raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 03.01.07 14:18
|
|
|
A4 B5 vool pagassi
Huvitab, et kuidas keegi vedanud on.
Ise ei suuda ära otsustada, et kas tasub kõrvalistuja jalgede juurest ülevalt auk puurida, ei ole ka kindel, et kas jõuan välja mootoriruumi. Seal
jalgade juures üleval paistavad muidu 2 juhet, aga mootoriruumist ei ole neid näha - ehk ma kardan, et ma ei jõua sealt mootriruumi.
Oskab keegi soovitada?
Tänan
|
|
|
AndresS
huviline
Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: E53 & E46 & E36 & E30
|
postitati 03.01.07 17:50
|
|
|
Minu '96 B5-l oli juhi pool, jalgade kohal, kellade all suur klemmliist, mille alt hargnesid jämedad soolikad erinevatesse tarbijatesse edasi.
Klemmliistu tuli otse akult korralik kaabel. Mina sain ilusasti sealt võetud. Jämedale kaablile läks kuuese (vist) poldi jaoks mõeldud kaabliking
otsa, suuur kaitse sai ilusasti paigutatud originaalse kaitsmeploki kohale ja edasi juba soovitud kohta (minul ka pagassi).
[kui ei tea] Igasugu sellise surkimise ajaks on soovitav akujuhe maha võtta ja enne operatsiooni kallale asumist 20 min oodata. Muidu võib hea juhuse
korral aibägiga pihta saada ja/või ajusse vastavad veateated salvestuda.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 03.01.07 17:56
|
|
|
Oli seal nn klemmiliistul vaba koht?
See asub releeploki juures?
Ise ma vaatasin ka sinna alla ja ma tahtsin akult võtta voolu, aga juhtploki tagant läks küll voolujuhtmed salongi, aga seal oli vaid üks koht ja
seegi oligi siis hõivatud.
Muidu, palju Sa armatuuri lammutama pidi?
|
|
|
AndresS
huviline
Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: E53 & E46 & E36 & E30
|
postitati 03.01.07 18:12
|
|
|
Ei otseselt vaba kohta polnud, kuid panin 2 kaablit ühe mutri alla.
Krt sellest on 5 aastat möödas, kui ma seda tegin Asus jah, seal selle
kaitsme- ja releeploki taga nagu.
Ma lammutasin armatuuri päris korralikult alt puhtaks, aga seda eelkõige RCA kaablite maki taha ja tagant võimendist esikõlaritesse kaablite vedamise
tõttu (need tõmbasin eest taha kardaanitunneli kohalt ja toitekaabli tõmbasin juhipoolse lävepaku kohalt - pole hea, kui nad koos jooksevad). Ainult
toitekaabli ühendamiseks klemmliistule vist eriti palju lammutada pole vaja.
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 03.01.07 18:16
|
|
|
Aitäh
Homme lähen uurin veel siis
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 06.01.07 19:19
|
|
|
Nii, tehtud sai
Kui kedagi tulevikus huvitab, siis kõige lihtsam oligi lahti võtta 4 kruviga peedalide üleval olev kate ja selle tagant releeplokkist klemmilt nr 30
vool võtta. AGU tüüpi kaitse mahuts veel ilusti jalatoejuures oleva küljeliistu alla.
Võib teema sulgeda
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 12.01.07 10:44
|
|
|
Mille jaoks sa seda voolu vajad pagasnikus?
Kui võimule siis jääb ilmselgelt sellest voolust väheks, mis ta sealt saab. Võimendile ikka otse akult vaja vool võtta.
Pane muusika valjuks ja mine vaata kas võimul tuluke põleb kogu aeg eredalt või muutub häguseks vahepeal.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 01.02.07 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Mille jaoks sa seda voolu vajad pagasnikus?
Kui võimule siis jääb ilmselgelt sellest voolust väheks, mis ta sealt saab. Võimendile ikka otse akult vaja vool võtta.
Pane muusika valjuks ja mine vaata kas võimul tuluke põleb kogu aeg eredalt või muutub häguseks vahepeal. |
Loomulikult võimule ja vot ei ole vaadanud, kas vool jääb lahjaks.
Igastahes, kuna Sul on/oli ka A4, siis vaata, ega sealt naljalt kuskilt vedada ei anna voolukaablit. Kõik tihedalt pakitud, see lutt mis originaalis
on e. kust vool tuleb salaongi on ka "hõivatud" ja et kui tahta kasvõi sinna kõrvale veel üks lutt panna tuleb kogu armatuur autost välja kiskuda.
Lisaks ei oma mingit erilist muusikasüsteemi ja siiani ei ole probleeme olnud. Läksin lihtsama vastupanu teed
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 01.02.07 19:11
|
|
|
Vot polnud juhtplokki karpi lahti kiskunud. Kus ennem olid?
Igastahes tänud, eks kui kunagi aega ja viitsimist, võib selle ümber teha
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 01.02.07 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Mille jaoks sa seda voolu vajad pagasnikus?
Kui võimule siis jääb ilmselgelt sellest voolust väheks, mis ta sealt saab. Võimendile ikka otse akult vaja vool võtta.
Pane muusika valjuks ja mine vaata kas võimul tuluke põleb kogu aeg eredalt või muutub häguseks vahepeal. |
Ilmselt on peetud silmas põhivoolu kaablit ja ma kardan, et see on jämedam kui enamus audio ehitajaid on otse akult taha võimu vedanud. Kui niiväga
kardad pingekõikumist tagavõimus, siis on oluliselt parem lahendus lisada piisav kondensaator võimu juurde ja pole vaja vedada ~cm diameetriga kaablit
akult pagassi, pealegi kompenseerib ja leevendab see oluliselt "tugeva" võimu poolt tekitatud "kahjustusi" aku elueale
|
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 22.08.07 18:43
|
|
|
Uuenduseks - võtsin ikkagi klemmilindilt juhtme ära ja vedasin otse akult nagu kord ja kohus. Enne oli voolukaabel NII ja KAITSE oli niimoodi vasaku kickpanel'i all.
Juhtme vedasin sisse kapotiavamis trossi kummiluti kaudu. Selleks kasutasin jämedat ilukilbi traati mille väänasin sirgeks. Juhtme panin trossi külge
teibiga ja igaks juhuks määret peale ja torkasin SIIT sisse.
Igaks juhuks panin veel augu ümber silikooni.
Kaitsme kinnitasin kahepoolse teibiga (milleks auke puurida kui on olemas palju paremaid asju ) aku juurde seina külge.
Ei olnudki midagi nii keerulist kui ma algselt arvasin
|
|
|