Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 2.5 Tdi-ga jube jama (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2042)
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 07:06 Tsiteeri
Audi 100 2.5 Tdi-ga jube jama



Oman 93 aasta audi 100 2.5tdi-d

Täna hommikul panin auto sooja..k6ik korras..
Poole tunni pärast tulin toast välja et tööle hakata s6itma-

kapotiall kolks sees:S...vahepeal kadus see kolks nagu ära ja siis tuli jälle tagasi..lasin autol paarkümmend sekundit käia ja lülitasin välja...enam käima ei julge panna kui ei tea mis viga....,armatuuris põlesid hüüumärk ja temperatuuri märguande tuli kui masin töötas:S

MIlles viga v6ib olla ja kuskohast abi saada????????:(((

Närvid nii läbi rsk:mad: Elan maal ja masin mu ainus transpordivahend linnas tööl käimiseks:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 07:19 Tsiteeri


Uurisin just kapotialt sest valgemaks läinud ja paremini näha...Genekat vedav rihm on igatahes ribadeks...Mida see rihm veel veab??

Ma ei saa aru ikkagi miks kolks sees on ja kuskohast see tuleb:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 26.01.07 07:28 Tsiteeri


Roolivõimu ja jahutusventilaatorit peaks vedama!Geneka laager võib läbi olla.Seda tuleks kontrollida iga rihmavahetuse ajal!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.01.07 07:39 Tsiteeri


Mis siin ikka juhtuda sai: lamerihmapinguti väsinud, rihm lõtv, jooksis rihmaratastelt maha... kuskile vahele vms, ja tekitab kolinat. Rihm ei jookse enam üle jahutusventilaatori, mis omakorda ei jahuta radikast läbikäivat jahutusvedelikku - temp kõrge, ülerõhuklapp peab avanema ja üleliigset survet koos jahutusvedelikuga paisupaagist välja laskma.

Hooldage korrapäraselt mootorit, ei ole nii, et vahetan suurhoolduse käigus AINULT hammasrihma, et ala mootor on tähtis ja h-ri vahetusest piisab, et klapid pähe ei jookseks. Ei saa niimoodi, ilmselt on Sinu massinal selline tsenaarium olnud.
Kui peab vahetama hunniku detaile miski km-i tagant tuleval suurhooldusel, siis ka PEAB seda tegeme, mitte kokkuhoidma.. ala V6/V8 mootoril ei vaheta h-ri vahetuse käigus veepumpa ja termostaati, LOLLUS, mis maksab hiljem suure tõenäosusega mitmetes kordades ja valusalt kätte.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 26.01.07 07:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis siin ikka juhtuda sai: lamerihmapinguti väsinud, rihm lõtv, jooksis rihmaratastelt maha... kuskile vahele vms, ja tekitab kolinat. Rihm ei jookse enam üle jahutusventilaatori, mis omakorda ei jahuta radikast läbikäivat jahutusvedelikku - temp kõrge, ülerõhuklapp peab avanema ja üleliigset survet koos jahutusvedelikuga paisupaagist välja laskma.

Hooldage korrapäraselt mootorit, ei ole nii, et vahetan suurhoolduse käigus AINULT hammasrihma, et ala mootor on tähtis ja h-ri vahetusest piisab, et klapid pähe ei jookseks. Ei saa niimoodi, ilmselt on Sinu massinal selline tsenaarium olnud.
Kui peab vahetama hunniku detaile miski km-i tagant tuleval suurhooldusel, siis ka PEAB seda tegeme, mitte kokkuhoidma.. ala V6/V8 mootoril ei vaheta h-ri vahetuse käigus veepumpa ja termostaati, LOLLUS, mis maksab hiljem suure tõenäosusega mitmetes kordades ja valusalt kätte.
Ka r5-l on vaja veepump rihmavahetusega teha-kindlam ja kuivem !;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 07:48 Tsiteeri


Vahetasin geneka rihma koos hammasrihmaga ca 25000 tagasi.Hooldan autot korralikult ja olen k6ik kulunud jupid vahetanud.Geneka rihm läks lihtsalt meelest:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 26.01.07 07:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sults
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis siin ikka juhtuda sai: lamerihmapinguti väsinud, rihm lõtv, jooksis rihmaratastelt maha... kuskile vahele vms, ja tekitab kolinat. Rihm ei jookse enam üle jahutusventilaatori, mis omakorda ei jahuta radikast läbikäivat jahutusvedelikku - temp kõrge, ülerõhuklapp peab avanema ja üleliigset survet koos jahutusvedelikuga paisupaagist välja laskma.

Hooldage korrapäraselt mootorit, ei ole nii, et vahetan suurhoolduse käigus AINULT hammasrihma, et ala mootor on tähtis ja h-ri vahetusest piisab, et klapid pähe ei jookseks. Ei saa niimoodi, ilmselt on Sinu massinal selline tsenaarium olnud.
Kui peab vahetama hunniku detaile miski km-i tagant tuleval suurhooldusel, siis ka PEAB seda tegeme, mitte kokkuhoidma.. ala V6/V8 mootoril ei vaheta h-ri vahetuse käigus veepumpa ja termostaati, LOLLUS, mis maksab hiljem suure tõenäosusega mitmetes kordades ja valusalt kätte.
Ka r5-l on vaja veepump rihmavahetusega teha-kindlam ja kuivem !;)



Seda niikuinii, lihtsalt V6/V8-ga rohkema jama, kui hil´jem lolluse tagajärjel peab eraldi vahetama hakkam termostaati ja veepumpa... R5-l peab samuti h-ri maha kiskuma, et veepumpa vahetada. Termostaadi vahetus R5-l lihtne.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 08:08 Tsiteeri


Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 26.01.07 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: magicc
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida??
Võis küll,oleneb ,kui kaua tühjalt töötas,aga praeguse külmaga,ei kipu see nii kergelt diisliga juhtuma,kuna soojenemiseks läheb ikka pööret vaja.Kui aga kuumenes, on ette näha plokikaane lihvimist ja kaane tihendi vahetust,kui mitte kohe siis mingi aja pärast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 08:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sults
Tsitaat:
Algselt postitas: magicc
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida??
Võis küll,oleneb ,kui kaua tühjalt töötas,aga praeguse külmaga,ei kipu see nii kergelt diisliga juhtuma,kuna soojenemiseks läheb ikka pööret vaja.Kui aga kuumenes, on ette näha plokikaane lihvimist ja kaane tihendi vahetust,kui mitte kohe siis mingi aja pärast!

Pigem on seal midagi suuremat juhtunud kui juba miski kolin sees on, kaanetihendi otsa saamine ja pea kõverdumine kolinat ju ei tekita.
Aga jah... praeguse külmaga suht väike võimalus, et üle kuumenes, arvatavasti pandi auto tööle ning salongivent ka korralikult puhuma, juba see hoiab praeguse ilmaga diislil temperatuuri julmalt madalal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 26.01.07 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: sults
Tsitaat:
Algselt postitas: magicc
Mootor üle ei võinud kuumeneda ja mingit jama mootoriga ei võinud tekkida??
Võis küll,oleneb ,kui kaua tühjalt töötas,aga praeguse külmaga,ei kipu see nii kergelt diisliga juhtuma,kuna soojenemiseks läheb ikka pööret vaja.Kui aga kuumenes, on ette näha plokikaane lihvimist ja kaane tihendi vahetust,kui mitte kohe siis mingi aja pärast!

Pigem on seal midagi suuremat juhtunud kui juba miski kolin sees on, kaanetihendi otsa saamine ja pea kõverdumine kolinat ju ei tekita.Tuleb proovida käima panna,Võis teha häält nt rihm ,mis katki läks? laager?Vaevalt et suuremast kolinast rihm katki läheb!
Aga jah... praeguse külmaga suht väike võimalus, et üle kuumenes, arvatavasti pandi auto tööle ning salongivent ka korralikult puhuma, juba see hoiab praeguse ilmaga diislil temperatuuri julmalt madalal.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 26.01.07 12:42 Tsiteeri


Pole siin mingit juttu ülekuumenemisest, milline rihm see ventilaatorit veab? Jutt käib 2,5TDI-st, millel see pikk rihm käitab generaatori, roolivõimu pumba ja kliimakompressori(kui on).Täpsemalt saad teada kui paned mootori käima ja kuula kapotialt kus koliseb.Võib olla jäi mõni vanarihma jäänus kuhugi vahele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
magicc
huviline



Registreerunud 21.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 26.01.07 20:11 Tsiteeri


Kui üle ei kuumenenud siis miks temperatuuri tuli põles?:S

Kas pinguti v6ib peetis olla muidu?Seet6ttu viskaski rihma maha??

Mitme km tagant muidu ülekanderihma vahetada?(mitte hammasrihma)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.5% - SQL: 72.5%]