Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Mis vidinaga on tegu? (EGR) (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 21412)
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 06.01.07 18:13 Tsiteeri
Mis vidinaga on tegu? (EGR)



Nimelt siis avastasin kapoti alt miski minujaoks tundmatu vidina, mis on tahmane. Mootor 1,9tdi. See vidin asub õhufiltri kõrval. Üks toru läheb sealt vidinast väljalaskesüsteemi, paar voolikut oli vist veel küljes. ETKAst leidsin, et selle jupi inglisekeelne nimi on "exhaust recirculation valve" (kood 028 131 501E) ehk siis miski väljalaskega seotud klapp. Mis funktsioon sel olla võiks ja kas on normaalne, et see tahmane on?


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.07 18:19 Tsiteeri


see peaks olema egr gaaside järelpõletamis seade, suunab väljalaske kolektorist põlemisel tekkinud jäägid uuele ringile ehk siis mootorisse tagasi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 06.01.07 18:44 Tsiteeri


Kuidas selle egr klapi korrasolekut kontrollida? Kas on normaalne, et ta tahma välja ajab? Ja palju selline vidin maksta võiks?


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.07 20:13 Tsiteeri


see vidin (EGR klapp) maksab palju, kui arvestada su masina väärtust siis võib öelda et isegi väga palju aga point ongi selles et see vidin on täiesti mõttetu ja ebavajalik element. see on roheliste teema et kui mootor käib tühikäigul siis ta põletab heitgaase ja sellega saavutatakse puhtamaid heitmeid. Tegelikult nii ta on niikaua kui auto värske on. Vanadel autodel on tihtilugu et EGR ei tööta korralikult ja tekitab mootoritöös ka häireid. Kui ntks EGR ei lähe korralikult kinni, masinal kaob jõud ära, tuleb musta tossu mis kõik mõjub kütusekulule jne... Mina soovitan selle klapi kinni panna, nimelt ülesse, sinna kus EGR'i toru klapi enda külge kinnitub ja läheb sisselaskekollektorisse, panna tihendi. Lihtne ja loogiline lahendus, 2 polti lahti, tihend vahele ja kinni tagasi. Tulemus - pole probleeme ülevaatusel tahmasuse pärast (kui on olnud) vähem tahma ja sinu puhul rahulik uni kuna ei pea enam selle jupi pärast muretsema! :) Arvan et ma pole ainuke kes arvab et see on ideaalne probleemi lahendus + olen kindel et siin foorumiski leidub päris palju inimesi kellel taolised isendid ja kes on samuti EGR'i kinni pannud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.01.07 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
ETKAst leidsin, et selle jupi inglisekeelne nimi on "exhaust recirculation valve" (kood 028 131 501E) ehk siis miski väljalaskega seotud klapp.


Selline vidin maksab revali andmetel 3395.62 krooni


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.07 22:07 Tsiteeri


Kirves hind ju ja minu pakutud variant maksab täpselt 0 eeku + natuke vaeva ehk enda tööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.07 22:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kirves hind ju ja minu pakutud variant maksab täpselt 0 eeku + natuke vaeva ehk enda tööd.

Sinu pakutud variant võib mõjutada turbiini tööd.
Ehk siis järgmine häda, et peale 2500 pööret masinal jõud kaob ära.
Soovitan lugeda selle EGR klappi, anduri N75 ja Turbo vaakumjuhtklappi
(labade muutuva geomeetriaga turbiinidel) koostööst rohkem.
Muide EGR klapp töötab ainult 3 min. peale käivitamist (ELSA andmetel)
Netis on selle kohta infi küll, seega ei hakka siin jahuma sellest.
Isiklikult arvan, et autol peab kõik töötama, mis tehase poolt ettenähtud.
Pärast osta selliste "Kuliibinite" käest "hästi" hoitud auto...
Ei midagi isiklikku..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.01.07 23:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kama2
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Kirves hind ju ja minu pakutud variant maksab täpselt 0 eeku + natuke vaeva ehk enda tööd.

Sinu pakutud variant võib mõjutada turbiini tööd.
Ehk siis järgmine häda, et peale 2500 pööret masinal jõud kaob ära.
Soovitan lugeda selle EGR klappi, anduri N75 ja Turbo vaakumjuhtklappi
(labade muutuva geomeetriaga turbiinidel) koostööst rohkem.
Muide EGR klapp töötab ainult 3 min. peale käivitamist (ELSA andmetel)
Netis on selle kohta infi küll, seega ei hakka siin jahuma sellest.
Isiklikult arvan, et autol peab kõik töötama, mis tehase poolt ettenähtud.
Pärast osta selliste "Kuliibinite" käest "hästi" hoitud auto...
Ei midagi isiklikku..


Hellou, ärka üles mees, tegemist on vana hea ja lollikindla B4'ga kus kõik on lihtne ja loogiline. Kus sa muutuva geomeetriaga turbot B4jal näinud oled? unes? sinu masinal on jah nii et kui seda EGR'i kinni paned siis aju näeb ära nii turbiini töö järgi kui ka õhukulu järgi ja kohe blokeerib võimsuse ära. vanad head TDi'd mis on 66kW ei pane seda üldse tähele... böö... ära sunni inimesi mõttetu asja peale raha raiskama kui ise pole kokku puutunud :P igal autol/mootoril on oma omapära... ja muide EGR klapp töötab koguaeg tühikäigureziimis... sõidad sa või niisama tuuritad, nii kui gaasipedaal jõuab oma algasendisse (tühikäiguasendisse) EGRi klapp tuleb lahti ja "sa säästad loodust" :) ja nii on koguaeg. Kui mind ei usu katseta järgi, pane EGRi vaakumvoolikule manomeeter külge ja mängi gaasiga, ise näed kuidas tühikäigul vaakum taha tuleb ja pööretel ära kaob... katseta 3-5-10-50 minti :) midagi ei muutu, usu mind :P Just selliste nn "kuliibinite" pärast ükski auto ei jää seisma niikaua kui kepsud sirged on... käib nagu kellavärk... tahaks näha kaua sinul auto kestab kui ükski "kuliibin" selle külge oma kätt ei pane... sry, nothing personal...:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 00:02 Tsiteeri


Näita mulle, kus ma kirjutasin et B4-l ? Selgelt ju kirjas, et (labade muutuva geomeetriaga turbiinidel), ehk siis 81 kW ja ülesse...
Jutt oli üldine, ehk siis informatiivne.
Minu pärast visaku või mootor vahelt välja, kui isu on..

Mis puutub EGR klappi, siis jah usun rohkem ELSA - t.
Tean sellest see tõttu, et kui auto ostsin sama moodi taheti mulle selle vahetuse pähe määrida, et ei tööta teine.
Siis lähemalt uurides, selguski, et EGR töötab
Siin üks osa EGR kontroll protseduurist:

"The exhaust gas recirculation and air mass meter function can be checked with the help of final control element test and at the same time calling-up measured value block 003. To do this it is required to activate the control element "Exhaust gas recirculation (EGR) valve -N18" and then exiting the final control element test with "C" key. Using this sequence the EGR valve continues to be pulsed so that with the help of measured value block 003 (display zone 3) the extreme values for the EGR (air mass meter) can be read...

...The individual control elements are only activated for 30 seconds. Within this period various work sequences must be carried out with the fault reader unit as well as reading the measured values. Therefore read the following work sequence first to become conversant with the procedure.The displays in display zones 3 and 4 must fluctuate within following control range: Note: If a constant value of 550 mg/H is indicated in display zone 3, check air mass meter"


Hetkel ei leidnud, selle EGR-i kohta PDF faili, kus oli selle tööpõhimõte puust ja punaseks lahti seletatud.

Muide vene foorumites on samuti umbes 90% inimesi panevad selle EGR klappi kinni, kuid olen lugenud proffide arvamust ja nende argumendid siiski veenavad mind rohkem.

Aga no jah, autol on palju asju, ilma milleta ta on võimeline liikuda.

Kellel isu EGR kinni panna, siis skeem, mis ja kuidas on siin:


http://www.passat-b5.ru/phpBB2/download.php?id=10322


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
voll
huviline



Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 07:13 Tsiteeri
egr



Minu mälu järgi oli EGRi mõte selles et väikestel ja keskmistel koormostel juhitakse osa heitkaase silindrisse tagesi ja seeläbi alaneb põlemisprotsessi temperatuur, mis omekorda parandab heitgaaside koostist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 07.01.07 08:20 Tsiteeri


Aga minul on nii tehtud, et see klapi ja välja laske kolektori vaheline toru on ära võetud. Välja laske kolektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhu puhastisse. Nii et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühi käigul kui ka pööretel. Käigu vahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda kuda ta vahest susistab;).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
4b
huviline

Avatar


Registreerunud 09.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80B4 1.9tdi

postitati 07.01.07 08:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Mina soovitan selle klapi kinni panna, nimelt ülesse, sinna kus EGR'i toru klapi enda külge kinnitub ja läheb sisselaskekollektorisse, panna tihendi. Lihtne ja loogiline lahendus, 2 polti lahti, tihend vahele ja kinni tagasi. Tulemus - pole probleeme ülevaatusel tahmasuse pärast (kui on olnud) vähem tahma ja sinu puhul rahulik uni kuna ei pea enam selle jupi pärast muretsema! :)



Mis selleks tihendiks sobiks, kas näiteks 1mm vaskplekk või on see liiga õhuke, sest seal ikkagi kuumad gaasid liiguvad. Kas mingi juhtme või vooliku peab ka küljest ära võtma, äkki läheb lolliks see klapp, kui enam õhku kätte ei saa?


Auto hakkab ikka A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Aga minul on nii tehtud, et see klapi ja välja laske kolektori vaheline toru on ära võetud. Välja laske kolektorile on pime ette pandud ja klapis on toru viidud õhu puhastisse. Nii et klapp toimetab edasi nii nagu peab. Aga heitgaaside asemel laseb ta nüüd mootorisse puhast õhku. Ja toimetab see klapp nii tühi käigul kui ka pööretel. Käigu vahetustel mingitel pööretel on hästi kuulda kuda ta vahest susistab;).


2,5sel on väga õige lahendus tehtud, kuna mõned 2,5sed näevad täpselt samuti õhukulu järgi et EGR ei toimi või toimib valesti. Niikuinii EGR töötab ainlt tühikäigul, millal ülelaadimist ei ole ja sisselaske koll. pole survet nii et mootor heitmete asemel imeb ise endale doosi värsket õhku. Petab õhulugejat ja kõik töötab väga ilusti ;) Originaalne ja väga õige!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 4b
Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Mina soovitan selle klapi kinni panna, nimelt ülesse, sinna kus EGR'i toru klapi enda külge kinnitub ja läheb sisselaskekollektorisse, panna tihendi. Lihtne ja loogiline lahendus, 2 polti lahti, tihend vahele ja kinni tagasi. Tulemus - pole probleeme ülevaatusel tahmasuse pärast (kui on olnud) vähem tahma ja sinu puhul rahulik uni kuna ei pea enam selle jupi pärast muretsema! :)



Mis selleks tihendiks sobiks, kas näiteks 1mm vaskplekk või on see liiga õhuke, sest seal ikkagi kuumad gaasid liiguvad. Kas mingi juhtme või vooliku peab ka küljest ära võtma, äkki läheb lolliks see klapp, kui enam õhku kätte ei saa?


Vaskplekk sobib kll. Ma olen tavaliselt kas raudpleki pannud või paraniiti. 1mm piisab, sest kui sa paned toru kinni ei jõua enam heitgaasid (eriti kuumad) sinu pandud tihendini, mõistad kll mida ma arvan. Et kui ots on kinni hakkavad heitgaasid sellest torust mööda minema. Ja klapp las jääb nii nagu ta praegu on, ei juhtu sellega absoluutselt mitte kui midagi. Lolliks midagi ei lähe. Paned selle toru kinni ja unustad selle probleemi ära ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kama2
Näita mulle, kus ma kirjutasin et B4-l ? Selgelt ju kirjas, et (labade muutuva geomeetriaga turbiinidel), ehk siis 81 kW ja ülesse...
Jutt oli üldine, ehk siis informatiivne.
Minu pärast visaku või mootor vahelt välja, kui isu on..

Mis puutub EGR klappi, siis jah usun rohkem ELSA - t.
Tean sellest see tõttu, et kui auto ostsin sama moodi taheti mulle selle vahetuse pähe määrida, et ei tööta teine.
Siis lähemalt uurides, selguski, et EGR töötab
Siin üks osa EGR kontroll protseduurist:

"The exhaust gas recirculation and air mass meter function can be checked with the help of final control element test and at the same time calling-up measured value block 003. To do this it is required to activate the control element "Exhaust gas recirculation (EGR) valve -N18" and then exiting the final control element test with "C" key. Using this sequence the EGR valve continues to be pulsed so that with the help of measured value block 003 (display zone 3) the extreme values for the EGR (air mass meter) can be read...

...The individual control elements are only activated for 30 seconds. Within this period various work sequences must be carried out with the fault reader unit as well as reading the measured values. Therefore read the following work sequence first to become conversant with the procedure.The displays in display zones 3 and 4 must fluctuate within following control range: Note: If a constant value of 550 mg/H is indicated in display zone 3, check air mass meter"


Hetkel ei leidnud, selle EGR-i kohta PDF faili, kus oli selle tööpõhimõte puust ja punaseks lahti seletatud.

Muide vene foorumites on samuti umbes 90% inimesi panevad selle EGR klappi kinni, kuid olen lugenud proffide arvamust ja nende argumendid siiski veenavad mind rohkem.

Aga no jah, autol on palju asju, ilma milleta ta on võimeline liikuda.

Kellel isu EGR kinni panna, siis skeem, mis ja kuidas on siin:


http://www.passat-b5.ru/phpBB2/download.php?id=10322


Mees küsib konkreetse auto kohta, temal pole su üldist juttu hetkel vaja. Inimesel on mure ja mure on tema enda autoga ehk siis B4'ga 1,9TDi 66kW (midagi muud ei saa olla). Milleks hakkata talle kärbseid pähe ajama muutuva geomeetriaga turbodest mida B4 pole kunagi nuusutanud? Kui keegi oleks küsinud et "kuidas EGR toimib?" või ntks "ERGi ja muutuva geomeetriga turbo koostöö" oleks su jutt 100% sobiv, õige ja informatiivne. Või sa pole ikka nõus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 09:19 Tsiteeri


OK, rahu-rahu, loeme teema pealkirja veel kord:
mees küsib nagu pealkirjas ma loen "mis vidinaga on tegu?"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 09:51 Tsiteeri


ja veel lisab "Nimelt siis avastasin kapoti alt miski minujaoks tundmatu vidina, mis on tahmane. (Profiilist näeme et inimesel on B4 audi) !!!Mootor 1,9tdi!!! See vidin asub õhufiltri kõrval. Üks toru läheb sealt vidinast väljalaskesüsteemi, paar voolikut oli vist veel küljes. ETKAst leidsin, et selle jupi inglisekeelne nimi on "exhaust recirculation valve" (kood 028 131 501E) ehk siis miski väljalaskega seotud klapp. Mis funktsioon sel olla võiks ja kas on normaalne, et see tahmane on?"
Mees küsis mis asi see 1,9TDi'l on ja mis funktsioon tal just sellel mootoril on kus EGRil pole sidet õhulugejaga, sellist nagu uuematel masinatel on, pole muutuva geomeetriaga turbot ega midagi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 07.01.07 12:50 Tsiteeri


Aga ikkagi väidan, et see ERG klapp töötab ka pööretel, vähemalt vanal 2.5 TDI-l. 1.9 TDI-ga pole võimalust olnud proovida. Aga need suht ühe suguse mootori juhtimisega, nii et, ilmselt ka temal avaneb see junn käigu vahetustel. Kuigi seda ma ei oska öelda, kas sellest junnist siis mingit tolku ka on? Või ei juhtu midagi, kui ta naglalt kinni panna. Seoses selle vidina kinni panemisega oleks soovitav sisse laske kolektor maha võtta ja puhtaks pesta. See tahma kiht mis seal see on, on väga kohutav. Ja ei mõju hästi õhu liikumisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.07 15:00 Tsiteeri


EGR võib töötada ka siis kui gaasi maha lased, ntks kui mootoriga pidurdad või tõesti käiguvahetuse ajal. Põhimõtteliselt kui kasulik koormus puudub, kui mootor käib tühjalt. Ma ei tea kui palju sellest junnist kasu on, tean ainlt et EGR on päris tihti peavalu tekitanud. Kord see klapp kiilub lahtises asendid kinni ja paneb mootori tahmama + jõudu pole, kord see tahm, mis sisselaskekollekorisse kogub, on ummistanud midagi, ntx turboülelaadimise rõhumõõdikud (eriti aktuaalne BMW 2,5TDs ja MB 3,5TD puhul) Ja noh, lihtsalt rõve vaatepilt kui kisud kollekrori maha ja seal on mitme cm paksused tahmakihid. Võib ainlt ette kujutada mida see tahm mootoriga teeb ja mis võib juhtuda kui mõni suurem tahmatükk vabatahtlikult lahti tuleb ja silindrisse sattub :P Tahaks testida kas EGRita mootor kestab kauem või mitte... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 06.03.07 14:11 Tsiteeri


Käisin diagnostikas ja õeldi, et ERG klapp 4% peab aga olema 10- 90%. Õeldi et panna kinni ja asi vask. Kas se õige ?
Autoks siis audi a4 1,9 tdi 81kw niisis muutuva geomeetriaga masin arvatavasti.

Kuidas mõjutaks klappi kinnipanek minu autot?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 07.03.07 08:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simmmmmm
Käisin diagnostikas ja õeldi, et ERG klapp 4% peab aga olema 10- 90%. Õeldi et panna kinni ja asi vask. Kas se õige ?
Autoks siis audi a4 1,9 tdi 81kw niisis muutuva geomeetriaga masin arvatavasti.

Kuidas mõjutaks klappi kinnipanek minu autot?
Tee nii nagu villu157 enda autol tegi. See tundub kõige lollikindlam.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simmmmmm
huviline



Registreerunud 10.07.06
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.07 09:02 Tsiteeri


Aga kas see 4% tähendab et klapp on avatud 4% või on suletud4%


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 07.03.07 10:30 Tsiteeri


Võib-olla tähendab, et töötab 4% väärtuses. Mine võta kinni.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lri
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kW

postitati 01.05.09 16:06 Tsiteeri


Tere,

Oletame et EGR klapp on defektne - jääb kinni suvalises asendis, ei sulgu, ei avane, jne lisaks sellest tulenevad probleemid, ja me tahame EGR süsteemi üldse mängust välja jätta, siis siit teemast selguvalt on võimalikud järgmised variandid:

- sulgeda heitgaaside pealevool väljalaskekollektorist "tihendiga" - toimib ainult mootoritel millel ei ole õhukulumõõdikut? ECU arvates on kõik ok

- väljalaskekollektori ja EGR klapi vaheline toru ühendada õhupuhastisse ja väljalaskekollektori ava sulgeda - seega mootor hakkab imema puhast õhku heitgaaside asemel. ECU ei saa midagi aru kuna õhk on võetud enne õhukulumõõdikut?

Mis saab teise variandi korral kui see vigane EGR klapp on pidevalt avatud ja sisselaskekollektoris valitseb ülelaaderõhk? Seega minu loogika ütleb et teise variandi korral ei pääse kuidagi uue klapi soetamisest.

Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 01.05.09 20:50 Tsiteeri


Mina saan lühidalt aru nii et sellele EGR klapil panna kas nüüd sisse laskesse või väljalaskesse pime ette ja asi vask. Asi ei tohiks muutuda vaadates asjaolu kuhu "punn" ette panna. Ja asja ei peaks morjendama muud parameetrid või ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]