Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Armatuur pime ja näidikud nullis (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3688)
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 25.01.07 13:45 Tsiteeri
Armatuur pime ja näidikud nullis



Pärast hommikust käivitamist teise auto aku pealt ei põle enam ükski tuli armatuuris ja ka kõik näidikud on nullis.
Samuti ei põle ka muu nuppude valgustus keskkonsoolis.
Töötab nõ. mini-check ehk siis näitab käike ja seda, et kui auto uks on lahti; kliima näitab ka numbreid ja makk töötab ka korralikult va. kliima ja maki nuppude valgustus.
Temperatuuri näidik armatuuris näitab -0.0

Ülejäänud valgustus põleb, nii lae valgustus, numbrituled jne.

Vaatasin kaitsmeid, kuid midagi nagu silma ei hakkanud, et läbi oleks.
Kui keegi mulle täpse kaitsme asukoha ja numbri ütlen siis oleks tänulik.

Või on vigas hoopis mujal?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.07 13:51 Tsiteeri


Vaata uuesti kaitsmeid, mul oli samad sümptomid peale autopesulat (kaitse 8) automudel küll teine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 25.01.07 14:20 Tsiteeri


nr. 8 kaitse on mul 5A ja kirjas, et telefoni jaoks (nii palju sain saksa keelest aru ;) )


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 25.01.07 20:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: catman
nr. 8 kaitse on mul 5A ja kirjas, et telefoni jaoks (nii palju sain saksa keelest aru ;) )


kõige lihtsam on mõõta kaitsmeid testriga..kui mõlemasse otsa tuleb vool peale siis on kaitse terve,kui ei siis vaheta välja..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
All
huviline



Registreerunud 19.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0 176kw Quattro

postitati 25.01.07 20:14 Tsiteeri


Vaata kaitse nr. 15.Instrument panel F15(10A)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 26.01.07 12:20 Tsiteeri


Kõik kaitsmed on nüüdseks üle kontrollitud, mis vähegi üles leidsin, kõik kaitsmed on ka terved. :(


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 26.01.07 17:10 Tsiteeri


kas kontrollisid ikka indikaatoriga/testriga või vaatasid lihtsalt silmaga..kui nii sama vaatasid siis võib olla mingi kaitse ka vigane..

ehk kukkus pistik tagant ära oopiskit :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 27.01.07 14:02 Tsiteeri


Tuleb välja, et mu auto armastab sooja kliimat. Nimelt eile kui sai siis maale mindud ja pärast 50 km sõitu hakkasis minu suureks üllatuseks kõik tuled ja näidikud tööle.
Et kui auto oli seest piisavalt soojaks läinud hakkas kogu kaadervärk jälle tööle.
Mis teadjad mehed nüüdsoovitavad?
Kas kellade blokis mingi joode lahti?
Kuidas A4-l kellade bloki üldse kätte saab?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pontu
huviline



Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.

postitati 27.01.07 15:50 Tsiteeri


Tõenäoliselt on sul jah kellalauas mingi "külm"joodis, kui temp. muutusel tööle hakkas. Jõudu otsimisel.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 16.07.07 15:30 Tsiteeri


Kui kaugele peaks kellade blokki lammutama, et seda trükkplaati kätte saaks?
Ise olen praegu probleemi ees, kas pean seierid ära võtma või saab kuidagi teisiti?
Kui seierid peab ära võtma, siis mismoodi need ära tulevad?

Kas minu viga võib seostada ka selle teemaga: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41289#pid256459

Ka Marelli kellad.


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 17.07.07 20:02 Tsiteeri


oskab keegi öelda mis jublakas see must on, kust jooksevad juhtmed kelladeblokki?

Kas võib ümber tõsta manuaal kastiga auto kellasid autmaatkastiga autole. Mootorid ja muu sama.

http://vykk.vil.ee/laido/audi_a4/P7170054.jpg


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 19.07.07 13:48 Tsiteeri


Oskab keegi siis midagi vastata, tahan pühapäeval teise auto kellasid proovida, kuid tal on manuaalkastiga. Ning kas ma pean selle musta asja ka ära vahetama, äkki mingi immobilaiseri jublakas.


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 19.07.07 14:09 Tsiteeri


Käiguindikaatorit ei ole manuaalkastiga auto näidikuplokil. Muude erinevuste kohta ei tea, mõni märgulamp võib ka erinev olla.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 20.07.07 13:27 Tsiteeri


Küsin veelkord, kas võib manuaalkastiga autolt kellad automaatkastiga autole ümber tõsta?
Keegi kuskil väitis, et põhimõtteliselt kellad peaksid näitama hakkama, kuid pärast ei pruugi enam vanade kelladega auto tööle minna, et immo blokeerib ära.

Kas keegi teab täpsemalt, ei taha nagu autoga kuhugi toppama jääda selle immo asja pärast.

Või peaks teiste kelladega kontrollimisel service võtit kasutama?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Parts25
huviline



Registreerunud 12.07.07
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.07 12:24 Tsiteeri
audi avant b4 94 aasta



analoogne viga tekkis mul ka,kuna vedasime paremalt vasakule tagu tuld,tuled põlevad aga peale kaitseme purunemist ei tööta armatuuris tuled,isegi uue kaitsmega
Kas tõesti võivad armatuuri tuled kuskil taga pagasnikus joosta????:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 06.08.07 17:15 Tsiteeri


Minu probleem leidis lahenduse Tartus DIA diagnostikas, kus vahetati kelladeblokis üks protsessor ära, mille töötemperatuur on 0-70 kraadi. Nüüd töötab kõik ilusti. Kellade tootja on Magneti Marelli.


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]