Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A6 95 2.5TDI 103kw Hammasrihma vahetus ja mu sellega seonduv (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 14183)
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 03.01.07 15:50 Tsiteeri
Audi A6 95 2.5TDI 103kw Hammasrihma vahetus ja mu sellega seonduv



Käes siis sellinne aeg et rihm ära vahetada.

Oleks siis vaja lisiti asjadest mida vaja ära vahetada koos kogu selle krempliga.
Tahan ise asjad ära osta saan soodsamalt natuke.

Ootaks siis asjakohaseid kommentaare


Teguderohket UUT!
Allud


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 03.01.07 16:41 Tsiteeri


Generaatori rihm, mootori hammasrihm, kütte pumba hammasrihm, veepump, kolm rullikut ja uus jahutus vedelik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 03.01.07 18:24 Tsiteeri


Ise täpselt ei tea, kuid kas peaks vahetama ka alumise vända otsas käiva pisikese rihmaratta? See alumine hammasrihmaratas ju väga väike ja saab tohutult koormust ning mis liigub see kulub. Kiitke heaks või lükake ümber.


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 03.01.07 19:00 Tsiteeri


Mul ka rihmavahetus plaanis, sooviks siis konkreetset nimekirja mis oleks vaja ära vahetada. Ja kas see esiots tuleb siis juppideks kiskuda või ei?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 03.01.07 19:00 Tsiteeri


Simmerid võiks ka vist vahetada, ei maksa suurt midagi aga prüfülaktika mõttes äkki võiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 03.01.07 19:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim76
Mul ka rihmavahetus plaanis, sooviks siis konkreetset nimekirja mis oleks vaja ära vahetada.



Kas Villu mitte ei toonud seda nimekirja juba välja ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 03.01.07 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tsitaat:
Algselt postitas: siim76
Mul ka rihmavahetus plaanis, sooviks siis konkreetset nimekirja mis oleks vaja ära vahetada.



Kas Villu mitte ei toonud seda nimekirja juba välja ?


Unustasin mainida, et mul 2.5 tdi 85 kw. Seal vist pole sama nimekiri mis 103 kw, või ma eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.01.07 19:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim76
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
Tsitaat:
Algselt postitas: siim76
Mul ka rihmavahetus plaanis, sooviks siis konkreetset nimekirja mis oleks vaja ära vahetada.



Kas Villu mitte ei toonud seda nimekirja juba välja ?


Unustasin mainida, et mul 2.5 tdi 85 kw. Seal vist pole sama nimekiri mis 103 kw, või ma eksin?


Täpselt sama!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 03.01.07 19:59 Tsiteeri


Esiots eest ära on lihtsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 04.01.07 04:40 Tsiteeri


Saab vahetada ka nii, et ei pea esi otsa laiali lammutama. Mina vahetasin ka selle alumise hammas ratta ära.


Õõtsad ja õõtsa puksid välja jätta, siis on jupid sellised.



http://www.pildid.ee/albums/userpics/13248/Audi%20osad.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 04.01.07 06:37 Tsiteeri


Soovitaks ka viskoossiduri laagri kriitilise pilguga üle vaadata,seda saab minuteada ainult originaalis.Pikk laager selline,maksab kuskil 1,5 K


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.07 18:39 Tsiteeri


seda väikest hammikat ei ole vaja vahetada!!! selle ülemisele komplektile võiks tõesti uued simmerid juurde panna, täpsemalt 3 tk, üks vända oma ja 2 nukkvõlli omi. Kui uus rihm peale läheb tuleb esimene rihmarattas korralikult kinni keerata + peab keermeliimi kasutama, muidu võib mõne tuhande km pärast mootori vanarauda viia :P Nukkvõll tuleb panna OT märgi järgi (hoorattal) ehk surnud seisu järgi. Nukkvõllil on tagapool selline pilu mis peab kaane pinnaga tasa olema. Peale pumbarihma paigaldamist tuleb süütenurk ülevaadata, kõige parem süütekellaga. Nurk peab olema 0,25 mm OT märgis. Jõudu! :)

EDIT spetsiaalselt algajatele. OT ehk 0 märk ehk surnud seisu märk hoorattal. Süütenurk 0,25mm plunseritõusu surnud seisus. Ei tea kuidas sellest 0.25mm'st võib veel aru saada. Kui on veel arusaamatusi andke teada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 04.01.07 19:03 Tsiteeri


Minu auto mootoril oli see väike hammikas silm nähtavalt kulunud. Nii et panin uue. Ja 0.25 mm ei ole pumba nurk vaid plunseri tõus kui mootori märgid on nullis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 04.01.07 21:11 Tsiteeri


nu sorry, 0,25 mm plunseritõus. anna andeks ma ei teadnud et mõni mees ei saa aru. ma arvan et üksikud ei saanud aru mida ma mõtlesin/ütelda tahtsin :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 11.01.07 14:22 Tsiteeri


Sai siis ka viidud täna auto rihmavahetusse ja peale lõumat tuli ebameeldiv tel. kõne, et vända ratas millel jookseb veepumba ja geńeka rihm pidi omadega õhtal olema või siis kohe minemas. Ja maksab asi 2400.-:o. Peale kiireid tel, kõnesid sai siis asi Viru Rahvaautost ostetud ja õnneks saan ikka ka täna auto kätte. Nii et laske ka see jupp üle vaadata kui rihma vahetuseks läheb. Ühel samasugusel oli siin alles selline jupp puruks jooksnud, kuna vend pidas hinda liiga kalliks ja ei vahetanud.
Pilt ka siis sellest müstilisest rattast.:P

http://s6.bilder-hosting.de/img/FOWVY.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.07 17:53 Tsiteeri


sellel rattal on kummikiht vahel, st ta on 3 kihiline, keskimine osa on raud siis on nn "kummipuks" ja välimine ring (rihmaseib) on jälle raud. tehtud on vibratsiooni ja koormuse leevendamiseks kui ma kunagi õieti aru sain. Sellel jupil kipub just seesamune keskmine kummikiht pragunema ja lagunema. Kui see välimine rihmaseib ühekorra jooksu paneb siis on nalja kuipalju, ainlt mitte autoomanikule... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 12.01.07 20:26 Tsiteeri


Rihm siis vahetatud ja maksma läks 3600.- selles hinnas oli turbo lõdvik ja õlivahetus, nii et sain päris odavalt, kui välja arvata see 2500.- rihmaratas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.07 13:49 Tsiteeri


Panen siia nimekirja välja. 103 kw mootoril peaks samad asjad olema.

Hammasrihma vahetus. Audi AAT mootor

Audi A6 2461 cm3 06/1994-10/1997 mootor AAT 85 kw konditsioneeriga.

Audi 100 2461 cm3 08/2001-07/1994 mootor AAT 85 kw konditsioneeriga

Hammasrihm 122 hammast - 94744 - 328 kr.

Hammasrihm 80 hammast - CT791 - 329 kr.

Hammasrihma pingutusrullik - 11559 - 585 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Veepump - 809 - 642 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Kaelustihend 35*48*10 - NB716 - 74 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Kaelustihend 35*47*10 2tk - 106 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Termostaat - QTH138K - 151 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Väntvõlli otsaratta polt 18*1,5*110 - 17232 - 110 kr

Mitmesooneline kiilrihm 1725 mm - 6PK1725 - 215 (vahetada vajadusel)

Varuosad kokku - 2540 kr.



Töö

Rihmakatte ja klapikambri katte eemaldamine. Jahutusvedelik välja. Auto esiosa, tulede, jahutusradiaatori konditsioneeriradiaatori (gaas jääb sisse) eemaldamine. Väntvõll, nukkvõll ja pump ülemisse surnud seisu ja fikseerida pumbale mikromeeter kell peale. Konditsioneeri ja generaatoririhma eemaldamine. Rihm, pingutusrullik ja juhtrullik eemaldada. Nukkvõlli otsas oleva rihmaratta eemaldamine, kaelustihendite eemaldamine ja paigaldamine (juhus kui soov või jooksevad). Väntvõlli otsas olevate rihmarataste paigaldus. Pingutusrulliku ja juhtrulliku paigaldus. Nukkvõlli fikseerimine plaadiga tagumisest otsast. Rihmaratas nukkvõlli otsa rihm peale ja pingutus pingutusrullikuga. Esimese rihmaratta lõplik kinnitus nukkvõlli otsa. Pump, sissepritse moment mikromeeter kellaga paika ja pump kinnitada ja kell eemaldada. Rihmakatte ja klapikambrikatte paigaldus. Jahutusvedelik sisse tagasi. Auto esiosa, tulede, jahutusradiaatori konditsioneeriradiaatori (gaas jääb sisse) paigaldus. Sissepritsemomendi kontroll testriga KTS520 vajadusel reguleerimine.

Töö 4 tundi + test testriga KTS520

Antud hinnad 11/2006. on antud töö maksumuse ligikaudseks hindamiseks. Varuosade hinnad sõltuvad hulgiladude hindadest kuid ei tohiks üle + - 10% (varuosad kokku) kõikuda. Töö aeg juhul kui ei ilmne lisatöid + - 10%


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 13.01.07 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diislikeskus
Panen siia nimekirja välja. 103 kw mootoril peaks samad asjad olema.

Hammasrihma vahetus. Audi AAT mootor

Audi A6 2461 cm3 06/1994-10/1997 mootor AAT 85 kw konditsioneeriga.

Audi 100 2461 cm3 08/2001-07/1994 mootor AAT 85 kw konditsioneeriga

Hammasrihm 122 hammast - 94744 - 328 kr.

Hammasrihm 80 hammast - CT791 - 329 kr.

Hammasrihma pingutusrullik - 11559 - 585 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Veepump - 809 - 642 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Kaelustihend 35*48*10 - NB716 - 74 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Kaelustihend 35*47*10 2tk - 106 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Termostaat - QTH138K - 151 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Väntvõlli otsaratta polt 18*1,5*110 - 17232 - 110 kr

Mitmesooneline kiilrihm 1725 mm - 6PK1725 - 215 (vahetada vajadusel)

Varuosad kokku - 2540 kr.



Töö

Rihmakatte ja klapikambri katte eemaldamine. Jahutusvedelik välja. Auto esiosa, tulede, jahutusradiaatori konditsioneeriradiaatori (gaas jääb sisse) eemaldamine. Väntvõll, nukkvõll ja pump ülemisse surnud seisu ja fikseerida pumbale mikromeeter kell peale. Konditsioneeri ja generaatoririhma eemaldamine. Rihm, pingutusrullik ja juhtrullik eemaldada. Nukkvõlli otsas oleva rihmaratta eemaldamine, kaelustihendite eemaldamine ja paigaldamine (juhus kui soov või jooksevad). Väntvõlli otsas olevate rihmarataste paigaldus. Pingutusrulliku ja juhtrulliku paigaldus. Nukkvõlli fikseerimine plaadiga tagumisest otsast. Rihmaratas nukkvõlli otsa rihm peale ja pingutus pingutusrullikuga. Esimese rihmaratta lõplik kinnitus nukkvõlli otsa. Pump, sissepritse moment mikromeeter kellaga paika ja pump kinnitada ja kell eemaldada. Rihmakatte ja klapikambrikatte paigaldus. Jahutusvedelik sisse tagasi. Auto esiosa, tulede, jahutusradiaatori konditsioneeriradiaatori (gaas jääb sisse) paigaldus. Sissepritsemomendi kontroll testriga KTS520 vajadusel reguleerimine.

Töö 4 tundi + test testriga KTS520

Antud hinnad 11/2006. on antud töö maksumuse ligikaudseks hindamiseks. Varuosade hinnad sõltuvad hulgiladude hindadest kuid ei tohiks üle + - 10% (varuosad kokku) kõikuda. Töö aeg juhul kui ei ilmne lisatöid + - 10%
Kas kõrgsurvepumba remonti ka teed?(tihendid lekivad)Hind?+Diagnostika


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 13.01.07 14:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diislikeskus
Panen siia nimekirja välja. 103 kw mootoril peaks samad asjad olema.

Hammasrihma vahetus. Audi AAT mootor

Audi A6 2461 cm3 06/1994-10/1997 mootor AAT 85 kw konditsioneeriga.

Audi 100 2461 cm3 08/2001-07/1994 mootor AAT 85 kw konditsioneeriga

Hammasrihm 122 hammast - 94744 - 328 kr.

Hammasrihm 80 hammast - CT791 - 329 kr.

Hammasrihma pingutusrullik - 11559 - 585 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Veepump - 809 - 642 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Kaelustihend 35*48*10 - NB716 - 74 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Kaelustihend 35*47*10 2tk - 106 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Termostaat - QTH138K - 151 kr. (vahetada vajadusel, soovitatav)

Väntvõlli otsaratta polt 18*1,5*110 - 17232 - 110 kr

Mitmesooneline kiilrihm 1725 mm - 6PK1725 - 215 (vahetada vajadusel)

Varuosad kokku - 2540 kr.



Töö

Rihmakatte ja klapikambri katte eemaldamine. Jahutusvedelik välja. Auto esiosa, tulede, jahutusradiaatori konditsioneeriradiaatori (gaas jääb sisse) eemaldamine. Väntvõll, nukkvõll ja pump ülemisse surnud seisu ja fikseerida pumbale mikromeeter kell peale. Konditsioneeri ja generaatoririhma eemaldamine. Rihm, pingutusrullik ja juhtrullik eemaldada. Nukkvõlli otsas oleva rihmaratta eemaldamine, kaelustihendite eemaldamine ja paigaldamine (juhus kui soov või jooksevad). Väntvõlli otsas olevate rihmarataste paigaldus. Pingutusrulliku ja juhtrulliku paigaldus. Nukkvõlli fikseerimine plaadiga tagumisest otsast. Rihmaratas nukkvõlli otsa rihm peale ja pingutus pingutusrullikuga. Esimese rihmaratta lõplik kinnitus nukkvõlli otsa. Pump, sissepritse moment mikromeeter kellaga paika ja pump kinnitada ja kell eemaldada. Rihmakatte ja klapikambrikatte paigaldus. Jahutusvedelik sisse tagasi. Auto esiosa, tulede, jahutusradiaatori konditsioneeriradiaatori (gaas jääb sisse) paigaldus. Sissepritsemomendi kontroll testriga KTS520 vajadusel reguleerimine.

Töö 4 tundi + test testriga KTS520

Antud hinnad 11/2006. on antud töö maksumuse ligikaudseks hindamiseks. Varuosade hinnad sõltuvad hulgiladude hindadest kuid ei tohiks üle + - 10% (varuosad kokku) kõikuda. Töö aeg juhul kui ei ilmne lisatöid + - 10%
Kas kõrgsurvepumba remonti ka teed?(tihendid lekivad)Hind?+Diagnostika


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.07 18:47 Tsiteeri


Teeme küll kõrgsurvepumba remonti.

Hinnad siin.

http://www.diislikeskus.ee/firma1.html

Kui pump jookseb siis on kaks võimalust

Kui jookseb kaanetihendi vahelt (elektrilise kaanega pump) või gaasihoova võlli puksi vahelt siis võib ainult need tihendid vahetada ilma pumpa maha võtmata. Aega läheb 1-2 tundi.

Kui jookseb pumba võlli kaelustihend siis tuleb pump maha võtta. Ja siis on otstarbekas juba pumbal kõik tihendid vahetada. Siis hinnaks pumba remont 1920 kr. + pump maha ja peale 472 kr/tund + tihendikomplekt kuni 200 kr.

Test maksab 295 kr. Mõtet on seda teha siis kui veatuli põleb või on alust kahtlustada õhulugeja või turbo viga sest neet vead ei anna tihti veakoodi. Jälile saab sellistele vigadele ainult sõidu ajal testriga aktiivseid väärtusi lugedes.


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 15.01.07 04:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diislikeskus
Teeme küll kõrgsurvepumba remonti.

Hinnad siin.

http://www.diislikeskus.ee/firma1.html

Kui pump jookseb siis on kaks võimalust

Kui jookseb kaanetihendi vahelt (elektrilise kaanega pump) või gaasihoova võlli puksi vahelt siis võib ainult need tihendid vahetada ilma pumpa maha võtmata. Aega läheb 1-2 tundi.

Kui jookseb pumba võlli kaelustihend siis tuleb pump maha võtta. Ja siis on otstarbekas juba pumbal kõik tihendid vahetada. Siis hinnaks pumba remont 1920 kr. + pump maha ja peale 472 kr/tund + tihendikomplekt kuni 200 kr.

Test maksab 295 kr. Mõtet on seda teha siis kui veatuli põleb või on alust kahtlustada õhulugeja või turbo viga sest neet vead ei anna tihti veakoodi. Jälile saab sellistele vigadele ainult sõidu ajal testriga aktiivseid väärtusi lugedes.


Tead mida tähendab kui jookseb pumba võlli kaelustihend? Ilmselt mitte. See tähendab seda et ka pronkspuksid, mille sees võll jookseb on ka ära kulunud. Kui nii on sa võid kasvõi 10 kaelustihendeid ära vahetada, asi ikka pidama ei jää. Mix siis ei ole pukside vahetus hinnakirja pandud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.07 19:31 Tsiteeri


Kuna küsimuses ei olnud pumba numbrit ei hakand siia remondi komplekti, võlli pukside hindu, jne täpselt välja tooma.

Pukside vahetuse tööraha on pumba remondi hinna 1920 kr sees. NB puksid ei ole möödus vai tuleb peale paigaldamist mõõtu reibida.

Üldiselt on mõtetu vaja minevaid tagavaraosasi enne pumba lahtivõtmist ennustada. See selgub siis kui pump on lahti ja detailid üle vaadatud.

Kui peale pumba osadeks võtmist selgub et osade maksumius ei ole vastuvõetav ja klient soovib osta kusagilt kasutatud pumpa siis palun. Tasuda tuleb

Kõrgsurvepumba (rootorpump) lahtimonteerimise defektsete detailide määramise ja remondi kalkulatsiooni koostamise eest 480 kr. Kui hakkame aga pumpa remontima siis on hind 1920 kr. ja 480 kr maksma ei pea.


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 11.10.07 20:20 Tsiteeri


selline küsimus et miks ma peaks ära vahetama vee pumba kui rihma vahetan?äkki keegi oskab seda seletada miks see vajalik on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 11.10.07 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
selline küsimus et miks ma peaks ära vahetama vee pumba kui rihma vahetan?äkki keegi oskab seda seletada miks see vajalik on

Sest vana veepump ei kesta samakaua kui uus rihm.Pole mõtet ju mitu korda lahti kiskuda kõike.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]