Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 28.01.07 14:53
|
|
|
Audi 100 c4 nagu väriseks kui rattas natuke ringi käima hakkab
Kas on võimalik, et mootoripadjad läbi. Just kuskil lume sees sõites hakkab raputama kui ratas ringi läheb
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
postitati 28.01.07 15:33
|
|
|
Veljed on/lähevad lund täis ja siis hakkabki raputama.
Teed puhtaks ja on korras.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 28.01.07 16:04
|
|
|
No mul just nagu kohalt sõites siis hakkab.
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 28.01.07 22:16
|
|
|
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest
selline nähtus järsku keegi teab seletada?
|
|
|
TanelJ
huviline
Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Probe 24V 2.5L V6 120kw '96a
|
postitati 28.01.07 22:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri2
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest
selline nähtus järsku keegi teab seletada? |
amortisaator läbi?
|
|
|
|
vvv
huviline
Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.07 07:46
|
|
|
jää ja lumi , mis kogunenud rattakoopasse.
ise võitlen oma autoga sama moodi lume ja jää vastu mis koguneb velje sisse ja koopasse.
peale lumepuhastamist koopast jacvelgedest on kõik jälle ok
|
|
|
|
bobo777
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf IV
|
postitati 29.01.07 16:20
|
|
|
minu autolgi oli meeletu vibra roolis,kui peale seda,kui nägin peeglist lumekamakaid lendamas oma auto alt oli kõik ok.
|
|
|
TanelJ
huviline
Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Probe 24V 2.5L V6 120kw '96a
|
postitati 29.01.07 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vvv
ise võitlen oma autoga sama moodi lume ja jää vastu mis koguneb velje sisse ja koopasse. |
jep, see lume/pori kivistunud segu kogunemine velgede sisse ja koobastesse on tõeline pain in the a*s
|
|
|
|
janar103
huviline
Registreerunud 19.05.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.07 12:49
|
|
|
Täpselt nii ongi! Üks "talverõõmudest".
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 01.02.07 08:21
|
|
|
Kasutaja Athlon kirjutas 'No mul just nagu kohalt sõites siis hakkab.' Velje külge jäänud kamakad hakkavad alles hoo pealt mõjuma. Kahjuks praegu ei
ole aega ühtegi videot otsida, ilmselt 'truck trial' on märksõna, kust saab näha, kuidas ratas kohapeal ringi käies hüppama hakkab. Jätkuvalt pole
mul õrna aimugi, millest see tuleb.
Võimalik on ilmselt näjtust reprodutseerida: suhteliselt head pidamist on vaja, aga rasket kohta, kus ratta ringi võtab. Näiteks tihke lumi (kuulus
jääraja väliskurv sobib) aga põhjapeal ei tohi olla.
|
|
|
Athlon
huviline
Registreerunud 13.05.06
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3
|
postitati 01.02.07 16:24
|
|
|
Täpselt. 100q saab aru kuidas ma mõtlen. Ise pole ka veel välja suutnud mõelda miks nii teeb.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 01.02.07 16:31
|
|
|
Esiveolistel Fordidel on see pull standardvarustuses, näiteks praegusel Mondeol. Nii kui libedal veidi rohkem pedaalida hakkab ratas põrkama. Väga
ebameeldiv igatahes. Audidest ei ole seda kuulnud - äkki tasuks amorte kontrollida, ka tagumisi...
|
|
|
|
Lauri2
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 80
|
postitati 03.03.10 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri2
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest
selline nähtus järsku keegi teab seletada? |
Vastus vanale teemale. Ei ole amortide ega kulunud pukside probleem. Arvatavasti juhtub rohkem kõrge rehviga autol.
Copy-paste 4x4.ee foorimist:
Auto on lumes kinni ja jääb paigale. Rehv mis haakub korjab mingi osa jõust mis muidu kuluks auto edasi viimisele vedrustusse rehvi jne. Ja siis
vastavalt sellele kumba pidi ratas käib veab auto üles või alla. Kui nüüd natuke gaasi juurde anda, siis rehvi pidamine kaob ja vedrustusse
"akumuleeritud" jõud vabaneb. St mida parem pidmine rehvil ja mida kõvemini auto kere hanges kinni, seda ägedamad hüpped.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22808&start=30&postdays=0&postorder=asc&highlight=
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 03.03.10 08:53
|
|
|
Ma oma b4-l olen täheldanud sama asja, pigem just tagurdades. Ümber põõrates paksu lume, raske lobjaka sees. Seda aga siis, kui gaasi anda olulisemalt
rohkem, kuid mitte ka niipalju et ta päris kohapeal ringi käima hooga hakkaks. Pigem sõltub see ikkagi minuarust amordi ja ratta koostööst, mis paneb
ratta ülesalla hüppama kui tal raske läbi lume sumada.
Et asi rehve puudutaks, siis peaks ikka märgatavalt suuremad rattad olema. Mina kasutan küll originaal möötu ja kvaliteetset rehvi. Kui ma nüüd õieti
mäletan siis suvel liivasisse kinnijäädes tekkis sarnane efekt 16veljega.
Kontrollida võiks aga, ega amordis lõtku pole, teoreetiliselt võiks põhjustada sellist asja. Endal amordid vahetatud, mitte just väga ammu, kuid
kerget lõtku oli juba tunda, kui sai amordi tugilaagreid vahetatud.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 03.03.10 10:41
|
|
|
Minu omal on sama jama. Alles ükspäevgi sõbrale külla mines hakkas asi pihta. Just sellise lumelobjaka sees. Autol oli raske liikuda seal. Ise sõitsin
vaikselt esimese käiguga ja siis hakkas korraga nii lõhkuma, et hakkas kahju lasid gaasi lahti ja kinni ma olin. Äi väitis, et sellel on üks mootori
padi otsakorral. Imelik igaljuhul see asi on!
Autoks Audi 80 b4
QUATTRO.
|
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.03.10 12:54
|
|
|
Kas pooltelje sisemine ots ei või kinni olla?
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 03.03.10 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Starr
Kas pooltelje sisemine ots ei või kinni olla? |
Ei see küll kinni ei ole. Sest muidu sõites on kõik kombes. Just sellisel lumelobjakalisel teel.
QUATTRO.
|
|
|
|
punanekaloss
huviline
Registreerunud 29.12.09
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.6 Aut. Avant
|
postitati 03.03.10 15:42
|
|
|
Mul oli sama probleem, ka just paksul värskel lumel just vaikse hoopealt või sõitu alustades. lahendus uued amordid ja amordipadjad ja probleem
lahendatud enam pole sellist asja olnud.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 03.03.10 15:52
|
|
|
Mehed, ma ei usu, et kõigil masinad nii katki on. Ka minul teeb samamoodi lobjaka sees (Audi 100c4), lööb vibra sisse ja amordid ning puksid on mul
autol täiesti korras. See on täiesti normaalne, et sedasi teeb. Tegi sedasi ka mu kunagine siks ja sõbra mosse.
|
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 03.03.10 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri2
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri2
Kui ratas ringi käib, siis vahel hakkab ta miskipärast hirmsasti üles-alla hüplema (4x4 masinate ronimisvõistlustel on seda vahel näha). Millest
selline nähtus järsku keegi teab seletada? |
Vastus vanale teemale. Ei ole amortide ega kulunud pukside probleem. Arvatavasti juhtub rohkem kõrge rehviga autol.
Copy-paste 4x4.ee foorimist:
Auto on lumes kinni ja jääb paigale. Rehv mis haakub korjab mingi osa jõust mis muidu kuluks auto edasi viimisele vedrustusse rehvi jne. Ja siis
vastavalt sellele kumba pidi ratas käib veab auto üles või alla. Kui nüüd natuke gaasi juurde anda, siis rehvi pidamine kaob ja vedrustusse
"akumuleeritud" jõud vabaneb. St mida parem pidmine rehvil ja mida kõvemini auto kere hanges kinni, seda ägedamad hüpped.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=22808&start=30&postdays=0&postorder=asc&highlight= |
Võtke siis härrat kuulda ja lugege teema läbi, mis seda põhjustab. Ma küll mingit probleemi asjas ei näe.
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 03.03.10 16:53
|
|
|
Veojõukontroll peal? Peres olev tagaveoline bmw teeb samamoodi. Tagumised rattad küll, aga peaks täiesti normaalne nähtus olema. Lumes/lobjas edasi
liikumiseks vb pole alati ringi käimise piiramisel kasu, kinni jäädes kasvõi kõrvalt vaadates on hästi näha isegi, kuidas selle jõnksumisega hangest
välja kaevab end.
Defu - Matu
|
|
|
|