Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Eelsoojendusküünlad (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1824)
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 15.01.07 12:29 Tsiteeri
Eelsoojendusküünlad



Selline asi, et mul töötavad eelsoojendusküünlad isuga ka peale käivitamist edasi. Vaatasin, et see relee on terve mis kapotti all on...kus aga on see relee, mis saadab signaali teisele releele. Kuulsin et selles võib viga olla aga ei leia seda kusaltki. Auto on 94a Audi 80 b4 td


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 15.01.07 12:41 Tsiteeri


Eelsüüteküünalde tuli põleb ka edasi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 15.01.07 12:51 Tsiteeri


Ei...keeran süüte sisse..tuli süttib ja kustub ning käivitan....nii saingi alles aru et ühel hommikul tööle ei läinud ning avastasin et kõik küünlad olid täiesti ära põlenud. Panin uued külge ning testeriga avastasin et küünlad jäävad tööle, ei jõudnud ära oodata millal kustuvad(kui üldse kustuvad). Nüüd rebin hommikuti peale käivitamist relee välja ja panen sisse tagasi siis kui täesti vaja on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 15.01.07 14:20 Tsiteeri


Ma konkreetselt selle mootori kohta ei oska öelda aga omast kogemusest tean, et 92.a nissani vabalt hingaval diislil jäi neile vool peale kuueks minutiks pärast käivitamist. Usun, et ka sinu auto mootoril on see ette nähtud nii töötama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andreskahu
huviline



Registreerunud 03.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI 103kw

postitati 15.01.07 16:10 Tsiteeri


No krt....põletab küünlad kiiresti läbi ju...eks uurin edasi aga aitäh informatsiooni eest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 15.01.07 16:50 Tsiteeri


Näiteks minu a100 tdi 91a. ja ka palju teistel masinatel peale külma mootori käivitamist hoiabki teatud aja või temperatuuri saavutamiseni ,ei tea täpselt kumb varjant, eelsüüteküünlaid järgi. See soodustab külma mootori parema ja ühtlase töö.
Sa võid ju sooja mootoriga testriga proovida, kas vool tuleb küünaldesse. Kui siis ka vooluall, siis miski relee paneb mäda.
Olgugi jah, et küünla märk armatuuris kustund aga vool teatud ajani jääb küünaldele peale. Mul voltmeeter naitab pidevalt aku pinget silme all kõik aeg ja see näitab külma mootoriga 13.3V aga kui klõps releest läbi käib ja lükkab voolu küünaltelt maha ,siis 13.7V .
Nii et võta tester kätte ja õue katsetama:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 16.01.07 18:24 Tsiteeri


Marks713 mis mootori tähised su autol on? Mu oma teeb ka miskit klõpsu ja siis pöörded ka muutuvad.Siiani olen nuputanud mis asi see klõpsub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 16.01.07 19:16 Tsiteeri


klõpsu teeb eelsüüte küünalde relee ja siis pöörded tõusevad sul sellep et voolu tarbimine väheneb. küünlad jäävad jah peale peale külmkäivitust natukeseks ajaks olenevalt siis margist. kui vool maha ei tule ikkagi siis viga on kas relees või temperatuuri anduris st temo andur annab koguaeg signaali et mootor külm


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 21.01.07 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Marks713 mis mootori tähised su autol on? Mu oma teeb ka miskit klõpsu ja siis pöörded ka muutuvad.Siiani olen nuputanud mis asi see klõpsub.

Mootoritähis on ABP ja mingid numbrid, ei viitsi vaatama minna.
Niipalju veel, et kuni 2500 p/m hoiab järgi ja üle selle siis lükkab relee klõpsti küünlad tagant ära. Kui põõrded langevad jälle alla 2500p/m siis jälle küünlad kütavad ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 22.01.07 12:33 Tsiteeri


:cool: asi selge.Mõtlesin ise ka et mis asi see klõpsub külma mootoriga kui pöörded üle 2000 lähevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]