Lehekülgi: 1 2 |
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.07 15:14
|
|
|
AAN jätab vahele
probleem on AAN mootoriga, peale korra teise käiguga piirajasse ning peale seda hakkas mootor kiirendades kakkuma ja seda just täisgaasil.
kas viga võib olla kütuse süsteemis?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.02.07 15:33
|
|
|
Vahel aitab kui piiluda suute-susteemi (vabandan t'ppe see risu-arvuti mul ei tee)ehk siis kuunlad, ka lambda voib seda teha. Juhe taha ja vastus
peaks sammuti kaes olema...
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 04.02.07 15:36
|
|
|
wastegate? palju rõhku näitab kompu või kell?
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 06:30
|
|
|
auto korras
viga oli ülimalt lihtne, kütusefilter oli ilmselt umbes, kuna peale viimase vahetust kõik probleemid lakkasid.
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.07 16:41
|
|
|
nonii. sama mure nüüd tagasi. kui varem umbes 2.5k pöörde pealt tekkis nagu jõud siis nüüd hakkab sellel pöördel vahele jätma.
kuidas wg kontrollida?
tundub, et viga oleks nagu puhuri poolne. oskab keegi veel miskit pakkuda?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 11.02.07 16:49
|
|
|
pakun et piibud või küünlad.Maadlesin ka umbes sama veaga,3 kuud vana bmw piip oli saba andnud
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.07 18:11
|
|
|
kas antud lehel ongi müügis piibud? nende hind ju päris soodne. võimalik, et äkki olen valesti asjast aru saanud.
link siin
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 11.02.07 18:17
|
|
|
mina ostsin buumeri piibud ja komplekt maksis mingi ńätuke üle 700 eeku
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.07 20:42
|
|
|
sellel mootoril on uskumatult tähtsal kohal korralikud küünlad.
Loe näiteks seda teemat
Seega panustaks vigastele-valedele küünaldele.
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.02.07 16:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MaQQu
sellel mootoril on uskumatult tähtsal kohal korralikud küünlad.
Loe näiteks seda teemat
Seega panustaks vigastele-valedele küünaldele. |
lugesin.
homme plaaningi küülad ja piibud vahetada, vaatan mis siis juhtub!
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.07 16:57
|
|
|
küünlad ja piibud vahetatud. mootori töös ei muutunud mitte midagi, kõik on täpselt samasugune.
üks asi mis avastasin oli, et küünlad olid välimuselt erinevad. vanad oli nn ühe dioodiga ja uued neljaga, kas võib sedasi olla?
probleem tekib just 3k pööretel hakkab sedasi vibrama, kui läheb juba umbes 4k pöördeni siis liigub edasi enamvähem normaalselt vähemalt ei kaku.
on veel ideid.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.02.07 17:34
|
|
|
palju rõhku näitab
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.07 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
palju rõhku näitab |
täpselt sama palju kui varem.
muidugi ma vaatan kompu järgi, aga tühikäigul 0.3 ja teise käiguga suudab ta isegi 1.9 näidata.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.02.07 19:44
|
|
|
vaata kõik õhulõdvikud üle.veel parem diagnostika
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.07 19:50
|
|
|
Vaatasin siit leheküljelt, et soovitatakse boshi
ühe peenikese elektroodiga küünlaid.
ehk on ikkagi viga siis nedes küünaldes. Oskab keegi seda kommenteerida. praegu uued küünlad on beru ultra x pilt
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 16.02.07 19:56
|
|
|
minul NGK küünlad ja töötab pane läppar järgi ja vaata vead üle.Mõtetu
üritus arvata mis viga
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.07 17:51
|
|
|
soovitage kohta kuhu sellise mootoriga diagnostikasse minna.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 17.02.07 18:41
|
|
|
Igaks juhuks kontrolli ka, et peale piipude ja küünalde võib veel viga olla ehk kommutaatoris ( kui vahele jätab) või äkki ka poolis?
Võin nüüd eksida, aga kas nt. temp. anduri kalamine ei põhjusta samuti häireid mootori töös?
|
|
|
antz
huviline
Registreerunud 21.04.05
Asukoht: Rae
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.07 09:57
|
|
|
peale küünalde ja piipude vahetust läks asi paremaks. paigaldasin originaal piibud ja küünlad.
kuid natuke vahepeal ikka jätab vahele ja just kolmada või suurema käiguga kiirendades pöördel üle 3k.
ühele süütepoolile tuleval juhtmel on isolatsioon maas, kas see võib ka mõjutada?
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.03.07 11:48
|
|
|
Loomulikult võib see mõjutada... hakkab läbi peksma jne.
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 25.04.07 09:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antz
probleem tekib just 3k pööretel hakkab sedasi vibrama, kui läheb juba umbes 4k pöördeni siis liigub edasi enamvähem normaalselt vähemalt ei kaku.
on veel ideid. |
Sama mure jõudnud nüüd minuni. Täpselt sama teema, et kuni 3 tuh. pöördeni liigub auto ilusti, siis tekib selline puristamine ja auto hingest kinni.
Vaikselt aga pöörded tõusevad ning alates 4 tuh. pöördest liigub auto jälle nagu peab. Segukell langeb sellel hetkel natuke lahjema poole ja jääb
seisma normal ala keskel. Rõhku 1,5 bar-i ja lekkeid pole. Olemas survestamise vahendid ja sellega süsteem kontrollitud.
Kas viga võib olla nt kütuserõhu regulaatoris? (seda olen viimati näppinud paar ndl tagasi)
Läppar ei näita mitte ühtegi viga!!!
Motoks siis 3B
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 25.04.07 11:35
|
|
|
Bensiinipump ( mõõda surve tühikäigul ) ning ikkagi süüstesüsteem - küünlad, piibud.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.04.07 11:45
|
|
|
Lauri, mis bensiinirõhk muidu on?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 25.04.07 12:14
|
|
|
Bensiinirõhu koha pealt jään vastuse võlgu, kuna kasutan originaal regulaatorit. Paar nädalat tagasi vahetasin selle ära, kuna ühenduste vahelt tilkus
bena. See mille külge panin oli aga samuti kasutatud. Vahetan selle täna õhtu korra uuesti vana vastu tagasi, kuid millegipärast ei kahtlusta selle
viga.
Kuna ranzi ess kaini nukralt hoovis seisab, siis saan sealt ka järjest juppe vahetada. Proovin teisi küünlaid ja juhtmeid... eks homme saan vastuse,
kas oli abi või mitte.
|
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 26.04.07 05:44
|
|
|
Eile alustasin siis vea otsingut süüstesüsteemist. Eemaldasin jagaja kaane koos küünla piipudega ja viimased said ka vahetatud. Kuna üks piip oli pea
pooleks, arvasin ka seal vea peituvat. Aga võta näpust - mitte miskit ei muutunud.
Järgmiseks panin tagasi vana benarõhu regulaatori, kuna see töötas 100%. Ikka muutusteta...
Siis läksin juba ranzi essi kapote alla ja kruttisin maha küünlad. Ja asi paranes. Enam auto vahele ei jätnud. Rõhku aga 5 käik maanteel 100 km/h
kiiruse pealt gaasi põhja vajutades 1,3 Bar-i. Kuna originaal vedru WG kaane all suht surnud, sai paigaldatud ka jäigem vedru ja uuesti testima.
Esmalt oli rõhku selgelt palju (3 ja 4 käik) 2,0 bar-i. Keerasin aga hoolega maha ja jätsin 5 käiguga testides 1,5 bar-le.
Kuid siis hakkas kogu jant jälle peale. Kui kiirendada gaas põhjas esineb vana viga jälle. 1-2 käik liigub auto ilusti... 3 ja 4 käik alates 4 tuh.
kuni 5 tuh. pööret auto löriseb ja hingest kinni. Peale seda lippab jälle. Rõhu kell jookseb aga nende käikudega 1,8 bar-le.
Kas viga võib veel olla nt solenoidis või hoopis pihustites? Kas rõhku ikka liialt palju? Terve eelmine sügis sai tgl sama rõhuga sõidetud...
Kui gaasi päris põhja ei vajuta, siis viga ka ei esine ja auto kiirendab ühtlaselt kuni 7 tuh. pöördeni.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |