magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 07:06
|
|
|
Audi 100 2.5 Tdi-ga jube jama
Oman 93 aasta audi 100 2.5tdi-d
Täna hommikul panin auto sooja..k6ik korras..
Poole tunni pärast tulin toast välja et tööle hakata s6itma-
kapotiall kolks sees:S...vahepeal kadus see kolks nagu ära ja siis tuli jälle tagasi..lasin autol paarkümmend sekundit käia ja lülitasin välja...enam
käima ei julge panna kui ei tea mis viga....,armatuuris põlesid hüüumärk ja temperatuuri märguande tuli kui masin töötas:S
MIlles viga v6ib olla ja kuskohast abi saada???????? ((
Närvid nii läbi rsk Elan maal ja masin mu ainus transpordivahend linnas
tööl käimiseks
|
|
|
magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 07:19
|
|
|
Uurisin just kapotialt sest valgemaks läinud ja paremini näha...Genekat vedav rihm on igatahes ribadeks...Mida see rihm veel veab??
Ma ei saa aru ikkagi miks kolks sees on ja kuskohast see tuleb
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 26.01.07 07:28
|
|
|
Roolivõimu ja jahutusventilaatorit peaks vedama!Geneka laager võib läbi olla.Seda tuleks kontrollida iga rihmavahetuse ajal!
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.01.07 07:39
|
|
|
Mis siin ikka juhtuda sai: lamerihmapinguti väsinud, rihm lõtv, jooksis rihmaratastelt maha... kuskile vahele vms, ja tekitab kolinat. Rihm ei jookse
enam üle jahutusventilaatori, mis omakorda ei jahuta radikast läbikäivat jahutusvedelikku - temp kõrge, ülerõhuklapp peab avanema ja üleliigset survet
koos jahutusvedelikuga paisupaagist välja laskma.
Hooldage korrapäraselt mootorit, ei ole nii, et vahetan suurhoolduse käigus AINULT hammasrihma, et ala mootor on tähtis ja h-ri vahetusest piisab, et
klapid pähe ei jookseks. Ei saa niimoodi, ilmselt on Sinu massinal selline tsenaarium olnud.
Kui peab vahetama hunniku detaile miski km-i tagant tuleval suurhooldusel, siis ka PEAB seda tegeme, mitte kokkuhoidma.. ala V6/V8 mootoril ei vaheta
h-ri vahetuse käigus veepumpa ja termostaati, LOLLUS, mis maksab hiljem suure tõenäosusega mitmetes kordades ja valusalt kätte.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 26.01.07 07:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mis siin ikka juhtuda sai: lamerihmapinguti väsinud, rihm lõtv, jooksis rihmaratastelt maha... kuskile vahele vms, ja tekitab kolinat. Rihm ei jookse
enam üle jahutusventilaatori, mis omakorda ei jahuta radikast läbikäivat jahutusvedelikku - temp kõrge, ülerõhuklapp peab avanema ja üleliigset survet
koos jahutusvedelikuga paisupaagist välja laskma.
Hooldage korrapäraselt mootorit, ei ole nii, et vahetan suurhoolduse käigus AINULT hammasrihma, et ala mootor on tähtis ja h-ri vahetusest piisab, et
klapid pähe ei jookseks. Ei saa niimoodi, ilmselt on Sinu massinal selline tsenaarium olnud.
Kui peab vahetama hunniku detaile miski km-i tagant tuleval suurhooldusel, siis ka PEAB seda tegeme, mitte kokkuhoidma.. ala V6/V8 mootoril ei vaheta
h-ri vahetuse käigus veepumpa ja termostaati, LOLLUS, mis maksab hiljem suure tõenäosusega mitmetes kordades ja valusalt kätte. | Ka
r5-l on vaja veepump rihmavahetusega teha-kindlam ja kuivem !
|
|
|
magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 07:48
|
|
|
Vahetasin geneka rihma koos hammasrihmaga ca 25000 tagasi.Hooldan autot korralikult ja olen k6ik kulunud jupid vahetanud.Geneka rihm läks lihtsalt
meelest
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 26.01.07 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mis siin ikka juhtuda sai: lamerihmapinguti väsinud, rihm lõtv, jooksis rihmaratastelt maha... kuskile vahele vms, ja tekitab kolinat. Rihm ei jookse
enam üle jahutusventilaatori, mis omakorda ei jahuta radikast läbikäivat jahutusvedelikku - temp kõrge, ülerõhuklapp peab avanema ja üleliigset survet
koos jahutusvedelikuga paisupaagist välja laskma.
Hooldage korrapäraselt mootorit, ei ole nii, et vahetan suurhoolduse käigus AINULT hammasrihma, et ala mootor on tähtis ja h-ri vahetusest piisab, et
klapid pähe ei jookseks. Ei saa niimoodi, ilmselt on Sinu massinal selline tsenaarium olnud.
Kui peab vahetama hunniku detaile miski km-i tagant tuleval suurhooldusel, siis ka PEAB seda tegeme, mitte kokkuhoidma.. ala V6/V8 mootoril ei vaheta
h-ri vahetuse käigus veepumpa ja termostaati, LOLLUS, mis maksab hiljem suure tõenäosusega mitmetes kordades ja valusalt kätte. | Ka
r5-l on vaja veepump rihmavahetusega teha-kindlam ja kuivem !
|
Seda niikuinii, lihtsalt V6/V8-ga rohkema jama, kui hil´jem lolluse tagajärjel peab eraldi vahetama hakkam termostaati ja veepumpa... R5-l peab samuti
h-ri maha kiskuma, et veepumpa vahetada. Termostaadi vahetus R5-l lihtne.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 08:08
|
|
|
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida??
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 26.01.07 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: magicc
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida?? | Võis küll,oleneb ,kui kaua tühjalt töötas,aga praeguse
külmaga,ei kipu see nii kergelt diisliga juhtuma,kuna soojenemiseks läheb ikka pööret vaja.Kui aga kuumenes, on ette näha plokikaane lihvimist ja
kaane tihendi vahetust,kui mitte kohe siis mingi aja pärast!
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tsitaat: | Algselt postitas: magicc
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida?? | Võis küll,oleneb ,kui kaua tühjalt töötas,aga praeguse
külmaga,ei kipu see nii kergelt diisliga juhtuma,kuna soojenemiseks läheb ikka pööret vaja.Kui aga kuumenes, on ette näha plokikaane lihvimist ja
kaane tihendi vahetust,kui mitte kohe siis mingi aja pärast! |
Pigem on seal midagi suuremat juhtunud kui juba miski kolin sees on, kaanetihendi otsa saamine ja pea kõverdumine kolinat ju ei tekita.
Aga jah... praeguse külmaga suht väike võimalus, et üle kuumenes, arvatavasti pandi auto tööle ning salongivent ka korralikult puhuma, juba see hoiab
praeguse ilmaga diislil temperatuuri julmalt madalal.
|
|
|
sults
huviline
Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro
|
postitati 26.01.07 08:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: sults
Tsitaat: | Algselt postitas: magicc
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida?? | Võis küll,oleneb ,kui kaua tühjalt töötas,aga praeguse
külmaga,ei kipu see nii kergelt diisliga juhtuma,kuna soojenemiseks läheb ikka pööret vaja.Kui aga kuumenes, on ette näha plokikaane lihvimist ja
kaane tihendi vahetust,kui mitte kohe siis mingi aja pärast! |
Pigem on seal midagi suuremat juhtunud kui juba miski kolin sees on, kaanetihendi otsa saamine ja pea kõverdumine kolinat ju ei tekita.Tuleb proovida
käima panna,Võis teha häält nt rihm ,mis katki läks? laager?Vaevalt et suuremast kolinast rihm katki läheb!
Aga jah... praeguse külmaga suht väike võimalus, et üle kuumenes, arvatavasti pandi auto tööle ning salongivent ka korralikult puhuma, juba see hoiab
praeguse ilmaga diislil temperatuuri julmalt madalal. |
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 26.01.07 12:42
|
|
|
Pole siin mingit juttu ülekuumenemisest, milline rihm see ventilaatorit veab? Jutt käib 2,5TDI-st, millel see pikk rihm käitab generaatori, roolivõimu
pumba ja kliimakompressori(kui on).Täpsemalt saad teada kui paned mootori käima ja kuula kapotialt kus koliseb.Võib olla jäi mõni vanarihma jäänus
kuhugi vahele.
|
|
|
|
magicc
huviline
Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.01.07 20:11
|
|
|
Kui üle ei kuumenenud siis miks temperatuuri tuli põles?:S
Kas pinguti v6ib peetis olla muidu?Seet6ttu viskaski rihma maha??
Mitme km tagant muidu ülekanderihma vahetada?(mitte hammasrihma)
|
|
|