Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Töösoojal mootoril ei tööta turbo (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3657)
randres
huviline



Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.07 11:43 Tsiteeri
Töösoojal mootoril ei tööta turbo



1,9 TDI 96a. Käisin diagnostikas pusiti üle tunni, lõpuks arvati, et turbo juhtklapp. Enne uue tellimist võtsin maha ja lamutasin laiali, kõik tundus korras olema, mähis terve membraanid samuti. Külmal mootoril töötab turbo korralikult, nii kui temperatuur 70 - 80 kaob võimsus täiesti ära. Kuidas saab temperatuur olla seotud juhtklapiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.07 10:41 Tsiteeri


Ei tea kll, aga mul selline mõte käis peast läbi, et äkki soojalt ei suuda vaakumpump piisavalt vaakumit tekitada? Kas pidurivõimendi töötab korralikult soojalt? Peaks vaakummeetri vahele panema ja mõõtma palju välja annab ja kas ühtlaselt nii külma kui kuuma mootoriga :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.01.07 15:58 Tsiteeri


Tervist!
Autoks 1,9 tdi 81kw
Ja maadlen isegi sarnase probleemiga, täna aga avastasin, et külma mootoriga õlivardaga õli testides ei saa õlivarda otski õliseks.
Kas probleem võib olla äkki selles et turbo ei saa õli kätte (kui tal seda üldse vaja läheb).
Kui suurt õlikulu sellise auto puhul üldse normaalseks võib pidada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 30.01.07 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simmmmmm
Tervist!
Autoks 1,9 tdi 81kw
Ja maadlen isegi sarnase probleemiga, täna aga avastasin, et külma mootoriga õlivardaga õli testides ei saa õlivarda otski õliseks.
Kas probleem võib olla äkki selles et turbo ei saa õli kätte (kui tal seda üldse vaja läheb).
Kui suurt õlikulu sellise auto puhul üldse normaalseks võib pidada.


Soovitan Sul küll kohe ruttu ruttu õli juurde valada ja uurida, kuhu ta kadus, et varras enam õlini ei ulatu. Ja turbol läheb kohe väga hädasti seda õlikest vaja. Ära sa enne meetritki sõida, kui sa õlivarda normi näitama saad, sest muidu saad remontida, ja mitte vähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
randres
huviline



Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.07 10:21 Tsiteeri


Kui turbol olevale vaakumklapile pidev vaakum peale lasta, et kas siis peaks saama katsetada kas viga turbo juhtklappides või ei? Kütusekulu kusagil isegi üheksa kanti.
Hommikuti käivitades viskab hetkeks koleda tahmalaraka lumele, samas käivitub külmaga väga hästi, ja ei suitse eriti ei külmalt ega soojalt. Algul jõud ja tõmme väga hea soojenedes muutub täiesti tuimaks. Mõnikord tuntav jõnksumine kusagil kahetuhande pöörde juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
randres
huviline



Registreerunud 08.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.07 16:50 Tsiteeri


Joe`s käidud! nii kummaline kui se ka pole, leiti ülemine turbolõdvik lõhki olevat. ( nii kenasti, et ega kohe ei märkagi, lõhki ikka alt poolt) Kummaline seepärast, et kuidas siis turbo külmal mootoril toimis. Öeldi, et siis on mootori tööreziim teine ja vajab suuremat survet, ja mis kõik veel. oli kuidas oli aga lõdvikujupp vahetatud ja töötab väga hästi. Tervitaks nüüd heameelega rakvere diagnostika jobusid, kes veaks turbo juhtklapi diagnoosisid, milles õnneks ise sügavalt kahtlema hakkasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.07 16:37 Tsiteeri


arvesta ka sellega et külmalt on kumm jäik, ütleme kui oli seal pragu siis jäik kumm ei lastnud nii suurt paisumist kui soojalt ja survekadu oli vastavalt väiksem ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.8% - SQL: 77.2%]