rain490
huviline
Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI
|
postitati 28.01.07 14:58
|
|
|
2.5 TDI 85 kw temperatuuri andur valetab? asukoht?
Kas keegi teab öelda, kus asub (audi 100 94a TDI) temperatuuri andur?
Kõik näib justkui toimivat, kuid näidikut uskudes tõuseb temp. üsna aeglaselt ja peale väikest mootori seisakut hakkab jälle aegamisi koguma.
Termostaat äsja vahetatud ja soojaks läheb normilt, lihtsalt näidiku õigsuses julgen kahelda.
ette tänades,
Rain
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.01.07 09:03
|
|
|
Mootoriplokist väljuva (suureleringile) lõdviku alguses, peadpidi allapoole ja suur kummilutt on peal.
|
|
|
|
rain490
huviline
Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI
|
postitati 29.01.07 11:53
|
|
|
ok, kuid kuidas on seletatav see, et eile sõitsin mingi 50 km maanteel, väljas oli -10, temp tõusis mingi 70 peale, läksin tanklasse, jätsin auto
tööle ja peale 5min koha peal käimist oli näidik langenud juba 50 kanti. täpselt nihuke tunne nagu ainult suur ring oleks taga või ajab andur jama.
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.01.07 12:12
|
|
|
Ja kui salongi soojendus ka veel järgi on siis võib seda liigitada sellise nähtuse alla nagu "talv ja diisli eripära" Endal sama asi kui kohapeal mõniaeg käib, kardan et sul kõik korras nende
asjadega
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 29.01.07 12:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Ja kui salongi soojendus ka veel järgi on siis võib seda liigitada sellise nähtuse alla nagu "talv ja diisli eripära" Endal sama asi kui kohapeal mõniaeg käib, kardan et sul kõik korras nende
asjadega |
Ei ole diisli eripära vaid audi diisli (ma ei tea kas R4 mootoritel sama probleem) eripära. Ei aita muu kui radika kinni katmine, kuid sellega tuleb
ka ettevaatlik olla.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
rain490
huviline
Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI
|
postitati 29.01.07 13:01
|
|
|
võibolla ma nüüd hävin oma mõttega kuid ma ei saa aru, mis kasu kinni katmine annab, kui esimesel juhul on nagu nii ainult väike ring taga ja vedelik
ei jõuagi suure radiaatorini?
on see siis tõesti nii, et tühi käigul tiksudes ei suuda mootor hoida oma temperatuuri, sest jahtumine on talvel nii suur
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.07 13:53
|
|
|
See on täiesti normaalne diisli kohta, et talvel ei jõua rohkem soojust toota tühikäiguö, kui jahtumine on! Naljaks käitumine sinu auto puhul on see,
et vahepeal läheb temperatuur sinna 90 kanti ära aga enamusaega on seal 70 kraadi juures, just kui oleks termostaat ära, kuid see sai ju vahetatud!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.01.07 14:29
|
|
|
See auto mida mina vahest näpin 1,9 TDI, kukub ka kohal töötades suht ruttu temp.
|
|
|
|
silverstar
huviline
Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.07 16:40
|
|
|
Audi diisel kasutab nii vähe küttust tühi käigul töödates et tekitatud energiast jätkub vaid mootori tööl hoidmiseks. Sellek on mõningatele uuematele
tdi-dele lisatud kütuse pealt töötavad ahjud mis kütavad jahutus vedeliku nõutavale temeraturile. Nii et täitsa norm. Endal on ka audi 100 2.5 tdi ja
täpselt sama värk sõites temperatur talvel umbes 70-80 JA kui kohal töötab siis pangeb alla ja üsna ruttu.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 30.01.07 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: silverstar
Audi diisel kasutab nii vähe küttust tühi käigul töödates et tekitatud energiast jätkub vaid mootori tööl hoidmiseks. Sellek on mõningatele uuematele
tdi-dele lisatud kütuse pealt töötavad ahjud mis kütavad jahutus vedeliku nõutavale temeraturile. Nii et täitsa norm. Endal on ka audi 100 2.5 tdi ja
täpselt sama värk sõites temperatur talvel umbes 70-80 JA kui kohal töötab siis pangeb alla ja üsna ruttu. |
Täiesti nõus eelvastajaga. Enda üllatus oli ka suur kui säärane asi eelmise autoga (sigar 2.0D) toimuma hakkas, et maanteel temp. 85 kuni 90 pidevalt
ja seisma jäädes langes 50 kanti. Nüüd harjunud selle "eripäraga"
|
|
|
|
rain490
huviline
Registreerunud 28.02.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 A6 1.9 TDI 81 kW C6 A6 2.0 TFSI
|
postitati 11.02.07 11:44
|
|
|
Sain oma kahtlusele kinnitust, et andur tõesti petab! Eile sõitsin ligemale 60km maanteed (väljas -20), andsin kergelt kuuma ja andur tõusis hädiselt
mingi 70 alla, päris püsti nagu suvel on, ei läinud. Peale maanteed sõitsin kohe sooja garaazi ja hakkasin lõdvikuid katsuma, et kas tõesti ei ole
termostaat avanened ja on taga ainult väike ring? Selgus, et ka suur ring oli korra taga, sest radika ülemine osa oli soe! Muide, papp ka veel ees,
termostaat vahetatud! Järelikult andur petab, siin ei ole ju enam teist võimalust...
Kuidas on lood anduri vahetusega?
|
|
|