ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.12.06 19:45
|
|
|
Lisatarbimine mida ei suuda leida
Tekkis siis A6 1,9TDIga probleem (1Z mootorikood, ehk I gen. kuni 06.96), et oli saanud ühel hommikul aku tühjaks. Sai kontrollitud voolutarvet, see
oli nii signa peal kui maas ca 0,24A. Sai aku laadima pandud ja laetud umbes kaks päeva. Nüüd nädal hiljem sai uuesti aku tühjaks. Kahtlustasin
lihtsalt vana akut kuid aku välimus ei läinud sellega nagu kokku ja nüüd õhtul kontrollisin uuesti tarbimist ning see oli alul juhtmeid ühendades 3A
ja langes vaikselt 2,5A peale ning jäi sinna seisma. Sellega siis leidsin põhjuse miks aku tühjaks sai. Nüüd hakkasin eemaldama kaitsmeid ja
releesid... sai üle käidud kõik kapote all olevast karbist releed kui kaitsmed, kõik armatuuri nurgas olevatest kaitsmetest ning rooli alt oleva katte
tagant olevad releed, mitte 0,1A-list muutustki.
Meenus siis probleem mis nüüd järjest tihedamalt on hakanud päevakorda tulema, kui sõidust tulla jääb miski asi kapote all häält tegema ning see hääl
tuleb kõrgsurvepumbast, kui süüde uuesti sisse panna ja välja võtta jääb üldjuhul vakka. Hetkel ta küll häält ei teinud kuid kui eemaldada pumba
tagant pistik kukkus tarbimine 0,8A peale ning kui eemaldada pistik selle otsa pealt mis läheb kolmanda silindri pihusti peale langes veelgi 0,03-5A.
Ühesõnaga suuremosa veast on kuskil seal pumbas... aga missasi? ja isegi kui see korda saaks jääb ikkagi 0,5A kuhugile õhku... kuidas see leida?
EDIT: kui nüüd õieti kataloogist välja lugesin on see ots seotud midagi fuel cut süsteemiga, selle pistiku küljes on kolm kaablit, üks suundub
ülessepoole fuel-cut solenoidi külge ning kaks alla solenoid valve külge. Tegelikult peaksin saama selgeks teha kumb neist asjadest jamab sest
fuel-cut solenoidi otsa pealt käib kaabel maha... teisele jookseb otse sisse ja pistikut enam eraldi ei ole... see teeks asja natuke selgemaks.
Aga mis krdi asi selliste asjade juures sellist imelikku häält saab teha ja voolu tarbida... kusjuures sõidab auto vägagi eeskujulikult, liigub edasi
nagu alati ning võtab kütet samamoodi nagu alati.
EDIT2: Käisin proovisin ära. Nüüdseks oli aku siis mõned tunnid laadija taga olnud ning testrit külge ühendades oli tarbimine seal 3,3A kandis.
Eemaldadades fuel-cut solenoidi peale minev kaabel kukkus tarbimine 1,7A peale ja kui pistik eemaldada ning sellega süsteemist välja võtta ka solenoid
valve kukkus kuskile 1A kanti.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.12.06 19:02
|
|
|
Kõige huvitavam on see, et tarbimine vahest on, vahest mitte
Nüüd järgmisel päevalt töölt tulles panin uuesti aku laadima ja kontrollis korra ka üle, et kas ikka tarbib samapalju... tarbimine oli kadunud vii nüüd selline masin kuhugu remonti... juhtub kindlasti nii, et kui sinna
viin siis tarbimist pole ja viga otsida põhimõtteliselt võimatu
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 08:16
|
|
|
Ega kellegil ei ole mõtteid tulnud mida kontrollida?
Soovitati tarbimise tekkimisel geneka pealt otsad maha võtta, et äkki viga seal... eile sai testitud, ei olnud.
Nüüd täna õhtul proovin ära mõõta need klapid seal on korras või mitte... leidsin nimelt autodatast miskid andmed mida mis otsa pealt tulema peaks.
Hetkel igatahel saab aku tühjaks tarbimise tekkimisel ka soojas garaazhis seismisel 
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 08:23
|
|
|
sul mölemale autole miski kotermann sisse läinud.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
sul mölemale autole miski kotermann sisse läinud. |
Kle jah... ühel üks viga teisel teine.
Si probleem õnneks selline mis sõitmist ei häiri... A6 krt pane sooja või jäta külma ikka tuleb töölesaamisega jama 
|
|
|
|
AudiTT
huviline
Registreerunud 08.07.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT 1.8TQ 165kw
|
postitati 07.02.07 10:35
|
|
|
see urin mis pärast süüte välja lülitamist tuleb peaks olema üks pump mis ajab jahutusvedelikku ringi
endal sama urin ja antud pump asub mul vasakul ees ja teeninduses arvati et peaks selleks olema kuid kindel pole
kuid endal jääb mingi aja pärast seisma ja käivitamisega probleeme ei ole ka siis kui auto pikalt seisnud nii 2 päeva kuskil -20 käes... soovitaks
seda kontrollida kui on selline pump olemas
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 11:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AudiTT
see urin mis pärast süüte välja lülitamist tuleb peaks olema üks pump mis ajab jahutusvedelikku ringi
endal sama urin ja antud pump asub mul vasakul ees ja teeninduses arvati et peaks selleks olema kuid kindel pole
kuid endal jääb mingi aja pärast seisma ja käivitamisega probleeme ei ole ka siis kui auto pikalt seisnud nii 2 päeva kuskil -20 käes... soovitaks
seda kontrollida kui on selline pump olemas |
See millest sina räägid on järeljahutus pump ning sellist asja sellel motol ei ole.
See "sirin" on kontrollitud, et tuleb sellestsamast kõrgsurvepumbast, kui sirin tuli siis tõmbasin pumbast pistiku maha ja vakka ta jäigi.
|
|
|
|
coupe924
huviline
Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 230kw TDI
|
postitati 07.02.07 13:12
|
|
|
Minu teada (võin ka eksida) tuleb otse ajust kõrgsurve pumbale vool peale ja seega võib olla võimalus siis selles et aju toite voolu relee jäeb kinni.
Ehk siis klemmid koos ja vool koguaeg peal. Muidu peaks seda süüte vooluga juhitama.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.07 13:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: coupe924
Minu teada (võin ka eksida) tuleb otse ajust kõrgsurve pumbale vool peale ja seega võib olla võimalus siis selles et aju toite voolu relee jäeb kinni.
Ehk siis klemmid koos ja vool koguaeg peal. Muidu peaks seda süüte vooluga juhitama. |
Hmm... kui selle relee nüüd ülesse leiaks siis saaks seda suht lihtsalt kontrollida... sest kui eespoolt lugesid püüdsin leida ja eemaldada kõik
releed ja plokid mida nägin ja need ei muutnud midagi.
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
aron20
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW
|
postitati 08.02.07 18:01
|
|
|
võta maki tagant pistik ära, vaata mis siis teeb!
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 08.02.07 18:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aron20
võta maki tagant pistik ära, vaata mis siis teeb! |
Ma usun, et see oli esimene asi mida ranz proovis.
Aga kas mitte a6-l tagaistme all veel mõned releed ei vedele?
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.02.07 21:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Skeldo
Tsitaat: | Algselt postitas: aron20
võta maki tagant pistik ära, vaata mis siis teeb! |
Ma usun, et see oli esimene asi mida ranz proovis.
Aga kas mitte a6-l tagaistme all veel mõned releed ei vedele? |
See tõesti jah ammuilma proovitud 
Krt kui nüüd mõtlema hakata siis sellel masinal ma vist ei ole tagaistet ära kakkunud... kui jama tekib eks kiikan sinna ka kohe.
|
|
|
|