Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: küsimus quattro käigu kast (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1825)
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 09.02.07 12:06 Tsiteeri
küsimus quattro käigu kast



Küsimus siis selline et kas on võimalik panna seda tüüpi kk tööle ainult tagaveolisena?
kui palju peaks seda ümber ehitama jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 09.02.07 12:23 Tsiteeri


Käigukast vahetab käike ja ei tea sellest mis veoga auto on.
Keskmine diferentsiaal (torsen) jagab jõudu esi ja tagasilla vahel.

Teoreetiliselt peaks olema kuidagi ymberehitades võimalik, aga mitte lihtne, praktiliselt ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.07 12:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Käigukast vahetab käike ja ei tea sellest mis veoga auto on.
Keskmine diferentsiaal (torsen) jagab jõudu esi ja tagasilla vahel.

Teoreetiliselt peaks olema kuidagi ymberehitades võimalik, aga mitte lihtne, praktiliselt ei tea.

Aga audil on ju käigukast ühes torseniga ehk siis kogu see kupatus on nii käikude vahetamiseks kui ka veo jagamiseks.
Arvatavasti on see teostatav torseni miskisuguse ümberehitusega... aga tekib küsimus miks? osta kohe BMW või mõni muu tagaveoline... milleks hakata jalgratast leiutama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 09.02.07 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Käigukast vahetab käike ja ei tea sellest mis veoga auto on.
Keskmine diferentsiaal (torsen) jagab jõudu esi ja tagasilla vahel.

Teoreetiliselt peaks olema kuidagi ymberehitades võimalik, aga mitte lihtne, praktiliselt ei tea.

Aga audil on ju käigukast ühes torseniga ehk siis kogu see kupatus on nii käikude vahetamiseks kui ka veo jagamiseks.
Arvatavasti on see teostatav torseni miskisuguse ümberehitusega... aga tekib küsimus miks? osta kohe BMW või mõni muu tagaveoline... milleks hakata jalgratast leiutama?



Einoh leiutamine on see nii ehk naa, kuna plaan siis paigaldada kogu kupatus ladale, mis iseenesest on suur töö.
Audi sellepärast et mootor väiksem mõõtmetelt, ja 2,2T on rohkem potentsiaali kui mõnel bemul minu arust.

Samas on taoline projekt juba tehtud Dahalback Racingu poolt
autoks seal siis VW Polo, kuid ei saa aru mis käigu kast seal all on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
voll
huviline



Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.07 15:42 Tsiteeri
käigukast



Ma arvan, et sulle peaks sobima 200 või 700 seeria diisel volvo käigukast. Volvo kasutas 6sil volkari diislit ja 5 ning 6 sil. mootori käigukasti poolne ots peaks olema samade mõõtudega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 12.02.07 18:49 Tsiteeri


Vanatüübi lukuga kas või torsen kinni keevitada. Leiutada pole midagi vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 14.02.07 07:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Vanatüübi lukuga kas või torsen kinni keevitada. Leiutada pole midagi vaja.



Milline see vanatüübi lukuga kast on?

Elcastist vaatasin selle torseni koht kuid sealsest joonisest töö põhimõtet küll välja selgitada ei suutnud.
Kuidas teda kinni keevitada, ja mida teha esi veo avadega käigu kastis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 14.02.07 07:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: voll
Ma arvan, et sulle peaks sobima 200 või 700 seeria diisel volvo käigukast. Volvo kasutas 6sil volkari diislit ja 5 ning 6 sil. mootori käigukasti poolne ots peaks olema samade mõõtudega


Huvitav mis aastast see volvo pärinema peaks.
Või oskab keegi öelda käigu kasti pea võlli andmeid (pikkus , hammaste arv jne.)
Nimelt naise vend töötab infos ja saaks uurida kas ikka sobib mõne sellise isendi kast sinna otsa.

Tänud info eest!;):D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
voll
huviline



Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.07 10:06 Tsiteeri
käigukast



Oluline ei ole aasta-vw diiselmootori siduripoolne ots püsis muutumatuna. LT tuli see mootor vist aastast 80, ilmselt siis tuli ta ka volvole. Väidetavalt on 200-700 seerial nähtud ka 5-sil vw diiselmootorit


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 19.02.07 13:39 Tsiteeri


ok eks uurin asja
tänud
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 19.02.07 13:56 Tsiteeri


aga kui kellelgi on ettepenekuid, soovitusi, kogemusi selliste asjadega siis palun laske aga tulla:D:D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 19.02.07 14:00 Tsiteeri


Ma ausalt öelda kahtlen sügavalt, et kellelgi siin Audi mootori Sigullile paigaldamise kogemust on. Mina näen Audi agregaatide kasutamise võlu eeskätt neliveolise projektika ehitamisel. Ühe silla ära jätmine on minu silmis kohitsemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Neno83
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)

postitati 19.02.07 14:46 Tsiteeri


Ladal on kapoti all suht vähe ruumi, sinna on ainuüksi Audi rida 5 mootorit raske mahutada, rääkimata veel radikatest ja muudest vajalikest asjadest.

Sobiv mootor oleks sellise asja jaoks 1,8 turbo mõne A4-ja pealt. Kuid siis pead otsima mõne kõvema käigukasti ja tegema vahetüki mootoriga ühendamiseks.

Aga jah just Audi quattro käigukasti sellise asja jaoks pole küll mingit mõtet kasutada. Vaja keskdiffer lukustada ja esidiffer välja võtta, sest see seal sees niisama ringi käies on aint lisa takistus ja kaal.
Tagaveolise auto jaoks ikka tagaveolise kast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Robin
huviline

Avatar


Registreerunud 24.09.04
Asukoht: Tallinn ja Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Sport Quattro

postitati 27.02.07 17:39 Tsiteeri
Fiat croma



Endal oli kunagi mõttes teha 4x4 šigul ning kasutada selleks vaz 2121 sildasid ja 2107 keret. Südameks pidi sobima Fiat (croma ? ) mootor, mis peaks olema sobiv 1 ühele ja on suht särtsakas. Mootori saab ka Lancia Thema pealt 2.0 IE ning IE Turbo. Et milleks lõhkuda Audi käigukast selleks et mingi jama ehitada? Tahad tagadiffrit lukuga ?


Robin.


”...jos pyörä ei vedä, se jarruttaa...”
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 28.02.07 06:32 Tsiteeri


Niisiis pole plaanis lõhkuda ega ümber ehitada ühtegi audi kkasti.
Praegusel hetkel lihtsalt seedin asja ning mõtlen kas on mõtet sellega tegelema üldse hakkata.

Selliseid Lanciaid vast pole eriti palju eestis.
Taga diffrilukk võiks olla küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nöpz
huviline



Registreerunud 17.05.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 2.8 q avant, b2 q, vw passat, mõned põkad

postitati 28.02.07 06:53 Tsiteeri


Ladal on kapoti all suht vähe ruumi, sinna on ainuüksi Audi rida 5 mootorit raske mahutada, rääkimata veel radikatest ja muudest vajalikest asjadest.
Sellega pole ma ültse nõus, sest kõik on võimalik igale poole mahudada. Ise pannud 3,0 senaatori mootori peale taga veolisele kadettile mis sest et mootor salongi jalgade kõrvale välja ulatus, aga see sõitis ja toimis.
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 28.02.07 07:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nöpz
Ladal on kapoti all suht vähe ruumi, sinna on ainuüksi Audi rida 5 mootorit raske mahutada, rääkimata veel radikatest ja muudest vajalikest asjadest.
Sellega pole ma ültse nõus, sest kõik on võimalik igale poole mahudada. Ise pannud 3,0 senaatori mootori peale taga veolisele kadettile mis sest et mootor salongi jalgade kõrvale välja ulatus, aga see sõitis ja toimis.
:D


Päris huvitav kadett võis see olla :D:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.5% - SQL: 62.5%]