Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: AAN jätab vahele (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 4971)
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.07 15:14 Tsiteeri
AAN jätab vahele



probleem on AAN mootoriga, peale korra teise käiguga piirajasse ning peale seda hakkas mootor kiirendades kakkuma ja seda just täisgaasil.

kas viga võib olla kütuse süsteemis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.07 15:33 Tsiteeri


Vahel aitab kui piiluda suute-susteemi (vabandan t'ppe see risu-arvuti mul ei tee)ehk siis kuunlad, ka lambda voib seda teha. Juhe taha ja vastus peaks sammuti kaes olema...;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Geo
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 4xQ

postitati 04.02.07 15:36 Tsiteeri


wastegate? palju rõhku näitab kompu või kell?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 06:30 Tsiteeri
auto korras



viga oli ülimalt lihtne, kütusefilter oli ilmselt umbes, kuna peale viimase vahetust kõik probleemid lakkasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.07 16:41 Tsiteeri


nonii. sama mure nüüd tagasi. kui varem umbes 2.5k pöörde pealt tekkis nagu jõud siis nüüd hakkab sellel pöördel vahele jätma.

kuidas wg kontrollida?
tundub, et viga oleks nagu puhuri poolne. oskab keegi veel miskit pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 11.02.07 16:49 Tsiteeri


pakun et piibud või küünlad.Maadlesin ka umbes sama veaga,3 kuud vana bmw piip oli saba andnud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.07 18:11 Tsiteeri


kas antud lehel ongi müügis piibud? nende hind ju päris soodne. võimalik, et äkki olen valesti asjast aru saanud.

link siin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 11.02.07 18:17 Tsiteeri


mina ostsin buumeri piibud ja komplekt maksis mingi ńätuke üle 700 eeku


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.07 20:42 Tsiteeri


sellel mootoril on uskumatult tähtsal kohal korralikud küünlad.
Loe näiteks seda teemat

Seega panustaks vigastele-valedele küünaldele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.07 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
sellel mootoril on uskumatult tähtsal kohal korralikud küünlad.
Loe näiteks seda teemat

Seega panustaks vigastele-valedele küünaldele.


lugesin.
homme plaaningi küülad ja piibud vahetada, vaatan mis siis juhtub!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.07 16:57 Tsiteeri


küünlad ja piibud vahetatud. mootori töös ei muutunud mitte midagi, kõik on täpselt samasugune.


üks asi mis avastasin oli, et küünlad olid välimuselt erinevad. vanad oli nn ühe dioodiga ja uued neljaga, kas võib sedasi olla?


probleem tekib just 3k pööretel hakkab sedasi vibrama, kui läheb juba umbes 4k pöördeni siis liigub edasi enamvähem normaalselt vähemalt ei kaku.

on veel ideid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.02.07 17:34 Tsiteeri


palju rõhku näitab


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.07 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
palju rõhku näitab


täpselt sama palju kui varem.
muidugi ma vaatan kompu järgi, aga tühikäigul 0.3 ja teise käiguga suudab ta isegi 1.9 näidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.02.07 19:44 Tsiteeri


vaata kõik õhulõdvikud üle.veel parem diagnostika;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.07 19:50 Tsiteeri


Vaatasin siit leheküljelt, et soovitatakse boshi ühe peenikese elektroodiga küünlaid.

ehk on ikkagi viga siis nedes küünaldes. Oskab keegi seda kommenteerida. praegu uued küünlad on beru ultra x pilt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 16.02.07 19:56 Tsiteeri


minul NGK küünlad ja töötab :D pane läppar järgi ja vaata vead üle.Mõtetu üritus arvata mis viga;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 17.02.07 17:51 Tsiteeri


soovitage kohta kuhu sellise mootoriga diagnostikasse minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 17.02.07 18:41 Tsiteeri


Igaks juhuks kontrolli ka, et peale piipude ja küünalde võib veel viga olla ehk kommutaatoris ( kui vahele jätab) või äkki ka poolis?

Võin nüüd eksida, aga kas nt. temp. anduri kalamine ei põhjusta samuti häireid mootori töös?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
antz
huviline



Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.07 09:57 Tsiteeri


peale küünalde ja piipude vahetust läks asi paremaks. paigaldasin originaal piibud ja küünlad.

kuid natuke vahepeal ikka jätab vahele ja just kolmada või suurema käiguga kiirendades pöördel üle 3k.

ühele süütepoolile tuleval juhtmel on isolatsioon maas, kas see võib ka mõjutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 17.03.07 11:48 Tsiteeri


Loomulikult võib see mõjutada... hakkab läbi peksma jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 25.04.07 09:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: antz
probleem tekib just 3k pööretel hakkab sedasi vibrama, kui läheb juba umbes 4k pöördeni siis liigub edasi enamvähem normaalselt vähemalt ei kaku.

on veel ideid.


Sama mure jõudnud nüüd minuni. Täpselt sama teema, et kuni 3 tuh. pöördeni liigub auto ilusti, siis tekib selline puristamine ja auto hingest kinni. Vaikselt aga pöörded tõusevad ning alates 4 tuh. pöördest liigub auto jälle nagu peab. Segukell langeb sellel hetkel natuke lahjema poole ja jääb seisma normal ala keskel. Rõhku 1,5 bar-i ja lekkeid pole. Olemas survestamise vahendid ja sellega süsteem kontrollitud.

Kas viga võib olla nt kütuserõhu regulaatoris? (seda olen viimati näppinud paar ndl tagasi)

Läppar ei näita mitte ühtegi viga!!!

Motoks siis 3B


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 25.04.07 11:35 Tsiteeri


Bensiinipump ( mõõda surve tühikäigul ) ning ikkagi süüstesüsteem - küünlad, piibud.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.07 11:45 Tsiteeri


Lauri, mis bensiinirõhk muidu on?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 25.04.07 12:14 Tsiteeri


Bensiinirõhu koha pealt jään vastuse võlgu, kuna kasutan originaal regulaatorit. Paar nädalat tagasi vahetasin selle ära, kuna ühenduste vahelt tilkus bena. See mille külge panin oli aga samuti kasutatud. Vahetan selle täna õhtu korra uuesti vana vastu tagasi, kuid millegipärast ei kahtlusta selle viga.

Kuna ranzi ess kaini nukralt hoovis seisab, siis saan sealt ka järjest juppe vahetada. Proovin teisi küünlaid ja juhtmeid... eks homme saan vastuse, kas oli abi või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Lauri_T
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1,8T

postitati 26.04.07 05:44 Tsiteeri


Eile alustasin siis vea otsingut süüstesüsteemist. Eemaldasin jagaja kaane koos küünla piipudega ja viimased said ka vahetatud. Kuna üks piip oli pea pooleks, arvasin ka seal vea peituvat. Aga võta näpust - mitte miskit ei muutunud.

Järgmiseks panin tagasi vana benarõhu regulaatori, kuna see töötas 100%. Ikka muutusteta...

Siis läksin juba ranzi essi kapote alla ja kruttisin maha küünlad. Ja asi paranes. Enam auto vahele ei jätnud. Rõhku aga 5 käik maanteel 100 km/h kiiruse pealt gaasi põhja vajutades 1,3 Bar-i. Kuna originaal vedru WG kaane all suht surnud, sai paigaldatud ka jäigem vedru ja uuesti testima.

Esmalt oli rõhku selgelt palju (3 ja 4 käik) 2,0 bar-i. Keerasin aga hoolega maha ja jätsin 5 käiguga testides 1,5 bar-le.

Kuid siis hakkas kogu jant jälle peale. Kui kiirendada gaas põhjas esineb vana viga jälle. 1-2 käik liigub auto ilusti... 3 ja 4 käik alates 4 tuh. kuni 5 tuh. pööret auto löriseb ja hingest kinni. Peale seda lippab jälle. Rõhu kell jookseb aga nende käikudega 1,8 bar-le.

Kas viga võib veel olla nt solenoidis või hoopis pihustites? Kas rõhku ikka liialt palju? Terve eelmine sügis sai tgl sama rõhuga sõidetud...

Kui gaasi päris põhja ei vajuta, siis viga ka ei esine ja auto kiirendab ühtlaselt kuni 7 tuh. pöördeni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]