Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi ei astu edasi (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3698)
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 22.12.06 18:33 Tsiteeri
2.5 tdi ei astu edasi



probleem järgmmine siis, et kiirendus ei ole selline nagu peaks olema.tegu on a6 c4 2.5 tdi 103 kw, 6 k quattro.olgu öeldud et turbo lööb õiget rõhu umbes 0,7 bar jia kõik mootor töötab muidu ilusasti, läheb soojaks normaalselt, ei tea enam mida vaadata või kontrollida, äkki kellegil on midagi targemat välja pakkuda??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.06 19:19 Tsiteeri


Minu lemmikvastus oleks - õhulugeja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 22.12.06 19:31 Tsiteeri


Arvuti all oled käinud? Turbo rõhk 0.7 bar? Mul lööb ikka 1.3 bar-i hetkeks, muidu seisab 1.0 bar-i peal. Aga mul muidugi on ka kivi vahetatud. Võibolla originaalis tõesti ainult 0.7 bar-i.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.06 20:33 Tsiteeri


Tühikäigul peab lööma kuni 0,7 sõiduajal võib 1at'ni minna võib ka mitte minna, oleneb täitsa kuidas on asi tööle pandud :P 1,3? hmmm, sinu masinal on rõhk tõenäoliselt tõstetud et auto paremini edasi astuks, arvesta ainlt sellega et suurem koormus - suurem kulumine ja mootori väsimus ;)
Nii ja mix pill edasi ei astu.. keegi juba kirjutas - õhulugeja. Proovi pistik maha võtta, kui läheb paremaks siis on viga leitud, kui ei lähe - peab edasi otsima. ja btw rohkem peaksid probleemi kirjeldama et millala see hakkas, kuidas kas oli just enne seda midagi masinaga tehtud/juhtunud jne ja kuidas ta ei lähe kas on uimane või on nagu mingi piirang peal jne... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.06 08:02 Tsiteeri


Audi 2,5 tdi r5 mootori puhul see õhulugeja pistiku eemaldamine ei toimi:P


Rändurtööd OÜ +372 53445292 info@randurtood.ee www.randurtood.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.06 08:43 Tsiteeri


võibolla tõesti, ei vaidle vastu, neid masinaid sai niipalju vaadatud et enam ei mäleta mille puhul mis toimib ja mis mitte :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 23.12.06 12:00 Tsiteeri


asi on imelihtne sul on katalisaator UMBES mees


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sceleton
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.06 12:52 Tsiteeri


Mine kuskile kõrvalisse kohta, kus vähe liiklust ja lase lõõrid puhtaks korralikult:D;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
leits
huviline



Registreerunud 12.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5TDI V6 Avant

postitati 23.12.06 13:59 Tsiteeri


Ise anna yle nädala natukene vahepeal rohkem talda, lööb lõõrid puhtaks. Üks päev lasin 2 käiguga kuskil pea 5k pöret ja vaatasin peeglisse, kena pahmakas lendas v2lja :D Tagumine auto võis suht ära ehmatada, aga koh, lõõrid pidevalt puhtad.


Huvitatud paintballist? Kontakteeru minuga: leits@ozkpaintball.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 23.12.06 16:46 Tsiteeri


ok olen proovinud õhulugejalt juhtme tagant võtta kuid ei miskit, olen proovinud ka neid vaakumi süsteeme seal igat pidi ümber ehitada, ikka ei midagi.
probleemist veel siis nii palju et ei oska selle algusaega öeldagi kuna minu käes on tal algusestsaati see probla olnud, sain ta suht räbalas olukorras, seest hallitas, rihm oli valesti peal, pooled jupid puudu, kõrgsurvepumba juhtmed lõhki...jube mis ta algul oli...
aga kui turbo umbes 0.7 välja lööb, mis on enam vähem normaalne selle mootori kohta, siis ei tohix ju kat umbes olla, või ma exin???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 23.12.06 16:48 Tsiteeri


ja lõõre ma üritan ikka pidevalt puhastada;)kuid siiamaani ei ole see tulemust andnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allud
huviline

Avatar


Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7

postitati 24.12.06 05:40 Tsiteeri


endalgi oli mingiaeg sama jama Kui kat umbes siis gaasid ei pääse koralikult välja. Selle eemaldamisel asi muutub totaalselt ja vaata et kati korpusesse otsetoru sisse keevitad. Mudu hakkavad gaasid seal katikojas keeriseid tegema ja see pole ka väga hea


Pehme mööbli tootmine ja müük

Diivani voodid
www.empak.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jrgen99
huviline

Avatar


Registreerunud 02.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2.5TDi Avant quattro 1997

postitati 28.12.06 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allud
endalgi oli mingiaeg sama jama Kui kat umbes siis gaasid ei pääse koralikult välja. Selle eemaldamisel asi muutub totaalselt ja vaata et kati korpusesse otsetoru sisse keevitad. Mudu hakkavad gaasid seal katikojas keeriseid tegema ja see pole ka väga hea

jutt jummala õige proovisin ka üksõhtu katid alt ära võtta ja näe imet üks kat oli jummala umbes ja panin torud vahele ja minek on hoopis teine öö ja päev


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.07 20:07 Tsiteeri


Boschi KTS testriga saab tavaliselt vea teada, Maksab see 295 kr.

Võimalikud vead

Õhulugeja
Katalisaator
Väljaheitegaaside taaskasutus klapp
Turbo katki, kinni
Turbo lõdvik katki, lahti
Õhu vahejahutus radiaator katki


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mmm
huviline



Registreerunud 15.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.07 13:01 Tsiteeri


Mõjub isegi mootori õhufiltri puhtus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 19.01.07 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mmm
Mõjub isegi mootori õhufiltri puhtus.
See ju elementaarne!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
silverstar
huviline



Registreerunud 01.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.07 17:14 Tsiteeri


Soovitan vaadata ka sellist asja nagu turbo rõhu juhtimise torustiku. Üks neist võib katki olla see ka mõjub. Endal avastasin ühe katkise toru. Peale seda minek jälle korras. Minul asus katkine koht interkuulerist välja tuleva 90 kraadise kõveriku kohal see asub täpselt parema esitule mootori poolsel küljel. ja läheb edasi õli kogujasse ja edasi juhtimis klappi plastik toruga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 27.01.07 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diislikeskus
Boschi KTS testriga saab tavaliselt vea teada, Maksab see 295 kr.

Võimalikud vead

Õhulugeja
Katalisaator
Väljaheitegaaside taaskasutus klapp
Turbo katki, kinni
Turbo lõdvik katki, lahti
Õhu vahejahutus radiaator katki


Need väga head valikud kust alustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
libleinik
huviline



Registreerunud 02.04.05
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c4 2.5 tdi

postitati 21.04.07 07:23 Tsiteeri


asun asja kallale, kui midagi selgub annan siin ka teada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]