Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 vool pagassi (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1970)
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 03.01.07 14:18 Tsiteeri
A4 B5 vool pagassi



Huvitab, et kuidas keegi vedanud on.
Ise ei suuda ära otsustada, et kas tasub kõrvalistuja jalgede juurest ülevalt auk puurida, ei ole ka kindel, et kas jõuan välja mootoriruumi. Seal jalgade juures üleval paistavad muidu 2 juhet, aga mootoriruumist ei ole neid näha - ehk ma kardan, et ma ei jõua sealt mootriruumi.
Oskab keegi soovitada?
Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AndresS
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E53 & E46 & E36 & E30

postitati 03.01.07 17:50 Tsiteeri


Minu '96 B5-l oli juhi pool, jalgade kohal, kellade all suur klemmliist, mille alt hargnesid jämedad soolikad erinevatesse tarbijatesse edasi. Klemmliistu tuli otse akult korralik kaabel. Mina sain ilusasti sealt võetud. Jämedale kaablile läks kuuese (vist) poldi jaoks mõeldud kaabliking otsa, suuur kaitse sai ilusasti paigutatud originaalse kaitsmeploki kohale ja edasi juba soovitud kohta (minul ka pagassi).

[kui ei tea] Igasugu sellise surkimise ajaks on soovitav akujuhe maha võtta ja enne operatsiooni kallale asumist 20 min oodata. Muidu võib hea juhuse korral aibägiga pihta saada ja/või ajusse vastavad veateated salvestuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 03.01.07 17:56 Tsiteeri


Oli seal nn klemmiliistul vaba koht?
See asub releeploki juures?
Ise ma vaatasin ka sinna alla ja ma tahtsin akult võtta voolu, aga juhtploki tagant läks küll voolujuhtmed salongi, aga seal oli vaid üks koht ja seegi oligi siis hõivatud.
Muidu, palju Sa armatuuri lammutama pidi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AndresS
huviline

Avatar


Registreerunud 08.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: E53 & E46 & E36 & E30

postitati 03.01.07 18:12 Tsiteeri


Ei otseselt vaba kohta polnud, kuid panin 2 kaablit ühe mutri alla.
Krt sellest on 5 aastat möödas, kui ma seda tegin:) Asus jah, seal selle kaitsme- ja releeploki taga nagu.

Ma lammutasin armatuuri päris korralikult alt puhtaks, aga seda eelkõige RCA kaablite maki taha ja tagant võimendist esikõlaritesse kaablite vedamise tõttu (need tõmbasin eest taha kardaanitunneli kohalt ja toitekaabli tõmbasin juhipoolse lävepaku kohalt - pole hea, kui nad koos jooksevad). Ainult toitekaabli ühendamiseks klemmliistule vist eriti palju lammutada pole vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 03.01.07 18:16 Tsiteeri


Aitäh :)
Homme lähen uurin veel siis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 06.01.07 19:19 Tsiteeri


Nii, tehtud sai :)
Kui kedagi tulevikus huvitab, siis kõige lihtsam oligi lahti võtta 4 kruviga peedalide üleval olev kate ja selle tagant releeplokkist klemmilt nr 30 vool võtta. AGU tüüpi kaitse mahuts veel ilusti jalatoejuures oleva küljeliistu alla.
Võib teema sulgeda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 12.01.07 10:44 Tsiteeri


Mille jaoks sa seda voolu vajad pagasnikus?
Kui võimule siis jääb ilmselgelt sellest voolust väheks, mis ta sealt saab. Võimendile ikka otse akult vaja vool võtta.

Pane muusika valjuks ja mine vaata kas võimul tuluke põleb kogu aeg eredalt või muutub häguseks vahepeal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 01.02.07 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Mille jaoks sa seda voolu vajad pagasnikus?
Kui võimule siis jääb ilmselgelt sellest voolust väheks, mis ta sealt saab. Võimendile ikka otse akult vaja vool võtta.

Pane muusika valjuks ja mine vaata kas võimul tuluke põleb kogu aeg eredalt või muutub häguseks vahepeal.

Loomulikult võimule ja vot ei ole vaadanud, kas vool jääb lahjaks.
Igastahes, kuna Sul on/oli ka A4, siis vaata, ega sealt naljalt kuskilt vedada ei anna voolukaablit. Kõik tihedalt pakitud, see lutt mis originaalis on e. kust vool tuleb salaongi on ka "hõivatud" ja et kui tahta kasvõi sinna kõrvale veel üks lutt panna tuleb kogu armatuur autost välja kiskuda. Lisaks ei oma mingit erilist muusikasüsteemi ja siiani ei ole probleeme olnud. Läksin lihtsama vastupanu teed :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 01.02.07 19:11 Tsiteeri


:D Vot polnud juhtplokki karpi lahti kiskunud. Kus ennem olid?
Igastahes tänud, eks kui kunagi aega ja viitsimist, võib selle ümber teha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 01.02.07 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Mille jaoks sa seda voolu vajad pagasnikus?
Kui võimule siis jääb ilmselgelt sellest voolust väheks, mis ta sealt saab. Võimendile ikka otse akult vaja vool võtta.

Pane muusika valjuks ja mine vaata kas võimul tuluke põleb kogu aeg eredalt või muutub häguseks vahepeal.


Ilmselt on peetud silmas põhivoolu kaablit ja ma kardan, et see on jämedam kui enamus audio ehitajaid on otse akult taha võimu vedanud. Kui niiväga kardad pingekõikumist tagavõimus, siis on oluliselt parem lahendus lisada piisav kondensaator võimu juurde ja pole vaja vedada ~cm diameetriga kaablit akult pagassi, pealegi kompenseerib ja leevendab see oluliselt "tugeva" võimu poolt tekitatud "kahjustusi" aku elueale ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 22.08.07 18:43 Tsiteeri


Uuenduseks - võtsin ikkagi klemmilindilt juhtme ära ja vedasin otse akult nagu kord ja kohus. Enne oli voolukaabel NII ja KAITSE oli niimoodi vasaku kickpanel'i all.
Juhtme vedasin sisse kapotiavamis trossi kummiluti kaudu. Selleks kasutasin jämedat ilukilbi traati mille väänasin sirgeks. Juhtme panin trossi külge
teibiga ja igaks juhuks määret peale ja torkasin SIIT sisse.

Igaks juhuks panin veel augu ümber silikooni.
Kaitsme kinnitasin kahepoolse teibiga (milleks auke puurida kui on olemas palju paremaid asju :) ) aku juurde seina külge.

Ei olnudki midagi nii keerulist kui ma algselt arvasin :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]