Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Lisatarbimine mida ei suuda leida (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1786)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.06 19:45 Tsiteeri
Lisatarbimine mida ei suuda leida



Tekkis siis A6 1,9TDIga probleem (1Z mootorikood, ehk I gen. kuni 06.96), et oli saanud ühel hommikul aku tühjaks. Sai kontrollitud voolutarvet, see oli nii signa peal kui maas ca 0,24A. Sai aku laadima pandud ja laetud umbes kaks päeva. Nüüd nädal hiljem sai uuesti aku tühjaks. Kahtlustasin lihtsalt vana akut kuid aku välimus ei läinud sellega nagu kokku ja nüüd õhtul kontrollisin uuesti tarbimist ning see oli alul juhtmeid ühendades 3A ja langes vaikselt 2,5A peale ning jäi sinna seisma. Sellega siis leidsin põhjuse miks aku tühjaks sai. Nüüd hakkasin eemaldama kaitsmeid ja releesid... sai üle käidud kõik kapote all olevast karbist releed kui kaitsmed, kõik armatuuri nurgas olevatest kaitsmetest ning rooli alt oleva katte tagant olevad releed, mitte 0,1A-list muutustki.
Meenus siis probleem mis nüüd järjest tihedamalt on hakanud päevakorda tulema, kui sõidust tulla jääb miski asi kapote all häält tegema ning see hääl tuleb kõrgsurvepumbast, kui süüde uuesti sisse panna ja välja võtta jääb üldjuhul vakka. Hetkel ta küll häält ei teinud kuid kui eemaldada pumba tagant pistik kukkus tarbimine 0,8A peale ning kui eemaldada pistik selle otsa pealt mis läheb kolmanda silindri pihusti peale langes veelgi 0,03-5A. Ühesõnaga suuremosa veast on kuskil seal pumbas... aga missasi? ja isegi kui see korda saaks jääb ikkagi 0,5A kuhugile õhku... kuidas see leida?

EDIT: kui nüüd õieti kataloogist välja lugesin on see ots seotud midagi fuel cut süsteemiga, selle pistiku küljes on kolm kaablit, üks suundub ülessepoole fuel-cut solenoidi külge ning kaks alla solenoid valve külge. Tegelikult peaksin saama selgeks teha kumb neist asjadest jamab sest fuel-cut solenoidi otsa pealt käib kaabel maha... teisele jookseb otse sisse ja pistikut enam eraldi ei ole... see teeks asja natuke selgemaks.
Aga mis krdi asi selliste asjade juures sellist imelikku häält saab teha ja voolu tarbida... kusjuures sõidab auto vägagi eeskujulikult, liigub edasi nagu alati ning võtab kütet samamoodi nagu alati.

EDIT2: Käisin proovisin ära. Nüüdseks oli aku siis mõned tunnid laadija taga olnud ning testrit külge ühendades oli tarbimine seal 3,3A kandis. Eemaldadades fuel-cut solenoidi peale minev kaabel kukkus tarbimine 1,7A peale ja kui pistik eemaldada ning sellega süsteemist välja võtta ka solenoid valve kukkus kuskile 1A kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 23.12.06 19:02 Tsiteeri


Kõige huvitavam on see, et tarbimine vahest on, vahest mitte:o
Nüüd järgmisel päevalt töölt tulles panin uuesti aku laadima ja kontrollis korra ka üle, et kas ikka tarbib samapalju... tarbimine oli kadunud:o vii nüüd selline masin kuhugu remonti... juhtub kindlasti nii, et kui sinna viin siis tarbimist pole ja viga otsida põhimõtteliselt võimatu:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 08:16 Tsiteeri


Ega kellegil ei ole mõtteid tulnud mida kontrollida?
Soovitati tarbimise tekkimisel geneka pealt otsad maha võtta, et äkki viga seal... eile sai testitud, ei olnud.
Nüüd täna õhtul proovin ära mõõta need klapid seal on korras või mitte... leidsin nimelt autodatast miskid andmed mida mis otsa pealt tulema peaks.

Hetkel igatahel saab aku tühjaks tarbimise tekkimisel ka soojas garaazhis seismisel :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 08:23 Tsiteeri


sul mölemale autole miski kotermann sisse läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
sul mölemale autole miski kotermann sisse läinud.

Kle jah... ühel üks viga teisel teine.
Si probleem õnneks selline mis sõitmist ei häiri... A6 krt pane sooja või jäta külma ikka tuleb töölesaamisega jama :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiTT
huviline



Registreerunud 08.07.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT 1.8TQ 165kw

postitati 07.02.07 10:35 Tsiteeri


see urin mis pärast süüte välja lülitamist tuleb peaks olema üks pump mis ajab jahutusvedelikku ringi
endal sama urin ja antud pump asub mul vasakul ees ja teeninduses arvati et peaks selleks olema kuid kindel pole
kuid endal jääb mingi aja pärast seisma ja käivitamisega probleeme ei ole ka siis kui auto pikalt seisnud nii 2 päeva kuskil -20 käes... soovitaks seda kontrollida kui on selline pump olemas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTT
see urin mis pärast süüte välja lülitamist tuleb peaks olema üks pump mis ajab jahutusvedelikku ringi
endal sama urin ja antud pump asub mul vasakul ees ja teeninduses arvati et peaks selleks olema kuid kindel pole
kuid endal jääb mingi aja pärast seisma ja käivitamisega probleeme ei ole ka siis kui auto pikalt seisnud nii 2 päeva kuskil -20 käes... soovitaks seda kontrollida kui on selline pump olemas

See millest sina räägid on järeljahutus pump ning sellist asja sellel motol ei ole.
See "sirin" on kontrollitud, et tuleb sellestsamast kõrgsurvepumbast, kui sirin tuli siis tõmbasin pumbast pistiku maha ja vakka ta jäigi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
coupe924
huviline



Registreerunud 02.10.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 230kw TDI

postitati 07.02.07 13:12 Tsiteeri


Minu teada (võin ka eksida) tuleb otse ajust kõrgsurve pumbale vool peale ja seega võib olla võimalus siis selles et aju toite voolu relee jäeb kinni. Ehk siis klemmid koos ja vool koguaeg peal. Muidu peaks seda süüte vooluga juhitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 13:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: coupe924
Minu teada (võin ka eksida) tuleb otse ajust kõrgsurve pumbale vool peale ja seega võib olla võimalus siis selles et aju toite voolu relee jäeb kinni. Ehk siis klemmid koos ja vool koguaeg peal. Muidu peaks seda süüte vooluga juhitama.

Hmm... kui selle relee nüüd ülesse leiaks siis saaks seda suht lihtsalt kontrollida... sest kui eespoolt lugesid püüdsin leida ja eemaldada kõik releed ja plokid mida nägin ja need ei muutnud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.02.07 21:07 Tsiteeri


Läbi autodata siis tuvastasin veel mõned releed kõrvalistuja jalgade juures ja üks neist plõksub kui süüdet sisse keerata... ainus probleem oli hetkel see, et täna õhtuks otsustas tarbimine jälle ära kaduda :( ühesõnaga testida ma ei saanud kas viga on selles relees või mitte... võtsin ta küll maha ja lahti, kuid miskit viga nagu ei leidnud, natuke painutasin neid kontaktpindasid (kolmest kaks olid ühel kaugusel ja kolmas omaette kaugusel... püüdsin nad võrdsele maale saada).
Testitud sain vähemalt selle kõrgsurvepumba küljes oleva solenoid klapi... selle takistus on lubatud vahemikus ja probleem temas endas olla ei tohiks, hetkel tuli sinna ka õiges vahemikus pinge peale kui süüte sisse keerasin.
Ega nüüd oskagi muud teha kui suht igapäevaselt uuesti akujuhet maha võttes ja mõõtes, et kas on viga tagasi või mitte... hommikused üllatused ei ole nagu eriti head :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aron20
huviline



Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW

postitati 08.02.07 18:01 Tsiteeri


võta maki tagant pistik ära, vaata mis siis teeb!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Skeldo
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal

Auto: Hybrid

postitati 08.02.07 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aron20
võta maki tagant pistik ära, vaata mis siis teeb!


Ma usun, et see oli esimene asi mida ranz proovis.

Aga kas mitte a6-l tagaistme all veel mõned releed ei vedele?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.07 21:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Skeldo
Tsitaat:
Algselt postitas: aron20
võta maki tagant pistik ära, vaata mis siis teeb!


Ma usun, et see oli esimene asi mida ranz proovis.

Aga kas mitte a6-l tagaistme all veel mõned releed ei vedele?

See tõesti jah ammuilma proovitud :P
Krt kui nüüd mõtlema hakata siis sellel masinal ma vist ei ole tagaistet ära kakkunud... kui jama tekib eks kiikan sinna ka kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]