Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kuidas saab turbot kontrollida (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2776)
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.12.06 16:35 Tsiteeri
kuidas saab turbot kontrollida



asi selline kuidas saab turbot kontrollida et kas eile sai käidud ringrajal vähe rallimas ja täna ohh seda ime et õli oli otsa saanud siis hakkas kakkuma ja hirmsasti vilistama vaatasin turbo lätvik lahti panin kinni ja varsti saan teada kas ikka võtab õli või mitte lõdvik oli muidu selline õline ja nagu tahmane ka.aga kui õli juurde panin siis kadus vilin ka natuke ära aga ikka vile taga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 20.12.06 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
kas sa tahad nagu turbot uurides kuidagi kontrollida kas keegi käis su autoga eile ringrajal rallimas või sai õli otsa või mis.siis veel et ära ilma õlita küll mootoriga vilista võib kurvalt lõppeda ja üldse kuidas sul need lätvikud ise lahti said tulla mis
Vabandust iroonia eest, ma lihtsalt ei suutnud vastu panna. Aga tegelikult, äkki proovid uuesti seletada? Ära karda, kui jutt pikem saab kirjavahemärkide ja normaalse lauseehituse tõttu, me viitsime veidi pikemaid tekste ka lugeda.

Mina aga igatahes praegu ei saanud aru, et mis su probleemiks täpselt oli. Lasid mootori õlist tühjaks, panid käima ja lõhkusid ära?


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 20.12.06 17:30 Tsiteeri


ei ma käisin ringrajal eile ja seal sai päris hullult itakat antud.täna vaatasin tööjuures et palju õli on ja oli miinimumi peal kuigi ennem ringrajale minekut oli norm sees.siis hakkas turbo ka veel vilistama hullult ja hommikul hakkas veel kakkuma ka.kodus selgus et turbol oli alumine lõdvik ära küljest tulnud.siis tahaks ma veel teada kuidas saab turbot kontrollida või kas ültse saab.kas nüüd saate aru


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 21.12.06 09:20 Tsiteeri


Mis massinaga tegu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.12.06 13:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
ei ma käisin ringrajal eile ja seal sai päris hullult itakat antud.täna vaatasin tööjuures et palju õli on ja oli miinimumi peal kuigi ennem ringrajale minekut oli norm sees.siis hakkas turbo ka veel vilistama hullult ja hommikul hakkas veel kakkuma ka.kodus selgus et turbol oli alumine lõdvik ära küljest tulnud.siis tahaks ma veel teada kuidas saab turbot kontrollida või kas ültse saab.kas nüüd saate aru

Juba parem tekst tuli.:D Kui veel ühe korra proovid seletada ja sama palju pingutad siis võib algklassi tasemel kirjandi eest juba kolmegi kätte saada.:D
Irooniline ja nokkiv küll, kuid lausa vastik on pidevalt selliseid potensiaalsete nõuandjate suhtes ilma igasuguse austuseta tehtud tekste lugeda.

Esimese asjana kontrolli kas vile lõdvikud ikka punni puhub, kuigi kui lõdviku otsast minema surus siis tõenäoliselt peaks seda tegema. Samas infohulk on mingisugusegi nõu andmiseks liiga väike.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 21.12.06 15:55 Tsiteeri


audi a6 2,5tdi 103kw ja sai natuke uuritud et turbo radikas on lahti auto on matsu pannud ja pole korralikult korda tehtud proovin nii pea kui võimalik selle asja parandada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 21.12.06 16:29 Tsiteeri


Igal juhul aga, kas on mingid elutähtsad lõdvikud lahti, radikad parandamata või õlitus puudulik - ei tohiks autoga sõita, enne kui see parandatud on. Vastasel juhul võid riskida palju hullemate probleemidega. Uus turbo ei pruugi odavalt kätte tulla.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 22.12.06 16:58 Tsiteeri


pead jah kõik torud-voolikud-lõdvikud jne üle käima kui masin on avariiline olnd ja on s...ti kokku pandud. turbo tööd on võimalik ka kontrollida. paned kuhugi, ükskõik kuhu, peaasi et oleks koht olemas manomeetri vahele, jälgima pead ainlt seda et kui sa seda kuhugi ahelasse paned, ahel peab jääma tervex, st kui sa kuskilt võtad peenikest voolikut lahti ja topid sinna manomeetrit vahele ja kõik, õiget tulemust saad kätte ainlt unenägudes. kõige mõistlikum on leida peenike voolik mis peale turbot kuskil ntx siselaske kollektori küljes asub, sinna kolmik vahele panna ja ühele otsale manokat külge lükkata. Tühikäigul kui gaasi põhja paned peaks kusagil 0.7 atti välja viskama. kui on vähem, pead vaatama et kas kusagil pole survekadu, kas turbo saab õhku kätte (kas õhufilter puhas) Katalüsaator võib ka päris palju jamasid põhjustada, seda ma soojalt soovitan igaljuhul ära likvideerida :P Tee turbotest ära minu meetodil kui viitsid, saad palju targemaks :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 22.12.06 19:35 Tsiteeri


ei tea kas tal ültse katalisaator peal on pean seda uurima järgmine nädal saan autot minna kanali peale uurima ja siis näeb mis sellega ültse tehtud on ja siis proovin need sinu meetodid ka ära kui saan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.7% - SQL: 72.3%]