DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 18.01.07 21:19
|
|
|
Õlileke EGR'i kaudu - kas ise on midagi teha?
Parktulede vahetamisel jäi väike leke silma. Kuna klappidele nimede panemine ei ole tugev külg, siis tegin mõned pildid. õli on peale vahetust (8 tuh
km) kulunud (kadunud) mingi 1/2 - 1 l.
Kas endal võimalik midagi teha?
Mootor siis 1.9 TDI 96kw aastast 04.

Ülemisel "klapil" mõlemal pool avad läbimõõduga ~3 mm. Tundub, nagu oleks seat avadest välja lõõnud.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 19.01.07 06:44
|
|
|
Katsu lahti võtta sisselaskekollektori voolikuid, peal turbot, vaata ega seal õli ei ole, kui on, on tõenäoliselt turbo võllipuksid kulunud. Teine
tõenäoline variant tundub, et on karterituulutus umbes, puhatstada vaja. Kontrolli need jauramid üle.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.01.07 16:49
|
|
|
Sai natuke lammutatud.
Lahti sai võetud allpool pildil olevad punasega märgitud voolikud. õli on neis alates kambrikaanest väljuvas ja õhupuhastajast turbosse minevate
volikute ristumisest alates. (õli oli ka turbo sissevõtuavas)
Vahejahutist (võibolla eksin, siiski esimene TDI, asub juhi pool ees all) tulev toru on samuti õline.
Turbost kuni jahutini voolikuid lahti ei saa, selleks tuleb masin üles tõsta. Kuid kindlasti on ka seal õli.
Et esimese postis piltidel olevat klappi kätte saada, tuleb maha võtta kambri kaan, seega jäi hetkel alles.
Kellelgi mõtteid, kuidas ja kust see õli sinna pääseb?

|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.01.07 18:04
|
|
|
No kuigipalju õli pääseb turbo kaudu sinna, igal masinal põhimõtteliselt on ta uus või vana tilk satub ikka sisselaskesüsteemi. Oleneb kui õline asi
on. Nüüd selle klapiga seoses, paistab et see on EGR, heitgaaside retsirkulatsiooni klapp. Võin sulle niipalju öelda et sellised asjad on päris
paljudel autodel sellised mustad ja õlised. Õlikulu ei pruugi sellega põhjustatud olla. Võib teha testi, pese see osa puhtaks ja vaata kui kiiresti
see mustaks tagasi läheb siis saab otsustada kuipalju õli umbes jookseb sealtkaudu välja. Minu arvamus - pole põhjust paanitseda.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 20.01.07 19:25
|
|
|
Ei muretseks kui voolikud oleks õlised, aga neid lahti ühendades õli tilkus välja. Pealegi on kadu natuke suur.
EGR võib ta olla küll. Kas see ei või mingit moodi umbes olla? Õli on välja tulnud just sealt. Mitte tilkunud vaid nagu oleks pritsinud.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 21.01.07 09:23
|
|
|

Lugesin natuke ka välismaist kirjandust ja kuni 1l 1000 km kohta pidi vist isegi tehase poolt lubatud olema. Sellisel juhul vist peaks kõik ok olema.

|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 21.01.07 11:49
|
|
|
Ei usu, et sealt õli lekkimine normaalne on.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 21.01.07 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Katsu lahti võtta sisselaskekollektori voolikuid, peal turbot, vaata ega seal õli ei ole, kui on, on tõenäoliselt turbo võllipuksid kulunud. Teine
tõenäoline variant tundub, et on karterituulutus umbes, puhatstada vaja. Kontrolli need jauramid üle. |
Kas neid pukse saab kuidagi kontrollida (lõtk sees vms). Kui keeruline nende vahetus saaks olema?
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.01.07 21:05
|
|
|
turbot on võimalik kontrollida/remontida. praeguse seisuga ainuke koht mida ma isiklikult tean on www.karla.ee.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 23.01.07 22:35
|
|
|
Asukoht Holland.
Sai veel jupitatud. Klapp, mis laseb heitkaase uude ringi siiski liigub.
Klapp seest kaetud paari mm paksuse nõgikihiga.

Kuna heitgaaside jahuti puhastamise eesmärgil tahtsi maha võtta, siis selleks tuli eemaldada ka sisselaske kollektor. Ega seegi parem välja näe:

See ei tundu päris normaalne igatahes.
Põhimõtteliselt oleks üsna lihtne nüüd ka turbo maha saada.
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 28.01.07 11:10
|
|
|
Öö läbi olid detailid bensiini sees leos ja mitte essugi kasu. See kitt seal sees tahab vist lahustit saada?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.01.07 09:08
|
|
|
Soe petrooleum või seesamune aine mida paaki valad ja kui siis ka lahti ei võta siis ainult mehhaanilise sekkumise teel saad sellest jamast lahti.
|
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 29.01.07 18:43
|
|
|
Leidsin sarnase vea kohta ühe teema, tundub täitsa tavaline olevat ja probleemi ei tohiks olla: http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=30499
Aga küsimus turbo pukside kohta, kui tihti neid vahetama peaks. Nagu mainitud, turbo käeulatuses.
|
|
|
scottimees
huviline
Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 29.01.07 20:57
|
|
|
OK, siis võib teema vist lukku panna.
Lisaks: selle tõrva eemaldamiseks ei ole miski parem kui tavaline seep ja hambaari. Proovisin veel igasugu spets-aerosoole aga seep on üle prahi.
|
|
|