 mootorit raske mahutada, rääkimata veel radikatest ja muudest vajalikest
asjadest.
Sobiv mootor oleks sellise asja jaoks 1,8 turbo mõne A4-ja pealt. Kuid siis pead otsima mõne kõvema käigukasti ja tegema vahetüki mootoriga
ühendamiseks.
Aga jah just Audi quattro käigukasti sellise asja jaoks pole küll mingit mõtet kasutada. Vaja keskdiffer lukustada ja esidiffer välja võtta, sest see
seal sees niisama ringi käies on aint lisa takistus ja kaal.
Tagaveolise auto jaoks ikka tagaveolise kast.
|
|
|
Robin
huviline
Registreerunud 24.09.04
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Sport Quattro
|
postitati 27.02.07 17:39
|
|
|
Fiat croma
Endal oli kunagi mõttes teha 4x4 šigul ning kasutada selleks vaz 2121 sildasid ja 2107 keret. Südameks pidi sobima Fiat (croma ? ) mootor, mis peaks
olema sobiv 1 ühele ja on suht särtsakas. Mootori saab ka Lancia Thema pealt 2.0 IE ning IE Turbo. Et milleks lõhkuda Audi käigukast selleks et mingi
jama ehitada? Tahad tagadiffrit lukuga ?
Robin.
”...jos pyörä ei vedä, se jarruttaa...”
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 28.02.07 06:32
|
|
|
Niisiis pole plaanis lõhkuda ega ümber ehitada ühtegi audi kkasti.
Praegusel hetkel lihtsalt seedin asja ning mõtlen kas on mõtet sellega tegelema üldse hakkata.
Selliseid Lanciaid vast pole eriti palju eestis.
Taga diffrilukk võiks olla küll.
|
|
|
nöpz
huviline
Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad
|
postitati 28.02.07 06:53
|
|
|
Ladal on kapoti all suht vähe ruumi, sinna on ainuüksi Audi rida 5 mootorit raske mahutada, rääkimata veel radikatest ja muudest vajalikest
asjadest.
Sellega pole ma ültse nõus, sest kõik on võimalik igale poole mahudada. Ise pannud 3,0 senaatori mootori peale taga veolisele kadettile mis sest et
mootor salongi jalgade kõrvale välja ulatus, aga see sõitis ja toimis.

|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
postitati 28.02.07 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nöpz
Ladal on kapoti all suht vähe ruumi, sinna on ainuüksi Audi rida 5 mootorit raske mahutada, rääkimata veel radikatest ja muudest vajalikest
asjadest.
Sellega pole ma ültse nõus, sest kõik on võimalik igale poole mahudada. Ise pannud 3,0 senaatori mootori peale taga veolisele kadettile mis sest et
mootor salongi jalgade kõrvale välja ulatus, aga see sõitis ja toimis.
|
Päris huvitav kadett võis see olla    
|
|
|