Lehekülgi: 1 2 |
mash
huviline
Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95
|
postitati 20.01.07 23:27
|
|
|
Makk ei jäta seadeid ega jaamu mällu
Sai A6 ostetud ja makk ära vahetatud ja ei jäta midagi mällu.
Võtme välja tõmban, kõik mälust kadunud.
Pole ka kindel kas eelmine makk jättis mällu, proovida ka ei saa, sest seda makki pole enam.
Täna sai käidud ka ühe elektrooniku juures, kes ütles, et seal taga peaks punasele juhtmele kogu aeg vool tulema, aga ei tule. Kas võib olla kaitse
kuskilt läbi ja kus see olla võiks? Vaskul ukse juures kaitsemete blokis kõik kaitsemed korras.
Oskab keegi midagi soovitada?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 20.01.07 23:32
|
|
|
tuttava WV Passatiga oli sama jama, aitas see kui autopoolses iso pistikus vahetasin ära punase ja kollase juhtme omavahel.
Proovi ...pakun, et peaks ka sinu puhul toimima.
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
mash
huviline
Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95
|
postitati 20.01.07 23:41
|
|
|
Kas see ikka aitab, kui juhtmes pole üldse voolu?
Ja ega midagi läbi ei lase proovimise käigus?
Tehnik soovitas võtta vool sigaretisüütajalt, aga loogiliselt võttes peaks ju nende juhtmetega ka asi toimima, vaevalt eelmine omanik Hollandis päevas
10 korda neid jaamu mällu salvestas.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 20.01.07 23:42
|
|
|
Raadio korpusel on tavaliselt ühendus skeem olemas ja kui vähegi oskad skeemi lugeda siis peaks hakkama saama. Soovitav oleks omada lihtsamat
testrit(läheb alati vaja), saad mõõta millises auto poolses juhtmes on pidev vool sees, selle juhtme pead ühendama raadio juhtmega, mis säilitab
mälu(vt.korpuselt skeemi).
|
|
|
mash
huviline
Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95
|
postitati 20.01.07 23:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pontu
raadio korpusel on tavaliselt ühendus skeem olemas ja kui vähegi oskad skeemi lugeda siis peaks hakkama saama.soovitav oleks omada lihtsamat
testrit(läheb alati vaja) ,saad mõõta millises auto poolses juhtmes on pidev vool sees,selle juhtme pead ühendama raadio juhtmega, mis säilitab
mälu(vt.korpuselt skeemi). |
Elektroonik käis testriga üle, vaatas ka seda skeemi ja ütles, et punases juhtmes peab kogu aeg vool olema, aga seda pole seal paraku.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 20.01.07 23:49
|
|
|
Mälu tarbib vähe voolu ja kui ei viitsi otsida ning tahad raadiot kuulata, siis "tiri" voolu sigarisüütajast, seda soovitati eespool juba. Kunagi
tulevikus otsid või lased otsida üles kus tegelik viga on. Sain aru, et ise päris kodus selles vallas ei ole.
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 20.01.07 23:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mash
Elektroonik käis testriga üle, vaatas ka seda skeemi ja ütles, et punases juhtmes peab kogu aeg vool olema, aga seda pole seal paraku.
|
Siis tuleb vedada uus juhe ...muidugi kaitse vahele
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 20.01.07 23:53
|
|
|
Millise kaitsme paned tarbijale mille voolutarve on ca 40 mA max kui isegi seda on?
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.01.07 00:16
|
|
|
5A see kõigeväiksem, juhe peab muidugi rohkem kannatama kui 5A rit.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 21.01.07 00:32
|
|
|
Räägid vist nn. toite ahela töövoolu kaitsmest, sellel võib voolu tarve olla isegi suurem kui 5A. Mälu ahelasse ei käi mingit kaitset vahele, sest
seda ei suuda sulav kaitse kaitsta oma "aeglase läbi põlemisega " ja seal polegi midagi läbi põleda (ahela sisend takistus on piisavalt suur ja
seal ei teki võimsust).
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 21.01.07 00:41
|
|
|
Räägin sulle mälu voolust kaitse selleks sinna ikkagi et kui mingi valemiga hõõrub juhtme isolatsiooni maha siis su sara ka maha ei pole, mind on ikka
need autod imestama pand millel on suppaka toitaks sihuke sõrme jämedune juhe veetud läbi auto ilma kaitsmetta.
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 21.01.07 00:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pampkuri
Räägin sulle mälu voolust kaitse selleks sinna ikkagi et kui mingi valemiga hõõrub juhtme isolatsiooni maha siis su sara ka maha ei pole, mind on ikka
need autod imestama pand millel on suppaka toitaks sihuke sõrme jämedune juhe veetud läbi auto ilma kaitsmetta. |
Kuulsid kodanik mash, pane kaitse vahele muidu ......
ja oledki nagu lind stst ilma.pealtnägemiseni
|
|
|
mash
huviline
Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95
|
postitati 21.01.07 10:47
|
|
|
Üks räägib üht, teine teist
Leppige nüüd kokku kuidas õige on.....
Ei hakka igaks juhuks ise midagi leiutama, viin uuesti elektrooniku juurde, las tema teeb.
Eile kui käisin rääkis midagi, et peab võtma sigaretisüütajast voolu ja kaitse ikka vahele. Ise olen täiesti loll elektroonika alal, aga ei tea kas
nii ikka on siis hea?
|
|
|
karlson
huviline
Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro.
|
postitati 21.01.07 11:28
|
|
|
soovitaks ikka otse aku pealt võtta.Umbes 20-25A kaitse vahele ja töötab küll.Mass peab ka hea olema!Mõned võtavad autoantennist,aga see oleks vale.
Kogun Eesti esitajate CD plaate!
|
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 21.01.07 16:42
|
|
|
Mul enda Passatil ja sõbra Escordil sama asi. Aitas kahe voolujuhtme kokkuühendamine. Uuena ostetud JVC makil oli selleks tarbeks pistik isegi olemas.
Kahe voolujuhtme all mõtlen neid juhtmeid, kus ühes peaks olema akult vool ja teine sõltuma süüte sissekeeramisest - need kaks kokku ja asi korras.
276
|
|
|
|
karlson
huviline
Registreerunud 01.11.05
Asukoht: Tartu-Elva.
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro.
|
postitati 21.01.07 17:51
|
|
|
jvc-il aitab ka nii,et tõstad kaitse maki taga ümber.
Kogun Eesti esitajate CD plaate!
|
|
|
|
duman
huviline
Registreerunud 15.01.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,6; 100 C4 2,3
|
postitati 21.01.07 22:17
|
|
|
sul ju juhtmed valetpidi vist... maki taha tuleb tavaliselt 2 juhet ju ühes pidevalt vool teises siis kui süüde sees... maki tagant lähebki tavaliselt
punane sinna, kus koguaeg vool mis hoiabki jaamu-värke mälus ja teine see süüte värk ehk äratuse juhe mis vaja selleks et kui süüte sisse paned läheks
makk automaatselt tööle. mina olen tavaliselt ühendanud punase-kollase kokku ja selle taha milles pidev vool. pead küll ise alati makki sisse-välja
lülitama kuid ei usu et see väga häirib
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 21.01.07 22:26
|
|
|
mulle ka väga tuttav teema..vahetasin ka ära punase ja kollase ja asi käis nagu kellavärk
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
mash
huviline
Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95
|
postitati 22.01.07 18:45
|
|
|
Võibolla loll küsimus, aga kui suur pinge selles juhtmes peab olema kus kogu aeg vool sees ? Ikka 12 V ?
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 22.01.07 18:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mash
Võibolla loll küsimus, aga kui suur pinge selles juhtmes peab olema kus kogu aeg vool sees ? Ikka 12 V ? |
.... jah , sama pinge
|
|
|
mash
huviline
Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95
|
postitati 22.01.07 18:56
|
|
|
Siis ei aita see juhtmete kokkuühendamine ega ringitõstmine midagi, kui ikka ühtegi juhtmesse voolu ei jää kui võti välja tõmmata. Homme lähen
elektrooniku juurde ja ilmselt lahendame probleemi ikkagi sigaretisüütaja abiga, akult vedamine liiga keeruline.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 22.01.07 21:05
|
|
|
Originaalis on alumise pistiku nr 7 klemmil püsiv +12V olemas. Kui elektrik seda sealt ei leia, on kas kaabeldust muudetud või tuleb elektrikku
vahetada.
Orig makk toimis? Milline see üldse oli? Gamma? Delta?
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 22.01.07 21:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Originaalis on alumise pistiku nr 7 klemmil püsiv +12V olemas. Kui elektrik seda sealt ei leia, on kas kaabeldust muudetud või tuleb elektrikku
vahetada.
Orig makk toimis? Milline see üldse oli? Gamma? Delta? |
jutt jumala õige..
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 22.01.07 21:15
|
|
|
Teema on natuke juba naljaks, pisike asi iseenest aga jahmerdamist oi kui palju. Ja ise, näe ka veel usinasti susserdamas
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |