tanel233
huviline
Registreerunud 21.12.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4,Audi 100ls
|
postitati 19.01.07 16:36
|
|
|
S6-el jõud kadunud
Probleem selles ,et auto hakkab soojast peast hakkima ja jõudu ei ole.Sai vahetatud küünlad kuid asi sama,kas asi võib olla katalüsaatoris,sest gaasi
lahti laskes kostub alt kolin.Auto on 2,2 TQ.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 19.01.07 16:47
|
|
|
mul oli sama jama gaasi mahalastes paukus summutis katid olid pilbasteks
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 19.01.07 16:58
|
|
|
piibud ?
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.01.07 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prr
piibud ? |
Lisaks veel, et ehk kommutaator(id); süütepool(id).
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 19.01.07 18:35
|
|
|
Diagnost esmaselt, pilt selge kohe
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 19.01.07 19:27
|
|
|
Katid olid täitsa puru aga CO oli normis.Mis see tähendab
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 20.01.07 01:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: laurz
Katid olid täitsa puru aga CO oli normis.Mis see tähendab
|
veekord - piibud ?
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 20.01.07 08:53
|
|
|
piibud umbes 3000km peal olnd bmw omad.Aga kuidas kindlaks teha missugune läbi.
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 20.01.07 09:51
|
|
|
vaata nad üle... läbilöögi jälg on teinekord peal... nihuke valge täpp...
samas võid nad kõik kindluse mõttes ära vahetada...bemmi omad on suht soodsa hinnaga ju
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 20.01.07 10:10
|
|
|
Üks asi veel,kui moto külm töötab nagu kell aga soojalt hakkab õrnalt vahele jättma
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.01.07 12:24
|
|
|
Jap, kui plötutama hakkab, hakka pihustilt juhtmeid 1haaval küljest ära võtma (ja tagasi panema), siis saad aru milline silinder jamab.
Ja kommutaatori viga saad nii kontrollida, et vahetad kommukad omavahel ära ja kontrollid neid pihusti juhtmeid uuesti.. kui jamab sama silinder, pole
viga kommukas, kui jamab muu, on viga kommukas..
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 20.01.07 12:33
|
|
|
mul jamab samamoodi hetkel...
ja nagu kiuste... niipea kui mootorisse ronin, on kõik pütad taga ja probleemi nagu polekski... lollitab mind...
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 20.01.07 12:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: OnuTom
mul jamab samamoodi hetkel...
ja nagu kiuste... niipea kui mootorisse ronin, on kõik pütad taga ja probleemi nagu polekski... lollitab mind... |
kusjuures mul läks samuti kõva nädal, enne kui trehvas, et jõudsin kähku kapotialla proovima- viga on Sul ilmselt kommuka(te)s.
|
|
|
tanel233
huviline
Registreerunud 21.12.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4,Audi 100ls
|
postitati 20.01.07 12:52
|
|
|
Suured tänud prr-ile,asi oli tõesti piipudes ühel pragu sees peksis läbi.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 20.01.07 14:19
|
|
|
näeh va kurivaim oligi esimese püti piip vigane .Mis kuradima vägi neid neid piipe sööb
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 20.01.07 18:37
|
|
|
Vahetasingi kõik 5 tk aga iga paari kuu tagant uusi piipe osta on ka veitsa jama.Äkki sattus praak Huvitav kaua originaalid kestavad
|
|
|
Geo
huviline
Registreerunud 20.09.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4xQ
|
postitati 21.01.07 00:01
|
|
|
kusjuures tekkis selline küsimus: mitu oomi on originaal piipude takistus? Bõmmi omadel on 2500 oomi ehk 2,5kOm.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 21.01.07 01:11
|
|
|
takistusest ei oska täpset vastust öelda, aga minu ja mu sõprade audid sõidavad rõõmsalt ilma probleemideta.
bmw sucks, but rulez 
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.01.07 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
kusjuures tekkis selline küsimus: mitu oomi on originaal piipude takistus? Bõmmi omadel on 2500 oomi ehk 2,5kOm. |
Audil st 2.2T 20v-l on 5Kohm, selleks kipivadki kiiremini peeti buumeri omad minema Audi peal, et takistused erinevad, isolatsioonimaterjali vahe.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 21.01.07 09:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat: | Algselt postitas: Geo
kusjuures tekkis selline küsimus: mitu oomi on originaal piipude takistus? Bõmmi omadel on 2500 oomi ehk 2,5kOm. |
Audil st 2.2T 20v-l on 5Kohm, selleks kipivadki kiiremini peeti buumeri omad minema Audi peal, et takistused erinevad, isolatsioonimaterjali vahe.
|
Kumb on suurem taksitus:
2K ohmi - bemmi piip
5K ohmi - audi piip
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 21.01.07 12:02
|
|
|
Kui on piibul näha juba ülelöömise jälge,siis tuleb kindlasti ka küünal (-lad) vahetada.Muidu keerab ka uued piibud kohe tuksi,kuna säde on juba
"õppinud" omale teekonna selgeks mööda küünla isolaatorit.
|
|
|
|
tanel233
huviline
Registreerunud 21.12.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4,Audi 100ls
|
postitati 22.01.07 15:30
|
|
|
Kas 97a. viiese bemari piibud sobivad ka s6-le?
|
|
|